Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiesta vs clio vs corsa vs ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. fiesta vs clio vs corsa vs ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    46
    449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Το Pulsar είναι ένα μέτριο μικρομεσαίο. Υπάρχουν καμιά 10αριά καλύτερα από αυτό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        houdis last edited by

        Διαφωνώ φίλε.
        Στα οικονομικά μικρομεσαία το pulsar είναι κορυφή.
        Το auris το πλησιάζει λίγο, αλλά και πάλι ο Γιαπωνέζος της Nissan προηγείται.
        Άριστη εκμετάλλευση χώρων, αξιοπιστία, επιδόσεις( για να μην παρεξηγηθώ πάλι, αναφέρομαι σε οικονομικά μοντέλα).
        Τί να πρωτοπεί κανείς πραγματικά για αυτό το αυτοκίνητο.
        Οκ, χάνει λίγο σε εμφάνιση. Αλλά αν σε νοιάζει τόσο αυτό, κοιτάς άλλη κατηγορία αυτοκινήτων και όχι εργαλεία όπως το pulsar. Αν θες το value for money, παίρνεις pulsar να γουστάρεις!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Ποιος Γιαπωνέζος της Nissan;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostassc last edited by

            Ο χρήστης houdis έγραψε:
            Διαφωνώ φίλε.
            Στα οικονομικά μικρομεσαία το pulsar είναι κορυφή.
            Το auris το πλησιάζει λίγο, αλλά και πάλι ο Γιαπωνέζος της Nissan προηγείται.
            Άριστη εκμετάλλευση χώρων, αξιοπιστία, επιδόσεις( για να μην παρεξηγηθώ πάλι, αναφέρομαι σε οικονομικά μοντέλα).
            Τί να πρωτοπεί κανείς πραγματικά για αυτό το αυτοκίνητο.
            Οκ, χάνει λίγο σε εμφάνιση. Αλλά αν σε νοιάζει τόσο αυτό, κοιτάς άλλη κατηγορία αυτοκινήτων και όχι εργαλεία όπως το pulsar. Αν θες το value for money, παίρνεις pulsar να γουστάρεις!

            +10000000000000 φίλε !!!
            Σαν τον γιαπωνέζο δεν έχει ! Τι να λέμε τώρα... Και ο παππούς μου έχει ένα datsun 1500 ακόμα πηγαίνει !!! Nissan εγγύηση...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Την παλεύετε εδώ μέσα; Ένα μικρομεσαίο που κατασκευάζεται στην Ισπανία με γαλλικούς κινητήρες και μέτριες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά είναι το Pulsar. Όχι ότι είναι κακό να κατασκευάζεσαι στην Ισπανία ή να έχεις γαλλικούς κινητήρες, αλλά μη νομίζετε ότι είναι και τίποτα ιδιαίτερο. Το Leon για παράδειγμα είναι έτη μπροστά σε επιδόσεις, συμπεριφορά, τιμόνι κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Ειπαμε γιαπωνεζικο, τζαπαν σε λεω..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Να είχε και μεγάλη σχέση με την Ιαπωνία τουλάχιστον...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostassc last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsaltinho last edited by

                      Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:

                      Που είδες να υστερεί το Clio σε ποιότητα; Από επιδόσεις στα ίδια είναι με το Corsa, ίσως λίγο πιο γρήγορο το 90άρι.

                      Renault clio επιδοσεις :

                      http://www.drive.gr/vehicles/renault-cl ... expression

                      Opel corsa επιδοσεις :

                      http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... te-ecoflex

                      Εχει λιγο καλυτερουε αριθμους το corsa.Σε οτι αφορα την ποιοτητα κατασκευης πηγαινε να δεις ενα corsa kai ενα clio. Και δεν το λεω μονο εγω, αλλα και γνωστοι μου που εχουν αυτο το αυτοκινητο.
                      Και σε οτι αφορα την τιμη, το clio sta 90hp ξεκινα 16100, ενω το corsa απο 15.3000. Οσο να 'ναι, η διαφορα ειναι σεβαστη!!

                      ΥΓ. : καθενας εχει τα γουστα του και την αποψη του και η οποια ειναι απολυτως σεβαστη!!

                      Στις εκδοσεις που τα συγκρινεις (expession k enjoy) δικαιολογημενα βγαινει 700 ευρω πιο ακριβο το clio γιατι εχει παραπανω cruise control, φωτα ομιχλης, συστημα πλοηγησης με navigation κ.α.. Οσο για τις επιδοσεις το clio εχει πολυ καλυτερες.. οι επιδοσεις που εβαλες απο το corsa ειναι απο δοκιμη ενω του clio εργοστασιακη..συμφωνα με μετρησεις γνωστου περιοδικου:
                      clio corsa
                      0-100: 10,5 11,2
                      60-100: 7,7 10,0
                      80-120: 12,9 15,7
                      0-120: 15,6 17,6
                      Επισης συμφωνα με μετρησεις θορυβου το clio ειναι με διαφορα πιο αθορυβο απο το corsa.. Πραγμα που σημαινει καλυτερη ηχομονωση στο clio αλλα και γενικως πιο αθορυβο κινητηρα απο τον θορηβωδη 1,3cdti
                      Α κ το clio που λες για τιμη 16.100 κανει δωρο την αποσυρση κ καποια εκπτωση που εχει τωρα βγαινει στην expession με τα 90 αλογα καπου στα 14.500ευρω.. κ στην authentic με τα 75 κοστιζει 12.990 με επισης δωρο την αποσυρση

                      Νομιζω πως το εχεις παρει πατριωτικα την υπερασπιση του clio...! Λοιπον, να ανακεφαλαιωσουμε :

                      • Το clio με τα 90hp ειναι πιο γρηγορο απο το corsa
                      • Εμφανισιακα πιο ομορφο ειναι το clio
                      • Πιο οικονομικο σε καταναλωση το corsa
                      • Ποιο ποιοτικο σε κατασκευη και υλικα το corsa
                      • Το corsa einai 1.3, το clio 1.5, που σημαινει, καλυτερες ρεπριζ το clio, μεγαλυτερο ασφαλιστρο το clio λογω κυβικων( εστω και καποια ευρω )

                      Σε οτι αφορα το corsa, επειδη μολις το αγορασε η γυναικα μου (έχοντας αποψη και για το clio που οδηγηθηκε σε test drive)

                      • To corsa δεν ειναι θορυβωδες, καθως η ηχομόνωση εχει βελτιωθει σε σχεση με το παρελθόν. Σε σύγκριση, και τα δύο ηταν το ίδιο αρκετα ήσυχα αυτοκίνητα.
                      • Η ποιότητα κατασκευσης και υλικών εσωτερικά ειναι πολύ καλύτερη στο corsa σε σχέση με το clio.Προσωπικά με ξενέρωσαν τα σκληρά πλαστικά του clio τα οποία σε 3-4 χρόνια αν όχι θα τρίζουν, αλλά θα χορέυουν.
                      • Σε χώρους υπερέχει κατα κράτος το clio. Δεν το συζητάμε. Σε αποθηκετικούς χώρους. εστω και λίγο, το clio δείχνει να έχει πιο μεγάλο χωρο.

                      Σε ότι αφορα την αγορά οι τιμεές που ΄πηρα ηταν οι παρακάτω :

                      Για την expression με τα 90hp και το αυτόματο κιβώτιο σε άσπρο χρώμα + τεμπέλη, συναγερμό, parktronic, στα 16,800 τελική τιμή. Δεν θυμάμαι για ηλεκτρικα παράθυρα πισω και ηλεκτρικές παιδικές ασφάλειες αν εδινε. Νομιζω οτι τις έδινε και ηταν έξτρα, μέσα όμως στα 16.800, με τάσια παρακαλώ. Στην Dynamic 17600 σε ασπρο χρώμα.
                      Το corsa στη μεσαία έκδοση ( color edition) με το αυτοματο κιβώτιο το πηρα 15,870 και περιλαμβανει οτι έχει η συγκεκριμένη έκδοση ( cruise control, οθόνη 7'' multimedia, hill assistance, φώτα ομίχλης, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ζάντες 16'κλπ ). Σαν έξτρα βαλαμε μικρά φώτα led, συναγερμό, parktronic πισω, κλιματισμό, αυτόματα φωτα, αισθητήρες βροχής, καθρεύτης εσωτερικό ηλεκτοχρωματικο και χαρτες για navigation.

                      Ολα τα παραπάνω δεν τα λέω για να ευλογήσω την αγορά μου. Αν καταλαβες, περισσότερο μου άρεσε εμφανισιακα το clio, αλλα στα λεφτα που μου ζητούσαν ,προτίμησα να θυσιάσω σε ομορφια, επιδόσεις ( που για μένα ειναι πολύ μικρές διαφορές ), πιθανό πρόβλημα στο μέλλον στο φίλτρο dpf για να έχω ποιότητα, χαμηλότερη κατανάλωση, μικρότερο κόστο κτήσης και μεγαλύτερη εγγύηση.

                      Σε άλλους, τα κρητήρια είναι άλλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros61 last edited by

                        φιλε μου επειδη και εγω τα ειχα δει και το δυο αυτοκινητα και τελικα πηρα το clio εχω να πω οτι σαν οδικη συμπεριφορα εχουν διαφορα και επισης εχουν μεγαλη διαφορα στο τιμονι και στο κιβωτιο-σασμαν.επειδη εχω opel τα βολαν στο σασμαν του και τα τιμονια τους ειναι μετρια προς το κακο.εγω πηρα την πλουσια του clio 16 σε λευκο και το corsa το εβρισκα 15400 το color edition που ειχε αρκετα καλο εξολπισμο.τελος το μοτερ στο corsa παλι κανει αρκετο θορυβο..σε σχεση με το παλιο βεβαια εχει βελτιωθει πολυ αλλα και παλι ειναι εντονο
                        Για την εγγυηση δεν ξερω πως θα ειναι τα 5 χρονια της renault αλλα στην opel ειναι απατη.2 χρονια εχεις και τα αλλα ειναι μεσω ασφαλιστικης με καλυψη μονο στα βασικα πραγαματα..αν ηξερες ποσους αισθητηρες εχει το αυτοκινητο πανω και ποσο κανουν θα αλλαζες γνωμη για την εγγυηση..τα πληρωνεις ολα...εγω με το opel μου ειμαι στα 5 χρονια αρα εντος εγγυησης αλλα πριν δυο βδομαδες πληρωσα 330 ευρω για πολλαπλασιαστες....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
                          Προσωπικά με ξενέρωσαν τα σκληρά πλαστικά του clio τα οποία σε 3-4 χρόνια αν όχι θα τρίζουν, αλλά θα χορέυουν.

                          Δεν υπάρχει καμία συσχέτιση μεταξύ ζουληχτών πλαστικών και τριξίματος. Άλλο το ίδιο το πλαστικό (πόσο μαλακό είναι) και άλλο η συναρμογή του (πόσο καλά είναι στερεωμένο).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giocitroen91 last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Προσωπικά με ξενέρωσαν τα σκληρά πλαστικά του clio τα οποία σε 3-4 χρόνια αν όχι θα τρίζουν, αλλά θα χορέυουν.

                            Δεν υπάρχει καμία συσχέτιση μεταξύ ζουληχτών πλαστικών και τριξίματος. Άλλο το ίδιο το πλαστικό (πόσο μαλακό είναι) και άλλο η συναρμογή του (πόσο καλά είναι στερεωμένο).

                            ΤΟ Clio εχει μαλακα πλαστκα στο πανω μερος του ταμπλο κ στις πορτες.. Παντως σαν υφη ειναι διαφορετικα τα μαλακα πλαστικα σε καθε αυτοκινητο.. Για παραδειγμα σε Audi Α3 που ειχα μπει δεν μου ειχαν φανει τοσο μαλακα οσο στο Opel Astra h η στο C4 πρωτης γενιας που ειχε πιο παχυ κ αφρωδη πλαστικα.. Δεν σημαινει ομως οτι του Α3 τα πλαστικα ηταν κατωτερα απλως ειχαν αλλη υφη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Ο χρήστης petros61 έγραψε:
                              φιλε μου επειδη και εγω τα ειχα δει και το δυο αυτοκινητα και τελικα πηρα το clio εχω να πω οτι σαν οδικη συμπεριφορα εχουν διαφορα και επισης εχουν μεγαλη διαφορα στο τιμονι και στο κιβωτιο-σασμαν.επειδη εχω opel τα βολαν στο σασμαν του και τα τιμονια τους ειναι μετρια προς το κακο.εγω πηρα την πλουσια του clio 16 σε λευκο και το corsa το εβρισκα 15400 το color edition που ειχε αρκετα καλο εξολπισμο.τελος το μοτερ στο corsa παλι κανει αρκετο θορυβο..σε σχεση με το παλιο βεβαια εχει βελτιωθει πολυ αλλα και παλι ειναι εντονο
                              Για την εγγυηση δεν ξερω πως θα ειναι τα 5 χρονια της renault αλλα στην opel ειναι απατη.2 χρονια εχεις και τα αλλα ειναι μεσω ασφαλιστικης με καλυψη μονο στα βασικα πραγαματα..αν ηξερες ποσους αισθητηρες εχει το αυτοκινητο πανω και ποσο κανουν θα αλλαζες γνωμη για την εγγυηση..τα πληρωνεις ολα...εγω με το opel μου ειμαι στα 5 χρονια αρα εντος εγγυησης αλλα πριν δυο βδομαδες πληρωσα 330 ευρω για πολλαπλασιαστες....

                              Τρία ΟPEL πέρασαν από τα χέρια μου. Ενα άστρα και 2 corsa. Δεν γνωρίζω τίποτε για το τρέχον μοντέλο αλλά θα συμφωνήσω πως πιο ασαφές τιμόνι δεν συνάντησα. Επίσης η αργή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού ήταν το λιγότερο εκνευριστική. Η μαλακές αναρτήσεις των μικρών απλά απαράδεκτες καθώς θέλοντας να δώσουν το χαρακτήρα του άνετου αυτοκινήτου για ταξίδι οδηγούσαν σε έντονες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές εάν ήθελα να κινηθώ με λίγο γρήγορους ρυθμούς. Η ποιότητα στο εσωτερικό απλά ανεκτή. Τόσο απρόσωπα και αδιάφορα αυτοκίνητα δεν έχω συνατήσει ξανά! Μόνο ένα καλό τους βρήκα. Τις χαμηλές καταναλώσεις και πως να μην είχαν αφού μόνο όταν δεν βιάζεσαι μπορείς να οδηγήσεις τέτοιο αυτοκίνητο. Από αξιοπιστία... Κλάφτα. Λίγο έλλειψε να προσπεράσουν την Άλφα στις βλάβες. Βέβαια επαναλαμβάνω πως τα καινούργια δεν τα γνωρίζω αλλά παρακολουθώντας τα γραφώμενα βλέπω ότι δεν έχουν αλλάξει και πολύ...

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stilskin last edited by

                                Ναι όντως είναι ζημιάρικα τα Opel τελικά. Astra G 2004 με 135.000 χλμ. έχει βγάλει τα εξής προβλήματα. Πίσω καλωδίωση Abs και θερμοστάτη που λόγω βλακείας της Opel δεν βάζει μεταλλικό σύνδεσμο T και με τον καιρό άνοιξε ο πλαστικός σύνδεσμος. Στα 11 χρόνια δηλαδή 100 ευρώ ζημιές! Αφου σκέφτομαι να βρώ ενδιαφερόμενο να τον πληρώσω κιόλας για να το ξεφορτωθώ.
                                Opel Corsa D 2007 με 75.000 χλμ. έχει βγάλει και αυτό το προβληματά του. Ξεθωριασμένο δερμάτινο τιμόνι στο πάνω μέρος καθώς και ενα καθρέφτη ο οποιος ξεκόλλησε σε πορεία και έπεσε. Για το τιμόνι δεν θα σκάσουμε κιόλας και τα 15 ευρώ του κρυστάλλου μπορώ να πώ οτι είναι δυσκολοχώνευτα.
                                Αν βρεθεί κάποιος να τα δεχτεί και τα 2 θα του δώσω και κάτι παραπάνω.
                                Κατα τα άλλα επειδή έχει κάποιες αναβαθμίσεις το astra σε αναρτήσεις και φρένα μπορώ να πώ οτι βελτιώθηκε η κατάσταση του. Μπορεί να απέχει αρκετά απο το ιδεατό αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική απόλαυση σε κάθε στιγμή, αλλα προσωπικά δεν μπορώ να πώ οτι δεν με ευχαριστεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Την παλεύετε εδώ μέσα; Ένα μικρομεσαίο που κατασκευάζεται στην Ισπανία με γαλλικούς κινητήρες και μέτριες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά είναι το Pulsar. Όχι ότι είναι κακό να κατασκευάζεσαι στην Ισπανία ή να έχεις γαλλικούς κινητήρες, αλλά μη νομίζετε ότι είναι και τίποτα ιδιαίτερο. Το Leon για παράδειγμα είναι έτη μπροστά σε επιδόσεις, συμπεριφορά, τιμόνι κλπ.

                                  μέτρια οδική συμπεριφορά;;;;;
                                  αν θυμάσαι γιο-γιο έκανε το ''κορυφαίο'' focus.....
                                  ok δεν είναι japan σε τίποτα αλλά μην το απαξιώνετε εξ ορισμού!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:

                                    Προσωπικά με ξενέρωσαν τα σκληρά πλαστικά του clio τα οποία σε 3-4 χρόνια αν όχι θα τρίζουν, αλλά θα χορέυουν.

                                    Δεν υπάρχει καμία συσχέτιση μεταξύ ζουληχτών πλαστικών και τριξίματος. Άλλο το ίδιο το πλαστικό (πόσο μαλακό είναι) και άλλο η συναρμογή του (πόσο καλά είναι στερεωμένο).

                                    ΤΟ Clio εχει μαλακα πλαστκα στο πανω μερος του ταμπλο κ στις πορτες.. Παντως σαν υφη ειναι διαφορετικα τα μαλακα πλαστικα σε καθε αυτοκινητο.. Για παραδειγμα σε Audi Α3 που ειχα μπει δεν μου ειχαν φανει τοσο μαλακα οσο στο Opel Astra h η στο C4 πρωτης γενιας που ειχε πιο παχυ κ αφρωδη πλαστικα.. Δεν σημαινει ομως οτι του Α3 τα πλαστικα ηταν κατωτερα απλως ειχαν αλλη υφη.

                                    Το ίδιο πράγμα λέμε. Η υφή των πλαστικών λίγη σημασία έχει ως προς την μακροζωία ή συναρμογή τους. Το Golf 4 είχε μαλακά πλαστικά που διαλύονταν μέσα σε 3-4 χρόνια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                      Την παλεύετε εδώ μέσα; Ένα μικρομεσαίο που κατασκευάζεται στην Ισπανία με γαλλικούς κινητήρες και μέτριες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά είναι το Pulsar. Όχι ότι είναι κακό να κατασκευάζεσαι στην Ισπανία ή να έχεις γαλλικούς κινητήρες, αλλά μη νομίζετε ότι είναι και τίποτα ιδιαίτερο. Το Leon για παράδειγμα είναι έτη μπροστά σε επιδόσεις, συμπεριφορά, τιμόνι κλπ.

                                      μέτρια οδική συμπεριφορά;;;;;
                                      αν θυμάσαι γιο-γιο έκανε το ''κορυφαίο'' focus.....
                                      ok δεν είναι japan σε τίποτα αλλά μην το απαξιώνετε εξ ορισμού!

                                      Την ξανασυζητήσαμε αυτή τη χαζομάρα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        houdis last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                        Την παλεύετε εδώ μέσα; Ένα μικρομεσαίο που κατασκευάζεται στην Ισπανία με γαλλικούς κινητήρες και μέτριες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά είναι το Pulsar. Όχι ότι είναι κακό να κατασκευάζεσαι στην Ισπανία ή να έχεις γαλλικούς κινητήρες, αλλά μη νομίζετε ότι είναι και τίποτα ιδιαίτερο. Το Leon για παράδειγμα είναι έτη μπροστά σε επιδόσεις, συμπεριφορά, τιμόνι κλπ.

                                        μέτρια οδική συμπεριφορά;;;;;
                                        αν θυμάσαι γιο-γιο έκανε το ''κορυφαίο'' focus.....

                                        Πες τα ρε φίλε. Και για να βοηθήσουμε και το φίλο ςστην επιλογή αυτοκινήτου. Αν δε μπορείς να πας στο pulsar οικονομικά, δες και note. Και μην ακούς εμάς από εδώ. Κλείσε μόνος σου test drive. Με το γιαπωνέζο θα είσαι ήσυχος και ωραίος! Οι άνθρωποι σε αυτές τις κατηγορίες οχημάτων είναι πολυ μπροστά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης houdis έγραψε:

                                          Ποσο βαρετο στα παντα ! το pulsar.

                                          Και πόσο πιο βαρετός ο τύπος που μπαίνει σε όλα τα topic και προτείνει το Pulsar. Επειδή φαίνεται το πήρε αυτός, πρέπει να μας τα κάνει και τσουρέκια! Ή μήπως είναι πωλητής της Nissan?

                                          Όχι φίλε, δυστυχώς δεν το έχω αγοράσει ακόμα.
                                          Αλλά πες μου πραγματικά, πιστεύεις οτι συγκρίνεται το pulsar με τα άλλα τρια που αναφέρθηκαν;
                                          Τα έχεις οδηγήσει ποτέ; Αν κάποιος μπορεί να διαθέσει τα παραπάνω χρήματα το pulsar είναι μονόδρομος, τί να λέμε τώρα...

                                          **Θα πρέπει όμως να αντιληφθείς ότι αναφέροντας σε κάθε θέμα αναζήτησης αυτοκινήτου από Suzuki Celerio έως Mercedes S class ως εναλλακτική και άμεσα συγκρίσιμο το 'αξεπέραστο' και 'απίστευτο' για σένα Pulsar φτάνεις στο όριο του off topic [mod]
                                          **

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            houdis last edited by

                                            Ο χρήστης Manker έγραψε:

                                            Ποσο βαρετο στα παντα ! το pulsar.

                                            Και πόσο πιο βαρετός ο τύπος που μπαίνει σε όλα τα topic και προτείνει το Pulsar. Επειδή φαίνεται το πήρε αυτός, πρέπει να μας τα κάνει και τσουρέκια! Ή μήπως είναι πωλητής της Nissan?

                                            Όχι φίλε, δυστυχώς δεν το έχω αγοράσει ακόμα.
                                            Αλλά πες μου πραγματικά, πιστεύεις οτι συγκρίνεται το pulsar με τα άλλα τρια που αναφέρθηκαν;
                                            Τα έχεις οδηγήσει ποτέ; Αν κάποιος μπορεί να διαθέσει τα παραπάνω χρήματα το pulsar είναι μονόδρομος, τί να λέμε τώρα...

                                            **Θα πρέπει όμως να αντιληφθείς ότι αναφέροντας σε κάθε θέμα αναζήτησης αυτοκινήτου από Suzuki Celerio έως Mercedes S class ως εναλλακτική και άμεσα συγκρίσιμο το 'αξεπέραστο' και 'απίστευτο' για σένα Pulsar φτάνεις στο όριο του off topic [mod]
                                            **

                                            Δεν έχω συγκρίνει ποτέ αυτοκίνητα τόσο διαφορετικής κατηγορίας. Μιλάω πάντα για την κατηγορία την οποία βρίσκεται το pulsar. Δεν είπα ποτέ πως είναι καλύτερο από μια mercedes ή bmw ούτε honda κλπ. Πάντα αναφέρομαι σε αυτοκίνητα που πάνω κάτω ανήκουν στην ίδια κατηγορία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr