Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Yaris ή Clio?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Yaris ή Clio?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    90
    537
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crektis last edited by

      Καλό μοτέρ και της fiat (που φοράει το corsa), όμως βγάζει αρκετό θόρυβο. Είναι ομως απο τα αξιόπιστα. Αξίζει προσοχής, αν και χωρίς να το οδηγήσω θα έβαζα στοίχημα οτι δεν θα έχει την κύλιση του Γάλλου..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 last edited by

        Ο χρήστης Crektis έγραψε:
        @iceman7
        Ο αξιόπιστος d4d του Ιαπωνικού 'κολοσσού' είναι ύποπτος για ανάμιξη πετρελαίου μεσα στο καρτερ που μπορεί να οδηγήσει σε ακούσια επιτάχυνση, χωρίς να μπορείς να κανεις τίποτα. Στην καλύτερη θα πάρεις τα πιστόνια αγκαλιά. (εδώ επιβεβαίωση απο κάτοχο http://yarisclub.gr/vb/forum/το-αυτοκίνητό-μας/προβλήματα/8912-αύξηση-στη-στάθμη-λαδιού-σε-yaris-diesel-1-4-d4d). Ας μη παραβλεψουμε τις τελευταίες ανακλήσεις που αφορούν αερόσακους κλπ.
        Οπότε ας ξεφύγουμε απο παρωχημένες προκαταλήψεις. Ολα σήμερα βγάζουν προβλήματα, μικρά ή μεγάλα.

        Αυτό είναι γνωστός κίνδυνος για κάθε diesel με dpf!
        Το λάδι που εκχύεται για την υποβοήθηση της κάυσης των καταλοίπων στο dpf γυρνάει πίσω στο κάρτερ στην περίπτωση ανεπιτυχούς ή διακοπείσας αναγέννησης!
        Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες .... btw αν σου κάτσει κάτι τέτοιο βάζεις μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και πιθανότερα θα σβήσει .....
        Γι αυτό πρέπει τα diesel να οδηγούνται και σε ανοιχτό δρόμο και να πατιούνται για να γίνονται ολοκληρωμένες οι αναγεννήσεις του dpf!

        Παντως προσωπικά με ξεπερνάει που έχουμε φτάσει να μιλάμε για αξιόπιστα Ρενω και εν γένει γαλλικά αυτοκίνητα και δη σε σύγκριση με ιαπωνικά!
        Σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας!!!!!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          @iceman7

          το clio, δεν έχει τέτοιο θέμα ... έχει 5ο μπεκ πετρελαίου γι την αναγέννηση που βρίσκεται στην πολλαπλή εξόδου.
          αν μπορείς σε παρακαλώ βρες κάπου στο νετ, ένα πρόβλημα με το φίλτρο μικρο-σωματιδίων που να έχει παρουσιαστεί σε clio dci

          η τιμές toyota στην Ελλάδα, για αυτό που πουλάει είναι λίιιιιιγο εκτός τόπου και χρόνου .....

          από toyota αξίζει να δεις υπό προϋποθέσεις ΜΟΝΟ υβριδικά, ειδικά όταν/αν φέρει plugin.
          Στο νέο AURIS hybrid έκανε ΠΧ έκπτωση -2500€, σε σχέση με το προηγούμενο.

          είχα κάνει test drive την corolla 1.4d πρίν λίγους μήνες και αποκόμισα ότι οδηγικά δεν έχει κάνει ούτε ένα βήμα εμπρός
          σε σχέση με την corolla 1.4vvti 2002 του πατέρα μου , απογοήτευση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            Ο χρήστης samatistas έγραψε:
            Εχοντας οδηγήσει και το Yaris και το Clio -για τα δεδομένα της κατηγορίας πάντα- ναι υπάρχει διαφορά και αισθητή οδηγικά, ξεκάθαρα υπερ του Clio. Μου αρέσει επίσης σε αυτή τη κατηγορία οδηγικά το Fiesta. Το Yaris είναι οδηγικά ένας ασφαλές αδιάφορος ανθρωπομεταφορέας.

            Και αν κοίταζα για βενζίνη θα ήμουν μεταξύ Clio 0.9 ΤCe και Fiesta 1.0 Ecoboost.

            νομίζω ότι το φιέστα, έχει πιο σπορ στήσιμο και πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης.

            To clio δείχνει να έχει καλό πλαίσιο / ανάρτηση, αλλά αν αρχίσεις να πιέζεις θα νιώσεις μια λαστιχένια αίσθηση από τα σινεμπλόκ, τα έco λάστιχα και τα καθίσματα που δεν προσφέρουν την απαιτούμενη πλευρική στήριξη με αποτέλεσμα να κόψεις, πριν το ESP μπει στο παιχνίδι. Είναι όμως χαρακτηριστική η ευκολία που έχει το όχημα στο αρχικό turn-in της στροφής, ενώ θετική εντύπωση σου κάνει η συμμετοχή του 'κώλου' στο στρίψιμο με πολλά χλμ που βοηθάει να μην υπάρξει υποστροφή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
              νομίζω ότι το φιέστα, έχει πιο σπορ στήσιμο και πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης.

              Ισχύει. Το Φιεστάκι είναι το πιο σπορ σουπερμίνι, ελλείψει στην Ελλάδα του Mazda 2.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                είχα για μερικές μέρες ένα νοικιάρικο fiesta 1.0 80Ps. τραγικά άσχημος ο ήχος του 3cyl, δεν ξέρω αν βελτιώνεται σε αυτόν με το turbo.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Με το τούρμπο (το 100άρι που οδήγησα) ήταν αποδεκτός ο ήχος, ίσως λόγω αποσιώπησης του θορύβου που είναι εγγενές χαρακτηριστικό της υπερτροφοδότησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rafi last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    νομίζω ότι το φιέστα, έχει πιο σπορ στήσιμο και πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης.

                    Ισχύει. Το Φιεστάκι είναι το πιο σπορ σουπερμίνι, ελλείψει στην Ελλάδα του Mazda 2.

                    χμμμ, αυτό το mazda σε ποια έκδοση ήταν 'ζμπορ'..;; Δεν αποκόμισα καμία τέτοια αίσθηση, ούτε καν καλά λόγια για το τιμόνι δεν έχω να πω..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Σε όλες, αλλά ειδικά στην 1.5.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        houdis last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        νομίζω ότι το φιέστα, έχει πιο σπορ στήσιμο και πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης.

                        Ισχύει. Το Φιεστάκι είναι το πιο σπορ σουπερμίνι, ελλείψει στην Ελλάδα του Mazda 2.

                        Ξεχνάς Mito.
                        Έτη φωτός μπροστά! Αλλά κοστίζει κιόλας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ναι, ΟΚ. Μιλούσα για τα πιο ταπεινά. Η Μίτο στις δυνατές εκδόσεις της πάει στα GTi.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jim-str last edited by

                            To mito όντως πολύ καλό αλλά αλλάζεις κατηγορία νομίζω! Clio, yaris καλές επιλογές. Εγώ στη θέση σου θα τσέκαρα και note μιας και η nissan έχει φθηνά ανταλλακτικά και σέρβις και το note είναι μια πολύ αξιόλογη πρόταση στην κατηγορία του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              athenap last edited by

                              Θα το δω και αυτό. Με πείσατε σχεδόν για πετρέλαιο.
                              Το honda civic 1400 το έχω οδηγήσει σε παλαιότερο μοντέλο και λίγο αργό μου φάνηκε, χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία με αυτοκίνητα. Πάταγα το γκάζι και δεν...μετά από λίγη ώρα επιτάχυνε. Ίσως έχω συνηθίσει από τη μηχανή.
                              Πάντως το clio είναι από τα πιο όμορφα σουπερμίνι στην καινούρια του έκδοση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stellar last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Σε όλες, αλλά ειδικά στην 1.5.

                                νομίζω ότι το φιέστα, έχει πιο σπορ στήσιμο και πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης.

                                Ισχύει. Το Φιεστάκι είναι το πιο σπορ σουπερμίνι, ελλείψει στην Ελλάδα του Mazda 2.

                                χμμμ, αυτό το mazda σε ποια έκδοση ήταν 'ζμπορ'..;; Δεν αποκόμισα καμία τέτοια αίσθηση, ούτε καν καλά λόγια για το τιμόνι δεν έχω να πω..

                                Σαν κατοχος ενος Mazda 2, επιβεβαιωνω τον REALZEUS. Μαζι με το fiesta, οταν βγηκε δεν υπηρχε supermini, με ποιο sport στησιμο. Απο την αναρτηση, μεχρι το συστημα διευθυνσης. Δεν το συζητω για το νευρο στο γκαζι.

                                Οσον αφορα το διλημμα clio -yaris, θα πηγαινα στο clio. Πιο ομορφο, κα εξωτερικα και οδηγικα. Και αυτα που λεγονται περι ποιοτητας, νομιζω οτι εχουν περασει ανεπιστρεπτι τα ποιοτικα περι toyota. Κι αυτη συναρμολογει με robot πια, ενω αν δει κανεις τις ανακλησεις, μην πω οτι εινια και περισσοτερες απο αλλες εταιριες. Επιπλεον, καποια στιγμη θα πρεπει να δωσει και λιγακι βαση στο design, μιας και τα περισσοτερα μοντελα ειναι λιγακι 'κουτια'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  stellar θα σε μαλώσω... Τόσο η ΤΟΥΟΤΑ όσα και άλλες εταιρείες όπως η scoda και η seat ή η TATA έχουν κάνει άλματα σε design Αυτός που ανάμεσα στα 2 συγκρινώμενα του θέματος θα προτιμήσει το clio πέρα από ότι πρόκειται για ένα κακάσχημο αυτοκίνητο (πολλά ) θα ρισκάρει και σε επίπεδο αξιοπιστίας...

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Εσύ Σπύρο κάνε πλάκα.... τα συνεργεία άλλα λένε όμως!!!
                                    Μην παίρνετε τον κόσμο στο λαιμό σας για να ικανοποιήσετε το εγώ σας με την επιλογάρα που κάνατε!
                                    Ανεξάρτητα τι λέω εγώ ρωτήστε σε ένα συνεργείο που τα έχει όλα (και γαλλικά και γιαπωνέζικα) και θα δείτε τι θα σας πουν!
                                    Οσο για το design υποκειμενικά πάντα όλα ... αλλά να μιλάς και εσύ με το duster????? δηλ. εσύ το πήρες για το design του;;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stellar last edited by

                                      Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                                      Μην παίρνετε τον κόσμο στο λαιμό σας για να ικανοποιήσετε το εγώ σας με την επιλογάρα που κάνατε!

                                      Μαλιστα..
                                      Οποιος δλδ εχει διαφορετικη αποψη, ικανοποιει το υπερ-εγω του, και παιρνει κοσμο στο λαιμο του..
                                      Φοβερη η ανταλλαγη αποψεων, ε;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Ο χρήστης stellar έγραψε:

                                        Μην παίρνετε τον κόσμο στο λαιμό σας για να ικανοποιήσετε το εγώ σας με την επιλογάρα που κάνατε!

                                        Μαλιστα..
                                        Οποιος δλδ εχει διαφορετικη αποψη, ικανοποιει το υπερ-εγω του, και παιρνει κοσμο στο λαιμο του..
                                        Φοβερη η ανταλλαγη αποψεων, ε;

                                        Οπως και όπου και να το ψάξεις η αληθεια δεν κρύβεται!

                                        http://www.thisismoney.co.uk/money/cars ... worst.html
                                        http://www.reliabilityindex.com/
                                        http://tradeinqualityindex.com/reports/Toyota.html
                                        http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/ ... iable-cars
                                        http://www.whatcar.com/car-news/honda-n ... 15/1342848

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Φίλε stellar. Ασε τον άνθρωπο να συνεχίσει... Το υπερ - εγώ μας δεν μας αφήνει να δούμε τα πράγματα ως έχουν. Φίλε iceman εάν έδινες προσοχή πραγματικά σε ότι γράφω θα έβλεπες πως για το τρέχον μου αυτοκίνητο έχω γράψει πολλά θετικά. Ποτέ δεν έγραψα για την εμφάνιση του την οποία όμως δεν σου κρύβω πως συμπαθησα πολύ ήδη από την πρώτη γεννιά. Στην νεότερη έκδοση του που κατέχω είμαι πολύ περισσότερο ευχαριστημένος. Ομως για να σταθώ στην ουσία το διάλεξα για τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του που σε συνάρτηση με έναν αξιόπιστο και οικονομικό κινητήρα με έχει βοηθήσει πολύ στην καθημερινότητα και τα χόμπυ μου. Κατά τ' άλλα δεν στερείται από τα καλούδια της εποχής στα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας και μάλιστα σε τιμή πολύ vfm. Αυτό δεν με εμποδίζει να γλυκοκοιτάζω και να κρίνω θετικά αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας ή και άλλων. Ευτυχώς έχοντας οδηγήσει (ως ιδιοκτήτης τις περισσότερες φορές )μια πλειάδα από Ευρωπαϊκά αλλά και Ασιατικά αυτοκίνητα και στο duster για άλλη μια φορά νιώθω ότι έκανα σωστή επιλογή και ας μην το προμοτάρω συστηματικά όπως κάνουν πολλοί άλλοι για τα οχήματα που κατέχουν. Τώρα όμως στο θέμα μας... Εχεις από τη μια ένα αμφιλεγώμενο ως προς την εμφάνιση αυτοκίνητο και ένα ορισμό του όμορφου για τους περισσότερους. Ειδικά αν τα συγκρίνεις σε αξιοπιστία στο ντίζελ έχεις ένα φαβορί και ένα αουτσαϊντερ. Τα υπόλοιπα είναι να 'χουμε να λέμε.
                                          Είμαι τόσο καλός που δεν πιάνω το θέμα οδικής συμπεριφοράς. Εκει το ένα από τα 2 είναι πολύ ανώτερο.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                            Τώρα όμως στο θέμα μας... Εχεις από τη μια ένα αμφιλεγώμενο ως προς την εμφάνιση αυτοκίνητο και ένα ορισμό του όμορφου για τους περισσότερους. Ειδικά αν τα συγκρίνεις σε αξιοπιστία στο ντίζελ έχεις ένα φαβορί και ένα αουτσαϊντερ. Τα υπόλοιπα είναι να 'χουμε να λέμε.
                                            Είμαι τόσο καλός που δεν πιάνω το θέμα οδικής συμπεριφοράς. Εκει το ένα από τα 2 είναι πολύ ανώτερο.

                                            Τεκμηρίωση για όσα λες έχεις; ή είναι προσωπική άποψη;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr