-
Το θέμα είναι να σε προστατεύσει κάτι αν σου κάτσει η στραβή.
Ας κυκλοφορούσαν πριν 13 χρόνια όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν σήμερα και θα βλέπαμε πόσοι θα σκοτώνονταν με τόσα τρακαρίσματα. -
Σκοτώστρα δεν είναι σε καμία περίπτωση το ΜΧ, ακόμα και κάποιο χωρίς στοιχεία που τα θεωρούμε σήμερα δεδομένα. Διαθέτει ένα από τα πιο καλοστημένα πλαίσια που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ και μπορεί να κάνει τα πάντα. Για να φύγεις από το δρόμο (εξαίρεση τα παντιλίκια με μικρή ταχύτητα), πρέπει να κάνεις απίστευτη πατάτα. Ο ορισμός της φιλικότητας. Ένα ABS βέβαια ποτέ δεν έβλαψε κανέναν, αν και στα ΜΧ των πρώτων χρόνων, δεν ήταν και ιδιαίτερα εξελιγμένο με πρόωρη παρέμβαση. Όσο για το AC, το χρειάζεται και με το παραπάνω. Ειδικά όταν είναι σταθμευμένο για ώρες κάτω από τον ήλιο και ζεσταίνεται η κουκούλα.
Το σχόλιο για τη Barchetta δεν αφορούσε τις ικανότητές της σαν αυτοκίνητο αλλά το positioning και τη θέση και τον αντίκτυπο που είχε στην αγορά. Νομίζω ότι η Fiat επιβεβαιώνει την άποψή μου. Την έχω οδηγήσει και την εκτιμώ πολύ σαν αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι στρίβει σαν καλό GTi και σε μία διαδρομή θα ήταν πολύ κοντά σε χρόνους στο ΜΧ. Απλώς έχει το μειονέκτημα να είναι προσθιοκίνητη έναντι ενός καλοστημένου πισωκίνητου.
Η ψηφοφορία δεν είναι και τόσο προβλέψιμη, ακριβώς γιατί δε μιλάμε για δύο μοντέλα γενικώς αλλά για δύο συγκεκριμένες περιπτώσεις με ιδιάζοντα χαρακτηριστικά. Αυτά τα ολίγα -
Γενικά ΜΧ-5 (άλλωστε αυτό διάλεξα για τον εαυτό μου), αλλά από τα 2 τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ βαρκούλα.
Μην υποτιμάτε τη βαρκούλα παιδιά επειδή έχει την κίνηση σε λάθος άξονα. Είναι ένα καλοστημένο και γρήγορο αυτοκίνητο, με πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση, και το εσωτερικό του είναι μακράν πιο ωραίο από του μιατα κατά την ταπεινή μου άποψη, πράγμα που μετράει πολύ, γιατί αυτό θα βλέπεις κάθε μέρα. Αλλά αν στην ψηφοφορία έπαιζε κάποιο πιο σοβαρό μιατα, γιατί αυτό μου ψιλοφαίνεται πατάτα χωρίς παρεξήγηση, τότε σιγουρα κ χωρίς δεύτερη σκέψη η ψήφος θα πήγαινε στο μιατα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το θέμα είναι να σε προστατεύσει κάτι αν σου κάτσει η στραβή.
Ας κυκλοφορούσαν πριν 13 χρόνια όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν σήμερα και θα βλέπαμε πόσοι θα σκοτώνονταν με τόσα τρακαρίσματα.με κίνδυνο να ξεφύγουμε, το Κόρινθος-Πάτρα είναι ίδιο τα τελευταία 13 χρόνια, το ίδιο κι ο Μαλλιακός και Τέμπη. Πριν 13 χρόνια είχαμε λιγότερους νεκρούς (ίσως η μόνη χώρα στην Ευρώπη που αυξάνονται σταθερά τροχαία/νεκροί) γιατί είχαμε πολύ λιγότερα αυτοκίνητα.
Η απόσυρση έχει τελειώσει από το 93 κι από τότε μόνο προστίθενται αυτοκίνητα, αφού ουσιαστικά αφαιρούνται ελάχιστα
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αν ήταν και τα δύο αυτοκίνητα ίδιας ηλικίας και χιλιομέτρων θα ψήφιζα σίγουρα Μιάτα αλλά έτσι όπως τα λες δεν θα το διακινδύνευα. Μην ξεχνούμε ότι πολλά Μιάτα είναι λιωμένα από υπερενθουσιώδεις κατόχους και όσο αξιόπιστο να είναι ένα αυτοκίνητο η φθορά είναι φθορά.
Στη θέση του φίλου σου θα έψαχνα Μιάτα 1.8 σειράς 2 με μπλοκέ και λιγότερα χιλιόμετρα έστω κι αν ήταν αισθητά ακριβότερο όπως προτείνει και ο IKE. Αλλιώς από τα δύο μάλλον τη Μπαρκέτα θα έπαιρνα, αφού πρώτα βεβαιωθώ ότι δεν έχει προβλήματα.
Υπενθύμιση: Η ψηφοφορία δεν είναι MX-5 vs Barchetta γενικώς (κι εγώ το πρώτο θα ψήφιζα) αλλά ανάμεσα στα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα.

Είναι ακριβώς αυτό που λέει ο kyan. Μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων, και εφόσον ο φίλος δεν έχει τρελές ορέξεις δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αποκλείουμε τη βαρκούλα. Πανέμορφο σουλούπι, ικανότατος κινητήρας, στήσιμο που ξεφτυλίζει πολλά του είδους και σίγουρα πολύ πιο κατάλληλο για έναν μέτριο οδηγό χωρίς τρελές ορέξεις.
ΟΚ, κι εγώ για κανά mx-5 σαν αυτό που προτείνει ο kyan θα πήγαινα, αλλά μεταξύ των δυο και μη γνωρίζοντας τις προτιμήσεις του φίλου, γιατί να μην γείρουμε και προς τη βαρκούλα;θα συμφωνήσω κι εγώ. Η βαρκούλα είναι ένα καλοστημένο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο με προσωπικότητα, πανέμορφο και με ψυχωμένο μοτέρ. Προσεκτικός έλεγχος πριν την αγορά, γιατί κάποιες βαρκούλες είχαν 'ασθένειες', ειδικά οι πρώτες μετά το facelift, και έχεις πάρει μια χαρά κουκλάκι
Προσωπικά, ΑΝ τα αυτοκίνητα ήταν ίδιας χρονολογίας, ΜΧ5 θα προτιμούσα, αποκλειστικά λόγω πίσω κίνησης. Αλλά...
-
Και εγώ κανένα από τα δύο....
Το ένα είναι ιταλικό (κατασκευή) και προσθιοκίνητο (λάθος άξονας για διθέσιο) ενώ το άλλο είναι παλιό χωρίς κλιματισμό και ABS και δυστυχώς για μένα (γιατί μάλλον θα το είχα πάρει και δεν θα έψαχνα ακόμα) κακάσχημο (δεν ισχύει για την 3η έκδοση NC)
Τουλάχιστον ένα miata με AC?? Και λίγο πιο καινούργιο?? Σίγουρα υπάρχουν πολλά, τόσα που μπορείς να διαλέξεις χρώμα κλπ. Και δεν είναι όλα σκισμένα, αρκετά είναι επίδειξης, από γυναίκες κλπ. -
κανενα απο τα 2. αν δεν υπηρχε αλλη επιλογη MX5
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και εγώ κανένα από τα δύο....
Το ένα είναι ιταλικό (κατασκευή) και προσθιοκίνητο (λάθος άξονας για διθέσιο) ενώ το άλλο είναι παλιό χωρίς κλιματισμό και ABS και δυστυχώς για μένα (γιατί μάλλον θα το είχα πάρει και δεν θα έψαχνα ακόμα) **κακάσχημο **(δεν ισχύει για την 3η έκδοση NC)
Τουλάχιστον ένα miata με AC?? Και λίγο πιο καινούργιο?? Σίγουρα υπάρχουν πολλά, τόσα που μπορείς να διαλέξεις χρώμα κλπ. Και δεν είναι όλα σκισμένα, αρκετά είναι επίδειξης, από γυναίκες κλπ.Ε, όχι και κακάσχημο το Miata. Ειδικά το πρώτο που πλέον θεωρείται κλασικό. Αν δε σου αρέσει εσένα, δε σημαίνει ότι είναι και κακάσχημο για τους υπόλοιπους. Μαζεύτε τον
-
Άλλο κλασσικό και άλλο όμορφο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
με κίνδυνο να ξεφύγουμε, το Κόρινθος-Πάτρα είναι ίδιο τα τελευταία 13 χρόνια, το ίδιο κι ο Μαλλιακός και Τέμπη. Πριν 13 χρόνια είχαμε λιγότερους νεκρούς (ίσως η μόνη χώρα στην Ευρώπη που αυξάνονται σταθερά τροχαία/νεκροί) γιατί είχαμε πολύ λιγότερα αυτοκίνηταΤώρα συμφωνούμε ή διαφωνούμε; Εγώ λέω ότι πριν κάμποσα χρόνια που κυκλοφορούσαν τόσο γυμνά από πλευράς ασφάλειας αυτοκίνητα, θα είχαμε πολλαπλάσιους νεκρούς αν κυκλοφορούσαν όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν σήμερα, άρα με πολύ περισσότερα ατυχήματα.
Επομένως το ότι δεν έχεις πάθει κάτι εσύ δεν είναι επιχείρημα. Κατά τη γνώμη μου αυτοκίνητο χωρίς ABS, αερόσακο τη σήμερον ημέρα είναι σκοτώστρα, αφού φταις δε φταις ο κίνδυνος να τρακάρεις είναι πολύ αυξημένος.
Άσε το άλλο: κάποτε τα μικρά-μικρομεσαία αυτοκίνητα ζύγιζαν 700-1000 κιλά το πολύ. Σήμερα ζυγίζουν από 1000 έως 1300, χώρια που γεμίζουν οι δρόμοι με τέρατα των 2 τόνων. Τι να σου κάνει το Mazda, ακόμα και Punto θα το πετάξει στην άκρη. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και εγώ κανένα από τα δύο....
Το ένα είναι ιταλικό (κατασκευή) και προσθιοκίνητο (λάθος άξονας για διθέσιο) ενώ το άλλο είναι παλιό χωρίς κλιματισμό και ABS και δυστυχώς για μένα (γιατί μάλλον θα το είχα πάρει και δεν θα έψαχνα ακόμα) **κακάσχημο **(δεν ισχύει για την 3η έκδοση NC)
Τουλάχιστον ένα miata με AC?? Και λίγο πιο καινούργιο?? Σίγουρα υπάρχουν πολλά, τόσα που μπορείς να διαλέξεις χρώμα κλπ. Και δεν είναι όλα σκισμένα, αρκετά είναι επίδειξης, από γυναίκες κλπ.Ε, όχι και κακάσχημο το Miata. Ειδικά το πρώτο που πλέον θεωρείται κλασικό. Αν δε σου αρέσει εσένα, δε σημαίνει ότι είναι και κακάσχημο για τους υπόλοιπους. Μαζεύτε τον
Tην άποψή του είπε ο άνθρωπος...γιατί να τον μαζέψουμε;
Κι εμένα το πρώτο δεν μου άρεσε εν αντιθέσει με τις επόμενες γενιές... -
Το πρώτο Μιάτα ήταν υπερβολικά γυναικείο, προσωπικά μου θύμιζε αυτοκινητάκι από Playmobil ή από κιτ της Μπάρμπι. Το δεύτερο είναι σαφώς πιο 'αυτοκίνητο' αν και ακόμα δίνει την αίσθηση του toy-car κυρίως λόγω μεγέθους. Όχι ότι είναι απαραίτητα κακό αυτό.
-
Κοίτα, όταν χρησιμοποιείς βαρείς χαρακτηρισμούς λέγοντας κάτι που σαφώς έρχεται σε αντίθεση με την κοινή γνώμη, τότε υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να σου απαντήσουν κάποιοι σα να τους πρόσβαλλες. Δηλαδή, αν αυτός έγραφε αύριο ότι είσαι μ@λ..ας, θα τον υποστήριζες επειδή απλώς είπε τη γνώμη του; Και μην πει κανείς ποια είναι η κοινή γνώμη στη συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί από το 1989 μέχρι σήμερα, αν μη τι άλλο, το MX5 έχει καθιερωθεί και αποτελεί το πιο καλοπουλήμενο roadster όλων των εποχών. Και ξαφνικά ξεπροβάλλει κάποιος και αποκαλεί κακάσχημο μία από τις πιο χαριτωμένες φατσούλες των τελευταίων δεκαετιών...
-
Kάτσε γιατί θα μας τρελάνεις...
Στο παιδί δεν άρεσε το πρώτο ΜΧ5 (κακάσχημο όπως ανέφερε)...πού είναι το κακό;
Η ομορφιά είναι άκρως υποκειμενική, γιατί σώνει και καλά να συμφωνήσει μαζί σου;
Νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός... -
Ψήφισα MX5 γιατί μου αρέσει περισσότερο, αλλά ρώτησα και γνωστό που τα είχε και τα δύο, πρώτα το Μazda και μετά το FIAT, γιατί έδωσε το Ιαπωνικό και πήρε το Ιταλικό. Η απάντηση του ήταν πολύ απλή 'καλός ο Ιάπωνας αλλά ακριβός' (στη συντήρηση). Πιστεύω ότι αυτό είναι αρκετά σημαντικός παράγοντας για την οποιαδήποτε επιλογή.
-
Τώρα που ξαναδιαβάζω τις δημοσιεύσεις, μάλλον το παράκανα . Δημόσια συγγνώμη λοιπόν. Για μαζέψτε με και φέρτε το πιπέρι. Φαίνεται ότι το πήρα προσωπικά. Πάντως, μόλις γίνω Πάπας, θα σας δείξω εγώ με το αλάθητο, που μου την λέτε τώρα
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το πρώτο Μιάτα ήταν υπερβολικά γυναικείοΔιαφωνώ με αυτή την άποψη, ειδικά όσον αφορά στην οδήγηση.
Πισωκίνητο αυτοκίνητο με στήσιμο 50-50, μπλοκε και 116 άλογα...χμ, δεν το λες γυναικείο.
Βέβαια εντάξει, άποψή σου και σεβαστή. -
Γενικά το MX-5 σίγουρα είανι καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά μεταξύ των δύο εναλλακτικών προτάσεων, Barchetta με κλειστά μάτια.
-
στο συγκεκριμένο ερώτημα θα διάλεγα την μπαρκέτα.
τα πρωτα μχ5 ειχαν πολλά προβλήματα... -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
.
τα πρωτα μχ5 ειχαν πολλά προβλήματα...Όπως;
MX5 H BARCHETTA;