Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Pulsar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Pulsar
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 69
    • 70
    • 7 / 70
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    1397
    21328
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
      Νομίζω πως ESP και συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος (AEB) θα πρέπει να αξιολογούνται και να μαθαίνουμε βαθμολογίες για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Γιατί μπορεί να σου χρεώνουν οι κατασκευαστές τα ESP και AEB, αλλά δεν κάνουν όλα την ίδια δουλειά.

      Το θέμα είναι με τι κριτήρια θα τα αξιολογήσεις. Οι περισσότεροι εδώ μέσα για παράδειγμα προτιμούν ένα πιο 'φιλελεύθερο' ESP.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jim-str last edited by

        Ο χρήστης Snowman ΙΙ έγραψε:
        Jim Str & cosneo , τελικα πηγε στην αντιπροσωπεια και του ειπαν οτι εγινε λογω μεγαλης πιεσης απο την αποκερωση που κανουν , και οτι παρατηρηθηκε και σε αλλα οχηματα ..

        Και σαν λύση τι πρότειναν;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dim84 last edited by

          http://www.skai.gr/news/auto/article/282368/me-190-aloga-to-neo-nissan-pulsar-16-dig-t/

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            axel12p last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

            Νομίζω πως ESP και συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος (AEB) θα πρέπει να αξιολογούνται και να μαθαίνουμε βαθμολογίες για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Γιατί μπορεί να σου χρεώνουν οι κατασκευαστές τα ESP και AEB, αλλά δεν κάνουν όλα την ίδια δουλειά.

            Το θέμα είναι με τι κριτήρια θα τα αξιολογήσεις. Οι περισσότεροι εδώ μέσα για παράδειγμα προτιμούν ένα πιο 'φιλελεύθερο' ESP.

            Για μένα το κριτήριο αξιολόγησης του ESP είναι μόνο ένα, να σε κρατάει στον δρόμο. Αν κάποιος θέλει να 'παίξει' ας το απενεργοποιήσει (σε αυτά που δεν απενεργοποιούνται εντελώς, θα μπορούσε να έχει έναν πιο φιλελεύθερο χαρακτήρα). Γιατί το να σου γλιστρήσει δεν είναι σίγουρο ότι θα σου συμβεί όταν το περιμένεις. Και σε εκείνη την φάση το ESP θα πρέπει να προστατέψει και το αυτοκίνητο σου αλλά και τους επιβάτες αυτού.

            Επίσης, σκέψου πως οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν αποτελούν τον μέσο όρο των ιδιοκτητών ενός Focus, πόσο περισσότερο ενός Pulsar. Το ESP θα πρέπει να σχεδιάζεται με βάση τον μέσο όρο και όχι τους petrolheads.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panosft last edited by

              Το ESP πρέπει ή δεν πρέπει να έχει επιλογή απενεργοποίησης; Πιστεύω πως δε θα πρέπει να έχει επιλογή απενεργοποίησης και δε θα πρέπει να είναι φιλελεύθερο. Η ασφάλεια πρώτα από όλα. Και επίσης να μην τα υπερεκτιμούμε όλα αυτά τα συστήματα προστασίας. Οι εποχές που το φρενάρισμα και το κράτημα βασιζόταν κατά πολλή στην οδηγική ικανότητα περάσανε. Μπήκε η τεχνολογία που συνεισφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό επικουρικά στην ασφάλεια και αυτού που οδηγεί και του απέναντι που δε φταίει σε τίποτα να πληρώσει (ακόμη και με τη ζωή του) τα αγωνιστικά ένστικτα του κάθε μαθητευόμενου μάγου στην άσφαλτο. Σε θέματα ασφάλειας τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι απαραίτητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ευτυχώς που δεν παίρνεις εσύ αποφάσεις panosft. Ο κόσμος μας θα ήταν ένα πολύ πιο βαρετό μέρος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alex1234 last edited by

                  Ο χρήστης Dim84 έγραψε:
                  http://www.skai.gr/news/auto/article/282368/me-190-aloga-to-neo-nissan-pulsar-16-dig-t/

                  Χρειαζόταν η nissan μια sport έκδοση σ αυτή την κατηγορία κι απ ότι βλέπω βελτιώθηκε πολύ και σχεδιαστικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adensa last edited by

                    Ο χρήστης panosft έγραψε:
                    Το ESP πρέπει ή δεν πρέπει να έχει επιλογή απενεργοποίησης; Πιστεύω πως δε θα πρέπει να έχει επιλογή απενεργοποίησης και δε θα πρέπει να είναι φιλελεύθερο. Η ασφάλεια πρώτα από όλα. Και επίσης να μην τα υπερεκτιμούμε όλα αυτά τα συστήματα προστασίας. Οι εποχές που το φρενάρισμα και το κράτημα βασιζόταν κατά πολλή στην οδηγική ικανότητα περάσανε. Μπήκε η τεχνολογία που συνεισφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό επικουρικά στην ασφάλεια και αυτού που οδηγεί και του απέναντι που δε φταίει σε τίποτα να πληρώσει (ακόμη και με τη ζωή του) τα αγωνιστικά ένστικτα του κάθε μαθητευόμενου μάγου στην άσφαλτο. Σε θέματα ασφάλειας τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι απαραίτητα.

                    Σου ξεφυγε ο κόφτης στα 130χω!!!Για να μην πω στα 90χω και με πεις υπερβολικό!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      axel12p last edited by

                      Πλάκωσαν οι Schumacher των δημοσίων οδών, που παίρνουν οικογενειακά αυτοκίνητα, τα πάνε συνέχεια με το πλάι, το σώζουν **πάντα **γιατί είναι χεράδες και ένα μη απενεργοποιούμενο ESP θα τους έκοβε την οδηγική ευχαρίστηση. ΟΚ...

                      Panosft ευτυχώς που δεν παίρνεις εσύ αποφάσεις, γιατί τώρα έχουν επιπλέον δουλειά, φαναρτζήδες, γιατροί, νοσηλευτές, φυσιοθεραπευτές, νεκροθάφτες, παπάδες, κλπ.

                      ΥΓ. Μου αρέσει που κάποιοι βρίσκουν χώρο να καμαρώσουν πόσο 'χεράδες' είναι, ακόμη και στο θέμα του Nissan Pulsar

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        snowman-ii last edited by

                        Jim Str : του το φτιαξαν εκει και του ειπαν να μην το πλενει με πιεστικο γιατι μπορει να ξαναβγει .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adensa last edited by

                          Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                          Πλάκωσαν οι Schumacher των δημοσίων οδών, που παίρνουν οικογενειακά αυτοκίνητα, τα πάνε συνέχεια με το πλάι, το σώζουν **πάντα **γιατί είναι χεράδες και ένα μη απενεργοποιούμενο ESP θα τους έκοβε την οδηγική ευχαρίστηση. ΟΚ...

                          Panosft ευτυχώς που δεν παίρνεις εσύ αποφάσεις, γιατί τώρα έχουν επιπλέον δουλειά, φαναρτζήδες, γιατροί, νοσηλευτές, φυσιοθεραπευτές, νεκροθάφτες, παπάδες, κλπ.

                          ΥΓ. Μου αρέσει που κάποιοι βρίσκουν χώρο να καμαρώσουν πόσο 'χεράδες' είναι, ακόμη και στο θέμα του Nissan Pulsar

                          Τι παραλήρημα είναι αυτό;:o

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Κατάλληλο για το 4 σταυροβελωνιές φόρουμ!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              axel12p last edited by

                              Είμαι σίγουρος ότι είσαι γραμμένος και εκεί και γράφεις ότι το χέρι σου είναι πιο γρήγορο και από ραπτομηχανή και βγάζει το πιο δύσκολο σχέδιο σεμεδάκι στο λεπτό.

                              Sorry adensa, και προφανώς το σχόλιο δεν αναφερόταν σε εσένα, αλλά να έχουμε κατά νου και σε ποιο θέμα γράφουμε.
                              Να είμαι χεράς (ή να θέλω να γίνω), να έχω το κατάλληλο μηχάνημα, στον κατάλληλο χώρο και να συζητάω αν με χαλάει ή όχι το ESP το καταλαβαίνω. Για εμένα αυτή η συζήτηση για το ESP και το 'κράξιμο' στον panosft θα είχε αξία αν είμασταν μια παρεούλα με τα αυτοκίνητα μας στην πίστα των Σερρών.

                              Σε τρεις περιπτώσεις θα σου χρειαστεί το ESP:

                              1. Όταν φταίει ο δρόμος (οπότε καλώς υπάρχει το ESP)
                              2. Όταν ο οδηγός είναι άτσαλος (πάλι καλώς υπάρχει το ESP)
                              3. Όταν ο οδηγός είναι αστέρι και μπορεί να πλασάρει το αμάξι (εκτός πίστας πάλι καλώς υπάρχει το ESP, γιατί οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου δεν έχουν καμιά απολύτως διάθεση να μάθουν πόσο πραγματικά αστέρι είναι).
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Axel είσαι σε αυτοκινητιστικό φόρουμ. Όσο για την πίστα, έχουμε βάλει ότι αυτοκίνητο μπορείς να φανταστείς στις Σέρρες με φορουμοπαρέα. Το αυτό και σε στροφοδιαδρομές (π.χ. Ε.Δ. Λειβάδι-Πετροκέρασα) όπου έβλεπες π.χ. QQ να πηγαίνει με τις πόρτες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panosft last edited by

                                  Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                  Είμαι σίγουρος ότι είσαι γραμμένος και εκεί και γράφεις ότι το χέρι σου είναι πιο γρήγορο και από ραπτομηχανή και βγάζει το πιο δύσκολο σχέδιο σεμεδάκι στο λεπτό.

                                  Sorry adensa, και προφανώς το σχόλιο δεν αναφερόταν σε εσένα, αλλά να έχουμε κατά νου και σε ποιο θέμα γράφουμε.
                                  Να είμαι χεράς (ή να θέλω να γίνω), να έχω το κατάλληλο μηχάνημα, στον κατάλληλο χώρο και να συζητάω αν με χαλάει ή όχι το ESP το καταλαβαίνω. Για εμένα αυτή η συζήτηση για το ESP και το 'κράξιμο' στον panosft θα είχε αξία αν είμασταν μια παρεούλα με τα αυτοκίνητα μας στην πίστα των Σερρών.

                                  Σε τρεις περιπτώσεις θα σου χρειαστεί το ESP:

                                  1. Όταν φταίει ο δρόμος (οπότε καλώς υπάρχει το ESP)
                                  2. Όταν ο οδηγός είναι άτσαλος (πάλι καλώς υπάρχει το ESP)
                                  3. Όταν ο οδηγός είναι αστέρι και μπορεί να πλασάρει το αμάξι (εκτός πίστας πάλι καλώς υπάρχει το ESP, γιατί οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου δεν έχουν καμιά απολύτως διάθεση να μάθουν πόσο πραγματικά αστέρι είναι).

                                  Ακριβώς. Μιλάμε για κανονικούς δρόμους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    axel12p last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Axel είσαι σε αυτοκινητιστικό φόρουμ. Όσο για την πίστα, έχουμε βάλει ότι αυτοκίνητο μπορείς να φανταστείς στις Σέρρες με φορουμοπαρέα. Το αυτό και σε στροφοδιαδρομές (π.χ. Ε.Δ. Λειβάδι-Πετροκέρασα) όπου έβλεπες π.χ. QQ να πηγαίνει με τις πόρτες.

                                    Δεν είναι όλα τα αυτοκινητιστικά φόρουμ το ίδιο ευτυχώς. Η ατάκα 'QQ να πηγαίνει με τις πόρτες (σε δημόσιο δρόμο)', περισσότερο μου θυμίζει εποχές T.F.R.C.

                                    Είναι περιττό προφανώς να ρωτήσω γιατί θα πρέπει να εμπιστευθώ την σωματική ακεραιότητα την δική μου και της οικογένειας μου στις οδηγικές ικανότητες του επίδοξου Έλληνα Schumacher και τα κρατήματα ενός ταπεινού Qashqai...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ευτυχώς δεν είναι όλα τα ίδια. Υπάρχει και το AutoTriti για τους πολιτικά ορθούς (a.k.a. ξενέρωτους). Πλακίτσα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Με ένα αστεϊσμό ο Δίας εντούτοις τονίζει ένα πολύ σοβαρό θέμα. Καθώς τα οικονομικά θέματα που αντιμετωπίζουν πολλά μέσα ενημέρωσης (κανάλια τηλεόρασης, ραδιοφωνικοί σταθμοί και φυσικά έντυπα...) αναγκάζονται να ρίξουν (για χάρη διαφημηστικών εσόδων και όποιου άλλου είδους χορηγιών...) πολύ νερό στο κρασί τους και έτσι οδηγούμαστε να διαβάζουμε πολλάκις διθύραμβους για αυτοκίνητα που τελικά πολλές φορές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα (πχ. τεστ καταναλώσεων).

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mesoldimos last edited by

                                          Πως θα μπορέσουμε να περάσουμε κάμερες ταχύτητας στην sd του navi στο pulsar;
                                          Μπορείς κάποιος να μας δώσει τα φώτα του;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Ο χρήστης mesoldimos έγραψε:
                                            Πως θα μπορέσουμε να περάσουμε κάμερες ταχύτητας στην sd του navi στο pulsar;
                                            Μπορείς κάποιος να μας δώσει τα φώτα του;

                                            http://www.qashqaiownersclub.co.uk/foru ... c2346.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 7 / 70
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr