-
Κατ' αρχας σορρυ, αλλα κανω το μαθητευομενο μαγο. Κατι μαθαινω και εγω ετσι.
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
- αν δει σωστες διρθωσεις ως προς τη ταχυτητα τους δυσκολο να εχει προβλημα το καλωδιο, αν δει προβλημα θα τον κατεθυνουμε στις υπολοιπες ενεργειες.
- μονο στα πρωτα λεπτα λειτουργειας του κινητηρα, μετα ο 'λ' ζεσταινετε απο τα καυσαερια, συνηθως ειναι και κρυος ο κινητηρας τοτε.
- δεν καταλαβα την ερωτηση σου.
- ναι.
- Η ταχυτητα θα εξαρταται απο το πολυμετρο, αν εννοεις να φινονται αλλαγες ή οχι, οκ. Μηπως επισης να παει πρωτα στον λ μη γινει καμμια μαλακια και ακουμπησει λαθος pin στον εγκεφαλο και αντε γεια?
- Τουλαχιστον σε πιο καινουρια που βλεπω στα ιντερνετια, η αντισταση του λ παιζει γενικα οποτε παρει εντολη, οχι μονο στην αρχη αρχη. Λεπτομερειες ομως.
- εννοω οτι η ολη φαση (κομπιασματα κλπ) που αντιμετωπιζει, εφοσον (θεωρητικα) εχουμε αποκλεισει το θεμα ρευματων, λογικα προερχεται απο λαθος μιγματα. Τι αλλο θα μπορουσε να ειναι? Αισθητηρες θερμοκρασιας πχ?
Σκεφτηκα ισως βλαμμενο αιθητηρα θεσης γκαζιου, αλλα λεει δεν εχει θεμα οταν βγαλει το λ.
αλλα και οταν πιασει καλη θερμοκρασια το κανει οχι εντονα και μερικες φορες καθολου. Δεν το παρουσιαζει μονο οταν ειναι κρυο εντελως.
Ηλια να παρνει απο πουθενα αέρα? και με συστολες διαστολες να μειωνεται/αυξανεται το θεμα?
Να περιμενω να δω αυξωμειωσεις περιπου καθε sec απο 0.2V εως 0.9V? Ρελαντι παντα ετσι?
Θα τις βλεπεις οσο γρηγορα μπορει να κανει refresh το πολυμετρο σου. Αυτο που θες ειναι να αυξομειωνεται η ταση, περιπου στο ευρος που εδωσες.
Πιστευω καλο θα ηταν να το δεις:
ΚΑΙ σε αλλες σταθερες στροφες, πχ 2000 και 3000, εκει συνηθως ειναι πιο δραστηριος λιγο ο λ.
ΚΑΙ στο αποτομο αφημα γκαζιου απο πχ 3000(λογικα θα πεφτει και θα καθεται χαμηλα η ταση για λιγακι και μετα παλι πανω κατω),
ΚΑΙ σε στιγμιαιο τερμα γκαζι (WOT) (θα πρεπει να δειξει ψηλη ταση για λιγο) για να δεις αν αντιδρα σωστα.
Αυτα με το Obd2 φαινονται πανευκολα, μαγικα, τωρα με το πολυμετρο, πιο δυσκολη η φαση -
*Ο χρήστης **trident1971'
- Η ταχυτητα θα εξαρταται απο το πολυμετρο, αν εννοεις να φινονται αλλαγες ή οχι, οκ. Μηπως επισης να παει πρωτα στον λ μη γινει καμμια μαλακια και ακουμπησει λαθος pin στον εγκεφαλο και αντε γεια?
- Τουλαχιστον σε πιο καινουρια που βλεπω στα ιντερνετια, η αντισταση του λ παιζει γενικα οποτε παρει εντολη, οχι μονο στην αρχη αρχη. Λεπτομερειες ομως.
[color=#FF0000:knny8k1o]την προθερμανση του 'λ' την πιανει παντα η διαγνωση.
- εννοω οτι η ολη φαση (κομπιασματα κλπ) που αντιμετωπιζει, εφοσον (θεωρητικα) εχουμε αποκλεισει το θεμα ρευματων, λογικα προερχεται απο λαθος μιγματα. Τι αλλο θα μπορουσε να ειναι? Αισθητηρες θερμοκρασιας πχ?
Σκεφτηκα ισως βλαμμενο αιθητηρα θεσης γκαζιου, αλλα λεει δεν εχει θεμα οταν βγαλει το λ.
εγω δεν εχω αποκλεισει την υψηλη ταση και ειμαι κατα 90% βεβαιος οτι απο εκει ειναι το προβλημα (το κανει εντονοτερα με υγρασια) το πλουσιο μειγμα οταν ξεκουμπωνει τον 'λ' απλα κρυβει το προβλημα.
[quote='cson':knny8k1o]αλλα και οταν πιασει καλη θερμοκρασια το κανει οχι εντονα και μερικες φορες καθολου. Δεν το παρουσιαζει μονο οταν ειναι κρυο εντελως.
Ηλια να παρνει απο πουθενα αέρα? και με συστολες διαστολες να μειωνεται/αυξανεται το θεμα?
-
Εκανα την μετρηση δεν ειδα ποτε πανω απο 500mv, επαιζε 250-500 και μερικες φορες εμενε στα 110 mv καμποσο χρονο. Στα γκαζωματα μηδενιζε εντελως, μετα επαιζε στο ευρος που ειπα εντονα και οσο το αφηνα ρελαντι κατεβαινε προς τα 110mv.
Ηλια τι αλλο να αλλαξω δηλαδη για την υψηλη ταση? Ολα καινουρια ειναι και επωνυμα, μπουζοκαλωδια,ντιστριμπιτερ, πολλαπλασιαστης beru ολα.
Προσεξε μια λεπτομερεια, οταν ο ατμοσφαιρκος αερας εχει πολυ υγρασια(χωρις βροχη) το αμαξι ειναι πολυ πεσμενο, ακομη και σταματημενο με το βεντιλατερ σε λειτουργεια λογο μποτιλιαρισματος που ο χωρος του κινητηρα βραζει δεν νομιζω να υπαρχει υγρασια εκει μεσα πανω σε καποιο εξαρτημα. Δηλαδη οταν το αμαξι αναπνεει υγρασια πεφτει. Εχω λουσει ολη τη μηχανη με κουβαδες νερο δεν κανει κιχ.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εκανα την μετρηση δεν ειδα ποτε πανω απο 500mv, επαιζε 250-500 και μερικες φορες εμενε στα 110 mv καμποσο χρονο. Στα γκαζωματα μηδενιζε εντελως, μετα επαιζε στο ευρος που ειπα εντονα και οσο το αφηνα ρελαντι κατεβαινε προς τα 110mv.Ηλια τι αλλο να αλλαξω δηλαδη για την υψηλη ταση? Ολα καινουρια ειναι και επωνυμα, μπουζοκαλωδια,ντιστριμπιτερ, πολλαπλασιαστης beru ολα.
Προσεξε μια λεπτομερεια, οταν ο ατμοσφαιρκος αερας εχει πολυ υγρασια(χωρις βροχη) το αμαξι ειναι πολυ πεσμενο, ακομη και σταματημενο με το βεντιλατερ σε λειτουργεια λογο μποτιλιαρισματος που ο χωρος του κινητηρα βραζει δεν νομιζω να υπαρχει υγρασια εκει μεσα πανω σε καποιο εξαρτημα. Δηλαδη οταν το αμαξι αναπνεει υγρασια πεφτει. Εχω λουσει ολη τη μηχανη με κουβαδες νερο δεν κανει κιχ.
κανε ενα μετρημα στην τρομπα βενζινης, αν δεν εχεις ροομετρο για να δεις τη ροη της με ταπωμενη την επιστροφη πρεπει να δεις πανω απο 2.5bar, εχεις φτωχο μειγμα παντως αν τα λεει καλα ο 'λ'
-
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.H ασφαλειοθηκη ειναι μεσα κατω στα ποδια του συνοδηγου.
Θα ζητησω απο το μηχανικο να μετρησει πιεση αντλιας γιατι δεν εχω τετοιο οργανο. Αν ηταν πεσμενη δεν θα ειχα παροχη ψηλα, αυτο ομως μετα τις 3000(αφου ξεπερασει το κομπιασμα) μεχρι τον κοφτη ανεβαζει κανονικα.
Συντομα θα εχω και ενα παλμογραφο να δω πιο καλα τον λαμδα
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.
H ασφαλειοθηκη ειναι μεσα κατω στα ποδια του συνοδηγου.
Θα ζητησω απο το μηχανικο να μετρησει πιεση αντλιας γιατι δεν εχω τετοιο οργανο. Αν ηταν πεσμενη δεν θα ειχα παροχη ψηλα, αυτο ομως μετα τις 3000(αφου ξεπερασει το κομπιασμα) μεχρι τον κοφτη ανεβαζει κανονικα.
Συντομα θα εχω και ενα παλμογραφο να δω πιο καλα τον λαμδα
Ερωτησεις επεισοδιο 44, ελπιζω να μην ενοχλω
παλμογραφος FTW
-
Μπορεις να μετρησεις ποσα βολτ φτανουν στην αντλια? (voltage drop). Ενα ψιλοχαλασμενο καλωδιακι, αν φτανουν πχ 10 αντι για οσα εχει το κυκλωμα, ιδου το θεμα. Γειώσεις ειναι ενταξει??
-
Μετρησες το λ και στον εγκεφαλο και απο την πισω μερια του (backprobe) και τα νουμερα συμπιπτουν? για να αποκλειστει το προβληματικο καλωδιο ή φίσα του λ.
-
(το ξεχασα χτες να το γραψω ) Μπορεις να δωσεις υγραεριο (ή σπρευ καρμπυρατερ με προσοχη) στην εισαγωγη την ωρα που δουλευει? Αν ο λ ειναι ενταξει, με τοσο πλουσιο μειγμα θα πρεπει αμεσως να δειξει >800mv. Αν οχι, μαλλον βρεθηκε ο ενοχος.
-
Εχει maf το αυτοκινητο?
-
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.
H ασφαλειοθηκη ειναι μεσα κατω στα ποδια του συνοδηγου.
Θα ζητησω απο το μηχανικο να μετρησει πιεση αντλιας γιατι δεν εχω τετοιο οργανο. Αν ηταν πεσμενη δεν θα ειχα παροχη ψηλα, αυτο ομως μετα τις 3000(αφου ξεπερασει το κομπιασμα) μεχρι τον κοφτη ανεβαζει κανονικα.
Συντομα θα εχω και ενα παλμογραφο να δω πιο καλα τον λαμδα
στο δικο μου skoda favorit υπαρχει ασφαλειοθηκη(3 ασφαλειες αν θυμαμαι καλα) πισω απο τον εγκεφαλο στον χωρο του κινητηρα και ειναι της αντλιας βενζινης και του εγκεφαλου.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.
H ασφαλειοθηκη ειναι μεσα κατω στα ποδια του συνοδηγου.
Θα ζητησω απο το μηχανικο να μετρησει πιεση αντλιας γιατι δεν εχω τετοιο οργανο. Αν ηταν πεσμενη δεν θα ειχα παροχη ψηλα, αυτο ομως μετα τις 3000(αφου ξεπερασει το κομπιασμα) μεχρι τον κοφτη ανεβαζει κανονικα.
Συντομα θα εχω και ενα παλμογραφο να δω πιο καλα τον λαμδα
στο δικο μου skoda favorit υπαρχει ασφαλειοθηκη(3 ασφαλειες αν θυμαμαι καλα) πισω απο τον εγκεφαλο στον χωρο του κινητηρα και ειναι της αντλιας βενζινης και του εγκεφαλου.
Που ακριβως? Εκει μετα ειναι το δοχειο αναθυμιασεων.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.
H ασφαλειοθηκη ειναι μεσα κατω στα ποδια του συνοδηγου.
Θα ζητησω απο το μηχανικο να μετρησει πιεση αντλιας γιατι δεν εχω τετοιο οργανο. Αν ηταν πεσμενη δεν θα ειχα παροχη ψηλα, αυτο ομως μετα τις 3000(αφου ξεπερασει το κομπιασμα) μεχρι τον κοφτη ανεβαζει κανονικα.
Συντομα θα εχω και ενα παλμογραφο να δω πιο καλα τον λαμδα
Ερωτησεις επεισοδιο 44, ελπιζω να μην ενοχλω
παλμογραφος FTW
-
Μπορεις να μετρησεις ποσα βολτ φτανουν στην αντλια? (voltage drop). Ενα ψιλοχαλασμενο καλωδιακι, αν φτανουν πχ 10 αντι για οσα εχει το κυκλωμα, ιδου το θεμα. Γειώσεις ειναι ενταξει??
-
Μετρησες το λ και στον εγκεφαλο και απο την πισω μερια του (backprobe) και τα νουμερα συμπιπτουν? για να αποκλειστει το προβληματικο καλωδιο ή φίσα του λ.
-
(το ξεχασα χτες να το γραψω ) Μπορεις να δωσεις υγραεριο (ή σπρευ καρμπυρατερ με προσοχη) στην εισαγωγη την ωρα που δουλευει? Αν ο λ ειναι ενταξει, με τοσο πλουσιο μειγμα θα πρεπει αμεσως να δειξει >800mv. Αν οχι, μαλλον βρεθηκε ο ενοχος.
-
Εχει maf το αυτοκινητο?
1)Δυσκολο να μετρησω εκει, αμα αρχισω και σηκωνω τα πισω καθισματα θα το μετρησω και αυτο. Γειωσεις ολες βγαλσιμο και καθαρισμα με σπρευ επαφων.
-
Μετρησα στην πριζα που φευγει για τον εγκεφαλο, χωθηκε το μυτερο ακρο του πολυμετρου. Δεν ξερω που να μετρησω στον εγκεφαλο εχει μια μεγαλη φισα και ειναι ολα κουμπωμενα και μονωμενα.
-
Σωστο αυτο πρεπει να βρω καποιο σπρευ.
-
Οχι δεν εχει
-
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.
H ασφαλειοθηκη ειναι μεσα κατω στα ποδια του συνοδηγου.
Θα ζητησω απο το μηχανικο να μετρησει πιεση αντλιας γιατι δεν εχω τετοιο οργανο. Αν ηταν πεσμενη δεν θα ειχα παροχη ψηλα, αυτο ομως μετα τις 3000(αφου ξεπερασει το κομπιασμα) μεχρι τον κοφτη ανεβαζει κανονικα.
Συντομα θα εχω και ενα παλμογραφο να δω πιο καλα τον λαμδα
Ερωτησεις επεισοδιο 44, ελπιζω να μην ενοχλω
παλμογραφος FTW
-
Μπορεις να μετρησεις ποσα βολτ φτανουν στην αντλια? (voltage drop). Ενα ψιλοχαλασμενο καλωδιακι, αν φτανουν πχ 10 αντι για οσα εχει το κυκλωμα, ιδου το θεμα. Γειώσεις ειναι ενταξει??
-
Μετρησες το λ και στον εγκεφαλο και απο την πισω μερια του (backprobe) και τα νουμερα συμπιπτουν? για να αποκλειστει το προβληματικο καλωδιο ή φίσα του λ.
-
(το ξεχασα χτες να το γραψω ) Μπορεις να δωσεις υγραεριο (ή σπρευ καρμπυρατερ με προσοχη) στην εισαγωγη την ωρα που δουλευει? Αν ο λ ειναι ενταξει, με τοσο πλουσιο μειγμα θα πρεπει αμεσως να δειξει >800mv. Αν οχι, μαλλον βρεθηκε ο ενοχος.
-
Εχει maf το αυτοκινητο?
1)Δυσκολο να μετρησω εκει, αμα αρχισω και σηκωνω τα πισω καθισματα θα το μετρησω και αυτο. Γειωσεις ολες βγαλσιμο και καθαρισμα με σπρευ επαφων.
-
Μετρησα στην πριζα που φευγει για τον εγκεφαλο, χωθηκε το μυτερο ακρο του πολυμετρου. Δεν ξερω που να μετρησω στον εγκεφαλο εχει μια μεγαλη φισα και ειναι ολα κουμπωμενα και μονωμενα.
-
Σωστο αυτο πρεπει να βρω καποιο σπρευ.
-
Οχι δεν εχει
-
ενταξει τοτε, ησουν διπλα στην πηγη. Υποτιθεται στον εγκεφαλο καρφωνεις απο την πισω μερια της φισας κατι σαν καρφακι λεπτο (ή βελονα βελονισμου) και μετρας απο εκει.
-
Διαβαζω (δεν εχω ιδια εμπειρια) οτι το σπρευ κλπ θελει πολυ μεγαλυτερη προσοχη απο το γκαζι σε περιπτωση backfire γιατι ως υγρο ενεχει μεγαλυτερο κινδυνο συγκεντρωμενης φωτιας ενω το υγραεριο απλα καιγεται. Εχε το νου σου.
Αυτος https://www.youtube.com/user/ScannerDanner/videos?flow=list&live_view=500&sort=dd&view=0 εχει πολυ πραμα για ολα αυτα που συζηταμε.
-
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.
H ασφαλειοθηκη ειναι μεσα κατω στα ποδια του συνοδηγου.
Θα ζητησω απο το μηχανικο να μετρησει πιεση αντλιας γιατι δεν εχω τετοιο οργανο. Αν ηταν πεσμενη δεν θα ειχα παροχη ψηλα, αυτο ομως μετα τις 3000(αφου ξεπερασει το κομπιασμα) μεχρι τον κοφτη ανεβαζει κανονικα.
Συντομα θα εχω και ενα παλμογραφο να δω πιο καλα τον λαμδα
στο δικο μου skoda favorit υπαρχει ασφαλειοθηκη(3 ασφαλειες αν θυμαμαι καλα) πισω απο τον εγκεφαλο στον χωρο του κινητηρα και ειναι της αντλιας βενζινης και του εγκεφαλου.
Που ακριβως? Εκει μετα ειναι το δοχειο αναθυμιασεων.
οπως κοιταμε τον εγκεφαλο πισω και αριστερα τερμα κατω.ειναι ενα διαφανο κουτακι που απο τη σκονη θα εχει γινει μαυρο.θα ανεβασω φωτο οταν μπορεσω.στα haynes ειδα δεν εχουν αυτη την ασφαλειοθηκη(στο βιβλιο του κατασκευαστη την εχει).μηπως την εβαλαν στα τελευταια μοντελα.εμενα ειναι του 1995.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
αν θυμαμαι καλα και η ασφαλειοθηκη ειναι στο μηχανοστασιο μπορει αυτη να ευθυνεται για το προβλημα με την υγρασια.
H ασφαλειοθηκη ειναι μεσα κατω στα ποδια του συνοδηγου.
Θα ζητησω απο το μηχανικο να μετρησει πιεση αντλιας γιατι δεν εχω τετοιο οργανο. Αν ηταν πεσμενη δεν θα ειχα παροχη ψηλα, αυτο ομως μετα τις 3000(αφου ξεπερασει το κομπιασμα) μεχρι τον κοφτη ανεβαζει κανονικα.
Συντομα θα εχω και ενα παλμογραφο να δω πιο καλα τον λαμδα
στο δικο μου skoda favorit υπαρχει ασφαλειοθηκη(3 ασφαλειες αν θυμαμαι καλα) πισω απο τον εγκεφαλο στον χωρο του κινητηρα και ειναι της αντλιας βενζινης και του εγκεφαλου.
Που ακριβως? Εκει μετα ειναι το δοχειο αναθυμιασεων.
οπως κοιταμε τον εγκεφαλο πισω και αριστερα τερμα κατω.ειναι ενα διαφανο κουτακι που απο τη σκονη θα εχει γινει μαυρο.θα ανεβασω φωτο οταν μπορεσω.στα haynes ειδα δεν εχουν αυτη την ασφαλειοθηκη(στο βιβλιο του κατασκευαστη την εχει).μηπως την εβαλαν στα τελευταια μοντελα.εμενα ειναι του 1995.
Την βρηκα τελικα οντως δεν φαινοταν τιποτα, μεσα στη σκονη. Εχει 3 ασφαλειες και ενα κουτακι μεγαλο. Να τα τις βγαλω μια μια να τα καθαρισω ολα με σπρευ επαφων λες? Σου κανε προβλημα ποτε εκει απο υγρασιες? Ποτε δεν ειχα δει αυτη την μικρη ασφαλειοθηκη εκει.
-
χαχα ειναι κρυμενες.το προβλημα που μου εκανε με τις υγρασιες ηταν με τον διανομεα.δες αν εχει σπασει το πλαστικο κουτακι της ασφαλειοθηκης και περνει υγρασια.ελεχξε μια μια της ασφαλειες και βαλτες παλι στη θεση τους να κουμπωσουν καλα.μολις τις βγαλεις θα φανει αν θελουν καθαρισμα.τριψτες με λιγο γυαλοχαρτο-κατσαβιδι ισιο.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
χαχα ειναι κρυμενες.το προβλημα που μου εκανε με τις υγρασιες ηταν με τον διανομεα.δες αν εχει σπασει το πλαστικο κουτακι της ασφαλειοθηκης και περνει υγρασια.ελεχξε μια μια της ασφαλειες και βαλτες παλι στη θεση τους να κουμπωσουν καλα.μολις τις βγαλεις θα φανει αν θελουν καθαρισμα.τριψτες με λιγο γυαλοχαρτο-κατσαβιδι ισιο.Τις εβγαλα και τις καθαρισα ολες, ειχαν πιασει πρασινιλα οι επαφες. Το τετραγωνο κουτακι διπλα στις ασφαλειες βγαινει καυτο? Δεν καταφερα να το βγαλω.
Με τον διανομεα τι ακριβως σου εκανε? Εμενα δεν σβηνει ειναι απλα ψοφιμι.
-
αυτο με το κουτακι δεν το εχω προσεξει πρεπει να το δω.
στην βροχη και σε περιοδους υγρασιας εκανε διακοπες και ηταν ψοφιο το αμαξι επισης εσβηνε με πολυ βροχη και ηθελε αντισκωριακο στο διανομεα για να ξεκινησει..αφου αλλαξα το καπακι του διανομεα με beru και το ραουλο beru και τον πολλαπλασσιαστη λυθηκε το προβλημα πλεον δεν μενει απο βροχη ή υγρασια ουτε κανει διακοπες.
-
Έχω ένα παρόμοιο προβλημα.
Σε Honda Accord του 2003 μου είχε καίει ο αισθητήρας λάμδα 1ος.
Αφού δεν έβρισκα πουθενά και εδώ ήθελαν 420 ευρώ αγόρασα από το εξωτερικό ίδιο ακριβώς.
Το συνδεσα έσβησα τη βλάβη (p0134) και το αμάξι άλλαξε αμέσως συμπεριφορά στα πρώτα χιλιόμετρα.
Ωστόσο που του συνδεσα το διαγνωστικό μου βγάζει βλάβη p0135 και από όσο έψαξα αναφέρεται στη προθέρμανση του λάμδα.
Το αμάξι δεν έχει αλλάξει συμπεριφορά αλλά ούτε το λαμπάκι check έχει ανάψει. -
Αυτό σημαίνει ότι μάλλον δεν δουλεύει η αντίσταση που έχει ο λ η οποία ενεργοποιείται στα πρώτα λεπτά/δεπτερόλεπτα του κινητήρα που είναι κρύος. Θυμάσαι πόσα καλώδια είχε;
-
με 4 καλωδια ειναι αυτος που αναφερει
μετα απο καποιες μερες αν το συνδεσεις πιθανον να μην βγαλει κανενα σφαλμα
Καταλυτης & Αισθητηρας λ & Check Engine