Κατ' αρχας σορρυ, αλλα κανω το μαθητευομενο μαγο. Κατι μαθαινω και εγω ετσι.
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
- αν δει σωστες διρθωσεις ως προς τη ταχυτητα τους δυσκολο να εχει προβλημα το καλωδιο, αν δει προβλημα θα τον κατεθυνουμε στις υπολοιπες ενεργειες.
- μονο στα πρωτα λεπτα λειτουργειας του κινητηρα, μετα ο 'λ' ζεσταινετε απο τα καυσαερια, συνηθως ειναι και κρυος ο κινητηρας τοτε.
- δεν καταλαβα την ερωτηση σου.
- ναι.
- Η ταχυτητα θα εξαρταται απο το πολυμετρο, αν εννοεις να φινονται αλλαγες ή οχι, οκ. Μηπως επισης να παει πρωτα στον λ μη γινει καμμια μαλακια και ακουμπησει λαθος pin στον εγκεφαλο και αντε γεια?
- Τουλαχιστον σε πιο καινουρια που βλεπω στα ιντερνετια, η αντισταση του λ παιζει γενικα οποτε παρει εντολη, οχι μονο στην αρχη αρχη. Λεπτομερειες ομως.
- εννοω οτι η ολη φαση (κομπιασματα κλπ) που αντιμετωπιζει, εφοσον (θεωρητικα) εχουμε αποκλεισει το θεμα ρευματων, λογικα προερχεται απο λαθος μιγματα. Τι αλλο θα μπορουσε να ειναι? Αισθητηρες θερμοκρασιας πχ?
Σκεφτηκα ισως βλαμμενο αιθητηρα θεσης γκαζιου, αλλα λεει δεν εχει θεμα οταν βγαλει το λ.
αλλα και οταν πιασει καλη θερμοκρασια το κανει οχι εντονα και μερικες φορες καθολου. Δεν το παρουσιαζει μονο οταν ειναι κρυο εντελως.
Ηλια να παρνει απο πουθενα αέρα? και με συστολες διαστολες να μειωνεται/αυξανεται το θεμα?
Να περιμενω να δω αυξωμειωσεις περιπου καθε sec απο 0.2V εως 0.9V? Ρελαντι παντα ετσι?
Θα τις βλεπεις οσο γρηγορα μπορει να κανει refresh το πολυμετρο σου. Αυτο που θες ειναι να αυξομειωνεται η ταση, περιπου στο ευρος που εδωσες.
Πιστευω καλο θα ηταν να το δεις:
ΚΑΙ σε αλλες σταθερες στροφες, πχ 2000 και 3000, εκει συνηθως ειναι πιο δραστηριος λιγο ο λ.
ΚΑΙ στο αποτομο αφημα γκαζιου απο πχ 3000(λογικα θα πεφτει και θα καθεται χαμηλα η ταση για λιγακι και μετα παλι πανω κατω),
ΚΑΙ σε στιγμιαιο τερμα γκαζι (WOT) (θα πρεπει να δειξει ψηλη ταση για λιγο) για να δεις αν αντιδρα σωστα.
Αυτα με το Obd2 φαινονται πανευκολα, μαγικα, τωρα με το πολυμετρο, πιο δυσκολη η φαση