-
Ενδιαφέρομαι για το πρώτο μου αυτοκίνητο.Τώρα που είπαν ότι θα ανέβει ο φόρος στο πετρέλαιο κοιτάω για βενζινοκίνητο. Κοίταξα τα 1000αρια μαρεσε το twingo ενω στο ka δε χωρούσα.Τελικά ψαχνω για 1200αρι για να μην τα παιξει.Κοιταζω fiesta, cevrolet, toyota, panda, vw. Καμμία ιδέα;
-
Ενδιαφέρομαι για το πρώτο μου αυτοκίνητο.Τώρα που είπαν ότι θα ανέβει ο φόρος στο πετρέλαιο κοιτάω για βενζινοκίνητο. Κοίταξα τα 1000αρια μαρεσε το twingo ενω στο ka δε χωρούσα.Τελικά ψαχνω για 1200αρι για να μην τα παιξει.Κοιταζω fiesta, cevrolet, toyota, panda, vw. Καμμία ιδέα;
-
Ενδιαφέρομαι για το πρώτο μου αυτοκίνητο.Τώρα που είπαν ότι θα ανέβει ο φόρος στο πετρέλαιο κοιτάω για βενζινοκίνητο. Κοίταξα τα 1000αρια μαρεσε το twingo ενω στο ka δε χωρούσα.Τελικά ψαχνω για 1200αρι για να μην τα παιξει.Κοιταζω fiesta, cevrolet, toyota, panda, vw. Καμμία ιδέα;
-
Πόσα χρήματα διαθέτεις;
fiesta ή yaris. -
μέχρι 12500 .Με αποσυρση μου ειπαν οτι πεφτουν απο τα 15000 σε αυτο το ποσό
-
Δες και ibiza και hyundai i20.
To panda δεν το φέρνουν με πλευρικούς αερόσακους - πρέπει να κάνεις παραγγελία, άρα περιμένεις 3 μήνες. -
το i20 ειναι με πετρελαιο . Τελικα το fiesta ειναι σε 1000αρι.Ευχαριστω
-
Βγαίνει και βενζίνα το ι20. Πάντως αυτό με το φόρο δεν είναι λόγος να μην πας σε πετρέλαιο. Στν Ελλάδα όλα φλου είναι.
Χτύπα το fiesta με τα 100 άλογα. Αλλιώς πήγαινε στη 'σιγουριά' του γιαπωνέζου.
Πριν πάρεις κάτι, test drive!!! -
Εγώ θα κοίταγα yaris, νομίζω είναι ότι πρέπει για πρώτο αυτοκίνητο. Το μόνο μείον είναι ότι στα 12500 βγαίνει νομίζω μόνο με το στανταρ εξοπλισμό
-
Πηρε φιλος ντιζελ punto evo στα 13,5 με τρελο εξοπλισμο ( mp3-usb,start stop,16αρες αλουμινιου και πολλα αλλα) αυτες τις μερες.. 13,5 με ολα τα εξοδα φακελου μεσα,,με το κλειδι στο χερι που λεμε..εξαιρετικο μοτερ και σχεδιαση μεσα- εξω..το προτεινω ευκολα..
-
Οτι και να σου πουμε αν δεν κανεις τεστ ντραιβ ο ιδιος δεν θα βγαλεις ακρη.
-
Ρίξε μια ματιά στο site της φιατ. Έχουν αυτό τον καιρό πολύ καλές τιμές. Για αξιοπιστία το yaris και το fiesta είναι καλές επιλογές. Τα δοκιμάζεις, παίρνεις προσφορές και αποφασίζεις.
-
To yaris είναι όντως καλή επιλογή για πρώτο αμάξι αν και ισχύει αυτό για το στάνταρ εξοπλισμό. Το ίδιο ισχύει και για το Fiesta. Άμα σε νοιάζει ο εξοπλισμός καλή επιλογή είναι και το micra που στα ίδια λεφτά βρίσκεις μοντέλο με πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό.
-
Ο φορος στα πετρελαιοκινητα διαψευστηκε απο το υπουργειο, απλες φημες ειναι που βγαζουν για προπαγανδα.
-
Ο χρήστης kostas134 έγραψε:
Ο φορος στα πετρελαιοκινητα διαψευστηκε απο το υπουργειο, απλες φημες ειναι που βγαζουν για προπαγανδα.Στο πετρελαιο θα βαλουν τον φορο για να το εξισωσουν με την βενζινη οπως σε πολλα κρατη.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Ο φορος στα πετρελαιοκινητα διαψευστηκε απο το υπουργειο, απλες φημες ειναι που βγαζουν για προπαγανδα.
Στο πετρελαιο θα βαλουν τον φορο για να το εξισωσουν με την βενζινη οπως σε πολλα κρατη.
Αυτο ειναι μια αλλη προπαγανδα.Απο τοτε που επιτραπηκε η πετρελαιοκινηση στη Αθηνα λενε οτι θα εξισωθει η τιμη με τη βενζινη. Εχουν περασει 4 χρονια και κατι....! Ακομα κι αν γινει καποτε, η καταναλωση ειναι μικροτερη απ' οτι στα βενζινοκινητα!
-
Λοιπόν η fiat δεν μαρεσει ο σχεδιασμός αν και μαρεσει το punto 4*4 . Η vw εχει ακριβά ανταλακτικα. Το fiesta αποκλείστηκε λογω μεγέθους και το twingo λογω σχεδιασμού. Θελω να δω το spark. Λοιπόν στα 1000 μαρεσει το aygo.στα 1200 το c1 ενώ το αδελφάκι 108 αποκλείστηκε λογω σήματος και το picanto ενώ το i10 οχι γιατι ειναι απο Τουρκία. Ειμαι ανάμεσα σε c1 και picanto. Δύσκολη αποφαση
-
Ο χρήστης chris86 έγραψε:
Λοιπόν η fiat δεν μαρεσει ο σχεδιασμός αν και μαρεσει το punto 4*4 . Η vw εχει ακριβά ανταλακτικα. Το fiesta αποκλείστηκε λογω μεγέθους και το twingo λογω σχεδιασμού. Θελω να δω το spark. Λοιπόν στα 1000 μαρεσει το aygo.στα 1200 το c1 ενώ το αδελφάκι 108 αποκλείστηκε λογω σήματος και το picanto ενώ το i10 οχι γιατι ειναι απο Τουρκία. Ειμαι ανάμεσα σε c1 και picanto. Δύσκολη αποφασηεκ των 2, picanto. Το c1 δε βλέπεται.
Μη φοβάσαι τον όγκο, και τα fiesta/yaris/micra κ.α είναι λίγο μικρότερα αλλά πιο αυτοκίνητα -
Κι εγώ εκ των 2 ψηφίζω Picanto. Αν και δεν νομίζω πως έχεις λόγο να μην πας σε supermini (yaris, note, corsa κτλ). Στην κατηγορία των mini οι πίσω θα στριμώχνονται πολύ και τα οφέλη όταν κινείσαι εντός πόλης είναι μικρά οπότε κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει. Η τιμή βέβαια είναι ένα θέμα αλλά υπάρχουν και supermini που παίζουν σε χαμηλότερες τιμές (ibiza, micra) πχ επειδή το έχω ψάξει με 12500 micra βρίσκεις με πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο θα ισχύει και για το ibiza.
-
Ο χρήστης Jim Str έγραψε:
Κι εγώ εκ των 2 ψηφίζω Picanto. Αν και δεν νομίζω πως έχεις λόγο να μην πας σε supermini (yaris, note, corsa κτλ). Στην κατηγορία των mini οι πίσω θα στριμώχνονται πολύ και τα οφέλη όταν κινείσαι εντός πόλης είναι μικρά οπότε κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει. Η τιμή βέβαια είναι ένα θέμα αλλά υπάρχουν και supermini που παίζουν σε χαμηλότερες τιμές (ibiza, micra) πχ επειδή το έχω ψάξει με 12500 micra βρίσκεις με πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο θα ισχύει και για το ibiza.Πως γίνεται τα supermini να ειναι πιο μεγάλα απο τα mini ; Με μπέρδεψες.
-
Καλά τα λέει. Στα αυτοκίνητα τα superminis (κατηγορία Β) είναι μεγαλύτερα από τα minis (κατηγορία Α). Το αντίστροφο από τις φούστες.
Πρώτο αυτοκίνητο