Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 22
    • Best 0
    • Groups 0

    panteleimonic

    @panteleimonic

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    22
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    panteleimonic Unfollow Follow

    Latest posts made by panteleimonic

    • RE: Προτάσεις για αγορά μεταχειρισμένου

      Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:

      Πάντως και στο μέλλον εφ όσον ζεις στο νησί, δεν αξίζει να δώσεις λεφτά για καινούριο..

      Τώρα αυτή τι λογική είναι; Άλλο να πεις δεν χρειάζεται πχ το σουπερσπορ των 3000cc και άλλο να λες, μένεις εκεί δεν χρειάζεται να πάρεις καινούργιο! Ίσα ίσα στις μεγαλουπόλεις δεν αξίζει να δώσεις λεφτά για καινούργιο daily driven γιατί είναι 1000% σίγουρο ότι θα στο χτυπήσουν/γρατζουνίσουν/κουτσουλίσουν!

      Αυτή η λογική λέει οτι σ ένα νησί με ποσοστά υγρασίας σταθερά υψηλά καθ'όλη τη διάρκεια του έτους, με σαφώς μεγαλύτερη έκθεση του αυτοκινήτου στον ήλιο σε συνδιασμό με τα χείριστα οδικά δίκτυα που υπάρχουν σε όλα τα νησιά μας (χειρότερα και απο της Αθήνας), επιφέρει σε καινούρια αυτοκίνητα μεγάλη απαξίωση. Προτιμώ ένα μτχ. αμάξι 5ετίας στην πόλη που θα έχει γρατζουνιστεί και χτυπηθεί και χεστεί απ τα πουλάκια, απο ένα 5ετίας αγρατζούνιστο σε νησί που δεν ξέρεις πόσα και ποια κομμάτια του έχουν απ την υγρασία σαπίσει. Στην πρώτη περίπτωση, πηγαίνεις σε έναν φανοποιό και σου ράβει κουστούμι. Στη 2η, παρατηρείς ήχους, τριγμούς, μείωση στην απόδοση φρένων, μεγαλύτερη φθορά χρώματος/ελαστικών και διάφορα άλλα και απορείς...
      Γενικότερα, η τελευταία μου πρόταση ήταν συμβουλευτικού χαρακτήρα (και αν ήταν , ας τη γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι...εκείνος άλλωστε είναι στο νήσι και μπορεί να με διαψεύσει ή να με επιβεβαιώσει). Είναι άτοπο να κρίνουμε που είναι καλύτερα να δώσει ο καθένας τα λεφτά του για αμάξι. Εκείνος που θέλει και μπορεί να πάρει καινούριο, θα το πάρει. Εκείνος που θέλει και δεν μπορεί, θα βρεί ένα καλό μτχ. είτε μιλάμε για πόλη, είτε για βουνό είτε για νησί. Λόγω του οτι έχω ζήσει 5 χρόνια σε νησί και έχω γυρίσει/παραθερίσει σε άλλα 10 περίπου, έχω καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα..Ελπίζω να σε κάλυψα
      Φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: Η ζωή χωρίς αυτοκίνητο

      Ο χρήστης Storm έγραψε:

      Ο θεματοθέτης έχει ένα Qashqai.

      Πολλοί (μα πολλοί, μα πάρα πολλοί) Έλληνες χωρίς ιδιαίτερο λόγο, αγόρασαν και αγοράζουν τέτοια μεγάλα αυτοκίνητα (ειδικά κάτι μικρομεσαία και μεσαία SUV/Crossover) ως καθημερινό μεταφορικό μέσο.
      Πολλοί από αυτούς, μετά την αγορά, διαπιστώνουν ότι τέτοια αυτοκίνητα δεν είναι κατάλληλα για καθημερινή αστική χρήση, δεν είναι βολικά και αναζητούν λύσεις.
      Δυστυχώς οι λύσεις είναι συγκεκριμένες και λίγες.

      Storm, συμφωνώ. Όταν όμως κάποιος αγοράζει αμάξι επειδή π.χ είναι της μόδας ή όμορφο και μέσα σε 1 βδομάδα διαπιστώνει οτι δεν είναι αυτό που πραγματικά ήθελε, με όλο το σεβασμό στο θεματοθέτη, το τελευταίο που φταίει είναι το αυτοκίνητο. Δεν έχω τη διάθεση και γνωρίζω οτι είναι αδύνατο να αλλάξω την άποψη του ice, αλλά στις ερωτήσεις για το τί κακό έχει το αμάξι, απάντησε αυτό:

      Λάθος επιλογή και υπερβολικό κόστος (μου τη σπάει πάντα κάτι για το οποίο θεωρώ ότι μου έχουν πιάσει τον κολο) και ένα σωρό ανόητα προβληματακια που βγαίνουν και τα διαβάζεις και εδώ και στα εξωτερικό σε αντίστοιχα ειδικά fora, θέματα που επιλυιονται μεν και άλλους ίσως και να μην ενοχλούν, αλλά εμένα οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές και σε κάθε περίπτωση μου δημιουργούν υποψιες ότι όσο περνάει ο καιρός θα αρχίσουν και αλλά να βγαίνουν (όπως έχουν βγει και σε αυτό της προηγούμενης γενιάς)
      Επειδή λοιπόν τα φοβάμαι αυτά και η νισσαν δεν είναι τογιοτα να έχεις το κεφάλι ήσυχο, καλύτερα να μην μπλέξει κανείς....

      ..με πιθανότητα να βλέπω το δέντρο και να χάνω το δάσος, στη δική μου αντίληψη μεταφράζεται ως: πάρα πολύ τίποτα με μπόλικο καθόλου..Ιceman όλα είναι μαθήματα σ αυτή τη ζωή, και οταν με το καλό το πουλήσεις εύχομαι η επόμενή σου επιλογή να είναι πιο σοφή. Γιατί υπο συνθήκες καλά είναι όλα τα υπόλοιπα αλλά..ζωή χωρίς αυτοκίνητο, απλά δεν υπάρχει!
      Φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: Η ζωή χωρίς αυτοκίνητο

      Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

      Απλά ένα καλύτερο/πιο αξιοπιστο αμάξι από το qq θα το κρατούσα έστω και για 2000 χλμ το χρονο εκτός Αθήνας προφανώς χωρίς τον κίνδυνο αν θα μου βγάλει κάτι, που όπως και να το κάνουμε με αυτά που διαβάζουμε και βλέπουμε με το qq ποτέ δεν ξέρεις.
      Το ότι το αποθεώνουν τα περιοδικά δεν μου λέει κάτι ... λίγο πολύ όλοι ξέρουμε τι γίνεται... οι δε απόψεις των άλλων ιδιοκτητών πάλι δεν με απασχολούν δεδομένου ότι 'αν δεν παινέψεις το σπίτι σου'.....
      Οπως και να έχει εντός μιας καφρόπολης όπως η ΑΘήνα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο είτε κυκλοφορείς με ταξί και ΜΜΜ είτε με χρέπι ολκής, χτυπημένο από παντού....

      Ανεξήγητη η εμμονή σου για αμάξι που πλήρωσες-κ απ ότι φαίνεται καλά, για να αγοράσεις καινούριο...μήπως πιέστηκες απο κανέναν για την αγορά αυτή; Τι πρόβλημα σου έβγαλε;τί κακό (εκτός απο δικά σου σχόλια στο φόρουμ) διαβάζεις ή τί έχεις 'δεί' (όπως γράφεις) που σε οδηγεί στο συμπέρασμα του 'ποτέ δεν ξέρεις, με το QQ'; Αντιλαμβάνεσαι οτι μιλάμε για την προσωπική σου εμπειρία με το αυτοκίνητο την οποία και μπορώ να δεχτώ, δεν μπορώ όμως να τη δεχτώ ως μια πραγματικότητα όπως προσπαθείς να μας πείσεις!
      Σε κάθε περίπτωση σταματώ την αντιπαράθεση στο κατα πόσο καλό/κακό είναι το QQ. Ούτε πωλητής nissan είμαι, ούτε nissan οδηγάω, ούτε κανένα συμφέρον έχω...μια υποψία λογικής αναζητώ στην όλη κατάσταση που όμορφα μας περιέγραψες σε αυτό το τοπικ. Συμβουλευτικά, ΚΑΝΕΝΑ αυτοκίνητο καλό ή κακό, περισσότερο ή λιγότερο αξιόπιστο δεν αξίζει να κρατάς για 2000χλμ το χρόνο, ειδικά εφόσον υπάρχει στην οικογένεια ήδη αυτοκίνητο. Για τα χλμ αυτά, μπορείς εύκολα να νοικιάσεις κάθε τύπου αυτοκίνητο, που θα μπορεί να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις σου.
      Φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: Η ζωή χωρίς αυτοκίνητο

      [/quote]
      Του μαυρισε την ψυχη τοσο που δεν θελει να ξαναδει αυτοκινητο. Πουλησες το παπακι; Εγκλημα! Για μεσα στην πολη το παπι ειναι εργαλειο.[/quote]

      1)Μα ναι!δεν εξηγείται αλλιώς!.και άντε,για την οικονομία της κουβέντας, να δεχτώ οτι το QQ...δεν είναι ρε παιδί μου το καλύτερο αμάξι στην κατηγορία του (κ άσε τα περιοδικά κ τους οδηγούς που το έχουν μετατρέψει σε all time best seller να πιστεύουν το αντίθετο)...μα να είναι ΤΟΣΟ κακό που να σε κάνει να θες να σταματήσεις να οδηγείς;;;
      2)Το παπί είναι όντως εργαλείο, το καλύτερο/ταχύτερο/οικονομικότερο μεταφορικό μέσο για να μετακινηθεί κανείς στο κέντρο.. Συνέβησαν όμως ορισμένα περιστατικά μεσα στα 2 χρόνια που το οδηγούσα, που με έκαναν να πιστεύω οτι είναι μεγάλο το ρίσκο...ίσως στο μέλλον, κάτι μεγαλύτερο και υπο προυποθέσεις, ξανά...

      Με τι αυτοκίνητο κινείσαι καθημερινά στο κέντρο της Αθήνας;

      Suzuki Swift '12 diesel

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: Η ζωή χωρίς αυτοκίνητο

      Καλησπέρα Iceman
      Σήμερα μου λύθηκε η απορία που είχα για μήνες απο κουβέντες που είχαμε σε άλλο topic, για τη σύγκριση του QQ με τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Εκεί, θυμάμαι, είχες ως κάτοχος γράψει τη μοναδική απόλυτα κακή άποψή για το αμάξι, και μάλιστα είχες αντιπαραβάλλει το yaris σαν καλύτερο αυτοκίνητο...ενδεικτικό της απογοήτευσής σου!
      Σχετικά με τη ζωή χωρίς αυτοκίνητο, είναι μια επιλογή και εξαρτάται απο το τι έχει συνηθίσει (να αντέχει) κανείς. Έχω γνωστό που δεν οδηγεί καθόλου και χρησιμοποιεί 90% ταξί και 10% ΜΜΜ όμως αυτό είναι το 'σύστημά' του, 42 χρονών δεν οδήγησε ποτέ!Προσωπικά, δουλεύω στο κέντρο (πολύ κοντά σε Μετρο) και για να πάω:

      1. με MMΜ χρειάζομαι λεωφορείο και μετρό (μ.ό. 45 λεπτά),
      2. με το αυτοκίνητο χρειάζομαι περίπου 20 λεπτά για να φτάσω +10' για να παρκάρω, σύνολο 30 λεπτά
      3. με το παπί (που μετά απο 2 χρόνια κατοχής πούλησα) χρειαζόμουν μαξιμουμ 15 λεπτά.
        Έχω χρησιμοποιήσει απο λίγο έως πολύ όλους τους τρόπους τα τελευταία 4 χρόνια και έχει καθιερωθεί ο 2ος που δεν είναι ο πιο οικονομικός: ΤΙΠΟΤΑ δε συγκρίνεται με την ανεξαρτησία και την ασφάλεια που σου παρέχει ένα αμάξι!-κακά τα ψέματα..
        Στη δική σου περίπτωση είναι απορίας άξιο, πως λίγο καιρό αφού το αγόρασες κατέληξες να σκέφτεσαι πως το 2ο αυτοκίνητο είναι περιττό ή πολυτέλεια και λίγο καιρό αργότερα το πουλάς για να μην έχεις καθόλου!
        Οπωσδήποτε το 2ο αυτοκίνητο είναι πολυτέλεια, αλλά θεωρείς πως με ταξί/uber καλύπτεσαι; Γιατί όπως περιγράφεις τα πράγματα καταλαβαίνω πως χρειάζεσαι κατα περιστάσεις αυτοκίνητο πιθανώς διαφορετικού όγκου..

      Φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: Προτάσεις για αγορά μεταχειρισμένου

      Συμφωνώ με το γ-ατο..Μπορεί η νάξος να μήν είναι ιδιαίτερα μικρό νησί όμως κινητήρα μεγαλύτερο απο 1,2cc δε χρειάζεσαι. Πρακτικά ψάχνεις για οποιοδίποτε μικρό, όσο νεότερο σε όσο δυνατόν καλύτερη κατάσταση. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις αυτοκινήτων χρονολογίας 05' και μετά που όρεξη να έχεις να ψάχνεις.. Είναι περισσότερες οι επιλογές αν το αγόραζες απο αθήνα αλλά και πάλι δεν είναι εύκολη υπόθεση.
      Πάντως και στο μέλλον εφ όσον ζεις στο νησί, δεν αξίζει να δώσεις λεφτά για καινούριο..
      Φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: εμποροι καυσιμων με καλες συστασεις

      1)Shell Αφοί Λάσκου στην Καβάλας (λεωφ.Αθηνών) 32
      2)shell στην άνοδο της χαμοστέρνας για Νέα σμύρνη, πολύ αξιόπιστα, το 2ο συνήθως στις καλύτερες (συγκριτικά) τιμές στην αθήνα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης astronautis έγραψε:
      Πήγα σήμερα σε έμπορο για δω κάτι που έμοιαζε πολύ καλό (ως επό το πλείστον ψάχνω απο ιδιώτη, αλλά και επειδη έμοιαζε καλό...)

      Δεν είχε σφραγίδες συνεργείου στο βιβλίο σερβις
      Εϊχε χαρτι ΚΤΕΟ και αποδειξη, ο κάτοχος (το 2012) ήταν αυτός: Olympic Εμπορικές και Τουριστικές Επιχειρήσεις ΑΕ (AVIS)

      Υπάρχει λέτε περίπτωση να είναι από leasing ή πάμε για νοικιάρικο δαγκωτό?
      Κάτι παλιόχαρτα που είχε σαν ιστορικό συντήρησης κολανε μια χαρά με τα χλμ που υποτίθεται ότι έχει κάνει. Χωρίς να έχω μηχανάκια σαν του tuners δεν μπορεσα να βρω ένδειξη δουλειάς φανοποιού (μάλιστα ειχε και κάποια μικροσημαδάκια μπροστά πίσω)
      Γενικά όμως μόλις είδα το χαρτί του ΚΤΕΟ μου ήρθε έντονη μπόχα ενοικιαζόμενου και την κοπάνησα.

      O μόνος τρόπος για πάρεις σίγουρη απάντηση (leasing ή ενοικιαζόμενο) είναι απο άτομο σε αυτήν την εταιρία που θα ελέγξει την πινακίδα και μπορεί να δει όλο το ιστορικό. Άμα σ ενδιαφέρει πραγματικά το αμάξι, τηλεφώνησε σε ένα σταθμό της avis και ζήτα βοήθεια.Τα βιβλία service μπορείς να τα εμπιστευθείς αφού κ για τις εταιρίες leasing ή rent a car είναι σκόπιμο όλες οι εργασίες να γίνονται στην ώρα τους και τα αμάξια να συντηρούνται σωστά. Οι περισσότερες τέτοιες εταιρίες αναλαμβάνουν τις εργασίες στα συνεργεία τους, οπότε ίσως για αυτό δεν είδες σφραγίδες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: Air condition vs Clima

      Ρεαλιστικά, αλλάζουν 2 πράγματα: 1)αισθητικά: στα αμάξια με clima υπάρχει 2η οθόνη(υγρών κρυστάλλων συνηθως) με ένδειξη θερμοκρασίας συν κάποια κουμπιά (ή ροδέλες) αντί χειριστηρίων στα αμάξια με a/c. Στη δεύτερη περίπτωση χειριστήρια είναι 3 μοχλοί που καθορίζουν ότι και τα κουμπιά του clima: α)την ένταση,β)τη θερμοκρασία και γ)..τον τρόπο εξαγωγής του αέρα(παρμπρίζ,πόδια,σώμα κτλ). 2)πρακτική διαφορά: ο τρόπος χρήσης, πως θα πατήσεις τα κουμπάκια δλδ.
      Οι διαφορές είναι μικρές ή μεγαλύτερες, ανάλογα τη σκοπιά που θα το δεις. Ο κατασκευαστής βρίσκει ένα τρόπο να δημιουργήσει 'καλύτερη' έκδοση, να την πουλήσει πιο ακριβά ως μια παροχή πολυτελείας την ίδια ώρα που το a/c κάνει την ίδια -φαινομενικά δουλειά. Απο εμπειρία σε πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα (ελέω επαγγέλματος) και ως φανατικός χρήστης του κλιματισμού στο αυτοκίνητο γενικότερα, για να καταλάβεις διαφορά χρειάζεται να δώσεις έμφαση σε λεπτομέρειες...π.χ αν μπαίνεις σε αμάξι που το έχει δει 6 ώρες ήλιος, διαφορές δεν υπάρχουν: με a/c ανοίγεις το διακόπτη σε μεγάλη ένταση στο τέρμα κρύο και με clima ρυθμίζεις στους 16,14 βαθμούς ή low για κάποια αμάξια αντίστοιχα στην ένταση αέρα που θεωρείς σωστή. Ο κλιματισμός θα αποδόσει το ίδιο, το 'βάρος' που θα ρίξει στον κινητήρα θα είναι ακριβώς το ίδιο, η φασαρία στη καμπίνα απο την ένταση του αέρα ομοίως. Στη γενικότερη όμως χρήση η παρουσία (φαντάζομαι) θερμοστατη -ή κάποιου οργάνου, βοηθά στην ομαλότερη χρήση του απο το αμάξι και πιθανόν στην οικονομία, λόγω καλύτερης διαχείρισης της ενέργειας όπως λες κ συ: Σ ένα ταξίδι το καλοκαίρι, με clima θα ρυθμίσεις μια φορά θερμοκρασία και τα υπόλοιπα γίνονται κ αυτόματα ενώ με a/c θα πρέπει να κάνεις μικρορυθμίσεις (ψήλωσε/χαμήλωσε ένταση/κρύο-ζεστό)εάν θες σταθερά την 'τέλεια' θερμοκρασία...
      Σε οτι αφορά το (όντως) σημαντικότερο που ρωτάς, το αμάξι που αγόρασα (κοιτούσα κάτι γύρω στις 10000ευρώ, εως 1400cc, μοντ.12-13', όσο πιο λίγα χλμ., μικρό diesel) μεταχειρισμένο υπήρχε το clima στον εξοπλισμό, ως αποτέλεσμα της σχεδόν 'καλύτερης' έκδοσης. Η φθηνότερη έκδοση κόστιζε απο 600-800 ευρω λιγότερα, όμως 'πακέτο' με το clima ήταν και 4 ηλ.παράθυρα, cruise control, αυτόματα φώτα, είσοδο χωρίς κλειδί, 16' ζάντες αλουμινίου... Για αγορά καινούριου το κόστος του clima είναι οπωσδήποτε δυσανάλογα μεγάλο, όμως σε ένα μεταχειρισμένο ίσως αποφεύγεις παρανοικές υπεραξίες. Συμπερασματικά, κ συγνώμη αν κούρασα, γουσταρω που το έχω κ ας ξέρω οτι δεν κάνει καμια ειδοποιό διαφορά και τέλος αν έβρισκα το ίδιο αμάξι (σε χαρακτηριστικά μοντ.,χρον.,χλμ.) 1000ευρώ φθηνότερο, θα το αγόραζα και 'φτωχό'.
      Φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • RE: Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap

      Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
      Εχοντας και τα δυο και αναλογικά με την κατηγορία του καθενός, το yaris είναι πιο στιβαρό και πιο ολοκληρωμενο.

      Και τώρα που έγινε αντιληπτή σε όλους η κρίση σου για το qq, ειδικά δε σε σύγκριση με όλα τα toyota(μήπως δλδ και το iq είναι πιο στιβαρό ή..ολοκληρωμένο) λύσε μας την απορία ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΣ;...Μιας και τα 5 αστέρια του για την ασφάλεια, δε σε πείθουν... μήπως γίνουν κ πιο πιστευτά τα ποσταρίσματά σου,
      φιλικά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panteleimonic
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr