-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Είμαι πάνω από το min αλλά είμαι και επάνω από το max.
TΙ διατύπωση είναι αυτή;Υπήρχε περίπτωση να είσαι πανω απο το max και κάτω απο το min;
Τι αμάξι έχεις που θέλει 6+ λίτρα λάδι;
Mercedes;
-
Ford Kuga 2.5 TURBO.
-
Kανονικά που πρέπει να είναι η στάθμη του λαδιού; Στο max ή στη μέση; Κι εγώ ακούω διάφορα συνέχεια... Ποιο είναι όμως το ορθολογικά σωστό;
-
Το οθολογικα σωστο ειναι στο max ωστε να εχει τη σωστη ποσοτητα λαδιου που ξεπλενει τα σωθικα της μηχανης. Μικρη ποσοτητα λαδιου επαρκει για λιπανση αλλα πιστευω ρυπαινεται γρηγοροτερα το λαδι χανοντας την αποτελεσματικοτητα του, ειδικα στα long life σερβις.
-
To λάδι και ψύχει εκτός απο το να λιπαίνει.Λετε ο κατασκευαστης να μην ξέρει και να βαζει τα όρια στην τύχη;
-
Η ποσότητα εκτός από την επαρκή ποσότητα για λίπανση και ψύξη, έχει και την παράμετρο να υπάρχει απόθεμα για τον αμελή πελάτη
Δείτε στα mercedes πόσο μεγάλο είναι το παγούρι του αντιψυκτικού κια βέβαια αυτές παραδοσιακά παίρνουν πολύ λάδι
Σε OPEL X18XE έπαιρνε 5 λίτρα (1800 cc) ενώ στο επόμενο κινητήρα X18XE1 στο ίδιο αμάξι OPEL VECTRA έπαιρνε 4 λίτρα
Και σε Pajero sport 3000cc V6 πάλι 4 λίτρα -
Δεν είναι και τόσο σχετικό με αυτό που συζητάτε εδώ ( αερισμός στροφαλοθαλάμου για μείωση της πίεσης του από την κανονική ποσότητα λαδιού της ονομαστικής του χωρητικότητας ) αλλά τα scrapers μειώνουν το χτύπημα του λαδιού το οποίο προκαλέι επιπλέον αναθυμιάσεις που και αυτές κατα΄λαμβάνουν ζωτικό χώρο και πρέπει να βγούν από τον στροφαλοθάλαμο. Οι αγωνιστικοί κινητήρες έχουν όπως και οι σωστά βελτιωμένοι.
http://www.crank-scrapers.com/What is ... raper.html
http://www.crank-scrapers.com/
https://www.google.gr/search?q=crank-sc ... 72&bih=918
-
quadra δηλαδή είναι σαν να λέμε (αδόκιμα) ημιξηρό κάρτερ ;
Όμως αυτή η νέφωση δεν δημιουργει καλύτερες συνθήκες λίπανσης-ψύξης στο κάτω μέρος των πιστονιών και των κυλίνδρων ; -
Ο χρήστης LANCIANOS έγραψε:
quadra δηλαδή είναι σαν να λέμε (αδόκιμα) ημιξηρό κάρτερ ;
Όμως αυτή η νέφωση δεν δημιουργει καλύτερες συνθήκες λίπανσης-ψύξης στο κάτω μέρος των πιστονιών και των κυλίνδρων ;Όπως το είπες, αδόκιμο εντελώς.
Υπό ορισμένες συνθήκες ισχύει ειδικά σε μοτέρ που δεν έχουν ψεκαστήρες λαδιού στο κάτω μέρος των εμβόλων, από την άλλη η νέφωση περνάει στην αναπνοή του στροφαλοθαλάμου και καίγεται κατεβάζοντας τη στάθμη του λαδιού και αν δεν την παρακολουθεί ο οδηγός μπορεί και να μείνει από λάδι, επίσης η νέφωση στα τούρμπο βρωμίζει τα intercooler αφού κάθεται στα τοιχώματα τους μειώνοντας την απόδοση τους, οπότε τα πράγματα είναι τι κερδίζω και τι χάνω.
-
Με λιγα λογια η θα βαζεις μεχρι να βγει απο την ταπα ή θα το εχεις κατω απο το max. Εγω προτείνω το 2ο
-
Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
Με λιγα λογια η θα βαζεις μεχρι να βγει απο την ταπα ή θα το εχεις κατω απο το max. Εγω προτείνω το 2ονα φτάνεις στο ΜΑΧ δεν γίνεται;
-
Να φτάσεις ακριβώς στο max γίνεται αλλά κομματάκι δύσκολο. Αρκεί να είναι πάνω απο το min...και κάτω απο το max
-
Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
Να φτάσεις ακριβώς στο max γίνεται αλλά κομματάκι δύσκολο. Αρκεί να είναι πάνω απο το min...και κάτω απο το maxΓιατί είναι δύσκολο;Δεν μπορείς να το ρίχνεις λίγο λίγο και να ελέγχεις την βέργα;
-
καλα αμα ειναι να αλλαξει ο χρονος και ακομα να μετρας τα λαδια αστο....
οταν δεις οτι περασε απο το min το αφηνεις....οσο και να συμπληρωσεις μεχρι να φτασει στο max, εκτος αν οδηγεις vw, οπτε εχεις το δοχειακι στο πορτ-μπαγκαζ για να συμπληρωνεις οποτε βρισκεις ευκαιρια -
Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
καλα αμα ειναι να αλλαξει ο χρονος και ακομα να μετρας τα λαδια αστο....
οταν δεις οτι περασε απο το min το αφηνεις....οσο και να συμπληρωσεις μεχρι να φτασει στο max, εκτος αν οδηγεις vw, οπτε εχεις το δοχειακι στο πορτ-μπαγκαζ για να συμπληρωνεις οποτε βρισκεις ευκαιριαΠροσπαθω να καταλάβω τι σε δυσκολεύει και δεν μπορώ.
seat οδηγω αλλά δεν εχω τετοιο προβλημα,παλιο ντεζελάκι επαγγελματικό είναι.
-
Δεν χρειάζεται τοση προσοχή...δηλαδη ειτε ειναι λίγο πάνω απο το min είτε είναι ακριβώς στο max δεν έχει καμία σημασία. Αρκεί να είναι κάπου ανάμεσα απο τις 2 ενδείξεις..
-
Οταν η διαφορά είναι 1 λίτρο νομίζω ότι έχει σημασία.Και άντε το δικό σου θελει 6 λιτρα ,αν δεν κανω λάθος.Σε αλλα που θελουν 4 λιτρα δεν νομίζεις ότι εχει σημασια το 25% λιγότερο;
-
Αν στον κινητήρα υπάρχουν 200ml παραπάνω λάδι υπάρχει θέμα; Δεν τα καίει ο κινητήρας και έρχονται μετά στα κανονικά επίπεδα;
-
Δεν διϋλίστηκε ο κώνωψ ακόμα;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Αν στον κινητήρα υπάρχουν 200ml παραπάνω λάδι υπάρχει θέμα; Δεν τα καίει ο κινητήρας και έρχονται μετά στα κανονικά επίπεδα;Ναι θα καψει τα 200 που περισσευουν και τέλος.
Λιγότερο λάδι-καλύτερη ευστροφία