Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λιγότερο λάδι-καλύτερη ευστροφία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λιγότερο λάδι-καλύτερη ευστροφία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    44
    144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Ο χρήστης adensa έγραψε:

      Είμαι πάνω από το min αλλά είμαι και επάνω από το max.

      TΙ διατύπωση είναι αυτή;Υπήρχε περίπτωση να είσαι πανω απο το max και κάτω απο το min;

      Τι αμάξι έχεις που θέλει 6+ λίτρα λάδι;

      Mercedes;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sfak last edited by

        Ford Kuga 2.5 TURBO.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Kανονικά που πρέπει να είναι η στάθμη του λαδιού; Στο max ή στη μέση; Κι εγώ ακούω διάφορα συνέχεια... Ποιο είναι όμως το ορθολογικά σωστό;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Το οθολογικα σωστο ειναι στο max ωστε να εχει τη σωστη ποσοτητα λαδιου που ξεπλενει τα σωθικα της μηχανης. Μικρη ποσοτητα λαδιου επαρκει για λιπανση αλλα πιστευω ρυπαινεται γρηγοροτερα το λαδι χανοντας την αποτελεσματικοτητα του, ειδικα στα long life σερβις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adensa last edited by

              To λάδι και ψύχει εκτός απο το να λιπαίνει.Λετε ο κατασκευαστης να μην ξέρει και να βαζει τα όρια στην τύχη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kospapad last edited by

                Η ποσότητα εκτός από την επαρκή ποσότητα για λίπανση και ψύξη, έχει και την παράμετρο να υπάρχει απόθεμα για τον αμελή πελάτη
                Δείτε στα mercedes πόσο μεγάλο είναι το παγούρι του αντιψυκτικού κια βέβαια αυτές παραδοσιακά παίρνουν πολύ λάδι
                Σε OPEL X18XE έπαιρνε 5 λίτρα (1800 cc) ενώ στο επόμενο κινητήρα X18XE1 στο ίδιο αμάξι OPEL VECTRA έπαιρνε 4 λίτρα
                Και σε Pajero sport 3000cc V6 πάλι 4 λίτρα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Δεν είναι και τόσο σχετικό με αυτό που συζητάτε εδώ ( αερισμός στροφαλοθαλάμου για μείωση της πίεσης του από την κανονική ποσότητα λαδιού της ονομαστικής του χωρητικότητας ) αλλά τα scrapers μειώνουν το χτύπημα του λαδιού το οποίο προκαλέι επιπλέον αναθυμιάσεις που και αυτές κατα΄λαμβάνουν ζωτικό χώρο και πρέπει να βγούν από τον στροφαλοθάλαμο. Οι αγωνιστικοί κινητήρες έχουν όπως και οι σωστά βελτιωμένοι.

                  http://www.crank-scrapers.com/What is ... raper.html

                  http://www.crank-scrapers.com/

                  https://www.google.gr/search?q=crank-sc ... 72&bih=918

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lancianos last edited by

                    quadra δηλαδή είναι σαν να λέμε (αδόκιμα) ημιξηρό κάρτερ ;
                    Όμως αυτή η νέφωση δεν δημιουργει καλύτερες συνθήκες λίπανσης-ψύξης στο κάτω μέρος των πιστονιών και των κυλίνδρων ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ο χρήστης LANCIANOS έγραψε:
                      quadra δηλαδή είναι σαν να λέμε (αδόκιμα) ημιξηρό κάρτερ ;
                      Όμως αυτή η νέφωση δεν δημιουργει καλύτερες συνθήκες λίπανσης-ψύξης στο κάτω μέρος των πιστονιών και των κυλίνδρων ;

                      Όπως το είπες, αδόκιμο εντελώς.

                      Υπό ορισμένες συνθήκες ισχύει ειδικά σε μοτέρ που δεν έχουν ψεκαστήρες λαδιού στο κάτω μέρος των εμβόλων, από την άλλη η νέφωση περνάει στην αναπνοή του στροφαλοθαλάμου και καίγεται κατεβάζοντας τη στάθμη του λαδιού και αν δεν την παρακολουθεί ο οδηγός μπορεί και να μείνει από λάδι, επίσης η νέφωση στα τούρμπο βρωμίζει τα intercooler αφού κάθεται στα τοιχώματα τους μειώνοντας την απόδοση τους, οπότε τα πράγματα είναι τι κερδίζω και τι χάνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        strokt_up last edited by

                        Με λιγα λογια η θα βαζεις μεχρι να βγει απο την ταπα ή θα το εχεις κατω απο το max. Εγω προτείνω το 2ο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adensa last edited by

                          Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
                          Με λιγα λογια η θα βαζεις μεχρι να βγει απο την ταπα ή θα το εχεις κατω απο το max. Εγω προτείνω το 2ο

                          να φτάνεις στο ΜΑΧ δεν γίνεται;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            strokt_up last edited by

                            Να φτάσεις ακριβώς στο max γίνεται αλλά κομματάκι δύσκολο. Αρκεί να είναι πάνω απο το min...και κάτω απο το max

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adensa last edited by

                              Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
                              Να φτάσεις ακριβώς στο max γίνεται αλλά κομματάκι δύσκολο. Αρκεί να είναι πάνω απο το min...και κάτω απο το max

                              Γιατί είναι δύσκολο;Δεν μπορείς να το ρίχνεις λίγο λίγο και να ελέγχεις την βέργα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                strokt_up last edited by

                                καλα αμα ειναι να αλλαξει ο χρονος και ακομα να μετρας τα λαδια αστο....
                                οταν δεις οτι περασε απο το min το αφηνεις....οσο και να συμπληρωσεις μεχρι να φτασει στο max, εκτος αν οδηγεις vw, οπτε εχεις το δοχειακι στο πορτ-μπαγκαζ για να συμπληρωνεις οποτε βρισκεις ευκαιρια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adensa last edited by

                                  Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
                                  καλα αμα ειναι να αλλαξει ο χρονος και ακομα να μετρας τα λαδια αστο....
                                  οταν δεις οτι περασε απο το min το αφηνεις....οσο και να συμπληρωσεις μεχρι να φτασει στο max, εκτος αν οδηγεις vw, οπτε εχεις το δοχειακι στο πορτ-μπαγκαζ για να συμπληρωνεις οποτε βρισκεις ευκαιρια

                                  Προσπαθω να καταλάβω τι σε δυσκολεύει και δεν μπορώ.

                                  seat οδηγω αλλά δεν εχω τετοιο προβλημα,παλιο ντεζελάκι επαγγελματικό είναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    strokt_up last edited by

                                    Δεν χρειάζεται τοση προσοχή...δηλαδη ειτε ειναι λίγο πάνω απο το min είτε είναι ακριβώς στο max δεν έχει καμία σημασία. Αρκεί να είναι κάπου ανάμεσα απο τις 2 ενδείξεις..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adensa last edited by

                                      Οταν η διαφορά είναι 1 λίτρο νομίζω ότι έχει σημασία.Και άντε το δικό σου θελει 6 λιτρα ,αν δεν κανω λάθος.Σε αλλα που θελουν 4 λιτρα δεν νομίζεις ότι εχει σημασια το 25% λιγότερο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panosft last edited by

                                        Αν στον κινητήρα υπάρχουν 200ml παραπάνω λάδι υπάρχει θέμα; Δεν τα καίει ο κινητήρας και έρχονται μετά στα κανονικά επίπεδα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Δεν διϋλίστηκε ο κώνωψ ακόμα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adensa last edited by

                                            Ο χρήστης panosft έγραψε:
                                            Αν στον κινητήρα υπάρχουν 200ml παραπάνω λάδι υπάρχει θέμα; Δεν τα καίει ο κινητήρας και έρχονται μετά στα κανονικά επίπεδα;

                                            Ναι θα καψει τα 200 που περισσευουν και τέλος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr