Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο μέχρι 1000 κυβικα και μέχρι 2000€;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αυτοκίνητο μέχρι 1000 κυβικα και μέχρι 2000€;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    40
    408
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      To Sceicento που το είχα 6 χρόνια με 180.000 χλμ δεν έβγαλε τπτ. Ελαφρύ τιμόνι, καλό τράβηγμα για ...39 άλογα, καλοί χώροι, έχει καδένα!, καλό κράτημα. Παθητική ασφάλεια νεκροφόρας, φθηνά ανταλλακτικά. Oi σχέσεις του είναι μακριές. Δύσκολα βρίσκεις μεταχεiρισμένο που να μη θέλει αρκετά να ρίξεις. Δες και για το micra το παλιό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Με 1500€ υπάρχουν 15ετιας+ Micra K11. Τα 1000άρια. Απροβληματιστα. Να έχουν a/c μόνο.

        Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nintza last edited by

          με 1000ρι μικρα αν ανοιξεις το ac πρεπει να εισαι μονος σου μεσα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            giorgosvet last edited by

            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6330934/
            Σαφώς καλύτερο από seicento. ε, τα 100 κυβικά επιπλέον είναι λίγα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              strokt_up last edited by

              SAXO ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! Έιχαμε ένα πρίν λίγα χρόνια, μακρυά απο μένα καλύτερα. Μάλλον θα κινηθώ στην κατηγορία μέχρι 1300κυβικά για να μπορώ να κινηθώ λίγο πιο άνετα. Σε αυτά τα χρήματα τι προτείνετε;; Starlet (αν και μου αρέσουν πολύ) δεν βρήκα κανένα αξιόλογο..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgeman last edited by

                Θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις και γιατί όχι Saxo.

                Μετά από 145000km δεν έχει βγάλει καμία μη αναμενόμενη φθορά, ούτε με έχει αφήσει ποτέ πουθενά.
                Επίσης -ειδικά το facelift- είναι εμφανισιακά συμπαθητικούλι (και όχι σα να ξέμεινε από τα 80's).
                Η έκδοση που έχουν οι περισσότεροι -Hot summer- έχει και το a/c της και μια χαρά έκανα Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 2 άτομα + αποσκευές με ac και 120 σταθερά.
                Με 70% πόλη, 30% εκτός και σχετικά επιθετικά, καίει 6,7. Σε ταξίδι, με ταχύτητες εντός ορίων ΚΟΚ, γύρω στο 5,8.
                Δεν μασάει πουθενά εκτός από ανηφορική φουρκέτα σε βουνό με 4 άτομα + βαλίτσες όπου θα χρειαστεί να βάλεις 1η και με έως 2 άτομα μέσα θα έλεγα ότι είναι και αρκετά σπιρτόζικο για τα 60 του άλογα, πράγμα που επιβεβαιώνεται από το επίσημο 0-100 σε 13,0 sec (και όχι... 20κάτι του Cinquecento 😛 )

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nonos last edited by

                  Καλυτερα saxo απο seicento 100%.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    strokt_up last edited by

                    Οκ, ας ανανεωσω λιγο...... Κατι εως 1300 κυβικα αλλα μονο ιαπωνικο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adensa last edited by

                      Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
                      Οκ, ας ανανεωσω λιγο...... Κατι εως 1300 κυβικα αλλα μονο ιαπωνικο

                      Σταρλετ, μικρα .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alxnks last edited by

                        Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
                        Οκ, ας ανανεωσω λιγο...... Κατι εως 1300 κυβικα αλλα μονο ιαπωνικο

                        Εχεις πμ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                          Καλυτερα saxo απο seicento 100%.

                          Στην οικογενεια έχουμε το seicento sporting 1.1. Μετά από 120000 χλμ παραμένει το ευχάριστο αυτοκίνητο για μετακινήσεις στην πόλη. Η οδική συμπεριφορά του ακόμη και σε ανοικτο δρόμο είναι πολύ καλή. Συνολικά σε ζημιές έχει παρουσιάσει τα ακόλουθα. Το 2013 αλλαξα ένα μοτέρ στο ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού. Κόστος 45 ευρώ. Το 2014 αλλαξα ψυγείο του καλοριφέρ με κόστος 50 ευρώ. Χθες το πηγα σε ηλεκτρολόγο για επισκευή ενός ρελε υπευθυνου για τα φλάς. Κόστος 5 ευρώ. Στα 13 χρόνια που το έχουμε έχει κάνει 3 μεγάλα service που σε κόστος δεν ξεπέρασαν τα 250 ευρώ το καθένα . Σε ένα από αυτά αλλαξα τα ,πισω ταμπουρα. Ομολογώ πως τόσο οικονομικο αυτοκίνητο δεν είχα πότε άλλοτε. Συνάμα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση ενώ όταν χρειάστηκε εριξα τα πίσω καθίσματα δημιουργώντας αποθηκευτικο χώρο 750 λίτρων προκειμένου να μεταφέρω πχ κάποια ογκώδη αντικείμενα. Συνολικά εξαιρετική σχέση τιμής σχετικά με αυτά που μας προσφερε από το 2002 που το αποκτήσαμε. Έχει κάνει απίστευτες βόλτες σε νησιά φορτωμένο με μπαγκαζια διακοπών. Τι άλλο να γράψω; Σκυλί!

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Δε διαφωνω απλα το saxo για εμενα ειναι καλυτερο συνολικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panosft last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                              Θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις και γιατί όχι Saxo.

                              Μετά από 145000km δεν έχει βγάλει καμία μη αναμενόμενη φθορά, ούτε με έχει αφήσει ποτέ πουθενά.
                              Επίσης -ειδικά το facelift- είναι εμφανισιακά συμπαθητικούλι (και όχι σα να ξέμεινε από τα 80's).
                              Η έκδοση που έχουν οι περισσότεροι -Hot summer- έχει και το a/c της και μια χαρά έκανα Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 2 άτομα + αποσκευές με ac και 120 σταθερά.
                              Με 70% πόλη, 30% εκτός και σχετικά επιθετικά, καίει 6,7. Σε ταξίδι, με ταχύτητες εντός ορίων ΚΟΚ, γύρω στο 5,8.
                              Δεν μασάει πουθενά εκτός από ανηφορική φουρκέτα σε βουνό με 4 άτομα + βαλίτσες όπου θα χρειαστεί να βάλεις 1η και με έως 2 άτομα μέσα θα έλεγα ότι είναι και αρκετά σπιρτόζικο για τα 60 του άλογα, πράγμα που επιβεβαιώνεται από το επίσημο 0-100 σε 13,0 sec (και όχι... 20κάτι του Cinquecento 😛 )

                              Αν το συγκρίνεις με το Seicento Sporting ποιος λες να δει την εξάτμιση του άλλου;

                              Καλυτερα saxo απο seicento 100%.

                              Στην οικογενεια έχουμε το seicento sporting 1.1. Μετά από 120000 χλμ παραμένει το ευχάριστο αυτοκίνητο για μετακινήσεις στην πόλη. Η οδική συμπεριφορά του ακόμη και σε ανοικτο δρόμο είναι πολύ καλή. Συνολικά σε ζημιές έχει παρουσιάσει τα ακόλουθα. Το 2013 αλλαξα ένα μοτέρ στο ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού. Κόστος 45 ευρώ. Το 2014 αλλαξα ψυγείο του καλοριφέρ με κόστος 50 ευρώ. Χθες το πηγα σε ηλεκτρολόγο για επισκευή ενός ρελε υπευθυνου για τα φλάς. Κόστος 5 ευρώ. Στα 13 χρόνια που το έχουμε έχει κάνει 3 μεγάλα service που σε κόστος δεν ξεπέρασαν τα 250 ευρώ το καθένα . Σε ένα από αυτά αλλαξα τα ,πισω ταμπουρα. Ομολογώ πως τόσο οικονομικο αυτοκίνητο δεν είχα πότε άλλοτε. Συνάμα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση ενώ όταν χρειάστηκε εριξα τα πίσω καθίσματα δημιουργώντας αποθηκευτικο χώρο 750 λίτρων προκειμένου να μεταφέρω πχ κάποια ογκώδη αντικείμενα. Συνολικά εξαιρετική σχέση τιμής σχετικά με αυτά που μας προσφερε από το 2002 που το αποκτήσαμε. Έχει κάνει απίστευτες βόλτες σε νησιά φορτωμένο με μπαγκαζια διακοπών. Τι άλλο να γράψω; Σκυλί!

                              Και το αγοράζεις με ζαντολάστιχα, προφυλακτήρες στο χρώμα του αυτοκινήτου, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές. Δεν ξέρω αν ήταν στάνταρ τα προβολάκια και το AC. Επιδόσεις πολύ καλές για τα κυβικά του όπως και η κατανάλωση. Βασικό μειονέκτημα το επίπεδο παθητικής ασφάλειας. Όμως αν το συγκρίνεις με τα τότε Ιαπωνέζικα Micra και Starlet δε νομίζω να υπάρχει μεγάλη διαφορά.
                              Στη συντήρηση υπάρχει η αλλαγή ιμάντα χρονισμού και αντλίας νερού γιατί το sporting φοράει 1100 κυβικά μοτέρ. Δεν είναι το 900άρι μοτέρ του απλού Seicento. Ο κινητήρας του έχει φορεθεί και στο Punto Mk1 και το έχει ένας φίλος μου. 200.000χλμ και έχει αλλάξει, πολλαπλασιαστή και κιβώτιο ταχυτήτων γιατί στο αυτοκίνητο αυτό έμαθαν να οδηγούν 3 άτομα πριν.

                              Στο θέμα μας. Αν ψάχνεις μέχρι 1300 κυβικά και μέχρι 2000 ευρώ πιο αξιόπιστα είναι starlet (με πολύ καλές επιδόσεις), micra. Μονόδρομος για εμένα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s-d last edited by

                                Εγω να προτεινω hyundai atos ή θα με παρετε με τις πετρες;

                                Τα ειχαμε παλια στην εταιρεια που δουλευα και ηταν πραγματικα σκυλια και με πολυ φθηνα ανταλλακτικα. Μαλιστα ενα εμεινε χωρις λαδια (με μισο λιτρο μεσα) και μολις συμπληρωσαμε, το βαλαμε μπρος και εφυγε σαν να μην συνεβη τιποτα!
                                Αν σε παιρνει να ανεβεις κι ενα χιλιαρικο πας στο atos του 04 που ειναι πολυ καλυτερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panosft last edited by

                                  Μια χαρά είναι το Atos σε αυτά τα λεφτά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vaskom last edited by

                                    Καλησπέρα σε όλους. Τους ίδιους προβληματισμούς για αγορά αυτοκινήτου έχω κι εγώ.

                                    Θέλω να πάρω ένα αμάξι στη μάνα μου που έβγαλε δίπλωμα πρόσφατα στα 55 της. Θέλω να είναι μικρό για οδήγηση εντός πόλης και μέγιστη απόσταση Θεσσαλονίκη-Περαία. Δε θέλω να δώσω πάνω από 2.000 ευρώ γιατί υπολογίζω σε αυτό το αμάξι να μάθει να οδηγάει και αργότερα αν θελήσει να πάρουμε κάτι καλύτερο.

                                    Από μια έρευνα στο car.gr είδα ότι σε αυτά τα λεφτά βρίσκω Matiz του 2001 με 800cc. Ειτε Daewoo ειτε Chevrolet. Έχετε κάποια άποψη επί του θέματος? Αυτά τα δύο ως μάρκες τι σας λένε? Έχουν βγάλει προβλήματα, είναι αξιόπιστα?

                                    Διάβασα πιο πριν απόψεις για Atos, Seicento κλπ και πραγματικα μπερδεύτηκα περισσότερο...

                                    Σας ευχαριστώ πολύ όλους εκ των προτέρων και περιμένω την άποψή σας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nintza last edited by

                                      σε τετοια κατηγορια θα παιρνα μονο γιαπωνεζικο
                                      κοιτα κανα micra απο το 2000 μεχρι το 2002
                                      βγαινει και 1354cc ,εχει αρκετη δυναμη και τεζα αξιοπιστια

                                      αλλιως πας σε κανα πιο παλιο σταρλετ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panosft last edited by

                                        Ο χρήστης vaskom έγραψε:
                                        Καλησπέρα σε όλους. Τους ίδιους προβληματισμούς για αγορά αυτοκινήτου έχω κι εγώ.

                                        Θέλω να πάρω ένα αμάξι στη μάνα μου που έβγαλε δίπλωμα πρόσφατα στα 55 της. Θέλω να είναι μικρό για οδήγηση εντός πόλης και μέγιστη απόσταση Θεσσαλονίκη-Περαία. Δε θέλω να δώσω πάνω από 2.000 ευρώ γιατί υπολογίζω σε αυτό το αμάξι να μάθει να οδηγάει και αργότερα αν θελήσει να πάρουμε κάτι καλύτερο.

                                        Από μια έρευνα στο car.gr είδα ότι σε αυτά τα λεφτά βρίσκω Matiz του 2001 με 800cc. Ειτε Daewoo ειτε Chevrolet. Έχετε κάποια άποψη επί του θέματος? Αυτά τα δύο ως μάρκες τι σας λένε? Έχουν βγάλει προβλήματα, είναι αξιόπιστα?

                                        Διάβασα πιο πριν απόψεις για Atos, Seicento κλπ και πραγματικα μπερδεύτηκα περισσότερο...

                                        Σας ευχαριστώ πολύ όλους εκ των προτέρων και περιμένω την άποψή σας.

                                        Atos - Micra - Starlet

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Παρωχημένες επιλογές. Με κανά 1000ευρω παραπάνω μπορείς να βρεις κάτι καλύτερο και νεότερο.
                                          Tα Starlet και Micra είναι πολύ αξιόπιστα στα μηχανικά τους, αλλά ατσαλα σε συμπεριφορά και συνηθως με σοβαρότατες ελλείψεις που δυσκολεύουν τον οδηγό. Υδραυλικό τιμόνι και a/c.
                                          Οτι υπάρχει από αυτά δε σε διαθέσιμο ως μτχ σίγουρα έχει τις φθορές του χρόνου και της χρήσης.

                                          Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            astronautis last edited by

                                            Ο χρήστης panosft έγραψε:

                                            Καλησπέρα σε όλους. Τους ίδιους προβληματισμούς για αγορά αυτοκινήτου έχω κι εγώ.

                                            Θέλω να πάρω ένα αμάξι στη μάνα μου που έβγαλε δίπλωμα πρόσφατα στα 55 της. Θέλω να είναι μικρό για οδήγηση εντός πόλης και μέγιστη απόσταση Θεσσαλονίκη-Περαία. Δε θέλω να δώσω πάνω από 2.000 ευρώ γιατί υπολογίζω σε αυτό το αμάξι να μάθει να οδηγάει και αργότερα αν θελήσει να πάρουμε κάτι καλύτερο.

                                            Από μια έρευνα στο car.gr είδα ότι σε αυτά τα λεφτά βρίσκω Matiz του 2001 με 800cc. Ειτε Daewoo ειτε Chevrolet. Έχετε κάποια άποψη επί του θέματος? Αυτά τα δύο ως μάρκες τι σας λένε? Έχουν βγάλει προβλήματα, είναι αξιόπιστα?

                                            Διάβασα πιο πριν απόψεις για Atos, Seicento κλπ και πραγματικα μπερδεύτηκα περισσότερο...

                                            Σας ευχαριστώ πολύ όλους εκ των προτέρων και περιμένω την άποψή σας.

                                            Atos - Micra - Starlet

                                            ΜΙλάμε για γυναίκα 55 ετών. Θεωρώ ότι το υδραυλικό τιμόνι και το ABS είναι τα 2 βασικότατα στοιχεία εξοπλισμού που θα πρέπει να έχει το αυτοκίνητο. Τα 2 ιαπωνικά δυσκολεύομαι να φανταστώ ότι μπορεί να τα διαθέτουν. Το Atos τα έχει. Ίσως και το Matiz αλλα δεν είμαι σίγουρος τι αξιοπιστία έχει. Πάντως γενικά το πρόβλημα με τέτοια αυτοκίνητα είναι να βρεις όχι το μοντέλο αλλά το συγκεκριμένο κομμάτι που θα εχει σωστή συντήρηση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Κάτι που με ενοχλεί με ιδιοκτήτες Ιαπωνικών - Κορεάτικων: με βάση ότι δεν χαλάνε, τα αφήνουν χωρίς συντήρηση (π.χ. αλλαγή λαδιών, που κανονικά θα έπρεπε να γίνεται συχνότερα απο το προβλεπόμενο)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • P
                                              panosft last edited by

                                              Νομίζω ότι ρόλο παίζει και το πως το δουλεύει το αυτοκίνητο κάποιος. Αν το σπάει αλλά κάνει κανονικά συντήρηση πάλι υπάρχει θέμα.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 2 / 2
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr