Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NISSAN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NISSAN FORUM
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 75
    • 76
    • 60 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    1503
    15873
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Γνωριμία του Μάξιμα από το Car & Driver.
      Ο ανταγωνισμός έχει ενδιαφέρον, Άβαλον, Καντένζα, Κράισλερ 300, Τάουρους,Impala, κ.α. , σεντάν 5 μέτρα + βάλε σε μήκος, με 6κύλινδρα και 8κύλινδρα μοτέρ κυρίως.
      Αμάξια για τα οποία δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον στα μέρη μας, όποιος θέλει τόσο μεγάλο πάει σε πριμιά και ας είναι 1600 κυβικά με 3 τούρμπο και 2 κομπρεσέρια, χειροκίνητο κιβώτιο και τις βασικές ταπετσαρίες. Αρκεί να έχει πιασάρικο σήμα και οπωσδήποτε χοντρά ζαντολάστιχα.

      http://www.caranddriver.com/news/2016-nissan-maxima-debuts-in-new-york-news

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mrclouzo last edited by

        Ο ευρωπαίος παίρνει 2000-3000 κυβικά με turbo για παρόμοιες/καλύτερες επιδόσεις με λιγότερους ρύπους, πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, χειροκίνητα εξάρια ή εξαιρετικά αυτόματα 7αρια-8αρια, πολύ μικρότερη κατανάλωση, φυσικά καλύτερη ποιότητα κατασκευής και πολύ καλύτερη μεταπώληση. Άκου εκεί μπροστοκούνα sedan με 300 άλογα και cvt
        Για να μην μιλήσω για τα τρίλιτρα diesel που καίνε τα μισά και πάνε πιο γρήγορα από δαύτο. Ευτυχώς που ο ευρωπαίος δεν έχει την αισθητική και τα γούστα του αμερικάνου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Ναι, δεν τα παίρνει στα ίδια λεφτά όμως άμα βάλει όλα αυτά επάνω. Βασικά, όπως προείπα, προτιμά απείρως να πάρει πριμιά, να το πληρώσει με +30% καπέλο, και ας είναι με τις βασικές ταπετσαρίες και τετρακύλινδρο μοτέρ σχετικά χαμηλού κυβισμού, μόνο στα χοντρά ζαντολάστιχα είναι ανυποχώρητος.
          Σκεφτείτε ανάποδα, ΑΝ είχαν πέραση αυτά τα αμάξια στα μέρη μας, η κάθε Φίατ, Ρενώ, ΠΣΑ, Όπελ (ποιός θυμάται το Σένατορ), Φορντ (Σκόρπιο) κ.α. θα είχαν πήξει την αγορά με τα ανάλογά τους. Είναι τα ακριβώς αντίστοιχα των Άβαλον, Ντοτζ, Καντένζα, Τάουρους, Ιμπάλα, Μάξιμα και τα συναφή.
          Γιοκ όμως (σχεδόν). Χαζοί είναι?

          Κάτι άλλο, ο μέσος αμερικάνος δίνει ΠΟΛΥ περισσότερα λεφτά από τον μέσο ευρωπαίο για αμάξι. Κάπου πέτυχα ότι η μέση λιανική για καινούργια ρόδα στο αμέρικα είναι πλέον 32.000 ντόλαρς, ήγουν 29.000 ευρώ. Άμα βάλει κάποιος και 20% Φ.Π.Α. που δεν υπάρχει εκεί, πάμε στα 35.000 ευρώ! Ποιός μέσος παίρνει αμάξι με 35 χιλιάρικα στην ΕΕ και σε ποιο κράτος? Κάτι κουβαδοχάτς 1400-1600 κυβικά με τα μισά λεφτά από αυτά είναι ο κανόνας στας ευρώπας, ακόμη και στις μεγάλες αγορές. Εδώ ούτε αυτά λόγω της κρίσης.
          Να γιατί υπάρχουν και πουλάνε όλα αυτά λοιπόν εκεί και είναι σχεδόν ανύπαρκτα εδωπέρα. Το άρθρο στο καρεντντάιβερ είναι σαφές, αμάξι για τον εξέκ μιας εταιρείας, εδώ οι εξέκ παίρνουν 116δ ή V40 με το βασικότατο εξοπλισμό και χειροκίνητο κιβώτιο . Όχι γιατί είναι οδηγοκεντρικά βέβαια, ενώ το Μάξιμα με τα 300 αλόγατα και το ΣΒΤ δεν είναι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            ατέρμονη αντιπαράθεση...........πάμε γι'άλλα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rudigarcia222 last edited by

              καλησπερα-πεταξε καταλαθος η μητερα μου τα μανουαλ-σερβις απο το δωματιο
              κατεβασα καποια σε ηλεκτρονικη μορφη που κυκλοφορουν στα σαιτ της νισσαν αλλα ειναι αγγλικα και δεν πολυκαταλαβαινω

              αν εχει κανεις το νισσαν αλμερα 2003 1500κυβικα 98 αλογα μπορει να το βγαλει φωτοτυπια και να ρθω να τα παρω-πληρωνω για την διαδικασια 10 ευρω + τις φωτοτυπιες-απο θεσσαλονικη
              το μειλ μου ειναι rudigarcia222@gmail.com οποιος μπορει ρε μαγκες ας με διευκολυνει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                i30mania last edited by

                Τι ακριβώς ψάχνεις; Service manual ή owner's manual; Το δεύτερο μπορούν να στο στείλουν στα ελληνικά και από τα κεντρικά της Nissan (Θεοχαράκης), αν είναι ακόμη διαθέσιμο λόγω σχετικά παλιού μοντέλου, κάνε τους ένα τηλ.
                Έχει ξανασυμβεί και ανταποκρίθηκαν άμεσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rudigarcia222 last edited by

                  και τα δυο
                  θα παρω αυριο στην νισσαν και στο rent a car

                  τιποτα
                  στην νισσαν μου ειπαν οτι δεν υπαρχει πλεον και
                  αν τους το στειλουν θα ανεβει στο σαιτ σε Pdf
                  στα ρεντ α καρ δεν υπαρχει το συγκεκριμανο οχημα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    odiki_asfaleia last edited by

                    Έχω ένα micra K12 του 2004. Θέλω να βάλω κάλυμα στο τιμόνι, αλλά βρίσκω μόνο 38 σε διάμετρο ενώ θέλω 37. Ξέρει κενείς που να βρω? Το 38 κουμπώνει αλλά όχι πολύ σφικτά, γι΄αυτό θέλω κάτι ακριβώς! Μόνο από φυσικό κατάστημα στην Αθήνα και προάστεια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panosft last edited by

                      Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
                      Έχω ένα micra K12 του 2004. Θέλω να βάλω κάλυμα στο τιμόνι, αλλά βρίσκω μόνο 38 σε διάμετρο ενώ θέλω 37. Ξέρει κενείς που να βρω? Το 38 κουμπώνει αλλά όχι πολύ σφικτά, γι΄αυτό θέλω κάτι ακριβώς! Μόνο από φυσικό κατάστημα στην Αθήνα και προάστεια.

                      Και σφικτά να μπει δε θα γλιστράει ειδικά όταν γυρνάς το τιμόνι με το ένα χέρι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cosneo last edited by

                        38άρι έχω στο δικό μου και μια χαρά κάθεται. Το προηγούμενο κάλυμμα που πάλιωσε και το πέταξα είχε στο εσωτερικό του κάτι σε λάστιχο και κολλούσε αλλά και πριν λίγο καιρό που πήρα αυτό για το καλοκαίρι, μια χαρά έκατσε και δεν γλυστράει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panosft last edited by

                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                          38άρι έχω στο δικό μου και μια χαρά κάθεται. Το προηγούμενο κάλυμμα που πάλιωσε και το πέταξα είχε στο εσωτερικό του κάτι σε λάστιχο και κολλούσε αλλά και πριν λίγο καιρό που πήρα αυτό για το καλοκαίρι, μια χαρά έκατσε και δεν γλυστράει.

                          Ωραία

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jim-str last edited by

                            Καλησπέρα
                            Ένας φίλος σκέφτεται να αγοράσει το Nissan Juke. Το δίλημμα είναι το εξής: πετρέλαιο ή βενζίνη καλύτερα; Έχει κανείς κάποια εμπειρία;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Όποιο θέλει. Οικονομικότερο αν και ακριβότερο το 1,5d και αποδεδειγμένα αξιόπιστο. Νεότερος ο 1,2Τ με καδένα και αξιοπρεπείς επιδόσεις.
                              Θα προτιμούσα το 1,2Τ.

                              Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                edmond last edited by

                                εξαρτάται βεβαια και η ετησια διανυση χιλιομετρων οσον αφορα την αποσβεση του extra κοστους του πετρελαιου.
                                αν τον νοιαζει φυσικα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  focusman91 last edited by

                                  Οδηγησα το 1,5 diesel Juke στην εκθεση αυτοκινητου στην Αθηνα το Νοεμβρη.
                                  Καλος κινητήρας, εδινε επιδοσεις στο αυτοκίνητο αλλα πολύ θορυβωδης. Και ειχε και λιγο λαγκ στις χαμηλες στροφες..
                                  Ισως να προτιμουσα το 1,2 t χωρις ομως να τον εχω οδηγησει για να εκφερω αποψη.

                                  Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dim84 last edited by

                                    Οι εποχές νομίζω ότι συνιστούν πετρέλαιο (αν και με τη φορολόγηση ποτέ δεν ξέρεις )
                                    Έχει ένας φίλος του το 1.5d και έχει εξαιρετικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση δεν θα έλεγα ότι κάνει ιδιαίτερο θόρυβο. Το 1,2 δεν το έχω οδηγήσει αν κι έχω ακούσει καλά λόγια. Πάντως για μένα προχωράς με πετρέλαιο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      edmond last edited by

                                      γενικά πάντως ο 1.2T δεν τραβαει, τουλάχιστον εδώ, για εξω δεν γνωρίζω.
                                      εχει μείνει στην σκια του αειθαλούς 1.5dci βέβαια, καθώς και της 'μόδας' που ενίοτε επιβάλει την αγορα του δεύτερου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikitaras last edited by

                                        Αν το αντέχει η τσέπη του και κάνει ένα σεβαστό αριθμό χιλιομέτρων το χρόνο τότε το 1.5d είναι καλή επιλογή

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rudigarcia222 last edited by

                                          να ρωτησω κατι γενικο-αυτη η συνεργασια νισσαν ρενο που βλεπω παντου τι σημαινει??

                                          -η ρενο αγορασε την νισσαν και πλεον ολα πραγματικα ειναι ρενο ενω απλα πουλαει το ονομα νισσαν?
                                          -η ειναι ιση ανταλλαγη ιδεων ?(ισως η νισσαν δανειζει γνωσεις μηχανικα ενω η ρενο στην αισθητικη?
                                          -η απλα προεκταση μαρκετινκ-η κατι αλλο?
                                          παντως πριν μια δεκαετια αν μου λεγε καποιος τα pulsar,juke,qasqai,nismo ειναι νισσαν δεν θα τον πιστευα(μιλαω για εμφανιση)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Βάλε στο Google το 'Nissan Renault Alliance' και θα δεις από πότε, λοιπές πληροφορίες (ποσοστά, συμβόλαια κλπ) και με ποια μοντέλα και πάνω σε τι ξεκίνησε.
                                            Αυτό που υπάρχει τώρα είναι η εξέλιξη αυτής της συνεργασίας που λογικά με το καιρό υπήρξε.

                                            Nismo δεν είναι μοντελο της Nissan αλλά η Nismo (Nissan Motorsports) είναι το τμημα βελτίωσης και αγωνιστικής κυρίως εξέλιξης κάποιων μοντέλων της Nissan απο την ίδια την Nissan.
                                            Όπως AMG για την Mercedes, BMW Motorsport για την BMW κλπ.

                                            Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 60 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr