-
καλησπέρα, είμαι στην αναζήτηση αυτοκινήτου και έχω κλείσει στο swift την έκδοση GL+. Ωστόσο σκέφτομαι τι κινητήρα να επιλέξω? Δηλαδή να επιλέξω τον 1.2 βενζίνη ή τον 1.3 Diesel? Θα σας περιγράψω πως έχει συνοπτικά η κατάσταση. Εγώ είμαι τελειόφοιτος φοιτητής στα Χανιά, το όχημα προς το παρόν το χρειάζομαι για λίγα χιλιόμετρα, λιγότερα από 10 χιλιάδες τον χρόνο, οπότε ακούω από πολλούς ότι δεν συμφέρει ιδιαίτερα να πάρω πετρέλαιο δεδομένου ότι πρέπει να δώσω 2000 περισσότερα στην αγορά όπου με τα τωρινά δεδομένα θα τα κάνω απόσβεση στα 7 χρόνια. Προσωπικά πιστεύω ότι επειδή αργότερα θα κάνω περισσότερα χιλιόμετρα πιθανόν να το κάνω απόσβεση σε λιγότερο, ας πούμε 5 χρόνια. Επίσης να αναφέρω ότι η αγορά θα γίνει από τους δικούς μου, και το καύσιμο θα το βάζω εγώ, οπότε αυτά τα 2 παραπάνω χιλιάρικα δεν είναι οτι θα τα έχω κάπου στην άκρη να βάζω καύσιμο. Άρα με το πετρέλαιο θα δίνω λιγότερα από το μηνιάτικο μου και θα καίω και λιγότερα, και ακούγεται καλή επιλογή. Σε αυτό το σημείο όμως προκύπτουν κάποια ερωτήματα
- Μηχανικά αξίζει το πετρέλαιο? και τι κέρδος θα έχω πέρα από την μικρότερη κατανάλωση
- Με τα φίλτρα τι γίνεται? έχω ακούσει διάφορα για το φίλτρο DPF και αγχώνομαι
- Λένε ότι ο diesel κινητήρας είναι πιο ευαίσθητος σε κακή ποιότητα καυσίμου, αυτό σημαίνει οτι μια φορά βάζω κακό καύσιμο και την πατάω ή μπορώ να το διαπίστώσω (λόγο περίεργου θορύβου ή μειωμένης απόδοσης) και να μην ξανά πατήσω σε αυτό το πρατήριο?
Με ενδιαφέρουν όλες οι γνώμες αλλά κυρίως κάποιου που ξέρει από diesel κινητήρες, επίσης ας μην επικεντρωθούμε στα 2000 παραπάνω στην αγορά αφού σε περίπτωση που αξίζει και θα βγω κερδισμένος και χωρίς προβλήματα μακροπρόθεσμα δεν θα είχα πρόβλημα να τα δώσω.
Υ.Γ καταναλώσεις: swift βενζίνη: 5L/100km , diesel: 3,9L/100km
-
καλησπέρα, είμαι στην αναζήτηση αυτοκινήτου και έχω κλείσει στο swift την έκδοση GL+. Ωστόσο σκέφτομαι τι κινητήρα να επιλέξω? Δηλαδή να επιλέξω τον 1.2 βενζίνη ή τον 1.3 Diesel? Θα σας περιγράψω πως έχει συνοπτικά η κατάσταση. Εγώ είμαι τελειόφοιτος φοιτητής στα Χανιά, το όχημα προς το παρόν το χρειάζομαι για λίγα χιλιόμετρα, λιγότερα από 10 χιλιάδες τον χρόνο, οπότε ακούω από πολλούς ότι δεν συμφέρει ιδιαίτερα να πάρω πετρέλαιο δεδομένου ότι πρέπει να δώσω 2000 περισσότερα στην αγορά όπου με τα τωρινά δεδομένα θα τα κάνω απόσβεση στα 7 χρόνια. Προσωπικά πιστεύω ότι επειδή αργότερα θα κάνω περισσότερα χιλιόμετρα πιθανόν να το κάνω απόσβεση σε λιγότερο, ας πούμε 5 χρόνια. Επίσης να αναφέρω ότι η αγορά θα γίνει από τους δικούς μου, και το καύσιμο θα το βάζω εγώ, οπότε αυτά τα 2 παραπάνω χιλιάρικα δεν είναι οτι θα τα έχω κάπου στην άκρη να βάζω καύσιμο. Άρα με το πετρέλαιο θα δίνω λιγότερα από το μηνιάτικο μου και θα καίω και λιγότερα, και ακούγεται καλή επιλογή. Σε αυτό το σημείο όμως προκύπτουν κάποια ερωτήματα
- Μηχανικά αξίζει το πετρέλαιο? και τι κέρδος θα έχω πέρα από την μικρότερη κατανάλωση
- Με τα φίλτρα τι γίνεται? έχω ακούσει διάφορα για το φίλτρο DPF και αγχώνομαι
- Λένε ότι ο diesel κινητήρας είναι πιο ευαίσθητος σε κακή ποιότητα καυσίμου, αυτό σημαίνει οτι μια φορά βάζω κακό καύσιμο και την πατάω ή μπορώ να το διαπίστώσω (λόγο περίεργου θορύβου ή μειωμένης απόδοσης) και να μην ξανά πατήσω σε αυτό το πρατήριο?
Με ενδιαφέρουν όλες οι γνώμες αλλά κυρίως κάποιου που ξέρει από diesel κινητήρες, επίσης ας μην επικεντρωθούμε στα 2000 παραπάνω στην αγορά αφού σε περίπτωση που αξίζει και θα βγω κερδισμένος και χωρίς προβλήματα μακροπρόθεσμα δεν θα είχα πρόβλημα να τα δώσω.
Υ.Γ καταναλώσεις: swift βενζίνη: 5L/100km , diesel: 3,9L/100km
-
καλησπέρα, είμαι στην αναζήτηση αυτοκινήτου και έχω κλείσει στο swift την έκδοση GL+. Ωστόσο σκέφτομαι τι κινητήρα να επιλέξω? Δηλαδή να επιλέξω τον 1.2 βενζίνη ή τον 1.3 Diesel? Θα σας περιγράψω πως έχει συνοπτικά η κατάσταση. Εγώ είμαι τελειόφοιτος φοιτητής στα Χανιά, το όχημα προς το παρόν το χρειάζομαι για λίγα χιλιόμετρα, λιγότερα από 10 χιλιάδες τον χρόνο, οπότε ακούω από πολλούς ότι δεν συμφέρει ιδιαίτερα να πάρω πετρέλαιο δεδομένου ότι πρέπει να δώσω 2000 περισσότερα στην αγορά όπου με τα τωρινά δεδομένα θα τα κάνω απόσβεση στα 7 χρόνια. Προσωπικά πιστεύω ότι επειδή αργότερα θα κάνω περισσότερα χιλιόμετρα πιθανόν να το κάνω απόσβεση σε λιγότερο, ας πούμε 5 χρόνια. Επίσης να αναφέρω ότι η αγορά θα γίνει από τους δικούς μου, και το καύσιμο θα το βάζω εγώ, οπότε αυτά τα 2 παραπάνω χιλιάρικα δεν είναι οτι θα τα έχω κάπου στην άκρη να βάζω καύσιμο. Άρα με το πετρέλαιο θα δίνω λιγότερα από το μηνιάτικο μου και θα καίω και λιγότερα, και ακούγεται καλή επιλογή. Σε αυτό το σημείο όμως προκύπτουν κάποια ερωτήματα
- Μηχανικά αξίζει το πετρέλαιο? και τι κέρδος θα έχω πέρα από την μικρότερη κατανάλωση
- Με τα φίλτρα τι γίνεται? έχω ακούσει διάφορα για το φίλτρο DPF και αγχώνομαι
- Λένε ότι ο diesel κινητήρας είναι πιο ευαίσθητος σε κακή ποιότητα καυσίμου, αυτό σημαίνει οτι μια φορά βάζω κακό καύσιμο και την πατάω ή μπορώ να το διαπίστώσω (λόγο περίεργου θορύβου ή μειωμένης απόδοσης) και να μην ξανά πατήσω σε αυτό το πρατήριο?
Με ενδιαφέρουν όλες οι γνώμες αλλά κυρίως κάποιου που ξέρει από diesel κινητήρες, επίσης ας μην επικεντρωθούμε στα 2000 παραπάνω στην αγορά αφού σε περίπτωση που αξίζει και θα βγω κερδισμένος και χωρίς προβλήματα μακροπρόθεσμα δεν θα είχα πρόβλημα να τα δώσω.
Υ.Γ καταναλώσεις: swift βενζίνη: 5L/100km , diesel: 3,9L/100km
-
Όπως και να χει το diesel είναι αρκετά οικονομικότερο της βενζίνης, λόγω βασικά της μεγάλης διαφοράς στην τιμή.
Μηχανικά, έχουν σημαντικά μεγαλύτερη ροπή οι diesel, ωστόσο στις χαμηλές ανάλογα με τον κινητήρα, μέχρι να βρεθεί στο ιδανικό εύρος στροφών, μπορεί να διαπιστώνεις ένα περιστασιακό 'lag', όπως το αναφέρουν αρκετοί.
Ότι αφορά το DPF, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για έναν πονοκέφαλο επιπλέον σε σχέση με το βενζινόκινητο. Δηλαδή, θα πρέπει να 'ασχολείσαι' λίγο παραπάνω από την άποψη να έχεις υπόψιν ότι πρέπει να κάνει περιστασιακές αναγεννήσεις, να το οδηγείς σε ανοιχτό δρόμο που και που και λοιπά.
Ότι αφορά το καύσιμο, δεν είναι τόσο ευαίσθητοι ώστε να είναι μπαμ και κάτω. Αν κινείσαι σε στάνταρ μέρη προσπάθησε να βρεις μερικά πρατήρια που θεωρείς αξιόπιστα και μείνε σε αυτά. Μη βάζεις από παντού δηλαδή, και θα είσαι ΟΚ πιστεύω.
Οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης βέβαια συνήθως είναι ουτοπικές. Αλλά σκέψου το εξής. Η βενζίνη σήμερα κοστίζει μέσο όρο 0.3 ευρώ/λίτρο παραπάνω από τη βενζίνη. Ακόμη και ίδια κατανάλωση σε λίτρα να είχε ένα diesel με το βενζινοκίνητο, σε ένα ρεζερβουάρ 40λίτρων σου κάνει κοντά στα 12 ευρώ διαφορά ανα γέμισμα. Βέβαια όσο μικραίνει η ψαλίδα στην τιμή diesel-βενζίνης, τόσο μικρότερο θα είναι και το αντίστοιχο κέρδος.
-
ευχαριστώ για την απάντηση σου, όσες περισσότερες απόψεις μαζέψω τόσο το καλύτερο
-
Το βενζίνης είναι πιο σβέλτο (αρκεί να το στροφάρεις φυσικά), πιο ήσυχο και πιο ευχάριστο στην οδήγηση. Το ντίζελ είναι πιο οικονομικό. Διαλέγεις και παίρνεις. Προσωπικά πάντως δεν αντέχω τον ταξιτζίδικο ήχο των ντίζελ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το βενζίνης είναι πιο σβέλτο (αρκεί να το στροφάρεις φυσικά), πιο ήσυχο και πιο ευχάριστο στην οδήγηση. Το ντίζελ είναι πιο οικονομικό. Διαλέγεις και παίρνεις. Προσωπικά πάντως δεν αντέχω τον ταξιτζίδικο ήχο των ντίζελ...τι εννοείς πιο σβέλτο? τα diesel έχουν μεγαλύτερη ροπή και κατά συνέπεια και επιτάχυνση
-
Όχι βέβαια. Διάβασε σχετικά κείμενα.
Nokia 730 & Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι βέβαια. Διάβασε σχετικά κείμενα.Nokia 730 & Tapatalk
http://ti-einai.gr/ropi-autokinitou/
Diesel ροπή 190 , βενζίνη ροπή 118
πηγή:http://www.suzuki.gr/auto/cars/new/swift/swift-5dr/technika-charaktiristika -
To diesel είναι σημαντικά οικονομικότερο τόσο στην κατανάλωση όσο και στην τιμή του καυσίμου. Ακόμη και στα 10000 χιλιόμετρα το χρόνο, να περιμένεις μια διαφορά περίπου 400-500 ευρώ το χρόνο. Η απόσβεση λοιπόν θα γίνει σε 4-5 χρόνια και όχι σε 7.
Τώρα, σχετικά με το πιο από τα δύο μοντέλα είναι πιο σβέλτο, θα πρέπει να ξεχωρίσεις ανάμεσα σε δύο περιπτώσεις: τα μικρά ντιζελάκια είναι νωχελικά στις χαμηλές στροφές (περίπου κάτω από 1500 στροφές) οπότε σε αυτή την περίπτωση το βενζινοκίνητο πρέπει να είναι πιο σβέλτο. Η διαφορά όμως στη ροπή είναι τεράστια, οπότε το diesel έχει πολύ καλύτερες ρεπρίζ. Αν θεωρήσουμε ότι τα δημοσιευμένα τέστ δείχνουν μια εικόνα της πραγματικότητας τότε η διαφορά στα ρεπρίζ ανάμεσα στο ντιζελοκίνητο και το βενζινοκίνητο μοντέλο είναι μεγάλη και μάλιστα στο 80-120 km είναι τεράστια.
-
άρα με βλέπω προς το diesel. οικονομία πάνω από ολα
-
Τα έχετε μπερδεμένα. Η ροπή στον στρόφαλο είναι ένα μέγεθος μόνο. Η πραγματική ροπή που φτάνει στους τροχούς εξαρτάται από τις σχέσεις του κιβωτίου και του διαφορικού. Η ισχύς είναι πιο αντιπροσωπευτικό μέγεθος. Για αυτό και σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, το βενζινοκίνητο είναι λίγο ταχύτερο.
-
Εγώ μόλις πούλησα ενα ΤΕΡΙΟΣ που ειχα μονο και μονο για να πάρω κατι σε ΝΤΙΖΕΛ διότι η διάφορα στην οικονομία ειναι το πιο σημαντικό!
Δεν ειναι μονο η μικρή διάφορα τιμής ανάμεσα σε πετρέλαιο και βενζίνη αλλα ειναι το γεγονός οτι με 10 λίτρα πετρέλαιο και 10 λιτρα βενζίνη βγάζεις σχεδον τα διπλάσια χλμ με το πετρέλαιο!
Επίσης οι ΝΤΙΖΕΛ κινητήρες βγάζουν τουλαχιστον τα διπλάσια χλμ απο οτι οι βενζινοκινητήρες σε διάρκεια ζωής και γενικά ειναι πιο ανθεκτικοί!Οπότε εγω προτείνω ΝΤΙΖΕΛ!!!
-
Ο χρήστης Kανενας έγραψε:
Επίσης οι ΝΤΙΖΕΛ κινητήρες βγάζουν τουλαχιστον τα διπλάσια χλμ απο οτι οι βενζινοκινητήρες σε διάρκεια ζωής και γενικά ειναι πιο ανθεκτικοί!Δεν τεκμαίρεται από πουθενά αυτό αυτό. Οι ντιζελοκινητήρες έχουν πιο βαριά κατασκευή επειδή δέχονται μεγαλύτερες δυνάμεις και πιέσεις. Και οι βενζίνης και οι ντίζελ μπορούν να βγάλουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα όμως και μάλιστα οι βλάβες στα ντίζελ μπορεί να είναι πιο ακριβές.
-
Στο ίδιο αυτοκίνητο με παρόμοια μέγιστη ιπποδύναμη (διότι τα 70-75 άλογα που συνοδεύουν το όνομα του μοντέλου είναι η μέγιστη ιπποδύναμη) η διαφορά στην κατανάλωση είναι κάπου στο 20% σε λίτρα και 35% σε ευρώ με τις σημερινές τιμές. Αυτά υπολογισμένα σε περίπου ίδια αυτοκίνητα με παρόμοιο κυβισμό. Το ένα ατμοσφαιρικό βενζίνη και το άλλο τουρμποντίζελ. Όσοι λένε ότι η κατανάλωση πέφτει στο μισό συνήθως αναφέρονται σε διαφορετικά αυτοκίνητα, όπου κάποιος αφήνει το βαρύ ή μεγάλο ή μεγάλου κυβισμού βενζινοκίνητο και παίρνει μικρό αυτοκίνητο, όχι βαρύ (γιατί ο πετρελαιοκινητήρας είναι +100 κιλα στο ίδιο αυτοκίνητο) και με μικρό κυβισμό (χάριν τούρμπο).
Oπότε αφού κατέληξες σε μοντέλο και αναρωτιέσαι για τον κινητήρα περίμενε μια μείωση 35% στο πορτοφόλι συν το κόστος των τελών κυκλοφορίας στην περίπτωση που το τουρμποντιζελ δεν πληρώνει (ή μείον αν δεν πληρώνει η βενζίνη και πληρώνει το τουρμποντίζελ (Fiat Panda)).
Βεβαίως αυτά ισχύουν αν μιλάμε για παρόμοια ιπποδύναμη ατμοσφαιρικό βενζίνη με τουρμποντίζελ και ήρεμη οδήγηση. Αν εχεις βαρύ πόδι τότε θα δεις μεγαλύτερη μείωση με το πετρέλαιο αν το βαρύ πόδι σημαίνει πολύ γκάζι στην εκκίνηση, ελιγμούς και ανηφόρες αλλά λόγω του ότι το πετρέλαιο το αισθάνεσαι νωχελικό, αν βαρύ ποδι σημαίνει νευρική οδήγηση τότε μπορεί να συμβεί το αντίθετο (κοινώς αν την βρίσκεις με τον ήχο του κινητήρα).Όσον αφορά τις επιδόσεις: Το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η ιπποδύναμη αλλά ΟΧΙ η μέγιστη διαφημιζόμενη ιπποδύναμη αλλά η ιπποδύναμη που παρέχει ο κάθε κινητήρας στις στροφές που κινείσαι. Ένας κινητήρας 75 ίππων αν είναι ατμοσφαιρικός βενζίνης στις 3000 στροφές (τις μισές από το μέγιστο) δίνει 43 άλογα ενώ ο τουρμποντίζελ δίνει 49 στις 2000 στροφές (τις μισές από το μέγιστο) και 68 στις 3000.
Η διαφορά μεταξύ επιδόσεων μεταξύ ντίζελ και βενζίνης αφορά το που βρίσκεται η ροπή. Αν το -->ίδιο μέγιστης ιπποδύναμης ανάλογο (μεγάλη συζήτηση. σε γενικές γραμμές η τελευταία ταχύτητα να δίνει ίδια χιλιόμετρα στον κάθε κινητήρα όταν στροφάρει στις στροφές μέγιστης ιπποδύναμης) τότε το τουρμποντίζελ θα είναι μακράν ταχύτερο. Η αιτία είναι η εξής:
Ισχύς (kW) = Ροπή (kgm) x Στροφές (rpm) x 1.02
Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης δίνει μέγιστη ροπή σε υψηλές στροφές και μέγιστη ισχύ σε λίγο υψηλότερες στροφές. Συνήθως η ροπή αυξάνει γραμμικά μέχρι ένα σημείο (περίπου 5000 στροφές) και από την σχέση φαίνεται ότι μη γραμμικά αυξάνει και η ιπποδύναμη.
Ένας τουρμποντίζελ δίνει μέγιστη ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές η οποία μειώνεται στις μεσαίες και υψηλές (έως 4000 για τουρμποντίζελ). Για αυτό και η ιπποδύναμη αυξάνει απότομα από τις 1000 στροφές μέχρι τις 2250 στροφές (περίπου) και μετά συνεχίζει να αυξάνει με μικρότερο ρυθμό. Δηλαδή ένας τουρμποντίζελ έχει το 80% της μέγιστης ισχύος του μόλις στις 2250 στροφές αλλά πάνω απο εκεί η αύξηση είναι μικρή.
Από την στιγμή που κορυφώνονται στην ίδια -->μέγιστημέγιστη -
Ο μεγαλύτερος εχθρός στην Ελλάδα για το πετρέλαιο είναι τα πρατήρια με τη νοθεία. Στη χειρότερη που το DPF δε μπορεί να το αναγεννήσει - καθαρίσει ο εγκέφαλος, το πας σε ειδικό στην Αθήνα και ανάλογα με το πόσο μπουκωμένο είναι σε χρεώνει 100 - 250 ευρώ το πολύ από όσο διαβάζω. Στη χειρότερη ένα μεταχειρισμένο πάει κοντά στα 800 ευρώ ένα καινούργιο 1500 πάνω - κάτω για τα suzuki. Και εγώ είμαι υπέρ του πετρελαίου λόγω οικονομίας. Για το turbo γενικά και στη βενζίνη μετά από ένα ταξίδι θέλει 2 λεπτά να δουλέψει στο ρελαντί. Μπορείς όμως να βάλεις το turbo timer αν θυμάμαι έτσι λέγεται (κοντά στα 250 ευρώ) που αναλαμβάνει το τούρμπο όταν σβήσεις τον κινητήρα.
-
Μη δίνεται άκυρες συμβουλές. Άκου εκεί timer εν έτει 2015...
Nokia 730 & Tapatalk
-
πήρα diesel. μίλησα και με ειδικό ότι λένε για φίλτρα DPF ειναι ανούσια μιας και οι μηχανές δεν έχουν τέτοια θέματα και κάνουν την αναγέννηση μόνες τους. Επιπλέον στα περισσότερα οχήματα όπως και στο Swift υπάρχει λαμπάκι το οποίο ενημερώνει αν κάτι δεν πάει καλά με το φίλτρο και αν χρειάζεται αναγέννηση.
-
Ο χρήστης hmmy92 έγραψε:
πήρα diesel. μίλησα και με ειδικό ότι λένε για φίλτρα DPF ειναι ανούσια μιας και οι μηχανές δεν έχουν τέτοια θέματα και κάνουν την αναγέννηση μόνες τους. Επιπλέον στα περισσότερα οχήματα όπως και στο Swift υπάρχει λαμπάκι το οποίο ενημερώνει αν κάτι δεν πάει καλά με το φίλτρο και αν χρειάζεται αναγέννηση.Τι είναι ο 'ειδικός' για τα φίλτρα DPF? Και ποιο πράγμα ακριβώς ανούσιο; Όταν κορεστεί πάνω από ένα βαθμό το φίλτρο, ξεκινά ενεργητική αναγέννηση με ψεκασμό περίσσειας καυσίμου, αλλά και αυτή ως διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί.
-
Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
πήρα diesel. μίλησα και με ειδικό ότι λένε για φίλτρα DPF ειναι ανούσια μιας και οι μηχανές δεν έχουν τέτοια θέματα και κάνουν την αναγέννηση μόνες τους. Επιπλέον στα περισσότερα οχήματα όπως και στο Swift υπάρχει λαμπάκι το οποίο ενημερώνει αν κάτι δεν πάει καλά με το φίλτρο και αν χρειάζεται αναγέννηση.
Τι είναι ο 'ειδικός' για τα φίλτρα DPF? Και ποιο πράγμα ακριβώς ανούσιο; Όταν κορεστεί πάνω από ένα βαθμό το φίλτρο, ξεκινά ενεργητική αναγέννηση με ψεκασμό περίσσειας καυσίμου, αλλά και αυτή ως διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί.
δεν αντιλέγω, απλά λέω δύσκολα θα πάθεις σοβαρό από άποψης κόστους πρόβλημα
suzuki swift DIESEL