Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά πετρελαιοκίνητου crossover
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά πετρελαιοκίνητου crossover
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 36
    • 37
    • 17 / 37
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    729
    876
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakattack last edited by

      Τo HR-V κατ΄εμέ αξίζει κάποιος να το περιμένει. Ήταν και για μένα το 1ο φαβορί πριν 'ερωτευτώ' και καταλήξω τελικά στο 500χ.

      Τα συνδυάζει όλα, δυνατό σχετικά κινητήρα (1,6, 120 diesel) αξιοπρεπείς επιδόσεις, μεγάλους χώρους, όμορφη (υποκειμενικά) σχεδίαση, καλή κατανάλωση, καλό εξοπλισμό με μπόλικα εξτραδάκια να διαλέξεις και - λογικά - νορμάλ τιμή.

      Η πλάκα είναι πως το ίδιο κάνει και το fiat, που προσωπικά με κέρδισε λόγω ομορφιάς και ξεχωριστού στυλ, μέσα κι έξω, ενώ δεν υστερεί και πουθενά από τα παραπάνω (ίσα ίσα, υπερτερεί σε αρκετά), παρά μόνο στους χώρους. Και εφόσον πήρα και την αξιόλογη προσφορά που μου έγινε, δεν ήθελα κάτι άλλο για να το κλείσω.

      Γούστα είναι βέβαια, αλλά σε μερικά πράγματα υπάρχουν και facts.

      Γενικότερο σχόλιο: 'φυσάει' σε πωλήσεις η κατηγορία... Θα πήξουμε σε λίγα χρόνια σε υπερυψωμένα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        plutare last edited by

        Ο χρήστης Sakattack έγραψε:
        Τo HR-V κατ΄εμέ αξίζει κάποιος να το περιμένει. Ήταν και για μένα το 1ο φαβορί πριν 'ερωτευτώ' και καταλήξω τελικά στο 500χ.

        Τα συνδυάζει όλα, δυνατό σχετικά κινητήρα (1,6, 120 diesel) αξιοπρεπείς επιδόσεις, μεγάλους χώρους, όμορφη (υποκειμενικά) σχεδίαση, καλή κατανάλωση, καλό εξοπλισμό με μπόλικα εξτραδάκια να διαλέξεις και - λογικά - νορμάλ τιμή.

        Η πλάκα είναι πως το ίδιο κάνει και το fiat, που προσωπικά με κέρδισε λόγω ομορφιάς και ξεχωριστού στυλ, μέσα κι έξω, ενώ δεν υστερεί και πουθενά από τα παραπάνω (ίσα ίσα, υπερτερεί σε αρκετά), παρά μόνο στους χώρους. Και εφόσον πήρα και την αξιόλογη προσφορά που μου έγινε, δεν ήθελα κάτι άλλο για να το κλείσω.

        Γούστα είναι βέβαια, αλλά σε μερικά πράγματα υπάρχουν και facts.

        Γενικότερο σχόλιο: 'φυσάει' σε πωλήσεις η κατηγορία... Θα πήξουμε σε λίγα χρόνια σε υπερυψωμένα.

        Φιλε το παραγγειλες το fiat? (αν ναι καλοριζικο)
        αν ναι, το χεις παραλαβει?
        Εντυπώσεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakattack last edited by

          Ο χρήστης plutare έγραψε:

          Τo HR-V κατ΄εμέ αξίζει κάποιος να το περιμένει. Ήταν και για μένα το 1ο φαβορί πριν 'ερωτευτώ' και καταλήξω τελικά στο 500χ.

          Τα συνδυάζει όλα, δυνατό σχετικά κινητήρα (1,6, 120 diesel) αξιοπρεπείς επιδόσεις, μεγάλους χώρους, όμορφη (υποκειμενικά) σχεδίαση, καλή κατανάλωση, καλό εξοπλισμό με μπόλικα εξτραδάκια να διαλέξεις και - λογικά - νορμάλ τιμή.

          Η πλάκα είναι πως το ίδιο κάνει και το fiat, που προσωπικά με κέρδισε λόγω ομορφιάς και ξεχωριστού στυλ, μέσα κι έξω, ενώ δεν υστερεί και πουθενά από τα παραπάνω (ίσα ίσα, υπερτερεί σε αρκετά), παρά μόνο στους χώρους. Και εφόσον πήρα και την αξιόλογη προσφορά που μου έγινε, δεν ήθελα κάτι άλλο για να το κλείσω.

          Γούστα είναι βέβαια, αλλά σε μερικά πράγματα υπάρχουν και facts.

          Γενικότερο σχόλιο: 'φυσάει' σε πωλήσεις η κατηγορία... Θα πήξουμε σε λίγα χρόνια σε υπερυψωμένα.

          Φιλε το παραγγειλες το fiat? (αν ναι καλοριζικο)
          αν ναι, το χεις παραλαβει?
          Εντυπώσεις?

          Ναι, το έχω παραγγείλει, αλλά θα το παραλάβω... Σεπτέμβρη, αν και το αμάξι θα φτάσει Αυστρία τον Ιούλιο. Ήταν μέρος της συμφωνίας να το παραλάβω με 3000-5000 χλμ. σε ένα δίμηνο, για να πάρω τη - γενναία - έκπτωση.

          Γι' αυτό και κοιτούσα το HRV, δεν βιαζόμουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            plutare last edited by

            Ο χρήστης Sakattack έγραψε:

            Τo HR-V κατ΄εμέ αξίζει κάποιος να το περιμένει. Ήταν και για μένα το 1ο φαβορί πριν 'ερωτευτώ' και καταλήξω τελικά στο 500χ.

            Τα συνδυάζει όλα, δυνατό σχετικά κινητήρα (1,6, 120 diesel) αξιοπρεπείς επιδόσεις, μεγάλους χώρους, όμορφη (υποκειμενικά) σχεδίαση, καλή κατανάλωση, καλό εξοπλισμό με μπόλικα εξτραδάκια να διαλέξεις και - λογικά - νορμάλ τιμή.

            Η πλάκα είναι πως το ίδιο κάνει και το fiat, που προσωπικά με κέρδισε λόγω ομορφιάς και ξεχωριστού στυλ, μέσα κι έξω, ενώ δεν υστερεί και πουθενά από τα παραπάνω (ίσα ίσα, υπερτερεί σε αρκετά), παρά μόνο στους χώρους. Και εφόσον πήρα και την αξιόλογη προσφορά που μου έγινε, δεν ήθελα κάτι άλλο για να το κλείσω.

            Γούστα είναι βέβαια, αλλά σε μερικά πράγματα υπάρχουν και facts.

            Γενικότερο σχόλιο: 'φυσάει' σε πωλήσεις η κατηγορία... Θα πήξουμε σε λίγα χρόνια σε υπερυψωμένα.

            Φιλε το παραγγειλες το fiat? (αν ναι καλοριζικο)
            αν ναι, το χεις παραλαβει?
            Εντυπώσεις?

            Ναι, το έχω παραγγείλει, αλλά θα το παραλάβω... Σεπτέμβρη, αν και το αμάξι θα φτάσει Αυστρία τον Ιούλιο. Ήταν μέρος της συμφωνίας να το παραλάβω με 3000-5000 χλμ. σε ένα δίμηνο, για να πάρω τη - γενναία - έκπτωση.

            Γι' αυτό και κοιτούσα το HRV, δεν βιαζόμουν.

            Πολύ ενδιαφέρον.
            Δύο ερωτήσεις που αν θες απαντάς.
            1.ποια έκδοση πηρες; το city η το cross, πετρελαιο; κλπ....
            2.ποσο σου πήγε τελική τιμή αν επιτρέπεται;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakattack last edited by

              Ναι ρε συ, γι' αυτό είμαστε εδώ

              1. Πήρα το cross plus, με φουλ έξτρα εξοπλισμό (τα πάντα όλα + ηλιοροφή, εκτός από ηχοσύστημα, ό,τι πιο ακριβό μπορείς να φτάσεις δηλαδή εκτός από τετρακίνηση) γιατί θα είχα από την 20% έκπτωση στην τιμή. Πετρέλαιο, 1,6 120.
              2. Τελική τιμή που θα πληρώσω είναι 23.500 + δωράκι χειμερινά λάστιχα (υποχρεωτικά εδώ το χειμώνα) με ζάντα αλουμινίου.

              Υπόψιν, εδώ οι τιμές είναι περίπου 1000+ πάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                plutare last edited by

                Ο χρήστης Sakattack έγραψε:
                Ναι ρε συ, γι' αυτό είμαστε εδώ

                1. Πήρα το cross plus, με φουλ έξτρα εξοπλισμό (τα πάντα όλα + ηλιοροφή, εκτός από ηχοσύστημα, ό,τι πιο ακριβό μπορείς να φτάσεις δηλαδή εκτός από τετρακίνηση) γιατί θα είχα από την 20% έκπτωση στην τιμή. Πετρέλαιο, 1,6 120.
                2. Τελική τιμή που θα πληρώσω είναι 23.500 + δωράκι χειμερινά λάστιχα (υποχρεωτικά εδώ το χειμώνα) με ζάντα αλουμινίου.

                Υπόψιν, εδώ οι τιμές είναι περίπου 1000+ πάνω.

                Σούπερ. Μπράβο σου έκανες πολύ καλή επιλογή και στην έκδοση και στην ιλιοροφη. Και πολύ καλή τιμή. Που βρισκεσαι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sakattack last edited by

                  Ευχαριστώ πολύ φίλε, να 'σαι καλά.

                  Το μόνο που με 'αγχώνει' είναι τα αρχικά χιλιόμετρα και το γεγονός πως ουσιαστικά θα είναι, έστω και για λίγο, μεταχειρισμένο. Με διαβεβαίωσαν σε κάθε τόνο και με κάθε τρόπο πως θα είναι καινούργιο όταν το πάρω ουσιαστικά, αλλά και πάλι, το ότι το αρχικό 'στρώσιμο' δεν θα το κάνω εγώ, λίγο με προβληματίζει... 😕

                  Από την άλλη, γλίτωσα 6 χιλιαρικάκια (ή έστω κέρδισα πολύ εξοπλισμό).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sakattack last edited by

                    Δεν απάντησα στο ότι είμαι Αυστρία

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      plutare last edited by

                      Ο χρήστης Sakattack έγραψε:
                      Ευχαριστώ πολύ φίλε, να 'σαι καλά.

                      Το μόνο που με 'αγχώνει' είναι τα αρχικά χιλιόμετρα και το γεγονός πως ουσιαστικά θα είναι, έστω και για λίγο, μεταχειρισμένο. Με διαβεβαίωσαν σε κάθε τόνο και με κάθε τρόπο πως θα είναι καινούργιο όταν το πάρω ουσιαστικά, αλλά και πάλι, το ότι το αρχικό 'στρώσιμο' δεν θα το κάνω εγώ, λίγο με προβληματίζει... 😕

                      Από την άλλη, γλίτωσα 6 χιλιαρικάκια (ή έστω κέρδισα πολύ εξοπλισμό).

                      Θεωρώ πως κερδισμένος βγηκες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης Sakattack έγραψε:
                        Ναι ρε συ, γι' αυτό είμαστε εδώ

                        1. Πήρα το cross plus, με φουλ έξτρα εξοπλισμό (τα πάντα όλα + ηλιοροφή, εκτός από ηχοσύστημα, ό,τι πιο ακριβό μπορείς να φτάσεις δηλαδή εκτός από τετρακίνηση) γιατί θα είχα από την 20% έκπτωση στην τιμή. Πετρέλαιο, 1,6 120.
                        2. Τελική τιμή που θα πληρώσω είναι 23.500 + δωράκι χειμερινά λάστιχα (υποχρεωτικά εδώ το χειμώνα) με ζάντα αλουμινίου.

                        Υπόψιν, εδώ οι τιμές είναι περίπου 1000+ πάνω.

                        Αυτη την στιγμη στην Ελληνικη αγορα τρεχουν καποιες πολυ καλες προσφορες, για τα 500Χ εκ των οποιων η εκδοση Cross Plus στα 1,600κ.εκ mjet 120ps βγαινει με τελικη τιμη 22,670 ευρω (συνολικο οφελος 3,530 ευρω)

                        http://www.autoone.gr/καινούργια-αυτοκίνητα
                        (κανοντας κλικ στις προσφορες, και επειτα κλικ στην μαρκα Fiat)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          plutare last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Ναι ρε συ, γι' αυτό είμαστε εδώ

                          1. Πήρα το cross plus, με φουλ έξτρα εξοπλισμό (τα πάντα όλα + ηλιοροφή, εκτός από ηχοσύστημα, ό,τι πιο ακριβό μπορείς να φτάσεις δηλαδή εκτός από τετρακίνηση) γιατί θα είχα από την 20% έκπτωση στην τιμή. Πετρέλαιο, 1,6 120.
                          2. Τελική τιμή που θα πληρώσω είναι 23.500 + δωράκι χειμερινά λάστιχα (υποχρεωτικά εδώ το χειμώνα) με ζάντα αλουμινίου.

                          Υπόψιν, εδώ οι τιμές είναι περίπου 1000+ πάνω.

                          Αυτη την στιγμη στην Ελληνικη αγορα τρεχουν καποιες πολυ καλες προσφορες, για τα 500Χ εκ των οποιων η εκδοση Cross Plus στα 1,600κ.εκ mjet 120ps βγαινει με τελικη τιμη 22,670 ευρω (συνολικο οφελος 3,530 ευρω)

                          http://www.autoone.gr/καινούργια-αυτοκίνητα
                          (κανοντας κλικ στις προσφορες, και επειτα κλικ στην μαρκα Fiat)

                          Οντως πολύ καλές προσφορές!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            http://www.gocar.gr/news/feed/15055,TOP ... _DRIV.html

                            άντε να τα βγάλεις πέρα με τους Ιάπωνες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              plutare last edited by

                              τελικα το 500χ ειναι πολυ ωραιο....
                              ξερουμε χωρητικότητα χωρου αποσκευών?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sakattack last edited by

                                Ο χρήστης plutare έγραψε:
                                τελικα το 500χ ειναι πολυ ωραιο....
                                ξερουμε χωρητικότητα χωρου αποσκευών?

                                Τα λέγαμε, τα γράφαμε

                                Δεν είναι μεγάλος, στα 350. Νορμάλ. 'Πληρώνει' τη χυτή γραμμή πίσω. Νομίζω λίγο μικρότερος του Vitara που επίσης βλέπεις και αρκετά μικρότερος από το HRV.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  plutare last edited by

                                  Ο χρήστης Sakattack έγραψε:

                                  τελικα το 500χ ειναι πολυ ωραιο....
                                  ξερουμε χωρητικότητα χωρου αποσκευών?

                                  Τα λέγαμε, τα γράφαμε

                                  Δεν είναι μεγάλος, στα 350. Νορμάλ. 'Πληρώνει' τη χυτή γραμμή πίσω. Νομίζω λίγο μικρότερος του Vitara που επίσης βλέπεις και αρκετά μικρότερος από το HRV.

                                  Το χάζεψα λιγο σε μια εκθεση. πολυ όμορφο εσωτερικό, ουδετερο παντα κατα την αποψη μου εξωτερικό. Ο χώρος αποσκευών πάντως μου φάνηκε πολύ μικρός....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    riverael1 last edited by

                                    ειδα ενα 500χ στη γειτονια μου και μου αρεσε πολυ, αντιθετα με τις φοτο. Τωρα για το πορτπαγκαζ αναλογα τις αναγκες του καθενος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      axel12p last edited by

                                      Ο χρήστης plutare έγραψε:
                                      Το χάζεψα λιγο σε μια εκθεση. πολυ όμορφο εσωτερικό, ουδετερο παντα κατα την αποψη μου εξωτερικό. Ο χώρος αποσκευών πάντως μου φάνηκε πολύ μικρός....

                                      Ο χώρος αποσκευών (χωρίς ρεζέρβα) του 500X είναι στα 350lt, ενώ του Vitara στα 375, απλά επειδή η αντιπροσωπεία της Fiat το φέρνει υποχρεωτικά με ρεζέρβα (κάτι που δεν ισχύει στο εξωτερικό), ο χώρος αποσκευών μικραίνει ακόμη περισσότερο. Αν φυσικά δεν σε ενδιαφέρει η ρεζέρβα μπορείς άνετα να την αφαιρέσεις και σου μένει ένας απόλυτα επίπεδος χώρος αποσκευών 350 λίτρων.

                                      Μην ξεχνάς άλλωστε πως τα 500Χ και Vitara είναι στα 4.25m, αρκετά μικρότερα δηλαδή από το Qashqai για παράδειγμα. Αντίστοιχα το νέο Renault Kadjar το οποίο αν και βασίζεται στο QQ, έχει μεγαλύτερο μήκος, έχει ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

                                      Πρακτικά αποφασίζεις αν θέλεις ευελιξία μέσα στην πόλη ή χώρους από ότι έχω καταλάβει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        plutare last edited by

                                        Κάπως έτσι είναι. Βέβαια αναφορικά με τους χώρους αποσκευών εμένα και του qq δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα πιο μεγάλος από το vitara. Ίσως επειδή το vitara έχει αυτό το άνοιγμα στους θόλους. Του 500x από την άλλη μου φάνηκε κια λίγο μεγαλύτερο από το renegade που υπήρχε εκεί δίπλα το οποίο επίσης χάζεψα και με το οποίο θεωρητικά είναι εφάμιλλο. Παρεπιπτοντως το renegade πολύ ωραίο

                                        Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sakattack last edited by

                                          Για το μέγεθος:

                                          Vitara: 4175
                                          500x: 4273 (cross)
                                          Qashqai: 4379

                                          Το Vitara επίσης είναι αισθητά στενότερο αλλά και λιγάκι ψηλότερο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            plutare last edited by

                                            Ο χρήστης Sakattack έγραψε:
                                            Για το μέγεθος:

                                            Vitara: 4175
                                            500x: 4273 (cross)
                                            Qashqai: 4379

                                            Το Vitara επίσης είναι αισθητά στενότερο αλλά και λιγάκι ψηλότερο.

                                            Παντως οταν τα βλεπεις , το QQ οντως σου δινει την αισθηση οτι ειναι μεγαλυτερο ολων, σε αντιθεση με το 500x που μοιαζει μικρότερο και απο το Vitara, υποθετω λογω της ελλειψης εστω και ενα μικρου παραθυρου...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 17 / 37
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr