-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Διαφωνώ εν μέρει, διότι στο οπτικό πεδίο του οδηγού όλα καλά, όμως πιο πέρα από αυτό και έχοντας η κόρη του ματιού συνηθίσει αυτό το ωραίο φως (που άμα ξερυθμιστεί η μπει aftermarket σκοτώνει τους απέναντι), σε μη φωτιζόμενους δρόμους δεν αντιλαμβανόμαστε εύκολα κάτι που είναι στο διπλανό η σε προέκταση ημίφως-σκοτάδι, πράγμα το οποίο μπορεί να είναι επικίνδυνο κάποιες φορές, με τρομακτικές συνέπειες! Επίσης το ίδιο συμβαίνει και όταν έχουμε δυνατό φως στα εσωτερικά όργανα της καμπίνας και κυρίως σε μη φωτιζόμενους δρόμους, οπότε η κόρη του ματιού δεν είναι τόσο ευαίσθητη εκείνη τη στιγμή ώστε να δει κάτι που φαίνεται δύσκολα έξω από το αυτοκίνητο!
Και μια που το πιάσαμε το θέμα θεωρώ δολοφόνους εκ προμελέτης αυτούς με τις φυμέ aftermarket ζελατίνες στα τζάμια!Ίσα ίσα που το φυσικό φως που βγάζουν τα xenon/led είναι πολύ πιο ξεκούραστο για το μάτι και σίγουρα βελτιώνουν την ορατότητα σε συνθήκες μειωμένου ή μηδενικού εξωτερικού φωτισμού. Όλα τα εργοστασιακά συστήματα έχουν αισθητήρες αυτόματης ρύθμισης ύψους και φυσικά ειδικά σχεδιασμένους προτζέκτορες οπότε δεν στραβώνουν τους απέναντι.
Δεν αμφισβητώ τη χρησιμότητα αν ειναι προφανώς σωςτα ρυθμίσμενα αλλα το κόστος. Δεν ειναι και καμια νέα τεχνολογία για να την χρεώνουν τόσο ειδικά όταν τα after market epειναι εξευτελιστικά φθηνά (έστω και κακό ρυθμίσμενα).... Ειναι λιγο σαν τα εργοστασιακά συστήματά πλοήγησης που κάνουν πεντε παραπάνω απο μια απλή λύση aftermarket
Μιλάμε για εργοστασιακά xenon/led οπότε δεν τίθεται θέμα σωστού ρυθμίσματος. Όλοι αυτοί οι καγκουρόβλαχοι που πάνε και βάζουν κάτι κινέζικα xenon με 50 ευρώ σε φανάρια εντελώς ακατάλληλα μόνο και μόνο για μούρη θέλουν τσάκισμα. Ούτε βλέπουν καλύτερα οι ίδιοι ούτε όλοι οι απέναντι (μάλλον αυτοί κάτι βλέπουν, αστεράκια από την τύφλωση του αμφιβληστροειδούς τους )
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Τα λεφτά που δίνονται για την βελτίωση της ασφάλειας δεν είναι καθόλου πεταμένα. Ειδικά για όποιον οδηγάει αρκετά τη νύχτα τα xenon/led είναι must. Καμία σχέση με τα αλογόνου. Δηλαδή τα λεφτά για μια ηλιοροφή, για δερμάτινα καθίσματα, για κάμερα οπισθοπορείας ή για το navi τι είναι? Λογική επένδυση? Ο καθένας χτίζει όπως γουστάρει το αυτοκίνητό του, αυτός θα το οδηγάει άλλωστε κάθε μέρα.
Διαφωνώ εν μέρει, διότι στο οπτικό πεδίο του οδηγού όλα καλά, όμως πιο πέρα από αυτό και έχοντας η κόρη του ματιού συνηθίσει αυτό το ωραίο φως (που άμα ξερυθμιστεί η μπει aftermarket σκοτώνει τους απέναντι), σε μη φωτιζόμενους δρόμους δεν αντιλαμβανόμαστε εύκολα κάτι που είναι στο διπλανό η σε προέκταση ημίφως-σκοτάδι, πράγμα το οποίο μπορεί να είναι επικίνδυνο κάποιες φορές, με τρομακτικές συνέπειες! Επίσης το ίδιο συμβαίνει και όταν έχουμε δυνατό φως στα εσωτερικά όργανα της καμπίνας και κυρίως σε μη φωτιζόμενους δρόμους, οπότε η κόρη του ματιού δεν είναι τόσο ευαίσθητη εκείνη τη στιγμή ώστε να δει κάτι που φαίνεται δύσκολα έξω από το αυτοκίνητο!
Και μια που το πιάσαμε το θέμα θεωρώ δολοφόνους εκ προμελέτης αυτούς με τις φυμέ aftermarket ζελατίνες στα τζάμια!Για το Nickmame Που εχεις βαλει, φαινεται παντως η αποψη σου, για το συγκεκριμενο ζητημα, να απεχει αρκετα απο την πραγματικοτητα...
Καταρχας απο την πλευρα μου μιλησα ΞΕΚΑΘΑΡΑ για εργοστασιακη επιλογη, και κατα δευτερον δεν υπαρχει 'απορυθμιση', η ρυθμιση υψους στα εργοστασιακα xenon/led ειναι αυτοματη με ηλεκτρομηχανισμους, συνδεδεμενους με αισθητηρες που βρισκονται στο κατω μερος του αυτοκινητου συνηθως.
Οτιδηποτε παρουσιαση βλαβη, 'αναφερεται' στο menu του υπολογιστη ταξιδιου.Ειναι προφανες οτι δεν εχεις δει καν απο εσωτερικο αυτοκινητου, εργοστασιακα Xenon/led σε λειτουργια, για να μιλας περι 'ωραιου φως' κτλ.
Ακριβως για ολους αυτους τους λογους υπαρχει μπροστα απο το λαμπτηρα τυπου xenon ή Led, ειδικος εστιακος φακος, οπως πχ στους προτζεκτορες που βλεπουμε ταινιες, οι οποιοι οριζουν σε πολυ συγκεκριμενα ορια την διαθλαση του φωτισμου.@iceman7
Σχεδον οποιοδηποτε αυτοκινητο, την σημερινη εποχη, περα απο αρκετα χρησιμα εξτρα, εχει και μια λιστα με αρκετες δυνατοτητες εξατομικευσης.
Καλως/κακως στις κατηγοριες για τις οποιες συζηταμε (κυριως μεχρι μικρομεσαια, premium ενιοτε, ισως και μεσαια κατηγορια) καποια εξτρα που εχει αποδειχθει οτι βελτιωνουν το επιπεδο ενεργητικης ασφαλειας (οπως και τα εργοστασικα φωτα xenon/led) ειναι ακριβως προσθετος εξοπλισμος, ωστε να υπαρχει η δυνατοτητα για καποιον που θελει μια οσο το δυνατον πιο βασικη εκδοση, ή προοριζεται για εταιρια μισθωσης πχ.
Αλλιως εαν ισχυε αυτο που λες, θα τα εβγαζαν ολα με 'full extra' και αυτοματως θα απεκλειαν ενα σημαντικο ποσοστο καταναλωτων που δεν θελει ειτε το ενα ειτε το αλλο εξτρα για τους δικους του λογους και αναγκες.Η αληθεια με τα φωτα xenon ειναι οτι πρεπει κανεις να τα ζησει, οχι απλως να βρεθει μια φορα σε καποιο αυτοκινητο ως περιστασιακος οδηγος/συνοδηγος, αλλα σιγουρα περισσοτερες απο μια, ή εστω σε ενα ταξιδι που να μην περιλαμβανει μονο το δικτυο πχ της Αττικης οδου.
Προσωπικα μετα απο 12 χρονια χρησης αυτοκινητου που τα διεθετε στανταρ, (σε μια συγκεκριμενη πιο ακριβη εκδοση) και δεν φανταζομαι τον εαυτο μου σε επομενη αγορα να μην τα συμπεριλαβω στον εξοπλισμο, οποιουδηποτε αυτοκινητου.
Θα συμφωνησω παντως στο οτι μετα απο καμποσα χρονια που βγαινουν στην αγορα, θα επρεπε να προσφερονται με χαμηλοτερο κοστος, πιθανοτατα στο μισο, και οχι οσο ακριβα εξακολουθουν να ειναι.Οσο για τα περι χρονου αναμονης, 'χοντρικα' κτλ, αυτα τουλαχιστον για τις σοβαρες-υπευθυνες αντιπ/σωπειες εχουν παρελθει προ καιρου. Οτιδηποτε εχει να κανει με λαθος πληροφορηση ή αλλαγη χρονικου οριου προς τον πελατη, οφειλεται κυριως στον αντιπ/σωπο, και εαν οχι, η εκαστοτε εισαγωγικη, και ειδικα μητρικη εταιρια, εχει την υποχρεωση και οφειλει να φροντισει να επικοινωνησει ακριβως σε ποιο σημειο -Γεωγραφικα- βρισκεται το αυτοκινητο, και τον λογο καθυστερησης.
Παραλληλα εδω και τουλαχιστον 8 χρονια απ' οσο τουλαχιστον γνωριζω, υπαρχει σε καμποσες εταιριες η δυνατοτητα μεσω επισημου αριθμου παραγγελιας που εχει δοθει στον πελατη, να κανει tracking απο την στιγμη που το αυτοκινητο του εχει μπει στην γραμμη παραγωγης, μεσω internet, ανα πασα στιγμη.Μην συγχεουμε λοιπον τυχον ερασιτεχνισμο καποιων αντιπ/σωπων μεγαλομαντραδων, ή και κακων πωλητων, που φερνουν αυτοκινητα σαν γουρουνια στο σακι, με χρονικο οριζοντα οτι να ναι...
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Και μια που το πιάσαμε το θέμα θεωρώ δολοφόνους εκ προμελέτης αυτούς με τις φυμέ aftermarket ζελατίνες στα τζάμια![/quote]
Τι εννοείς εδώ;[/quote]
Συγγνώμη για το offtopic, εννοω ότι οποιος βάζει φυμέ aftermarket μεμβράνες στα τζάμια θέτει σε κίνδυνο τον εαυτό του και τους αλλους στην οδηγηση την νυχτα, λογω φιλτραρισματος απο αυτες κρισιμης ποσοτητας φωτος το βραδυ που εχει σαν αποτελεσμα 1) Να μην ευαισθητοποιει πιο πολυ την κορη του ματιού, 2) να μην αντιληφθει ο οδηγος εγκαιρα η καθολου καποιο πιθανο εμποδιο η κινδυνο, να μην ελεγξει σωστα σε διασταυρωση, να μην αντιληφθει διπλα του οχημα με ασθενες ως καθολου φωτισμο, πεζους με σκουρα ρουχα, και αλλα πολλα!
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Και μια που το πιάσαμε το θέμα θεωρώ δολοφόνους εκ προμελέτης αυτούς με τις φυμέ aftermarket ζελατίνες στα τζάμια!
Τι εννοείς εδώ;[/quote]
Συγγνώμη για το offtopic, εννοω ότι οποιος βάζει φυμέ aftermarket μεμβράνες στα τζάμια θέτει σε κίνδυνο τον εαυτό του και τους αλλους στην οδηγηση την νυχτα, λογω φιλτραρισματος απο αυτες κρισιμης ποσοτητας φωτος το βραδυ που εχει σαν αποτελεσμα 1) Να μην ευαισθητοποιει πιο πολυ την κορη του ματιού, 2) να μην αντιληφθει ο οδηγος εγκαιρα η καθολου καποιο πιθανο εμποδιο η κινδυνο, να μην ελεγξει σωστα σε διασταυρωση, να μην αντιληφθει διπλα του οχημα με ασθενες ως καθολου φωτισμο, πεζους με σκουρα ρουχα, και αλλα πολλα![/quote]
Σωστό μου φαίνεται αυτό που λες. Μιλάς υποθέτω για τζάμια οδηγού-συνοδηγού και όχι για όλα τα φιμέ. Υπάρχουν όμως και καλά έτσι δεν είναι; που κρατάνε μόνο την υπεριώδη ακτινοβολία ή όλα τα θεωρείς έτσι; Σε ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω το θέμα και θα το σκεφτόμουν να βάλω.
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Και μια που το πιάσαμε το θέμα θεωρώ δολοφόνους εκ προμελέτης αυτούς με τις φυμέ aftermarket ζελατίνες στα τζάμια!
Τι εννοείς εδώ;
Συγγνώμη για το offtopic, εννοω ότι οποιος βάζει φυμέ aftermarket μεμβράνες στα τζάμια θέτει σε κίνδυνο τον εαυτό του και τους αλλους στην οδηγηση την νυχτα, λογω φιλτραρισματος απο αυτες κρισιμης ποσοτητας φωτος το βραδυ που εχει σαν αποτελεσμα 1) Να μην ευαισθητοποιει πιο πολυ την κορη του ματιού, 2) να μην αντιληφθει ο οδηγος εγκαιρα η καθολου καποιο πιθανο εμποδιο η κινδυνο, να μην ελεγξει σωστα σε διασταυρωση, να μην αντιληφθει διπλα του οχημα με ασθενες ως καθολου φωτισμο, πεζους με σκουρα ρουχα, και αλλα πολλα![/quote]
Σωστό μου φαίνεται αυτό που λες. Μιλάς υποθέτω για τζάμια οδηγού-συνοδηγού και όχι για όλα τα φιμέ. Υπάρχουν όμως και καλά έτσι δεν είναι; που κρατάνε μόνο την υπεριώδη ακτινοβολία ή όλα τα θεωρείς έτσι; Σε ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω το θέμα και θα το σκεφτόμουν να βάλω.[/quote]
Το φυμέ κρύσταλλο από το εργοστάσιο δεν έχει καμμία σχέση και είναι απόλυτα ασφαλές.
Οι aftermarket μεμβράνες είναι επικίνδυνες, διότι κόβουν πολύτιμο φως, έστω και λίγο.
Στο μπροστινό παρμπριζ απαγορευεται δια ροπάλου.
Στα τζάμια οδηγού-συνοδηγού είναι επικίνδυνο, διότι τα χρησιμοποιείς για να ελέγξεις διασταυρώσεις κ.λ.π., καθως και καθρεπτες.
Το πιο απλό παράδειγμα είναι να είναι βράδυ, να βρέχει, να εχεις φυμέ μεμβράνες, λιγο λερωμένα τζαμια, είναι σαν να έχεις παρωπίδες ενα πράγμα, δεν μπορεις να καταλάβεις τιποτα παρα μόνο μπροστά σου και αν................ -
συνεχιζοντας το off topic εμενα μου τι δινουν οι μεμβρανες γιατι
1 οι περισσοτερες ειναι παρανομες.
2 δεν μπορω να δω τι γινεται μπροστα του προπορευομενου οχηματος που εχει τα φιμε.
3 δεν μπορω να δω καλα τι γινεται στον δρομο που μπαινω απο στενο αν το πρωτο παρκαρισμενο οχημα στην γωνια εχει φιμε τζαμια. -
Σωστός, πόσες φορές έχω πάει να σκάσω πάνω σε προπορευόμενο με φιμέ δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό.
-
Και το πιο ωραίο είναι, όταν από το αμάξι που φορά μεμβράνες σου κάνει νόημα ο οδηγός να περάσεις σε κάποια διασταύρωση, τότε πρέπει να έχεις υπέρυθρο σκανερ στα ματια σου για να τον δεις!!!
Έλεγα να τελειώσουμε το και κάπου αλλού θα βρούμε την ευκαιρία να το ξανασυζητήσουμε.
Καλό χειμώνα εεεεεεε μπερδεύτηκα, Καλό Πάσχα ήθελα να πω! -
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Σωστός, πόσες φορές έχω πάει να σκάσω πάνω σε προπορευόμενο με φιμέ δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό.Προφανώς δεν κοιτάς τα φώτα των φρένων του.
Είναι δυνατον να κραζουμε κάτι που θα έπρεπε να είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα; δεν εννοώ προφανως τίποτα εντελώς μαύρα και καθρεπτες παντού ακόμα και στο μπροστινό παρμπρίζ.... -
Καλησπέρα στην παρέα. Κι εγώ βρίσκομαι στο δίλημμα 116d ή golf 1.4 tsi. Βέβαια προτιμώ τον κινητήρα act. Από τιμή είναι περίπου στα ίδια επίπεδα, γύρω στα 23k . Το καθένα έχει τα δικά του προτερήματα και ελαττώματα. Χώροι καλύτεροι στο vw οδική συμπεριφορά η bmw. Τα ετήσια χιλιόμετρα είναι 12k κυρίως σε επαρχιακούς δρόμους. Είμαι πιο κοντά στο golf λόγω της edition 40 που ανεβάζει το επίπεδο εξοπλισμού με ερωτηματικό πάντα την αξιοπιστία του act.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σωστός, πόσες φορές έχω πάει να σκάσω πάνω σε προπορευόμενο με φιμέ δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό.
Προφανώς δεν κοιτάς τα φώτα των φρένων του.
Είναι δυνατον να κραζουμε κάτι που θα έπρεπε να είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα; δεν εννοώ προφανως τίποτα εντελώς μαύρα και καθρεπτες παντού ακόμα και στο μπροστινό παρμπρίζ....Όχι μόνο το κράζουμε, αλλά πρέπει να κλείσουν και όλα τα μαγαζιά που πουλάνε τις δολοφονικές μεμβράνες!
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Σωστός, πόσες φορές έχω πάει να σκάσω πάνω σε προπορευόμενο με φιμέ δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό.
Προφανώς δεν κοιτάς τα φώτα των φρένων του.
Είναι δυνατον να κραζουμε κάτι που θα έπρεπε να είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα; δεν εννοώ προφανως τίποτα εντελώς μαύρα και καθρεπτες παντού ακόμα και στο μπροστινό παρμπρίζ....Όχι μόνο το κράζουμε, αλλά πρέπει να κλείσουν και όλα τα μαγαζιά που πουλάνε τις δολοφονικές μεμβράνες!
Δεν μπορώ να σε καταλάβω. Το πιο απαραίτητο αξεσουάρ πλέον στη χώρα που ζούμε ...
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σωστός, πόσες φορές έχω πάει να σκάσω πάνω σε προπορευόμενο με φιμέ δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό.
Προφανώς δεν κοιτάς τα φώτα των φρένων του.
Είναι δυνατον να κραζουμε κάτι που θα έπρεπε να είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα; δεν εννοώ προφανως τίποτα εντελώς μαύρα και καθρεπτες παντού ακόμα και στο μπροστινό παρμπρίζ....Όχι μόνο το κράζουμε, αλλά πρέπει να κλείσουν και όλα τα μαγαζιά που πουλάνε τις δολοφονικές μεμβράνες!
Δεν μπορώ να σε καταλάβω. Το πιο απαραίτητο αξεσουάρ πλέον στη χώρα που ζούμε ...
Το επεξήγησα πιο πάνω, είναι το πιο επικίνδυνο πράγμα για βραδυνή οδήγηση!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σωστός, πόσες φορές έχω πάει να σκάσω πάνω σε προπορευόμενο με φιμέ δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό.
Προφανώς δεν κοιτάς τα φώτα των φρένων του.
Είναι δυνατον να κραζουμε κάτι που θα έπρεπε να είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα; δεν εννοώ προφανως τίποτα εντελώς μαύρα και καθρεπτες παντού ακόμα και στο μπροστινό παρμπρίζ....Αρκεί καμία φορά απλώς ο μπροστινος να έχει καλύτερα φρένα και λαστιχα.
Εξάλλου αν είναι Παπαρας και δεν αντίδρασει έγκαιρα σε κατάσταση που αν δεν είχε φιμέ μπορούσαμε να προβλέψουμε, αν και πιο πίσω; -
Ο χρήστης costas80 έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα. Κι εγώ βρίσκομαι στο δίλημμα 116d ή golf 1.4 tsi. Βέβαια προτιμώ τον κινητήρα act. Από τιμή είναι περίπου στα ίδια επίπεδα, γύρω στα 23k . Το καθένα έχει τα δικά του προτερήματα και ελαττώματα. Χώροι καλύτεροι στο vw οδική συμπεριφορά η bmw. Τα ετήσια χιλιόμετρα είναι 12k κυρίως σε επαρχιακούς δρόμους. Είμαι πιο κοντά στο golf λόγω της edition 40 που ανεβάζει το επίπεδο εξοπλισμού με ερωτηματικό πάντα την αξιοπιστία του act.Θα απέφευγα το act μόνο και μόνο γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να βγάλει σε μερικές χιλιάδες χλμ, καλύτερα το απλό tsi και ας χάσεις σε δύναμη. Στα 23 χιλιάρικα πάντως παίρνεις 116 βενζίνη με πολύ καλό εξοπλισμό, ξεστοκάρουν λόγω f/l. Λογικά θα υπάρχουν και αυτοκίνητα με το αυτόματο κιβώτιο που είναι εξαιρετικό.
Το επεξήγησα πιο πάνω, είναι το πιο επικίνδυνο πράγμα για βραδυνή οδήγηση!
Δεν χρειάζεται να είμαστε ισοπεδωτικοί. Υπάρχουν πολύ καλής ποιότητας μεμβράνες μεσαίας σκουρότητας που ούτε εμποδίζουν την ορατότητα ούτε μειώνουν τα επίπεδα της ασφάλειας. Άλλο το κατράμι βέβαια που το βράδυ όντως περιορίζει την ορατότητα. Επειδή στο προηγούμενο αυτοκίνητο είχα μεμβράνες μεσαίας σκουρότητας της llumar μπορώ να σου πω ότι το βράδυ γλίτωσα από τα κακορυθμισμένα φώτα των από πίσω και φυσικά η θερμοκρασία το καλοκαίρι μέσα στην καμπίνα ήταν πολύ χαμηλότερη. Φυσικά η ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις ήταν άψογη ανεξαρτήτως συνθηκών. Και όταν λέω μεσαία σκουρότητα, ήταν πιο ανοιχτόχρωμες από τις εργοστασιακές που μπαίνουν στα πίσω τζάμια. Επίσης η ελληνική νομοθεσία επιτρέπει ο καθένας να βάζει όσο σκούρες μεμβράνες θέλει (εκτός από τα εμπρός παράθυρα και το παρμπρίζ). Τέλος στην Αμερική που κυκλοφορούν άπειρα αυτοκίνητα με φιμέ-κατράμι θα έπρεπε να σκοτώνονται χιλιάδες κάθε μέρα σύμφωνα με την λογική σου.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Σωστός, πόσες φορές έχω πάει να σκάσω πάνω σε προπορευόμενο με φιμέ δε θυμάμαι τον ακριβή αριθμό.
Προφανώς δεν κοιτάς τα φώτα των φρένων του.
Είναι δυνατον να κραζουμε κάτι που θα έπρεπε να είναι στάνταρ στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα; δεν εννοώ προφανως τίποτα εντελώς μαύρα και καθρεπτες παντού ακόμα και στο μπροστινό παρμπρίζ....Αρκεί καμία φορά απλώς ο μπροστινος να έχει καλύτερα φρένα και λαστιχα.
Εξάλλου αν είναι Παπαρας και δεν αντίδρασει έγκαιρα σε κατάσταση που αν δεν είχε φιμέ μπορούσαμε να προβλέψουμε, αν και πιο πίσω;Είμαστε off topic αλλα ο κοκ λεει να κρατάς αποστάσεις.
Έλα αν πέσεις πισω απο κάποιον στο δικαστήριο να πεις για τα φιμέ που ειναι και εντελώς νόμιμα ακομα και τα κατράμι πισω και αν δικαιωθείς σφύρα μου. -
Απόψεις είναι αυτές, αλλά στην ασφαλειά μας είμαι κάθετος. Οι Αμερικάνοι κάνουν του κόσμου τις καγκουριές, όχι μόνο σε ζελατίνες.
Επίσης αγαπητέ φίλε πιο πάνω, έγραψες ότι με τις ζελατινες που εβαλες πισω, δεν σε τυφλωναν τα φωτα από τους πίσω, αυτό και μόνο σκέψου, για να δεις πόσο επικίνδυνα είναι όταν πρέπει να δεις κατι λιγο πιο σκοτεινό που φυσικά λόγω φυμέ μεμβρανών δεν θα το δεις, με ολέθριες συνέπειες κάποιες φορές!!! -
Ένα τελειωμένο λάστιχο ή μια τελειωμένη ανάρτηση είναι πολύ πιο επικίνδυνα από ένα φιμέ νορμάλ σκουρότητας. Και φαντάζομαι ότι ξέρεις πόσα τέτοια κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ακριβώς επιβαρύνεται η ασφάλειά μου αν έχω ένα νορμάλ σκουρότητας φιμέ.
Πιο πριν είπα ότι δεν με στράβωναν οι από πίσω, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έβλεπα και τι γίνεται πίσω . Κανονικότατα βλέπεις απλά το φαινόμενο του στραβώματος σε μεγάλο βαθμό το γλιτώνεις. Λιγότερο ασφαλές και απείρως κουραστικότερο είναι να οδηγάω και να έχω τον από πίσω με τα καγκουροξένον ή την ξεχασμένη μεγάλη σκάλα ή την μεσαία σκάλα που φωτάει στον Θεό λόγω κακής ρύθμισης.
Αν μπεις σε αμάξι με σωστά και ποιοτικά φιμέ ίσως αλλάξεις γνώμη. Και θα καταλάβεις την τεράστια διαφορά που κάνουν το καλοκαίρι. Ετοιμάζομαι να βάλω και στο τωρινό μου αμάξι (και όχι δεν είμαι εν δυνάμει δολοφόνος ) -
Η 116i απορρίφθηκε λόγω της κατανάλωσης του Prince κινητήρα. Όσο για τον εξοπλισμό τίποτα σπουδαίο, τουλάχιστον σε Σπανό και Σφακιανάκη που πήγα και είδα. Συμφωνώ στο ότι ο act είναι ερωτηματικό, αλλά κυκλοφορεί πάνω από δύο χρόνια, χωρίς προβλήματα. Ο απλός με τους 122 ίππους είναι μια λύση αλλά ποιος δε θέλει λίγο πιο πολύ γκάζι;
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ένα τελειωμένο λάστιχο ή μια τελειωμένη ανάρτηση είναι πολύ πιο επικίνδυνα από ένα φιμέ νορμάλ σκουρότητας. Και φαντάζομαι ότι ξέρεις πόσα τέτοια κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ακριβώς επιβαρύνεται η ασφάλειά μου αν έχω ένα νορμάλ σκουρότητας φιμέ.
Πιο πριν είπα ότι δεν με στράβωναν οι από πίσω, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έβλεπα και τι γίνεται πίσω . Κανονικότατα βλέπεις απλά το φαινόμενο του στραβώματος σε μεγάλο βαθμό το γλιτώνεις. Λιγότερο ασφαλές και απείρως κουραστικότερο είναι να οδηγάω και να έχω τον από πίσω με τα καγκουροξένον ή την ξεχασμένη μεγάλη σκάλα ή την μεσαία σκάλα που φωτάει στον Θεό λόγω κακής ρύθμισης.
Αν μπεις σε αμάξι με σωστά και ποιοτικά φιμέ ίσως αλλάξεις γνώμη. Και θα καταλάβεις την τεράστια διαφορά που κάνουν το καλοκαίρι. Ετοιμάζομαι να βάλω και στο τωρινό μου αμάξι (και όχι δεν είμαι εν δυνάμει δολοφόνος )μπράβο σου Κλουζό αλλα μόνο 1/10 βάζει χαμηλής σκουροτητας μεμβράνες γιατι έτσι δεν θα ειναι τόσο gangsta και fast and furious όσο θα ηθελε
Όσο αφορά τις αποστάσεις ασφαλείας αυτές στον αστικό οδικό ιστό ειναι αδύνατον να τηρηθούν.
Τέλος ποιος είπε ότι οι όλες οι μεμβράνες ειναι νόμιμες;
Golf 1.4 122 DSG edition 40 vs. BMW 116d