Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1225
    • 1226
    • 1227
    • 1228
    • 1229
    • 1325
    • 1326
    • 1227 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154957
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koumis last edited by

      Θα ήθελα να βάζω μια θερμοκρασία και να ρυθμίζει τα υπόλοιπα αυτόματα... Αν χρειάζεται Α/c να το ενεργοποιεί αν δεν το χρειάζεται να το έχει κλειστό.
      Μου κακοφαίνεται να είναι καλοκαίρι, να βάζω 21 βαθμούς και να βγάζει ζεστό αν ΔΕΝ πατήσω την νιφάδα. Θέλω να βγάζει 21 και ας ενεργοποιήσει ό,τι χρειάζεται.
      Για αυτό δεν λέγεται κλίμα -και μάλιστα αυτόματο- και όχι air-condition ?

      ΥΓ 1: ίσως έχω συνηθίσει -λάθος- στο Audi a4 οπου βάζω θερμοκρασία και κάνει τα υπόλοιπα μονο του. Αν έχω καταλάβει κάτι λάθος παρακαλώ εξηγήστε μου..
      ΥΓ 2: Και στο ''ζεστό'' έχει νόημα το A/C μιας και αφυγραίνει τον αέρα στην καμπίνα που βοηθάει στο ξεθόλωμα των τζαμιών
      ΥΓ 3: Σε κάνα δυο video που είδα, πατώντας την λειτουργία ''auto'', ενεργοποιείται παράλληλα και το ''A/c'' και φαντάζομαι ότι το κάνει σε ''κρύο'' και ''ζεστό'' και χρησιμοποιεί τον συμπιεστή ΟΠΟΤΕ και ΑΝ τον χρειαστεί. Αυτό θα ήθελα να το κάνει εξ΄αρχης και μονο του αυτόματα. That's all I am saying

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        αυτό κάνεις αμα πατήσεις το ayto (στηνς τριάρα)
        τα κάνει όλα μόνο του
        αν σβήσεις το ayto τότε τα κάνει manual και προσπαθεί και χωρίς ac πχ στο ζεστό.
        Μια χαρά δουλεύει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexchrist last edited by

          Ο χρήστης koumis έγραψε:
          Θα ήθελα να βάζω μια θερμοκρασία και να ρυθμίζει τα υπόλοιπα αυτόματα... Αν χρειάζεται Α/c να το ενεργοποιεί αν δεν το χρειάζεται να το έχει κλειστό.
          Μου κακοφαίνεται να είναι καλοκαίρι, να βάζω 21 βαθμούς και να βγάζει ζεστό αν ΔΕΝ πατήσω την νιφάδα. Θέλω να βγάζει 21 και ας ενεργοποιήσει ό,τι χρειάζεται.
          Για αυτό δεν λέγεται κλίμα -και μάλιστα αυτόματο- και όχι air-condition ?

          ΥΓ 1: ίσως έχω συνηθίσει -λάθος- στο Audi a4 οπου βάζω θερμοκρασία και κάνει τα υπόλοιπα μονο του. Αν έχω καταλάβει κάτι λάθος παρακαλώ εξηγήστε μου..
          ΥΓ 2: Και στο ''ζεστό'' έχει νόημα το A/C μιας και αφυγραίνει τον αέρα στην καμπίνα που βοηθάει στο ξεθόλωμα των τζαμιών
          ΥΓ 3: Σε κάνα δυο video που είδα, πατώντας την λειτουργία ''auto'', ενεργοποιείται παράλληλα και το ''A/c'' και φαντάζομαι ότι το κάνει σε ''κρύο'' και ''ζεστό'' και χρησιμοποιεί τον συμπιεστή ΟΠΟΤΕ και ΑΝ τον χρειαστεί. Αυτό θα ήθελα να το κάνει εξ΄αρχης και μονο του αυτόματα. That's all I am saying

          Εχεις δικιο, ετσι ειναι το clima των audi ειναι ευτυχως απο τα καλυτερα, καταλαβαινει μονο του χωρις τη νιφαδα την οποια δεν εχει. Δυστυχως τα bmw θελουν να πατησεις και τη νιφαδα, ειναι πιο πισω τεχνολογικα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mrclouzo last edited by

            Δηλαδή στον αυτόματο κλιματισμό των audi, κάνει ότι γουστάρει/κρίνει το αυτοκίνητο όσον αφορά το άνοιξε κλείσε του ac? Γιατί δεν το θεωρώ καθόλου προτέρημα αν ισχύει. Θέλω να λειτουργεί το ac όταν γουστάρω εγώ, είτε είναι καλοκαίρι είτε είναι χειμώνας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              ετσι κι εγω δε θέλω τη νιφάδα. ουστ
              ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΕΓΩ. αυτό που λέτε εσείς κάτι άλλο θα είναι..... για τα audi. δε μπορεί να δουλεύει το κλιματιστικό από μόνο τους χωρίς να μπορείς να το κλείσεις
              Εγω ξέρω ανθρώπους που τους πειράζει? Τι θα κάνουν δε θα μπορούν να πάρουν αέρα... ? Μόνο αιρκοντίσιον?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koumis last edited by

                Για την ακριβεία, αν δεν θες να δουλεύει υποχρεωτικά το a/c έχει το κουμπί 'econ' που το απενεργοποιεί.
                Κατι σαν τον αντίστροφο της φιλοσοφίας του συστήματος στα bmw

                Τώρα ποιο ειναι καλύτερο δεν ξερω. Απλά έχω συνηθίσει και με ξενίζει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexchrist last edited by

                  Ο χρήστης koumis έγραψε:
                  Για την ακριβεία, αν δεν θες να δουλεύει υποχρεωτικά το a/c έχει το κουμπί 'econ' που το απενεργοποιεί.
                  Κατι σαν τον αντίστροφο της φιλοσοφίας του συστήματος στα bmw

                  Τώρα ποιο ειναι καλύτερο δεν ξερω. Απλά έχω συνηθίσει και με ξενίζει

                  ναι ετσι ειναι, και προς απαντηση του προηγουμενου φιλου, βγαζει την θερμοκρασία του αέρα που επιλέγεις. Οντως αν πατησεις το econ κανει αυτο που λεει ο koumis, σταματα να λειτουργει το δευτερο ψυγειο. Σπανια το πατω εως τωρα και ποτε μπορω να πω καθως απο την στιγμη που επιλεγεις την επιθυμητη θερμοκρασια δεν ξανασχολησαι. ναι, εχουν πολλα κατα τα audi, κυριως after sale εξυπηρετηση και διαφορα αλλα χαζα, αλλα κρατημα, ασφαλεια και κλιμα ειναι top!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Χαζομάρα να πρέπει να σβήνεις τον κλιματισμό όταν δεν θέλεις να λειτουργεί ο συμπιεστής (δηλαδή στο 60-70% των μετακινήσεων). Σαφώς πιο λογικό το σύστημα της BMW.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koumis last edited by

                      Από άποψη οικονομίας και καταπόνησης του συστήματος συμφωνώ ότι ειναι καλύτερο το σύστημα της Bmw.
                      Όμως το a/c δεν ειναι απαραίτητο μόνο το καλοκαίρι στον καύσωνα.
                      Εξάλλου και η Bmw στην λειτουργία auto το ενεργοποιεί...

                      Και να σημειώσω τέλος πως σε τέτοια συστήματά (2ζωνικα κτλ) ο συμπιεστης δεν μένει μονίμως σε λειτουργία (όπως σε manual συςτηματα με κουμπί on-off για το a/c) αλλα ενεργοποείται κατα το δοκουν. Αυτό ισχύει και για bmw και για Audi

                      Ίσως τελικά ειναι θέμα συνήθειας πιο πολύ και λιγότερο ουσία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        ksenitias last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Α νόμιζα πως είσαι Αμερική, όχι Αγγλία. Έζησα και σπούδασα στο UK, οπότε σε καταλαβαίνω αν και προσωπικά θα διάλεγα το petrol mate! 😉

                        μεχρι στιγμης σε μικτη χρηση ειμαι στα 7.8 λιτρα τα 100 χιλιομετρα ( 36 mpg)
                        οχι ασχημα, ελπιζω να βελτιωθει καθως θα στρωνει.
                        Οσο περναει ο καιρος μαρεσει και περισσοτερο !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Δεν είναι άσχημα.

                          Nokia 730 & Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mrclouzo last edited by

                            Η κατανάλωση είναι πάρα πολύ καλή δεδομένων των επιδόσεων, του βάρους, της κατηγορίας του αυτοκινήτου και του γεγονότος ότι το μοτέρ είναι άστρωτο. Στον αυτοκινητόδρομο θα πέφτει εύκολα κάτω από 7. Είναι μετά να απορεί κανείς γιατί τα diesel μεγάλου κυβισμού πουλάνε τόσο πολύ στην Ευρώπη?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexchrist last edited by

                              Θα ηθελα να μαθω εντυπωσεις απο κατοχο της 316 Ε92 coupe 1.6 μοντελα 08-11, κυριως ποια ειναι τα αδυνατα σημεια τους και αν αξιζει η αγορα μεταχειρισμενου.thnxs

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Έχω Ε92 αλλά όχι 1600. Αδύνατο σημείο ο 1600άρης κινητήρας που είναι 'λίγος' για σπορτίφ αυτοκίνητο. Επίσης έβγαζε πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές και υπάρχει σχετική ανάκληση. Δες αν αλλάχθηκαν και αν μπήκαν οι νέοι. Κατά τα άλλα μια χαρά αυτοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  σίγουρα θα εχουν μπει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexchrist last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Έχω Ε92 αλλά όχι 1600. Αδύνατο σημείο ο 1600άρης κινητήρας που είναι 'λίγος' για σπορτίφ αυτοκίνητο. Επίσης έβγαζε πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές και υπάρχει σχετική ανάκληση. Δες αν αλλάχθηκαν και αν μπήκαν οι νέοι. Κατά τα άλλα μια χαρά αυτοκίνητο.

                                    Thnxs, θα το εχω υποψην μου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsaltinho last edited by

                                      Ο χρήστης alexchrist έγραψε:

                                      Έχω Ε92 αλλά όχι 1600. Αδύνατο σημείο ο 1600άρης κινητήρας που είναι 'λίγος' για σπορτίφ αυτοκίνητο. Επίσης έβγαζε πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές και υπάρχει σχετική ανάκληση. Δες αν αλλάχθηκαν και αν μπήκαν οι νέοι. Κατά τα άλλα μια χαρά αυτοκίνητο.

                                      Thnxs, θα το εχω υποψην μου

                                      Ειναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να βαζουν σε αυτο το αυτοκινητο τον ιδιο κινητηρα με αυτον στη σειρα 1 και mini cooper 1.6 .
                                      Αν μπορεις λογω τεκμηριου πάρε την 320 το λιγοτερο..!
                                      Αλλο πρόβλημα σε αυτα τα αυτοκινητα είναι ο αισθητήρας NOx ( 490 ευρω με εργασια)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsimisde last edited by

                                        Καλησπέρα παίδες και καλώς σας βρήκα....Αν θυμάστε είχα κάνει παλιότερα μια δημοσίευση στην οποία ήθελα γνώμες για αγορά πρώτου αυτοκινήτου για νέο οδηγό.Ενώ λοιπόν ψάχναμε για καινούριο έτυχε μια οικονομική αναποδιά και αρχίσαμε να ψάχνουμε για μεταχειρισμένο.Έτσι λοιπόν εδώ και δύο μέρες δηλώνω κάτοχος μιας BMW 316 ti compact μοντέλο του 2004 την οποία απέκτησα με μόλις 4000 €.Έχω να δηλώσω οτι πλέον η μπέμπα έχει ήδη αναβάσει τον πήχη σε σχέση με τα αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει και οι απαιτήσεις μου ανάλογες σε μελλοντικά μοντέλα που θα αποκτήσω αλλά έτσι όπως το κόβω απο την οικογένεια της BMW δεν νομίζω να φύγω τόσο εύκολα .....Εντυπώσεις για το αμάξι σύντομα αφού πρώτα το χορτάσω (αν και τέτοιο
                                        αμάξι δεν το χορταίνεις τόσο εύκολα
                                        )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jackdaniels last edited by

                                          Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
                                          Καλησπέρα παίδες και καλώς σας βρήκα....Αν θυμάστε είχα κάνει παλιότερα μια δημοσίευση στην οποία ήθελα γνώμες για αγορά πρώτου αυτοκινήτου για νέο οδηγό.Ενώ λοιπόν ψάχναμε για καινούριο έτυχε μια οικονομική αναποδιά και αρχίσαμε να ψάχνουμε για μεταχειρισμένο.Έτσι λοιπόν εδώ και δύο μέρες δηλώνω κάτοχος μιας BMW 316 ti compact μοντέλο του 2004 την οποία απέκτησα με μόλις 4000 €.Έχω να δηλώσω οτι πλέον η μπέμπα έχει ήδη αναβάσει τον πήχη σε σχέση με τα αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει και οι απαιτήσεις μου ανάλογες σε μελλοντικά μοντέλα που θα αποκτήσω αλλά έτσι όπως το κόβω απο την οικογένεια της BMW δεν νομίζω να φύγω τόσο εύκολα .....Εντυπώσεις για το αμάξι σύντομα αφού πρώτα το χορτάσω (αν και τέτοιο
                                          αμάξι δεν το χορταίνεις τόσο εύκολα
                                          )

                                          Πολύ όμορφο αυτοκίνητο κατ' εμέ, το είχα το 2005 και με έβγαλε σχεδόν ανέπαφο από σύγκρουση με πολλά χιλιόμετρα και χωρίς ζώνη! Τότε το είχα πουλήσει στην τιμή που πήρες εσύ το δικό σου, για ανταλλακτικά όμως, αφού ήθελε τεράστιο ποσό για να σουλουπωθεί! Μάθημα ότι τα ESP και τα λοιπά βοηθήματα έχουν τα όρια τους!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Μαθημα για τη ζωνη ασφαλειας θελω να ελπιζω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1225
                                            • 1226
                                            • 1227
                                            • 1228
                                            • 1229
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1227 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr