Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lada Niva 1.7i
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lada Niva 1.7i
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    36
    2552
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      grand-tourismo last edited by

      Σκέφτομαι να αγοράσω (2ο αυτοκίνητο) ένα μεταχειρισμένο 4Χ4 ,φτηνό με χώρους και καλές δυνατότητες εκτός δρόμου.

      Κατέληξα στο Niva και ρωτάω..

      Βγάζει ζημιές?
      έχει πρόβλημα με τις σκουριές?

      Γενικά ότι αλλες εμπειρίες υπάρχουν σχετικά με το ρώσικο 4Χ4 ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        grand-tourismo last edited by

        Σκέφτομαι να αγοράσω (2ο αυτοκίνητο) ένα μεταχειρισμένο 4Χ4 ,φτηνό με χώρους και καλές δυνατότητες εκτός δρόμου.

        Κατέληξα στο Niva και ρωτάω..

        Βγάζει ζημιές?
        έχει πρόβλημα με τις σκουριές?

        Γενικά ότι αλλες εμπειρίες υπάρχουν σχετικά με το ρώσικο 4Χ4 ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          grand-tourismo last edited by

          Σκέφτομαι να αγοράσω (2ο αυτοκίνητο) ένα μεταχειρισμένο 4Χ4 ,φτηνό με χώρους και καλές δυνατότητες εκτός δρόμου.

          Κατέληξα στο Niva και ρωτάω..

          Βγάζει ζημιές?
          έχει πρόβλημα με τις σκουριές?

          Γενικά ότι αλλες εμπειρίες υπάρχουν σχετικά με το ρώσικο 4Χ4 ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            indy last edited by

            Το NIVA είναι μια πολύ καλή ιδέα με μέτρια εκτέλεση.Τα υλικά κατασκευής δεν είναι καλής ποιότητας και δεν αναφέρομαι μόνο στό εσωτερικό. Μου έχει τύχει σε αυτοκίνητο φίλου στο οποίο κάναμε σέρβις , να κόβονται και να 'κλωτσάνε' βίδες χωρίς υπερβολικό σφίξιμο, πράγμα σοβαρό αν π.χ. βιδώνεις τον ατέρμονα πάνω στο σασί.Σοβαρά προβλήματα δεν θα αντιμετωπίσεις αν το συντηρείς σωστά, το αυτοκίνητο όμως δεν είναι 'care free' όπως ένα samurai π.χ. όπου δεν μένει ποτέ ακόμα και χωρίς σέρβις.Τα ανταλλακτικά του είναι φτηνά, οι εκτός δρόμου δυνατότητες και το καλοριφέρ κορυφαία(Ρώσικο γαρ) αλλά πρέπει να συμβιώνεις με το βαρύ τιμόνι και τον θόρυβο κυρίως από τη μετάδοση.Σκουριές δεν θα σε ταλαιπωρήσουν, άλλωστε στην Ελλάδα με το ξηρό κλίμα και χωρίς αλάτι στους δρόμους ποιό αυτοκίνητο σκουριάζει.Τα αυτοκίνητα που γνωρίζω είναι τα παλιότερα με καρμπυρατέρ οπότε μένει αναπάντητη η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών του injection.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hunter last edited by

              ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΝΙVA 1,6 ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΚΟΥΡΙΕΣ (ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΕΙΔΙΚΑ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΟΜΑΤΙΑ (ΛΕΒΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΑΝΕΒΑΤΟΡΑΚΙΑ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ,ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ Κ.Λ.Π.).
              ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΑΛΑΧΤΕΙ ΜΕ WEBBER).
              ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ 1,7 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΕΝΑΣ ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ,ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΟΥΡΙΕΣ,ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ(ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΤΙΖΕ ΜΥΣ,ΚΑΙ ΕΚΑΙΓΕ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ).
              ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ(ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΑΝΤΩΣ) , ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΒΛΑΒΕΣ ΠΛΗΝ ΕΝΟΣ ΑΚΡΟΜΠΑΡΟΥ,ΚΑΙ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ,ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ,ΠΗΡΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ,ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ).
              ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΙΧΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΑ 'ΓΥΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ' ΣΕ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pastri last edited by

                Συμβίωσα με ένα Niva για δύο χρόνια, σε ακραίες όμως συνθήκες (εργοτάξιο). Η εμπειρία μου είναι ότι χάλαγε συνεχώς και έκανε εκκωφαντικό θόρυβο. Τι ήταν αυτό, τα πάντα σε αυτό το αυτοκίνητο βούιζαν, έτριζαν, κοπανούσαν κλπ. Μάλλον έφταιγε η σκληρή χρήση αλλά τα προβλήματα παρουσιάστηκαν από την πρώτη εβδομάδα.
                Μου φαίνεται ότι το Jimny έχει καλή σχέση απόδοσης προς τιμή, δεν το έχω οδηγήσει όμως και δεν μπορώ να μιλήσω με βεβαιότητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ξέρω μόνο για 1600
                  Μείον:
                  Πολλή φασαρία
                  Ανάρτηση που κοπανάει άσχημα
                  Σκληρά χειριστήρια με αποκορύφωση το τιμόνι
                  Χρώμα που 'κόβει' γρήγορα
                  Φτηνά υλικά στον διάκοσμο που σκίζονται, σκάνε, σπάνε

                  Συν:
                  Γερά μηχανικά μέρη (τα βασικά μέρη)
                  ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ εκτός δρόμου
                  φτηνό και σε αγορά και σε ανταλλακτικά (αν και μάλλον χρειάζεται πολλά φτηνά ανταλλακτικά ενώ οι Ιάπωνες λίγα ακριβά)
                  εύκολες επισκευές (αλλά συχνότερες από άλλα)

                  Τώρα το 1700 έχει αρκετά διαφορετικά πράγματα...
                  ΠΧ το υδραυλικό τιμόνι το κάνει κατάλληλο και για τους μη Σουγκλάκους!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    grand-tourismo last edited by

                    Σας ευχαριστώ όλους, για τις απαντήσεις σας

                    hunter
                    Όλα τα 1.7 έχουν υδραυλικό τιμόνι (ή υδραυλική υποβοήθηση)?
                    Ή μονο τα τελευταία μοντέλα?

                    Αυτό που έχω διαπιστώσει όμως είναι, ότι το net είναι γεμάτο από Niva pages.
                    Μήπως όμως τα μαστόρια είναι προκαταλειμένα με το αυτοκίνητο και δεν ασχολούνται?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης Grand Tourismo έγραψε:
                      Σας ευχαριστώ όλους, για τις απαντήσεις σας

                      hunter
                      Όλα τα 1.7 έχουν υδραυλικό τιμόνι (ή υδραυλική υποβοήθηση)?
                      Ή μονο τα τελευταία μοντέλα?

                      Αυτό που έχω διαπιστώσει όμως είναι, ότι το net είναι γεμάτο από Niva pages.
                      Μήπως όμως τα μαστόρια είναι προκαταλειμένα με το αυτοκίνητο και δεν ασχολούνται?

                      ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ,ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΩΣ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
                      ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΙΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΘΕΛΕΙ ΜΠΡΑΤΣΑ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alman310 last edited by

                        Το Niva είναι το καλύτερο value for money 4χ4. Μπορεί η ποιότητα κατασκευής του να είναι ρώσικη και να παρουσιάζει διάφορα μικροπροβλήματα, αλλά είναι περισσότερο εκνευριστικά παρά ουσιαστικά. Εχει φοβερές εκτός δρόμου δυνατότητες (καλύτερες από πολύ ακριβότερα τζιποειδή).
                        Μετά από 110000 με ένα 1.6 (1994 κατ.) μπορώ να πω ότι το συνιστώ ανεπιφύλακτα, και ειδικά αν προορίζεται για δεύτερο αυτοκίνητο, καθώς το κύριο μειονέκτημά του είναι το ότι στο ταξίδι στην άσφαλτο (εθνική) σε ταλαιπωρεί αρκετά (στην ευθεία κρατάει τα 120, αλλά σε ανωφέρεια διαρκείας.. σε προσπερνάνε και οι νταλίκες..). Στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο όμως είναι αξιοπρεπέστατο, και μάλιστα λόγω της μόνιμης τετρακίνησης έχει αρκετά υψηλά περιθώρια.

                        Το υδραυλικό τιμόνι που αναφέρθηκε πιο πάνω, ΔΕΝ είναι υδραυλικό, αλλά πρόκειται για μηχανική υποβοήθηση μέσω ενός ρουλεμάν που τοποθετείται στο τιμόνι. Αυτό μπαίνει και εκ των υστέρων, και όντως είναι μια κίνηση απαραίτητη, κυρίως για το παρκάρισμα.

                        Καλό θα είναι αν μπορείς να βρεις κάποιον μάστορα ο οποίος να ξέρει από Niva, αυτό θα σε γλιτώσει από αρκετές ταλαιπωρίες. Τον τελευταίο καιρό το πηγαίνω σε έναν ο οποίος φτιάχνει ΜΟΝΟ Niva (ούτε καν Lada), και έχω βρει την υγεία μου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          beachbum last edited by

                          Να κάνω μια αιρετική πρόταση , εναλλακτική του Niva, για φτηνό 4χ4?

                          Δες και το Fiat Panda 4x4.

                          Και επειδή προβλέπω την πιθανότητα 'flame war' 'οπως λέγαμε κάποτε, να πώ ότι προφανώς δεν θεωρώ ότι έχει τις ίδιες εκτός δρόμου δυνατότητες... Από την άλλη είναι μικρότερο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μες την πόλη χωρίς να καίει την μάνα του και τον πατέρα του, η ποιότητα κατασκευής του είναι σίγουρα καλύτερη απο το Niva, και είναι τόσο απλό αυτοκίνητο που η συντήρηση του πρέπει να είναι αρκετα φτηνή.

                          Να διευκρινίσω ότι δεν έχω το αυτοκίνητο. Απλά το είχε ένας φίλος κάποτε και μας είχε βγάλει ασπροπρόσωπους. Χαρακτηριστικά να πώ ότι έιχε βγάλει ταξίδι 20 ημερών στην Μήλο πριν 6 χρόνια φορτωμένο με 4 άτομα , τα πράγματα μας για camping, δύο wind-surf στην οροφή και τράβαγε (και έριχνε χωρίς γλίστρα) πεντάμετρη πιλοτίνα (1000+ kg). Άν βρώ καμμία φωτογραφία μπορεί να την δημοσιεύσω.

                          Το μεγαλύτερο γέλιο βέβαια το κάναμε όταν ξεκολλήσαμε ένα Vitara απο την παραλία στην Αχιβαδολίμνη της Μήλου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            grand-tourismo last edited by

                            Χαίρομαι που και κάποιοι αναγνωρίζουν την καλή πλευρά του Niva.
                            Είναι παρεξηγημένο όχημα. Το Panda ήταν στις επιλογές μου ,όπως και το Samurai ,αλλά είναι λίγο ακριβότερα και στενάχωρα σε σχέση με το Niva.
                            (όσο για το Panda : το Matiz σε έκδοση 4Χ4-ψηλομένο, θα ήταν άπαιχτο!)
                            Τα χιλιόμετρα που θα κάνει είναι λίγα, οπότε η οικονομία σε κατανάλωση δεν είναι και τόσο σημαντική.Έπειτα τοποθετείται και ο 1.9 diesel.

                            Το θέμα με το το τιμόνι πάντως ήταν πολύ καλό - φαντάζομαι το κόστος τοποθέτησης δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό.

                            Thanks!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              voice-of-reason last edited by

                              Φοβάμαι πως από παθητική ασφάλεια το Νίβα δεν είναι και ό,τι καλύτερο.
                              Προσωπικά θα το φοβόμουν.
                              Βέβαια ούτε και οι εναλλακτικές του παίρνουν άριστα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fabia100 last edited by

                                Δεκτές όλες οι απόψεις , καθώς πρόκειται να το αγοράσει ο father .Καινούριο ή μεταχειρισμένο ???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos_bugsr last edited by

                                  Για ενα διαστημα ειχαμε και SJ410 και Niva 1600. Για το Niva θα συμφωνησω με τον GeorgeTabs σε ολα (για πλαστικα που σκανε κλπ) εκτος ενος. Η αναρτηση απ'οσα θυμαμαι δεν ηταν τοσο τραγικη. Το αυτοκινητο φαινοταν πιο γεροδεμενο απο τα SJ410 σε καποιες λακουβες στην ασφαλτο.
                                  Εκανε αρκετο θορυβο -κλασικο θορυβο ρωσικου- και το τιμονι ηταν οτι πιο απιστευτο εχω οδηγησει μεχρι σημερα. Ηταν το πρωτο αυτοκινητο βασικα που οδηγησα στη ζωη μου.
                                  Στα εκτος δρομου κομματια, φαινοταν μερικες φορες πιο δυνατο απο το SJ410 και πιο ικανο. Πιο 'τερας' που λεμε. Αλλα το Suzuki οταν το εβγαζες εκτος δρομου χαιροσουνα. Ηταν πιο ευελικτο, η διαφορα βαρους φαινοταν απο μακρια -καθως και τα αποτελεσματα της. Φυσικα δεν το ειχα παει πουθενα extreme, αλλα μιας και τοτε δεν ειχα διπλωμα ολο και επερνα τους χωματοδρομους και τις πλαγιες στο Ντραφι, που ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΑΣΟΣ (ενω τωρα μαυρο τοπιο ).
                                  Εγω το ειχα συμπαθησει αρκετα. Επισης δε θυμαμαι να ειχε μηχανικα προβληματα.
                                  Το Niva το δωσαμε σε εναν ξαδερφο μου πριν πολλα χρονια, ο οποιος το φροντισε, του εβαλε υδραυλικο τιμονι κλπ. To SJ410 το πουλησαμε πριν 1,5 χρονο περιπου σε καποιο γνωστο, ο οποιος απ'οτι εμαθα το εχει περιποιηθει. Αυριο μαλιστα που θα παω να αλλαξω ελαστικα θα το δω!! (ειναι του 'λαστιχά' τωρα πια). Το αγαπησα περισσοτερο απο το Niva ισως επειδη εχω περασει πολυ περισσοτερο καιρο μαζι του (μιας και το δωσαμε προσφατα) και εχω κανει πολλα km αποκομιζοντας τρομερες εμπειριες!!
                                  Συγνωμη που ξεφυγα απο το θεμα προς το τελος, αλλα.. αναμνησεις ειναι αυτες... Το Θελω πισω!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    papazent last edited by

                                    Όπως πολύ σωστά είπαν τα παιδιά μέχρι τώρα λοιπόν, είναι καλύτερα να προτιμήσεις έναν ιάπωνα (Samurai-Jimny-Vitara) παρά να πάρεις το ρώσσο που έχει στάνταρ προίκα τα προβλήματά του. Εάν δέν είσαι κυνηγός που να έχεις άλλο αυτοκίνητο για καθημερινές μετακινήσεις, απλά το ΝΙVA είναι ακατάλληλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      grand-tourismo last edited by

                                      Τις ημέρες που ήμουν off-line είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω πόσο βαρύ είναι τελικά το τιμόνι του Niva (ενός φίλου).
                                      Μάλλον προς Vitara πάει η δουλειά.
                                      Είναι ευέλικτο και άνετο ?
                                      Γενικότερα στοιχεία νομίζω ότι αφορούν πολλούς, καθώς η τάση της αγοράς είναι 4X4.

                                      Thanks!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        alman310 last edited by

                                        Είναι το Vitara ευέλικτο και άνετο, αλλά δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το Νiva.
                                        Πρέπει να καταλήξεις πρώτα τι θες: αν ψάχνεις για ΕΡΓΑΛΕΙΟ, που να μην κολλάει πουθενά και να είναι φτηνό, αυτό είναι το Niva.
                                        Αν τώρα μπορείς (και θέλεις) να διαθέσεις τα τριπλάσια χρήματα και ψάχνεις κάτι άνετο και σχετικά 'in' που θα χρησιμοποιείς κάθε μέρα, τότε αυτό είναι το Vitara.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanasisduster last edited by

                                          Τι να λέμε τώρα
                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Ο χρήστης thanasisduster έγραψε:
                                            Τι να λέμε τώρα
                                            Youtube Video

                                            Τι να λέμε τώρα?
                                            Καλό για την ιστορία του offroading αλλά μέχρι εκεί. Τωρα πλέον είναι ένα υπερρρρρρρρρρρρρπαρωχημένο όχημα και πολύ πίσω από όλα και σε όλα. Ας επιστρέψει το θέμα εκεί που ήταν ... 9 χρόνια πριν, που και τότε ... ανασκαφή στην ιστορία ήταν!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr