-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Το CR-V με τον 120αρη 1.6 iDtec εχει 27.000 (comfort) και 28.500 (elegance) με αποσυρση. Το πιο δυνατο με τον 160αρη πιθανοτατα να εχει λιγο πανω απο 30.000 με αποσυρση. Για οικογενειακη χρηση τo μονο miniSUV που βολευει απο αποψη χωρων ειναι το HR-V και επειδη ειναι μολις 1150 κιλα κινειται αξιοπρεπως με τα 120 αλογα του 1,6 diesel, τα 160 αλογα θα ηταν υπερβολη πιστευω για αυτο το αμαξωμα. Για το X-Trail εγραψα για την εκδοση με τον 1.6 ENERGY dci με τα 160 αλογα που αναμενεται στα τελη του 2015.το CR-V με τον 120αρη 1.6 iDtec σέρνεται...με τον 160αρη έχει ανακοινωνθεί τιμή 32.270
http://auto.in.gr/presentations/article/?aid=1231381731
Για το Hrv συμφωνώ ότι είναι το μοναδικό μικρό suv με χώρους, ίσως μαζί με το Q3 (αν δεις διαστάσεις μικρό είναι κι αυτό, αλλά με καλό πορτ παγκάζ λόγω σουλουπιού (αν δε σε πειράζει η βενζίνη ή το δίλιτρο μπορείς να το βρείς και μεταχειρισμένο με λίγο πάνω από 21.000 ευρώ στο car.gr ή diesel στα 25.000 ευρώ) Μεταχειρισμένο βρίσκεις στα ίδια και καλύτερα λεφτά και το X1
Για το X-Trail πού διάβασες για εκδοση 1.6 ENERGY dci με 160 αλογα στα τελη του 2015;;; -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το CR-V με τον 120αρη 1.6 iDtec εχει 27.000 (comfort) και 28.500 (elegance) με αποσυρση. Το πιο δυνατο με τον 160αρη πιθανοτατα να εχει λιγο πανω απο 30.000 με αποσυρση. Για οικογενειακη χρηση τo μονο miniSUV που βολευει απο αποψη χωρων ειναι το HR-V και επειδη ειναι μολις 1150 κιλα κινειται αξιοπρεπως με τα 120 αλογα του 1,6 diesel, τα 160 αλογα θα ηταν υπερβολη πιστευω για αυτο το αμαξωμα. Για το X-Trail εγραψα για την εκδοση με τον 1.6 ENERGY dci με τα 160 αλογα που αναμενεται στα τελη του 2015.
το CR-V με τον 120αρη 1.6 iDtec σέρνεται...με τον 160αρη έχει ανακοινωνθεί τιμή 32.270
http://auto.in.gr/presentations/article/?aid=1231381731
Για το Hrv συμφωνώ ότι είναι το μοναδικό μικρό suv με χώρους, ίσως μαζί με το Q3 (αν δεις διαστάσεις μικρό είναι κι αυτό, αλλά με καλό πορτ παγκάζ λόγω σουλουπιού (αν δε σε πειράζει η βενζίνη ή το δίλιτρο μπορείς να το βρείς και μεταχειρισμένο με λίγο πάνω από 21.000 ευρώ στο car.gr ή diesel στα 25.000 ευρώ) Μεταχειρισμένο βρίσκεις στα ίδια και καλύτερα λεφτά και το X1
Για το X-Trail πού διάβασες για εκδοση 1.6 ENERGY dci με 160 αλογα στα τελη του 2015;;;Φιλε μου ψαχνω αποκλειστικα για πετρελαιοκινητο μεχρι 1800 κυβικα οποτε πολλες επιλογες μεταχειρισμενων αποκλειονται ειτε γιατι καινε βενζινη ειτε γιατι ειναι διλιτρα. Θα συμφωνησω οτι ο ιδανικος κινητηρας για να κινειται αξιοπρεπως το CR-V ειναι ο 1,6 με τα 160 αλογα, το γραφω αλλωστε και στο αμεσως απο πανω μηνυμα μου. Απο το link που παρεθεσες διαβασα οτι το CR-V με τα 160 αλογα εχει αρχικη τιμη 32.000 αρα με την αποσυρση θα βγει στις 30.000 ακριβως, αν σκεφτεις οτι το σημερινο με τον 1,6 (120 bhp) στην εκδοση elegance εχει 30.000 αρχικη τιμη και 28.500 με αποσυρση. Αυτο για το Xtrail το διαβασα σε ενα αγγλικο site (συγχωρεσε με αλλα με τοσο ψαξιμο που εχω κανει τον τελευταιο καιρο για αμαξι δεν θυμαμαι πιο ειναι). Εγραφε τελος παντων οτι η Renault θα βαλει τον δυνατοτερο 1,6 energy dci (160 bhp) πρωτα στη Laguna και το Kadjar και περι τα τελη 2015 (ισως αρχες 2016) και στο Xtrail, πιθανως και στο Qashqai. Αν το ξαναβρω θα το ποσταρω εδω.
-
λυπάμαι αλλά και πάλι κάνεις λάθος :
'Η τιμή απόκτησης της έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο είναι στα 32.270 ευρώ με απόσυρση ενώ με το αυτόματο, που θα έρθει στα μέρη μας τον Ιούνιο, στα 35.270 ευρώ με απόσυρση'
http://www.newsauto.gr/live-apo-ispania ... meno-cr-v/ -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
λυπάμαι αλλά και πάλι κάνεις λάθος :
'Η τιμή απόκτησης της έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο είναι στα 32.270 ευρώ με απόσυρση ενώ με το αυτόματο, που θα έρθει στα μέρη μας τον Ιούνιο, στα 35.270 ευρώ με απόσυρση'
http://www.newsauto.gr/live-apo-ispania ... meno-cr-v/Οντως εχεις δικιο. Το προηγουμενο link παντως δεν το διευκρινιζε και ελεγε 'τιμη αφετηριας τα 32.000 ευρω'. Αρα υπεθεσα οτι ειναι χωρις αποσυρση. Η τιμη του αυτοκινητου ειναι τσιμπημενη (εκτος των αλλων) και γιατι ερχεται μονο στην εκδοση Elegance και οχι στην Comfort που ειναι πιο 'φτωχη' και πιο οικονομικη. Τελος παντων τι 30.000 τι 32.000 αν αποφασισει κανεις να δωσει τοσα λεφτα, κανει την καρδια του πετρα και δινει 2.000 παραπανω. Η μεγαλη αποφαση ειναι HR-V με 22-23.000 η CR-V με 32.000; Γιατι αν το HR-V ειναι ακριβοτερο απο 23.000 νομιζω μετα η επιλογη θα ειναι ευκολη.
-
Γεια σου,geiasou
Τελικά δεν είμαι μόνο εγώ που λειτουργώ με αυτό το παράδοξο σκεπτικό του τύπου δεν υπάρχει με απόλυτη ακρίβεια προκαθορισμένο budget αλλά παίζει ρόλο το αμάξι!Ο μόνος τρόπος για να καταλήξεις κάπου είναι να τα οδηγήσεις όλα και να μάθεις όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες από κατόχους τους.Αποκλείεται να βρεις κάτι που να σου κάνει 100% οπότε θα προκρίνεις στο τέλος αυτό που σε καλύπτει περισσότερο από τα υπόλοιπα και όχι αυτό που θα σε καλύψει απόλυτα.
Θα πρότεινα και την εξής εναλλακτική:αν δε σε πολυενδιαφέρει η off χρήση αλλά κυρίως οι χώροι,θα μπορούσες ίσως να δεις και τη μεσαία κατηγορία με Α4,passat,mondeo,insignia κτλ
Κινούμενος αυστηρά μεταξύ αυτών των 7 που έχεις στη λίστα σου και συνυπολογίζοντας όλα τα δεδομένα,θα επέλεγα qashqai 1.6 dci εκτός και αν αποφασίσεις τελικά να κινηθείς για το καινούριο βενζινοκίνητο με τα 160 άλογα αλλά αν βάλουμε στο παιχνίδι και τη βενζίνη,πάμε πια και σε άλλες λύσεις(Q3,X1,Kuga,Tiguan,Sportage..όλα κάτω από 1700cc).
Για το νέο HRV μου φαίνεται αισιόδοξη η πρόβλεψη για 22-23.000.Εξαρτάται βέβαια και από τον εξοπλισμό που θα δώσουν.
Το καινούριο Vitara και το Fiat 500x(diesel,120 άλογα έκαστο) δε σου αρέσουν καθόλου; -
εξαρτάται από τι ζητάς από το αυτοκίνητο...
Αν η προτεραιότητά σου είναι οι χώροι τότε το crv είναι σίγουρα καλύτερη επιλογή από τα δύο, αν δε χρειάζεσαι να 'κουβαλάς' τόσο μεγάλο αμάξι μπορείς να πας και στο hrv. Ουσιαστικά τους μεγάλους χώρους - όπως έχω ξαναγράψει τους χρειαζόμαστε 1 μήνα ο χρόνο, στις διακοπές δλδ. Το υπόλοιπο διάστημα το πορτ παγκάζ είναι από άδειο έως μισοάδειο συνήθως.
Η Honda είναι καλή και αξιόπιστη εταιρία, αλλά στα 32.000 ευρώ εγώ σκέφτομαι κι άλλες επιλογές, είτε σε καινούριο (premium επιλογές καλύτερες από το Honda) είτε σε μεταχειρισμένο (πάλι αμάξια που καινούρια κάνουν πολύ παραπάνω από 32.000 ευρώ και τα βρίσκεις μεταχειρισμένα λίγο πάνω από 22.000 ευρώ, άρα ακόμη και δίλιτρα και με τους φόρους πάλι συμφέρουν διότι δεν καλύπτεται η διαφορά των 10.000 ευρώ...)
Η επιλογή ασφαλώς είναι δική σου.
Τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ που ψάχνω αμάξι κανά χρόνο τώρα και πολύ δύσκολα θα έδινα 32.000 για το Honda
Θα προτιμούσα π.χ. να πάρω ένα μεταχειρισμένο Volvo XC60 με 6-8.000 ευρώ λιγότερα ή ένα bmw X1 με πραγματικά καλή μηχανή. Ακόμη και Χ3 βρίσκεις με 27.000 στο car.gr αυτή τη στιγμή... -
To Vitara το ειδα απο κοντα φορτωμενο σε νταλικα για την εκθεση. Ωραιο ειναι εμφανισιακα αλλα με χαλαει λιγο το οτι ειναι μολις 4,2 m και δεν εχει τους χωρους που θελω. Και εκτος αυτου ο κινητηρας του δεν ειναι και κατι εξαιρετικο, υπαρχουν πολυ καλυτεροι κινητηρες diesel αυτη τη στιγμη στην αγορα, ουτε απο ποιοτητα κατασκευης σκιζει. Το μονο πραγματικα δυνατο του χαρτι ειναι η τιμη του.
Το Volvo XC60 που ειπε ο φιλος το ζαχαρωνα πολυ καιρο. Ειχα παει και στο Σαρακακη στην Καβαλας να το δω και το ειδα και στην εκθεση που εγινε στο Ελληνικο το περασμενο φθινοπωρο. Πολυ ομορφο και ποιοτικο αυτοκινητο αλλα εχει 3 βασικα μειονεκτηματα: 1) κινητηρες μονο 2.000 cc, 2) τιμη καινουργιου για τον εξοπλισμο που θελω 40.000 ευρω, 3) σε ενα χρονο περιπου βγαινει ο αντικαταστατης που θα μοιαζει στο καινουργιο XC90, θα ειναι βασισμενο στην πλατφορμα SPA της Volvo, θα εχει κινητηρες Drive-E και γενικα θα ειναι ετη φωτος μπροστα απο το προηγουμενο μοντελο που πρωτοπαρουσιαστηκε 7 χρονια πριν.
Οι BMW επισης μου αρεσουν πολυ και ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα ΑΛΛΑ εκτος του οτι ειναι επισης ολα διλιτρα, η X1 δεν πολυμοιαζει με crossover/SUV, αλλα μαλλον σαν ενα ψηλο estate και δεν εχει και ψηλη θεση οδηγησης που θελω εγω, ενω η X3 η οποια ειναι το αγαπημενο μου SUV και την εχει ενας φιλος μου σε βενζινη 2λιτρη, μου κανει ολο παραπονα για την καταναλωση και αυτοχαρακτηριζεται 'χορηγος πρατηριων'.
Αυτα τα 7 που παρεθεσα στο αρχικο μου μηνυμα ειναι απλα οσα εχουν μια αποδεκτη κοινη συνισταμενη οσων ζηταω. Και προβαδισμα εχουν τα Honda λογω κινητηρα, ποιοτητας κατασκευης και χωρων αλλα αυτη η ρημαδα η τιμη αγορας ειναι προβλημα. -
Για να δεις καταναλώσεις : http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Άλλο η βενζίνη, άλλο το diesel. Νομίζω ότι με συνετή οδήγηση (και μοιρασμένη ανάμεσα σε πόλη κι εθνική - δεν ξέρω που κάνεις τα περισσότερα χλμ, εγώ π.χ. κάνω το 80% σε επαρχιακό δρόμο...) είναι εφικτή μια κατανάλωση γύρω στο 7 με το Χ3 diesel. Φυσικά, άμα του τα χώσεις θα πας και πάνω από 10.
Την Χ1 τη ζαχαρώνω εσχάτως σε diesel, αλλά μου φαίνεται και 'μικρή' και 'κοντή'. Η καμπίνα σε μέγεθος είναι ελάχιστα μεγαλύτερη από ένα hatch, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος μεν, αλλά όχι και πάρα πολύ δε. Πάντως το αμάξι - όχι αυτό με τα 143 άλογα, αλλά αυτό με τα πάνω από 170 - πρέπει να πηγαίνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Ίσως μαζί με το Q3 καλύτερα από τη συντριπτική πλειοψηφία των μικρομεσαίων SUV.
Από εκεί και πέρα περί ορέξεως...ο καθένας τα βάζει κάτω και διαλέγει...
-
Καλησπερίζω την εκλεκτή ομήγυρη και καλωσόρισα
Είχα κι εγώ παρόμοιες ανησυχίες γιατί πετρελαιοκίνητο crossover έψαχνα, διάβαζα εδώ μέσα και αλλού τα πάντα όλα, αλλά τελικά πριν λίγες μέρες πήρα την απόφαση.
Μοντέλα που κοιτούσα ήταν τα εξής:
- Renault Captur
- FIAT 500x
- Honda HR-V *
- Jeep Renegade
- Mazda CX3 *
To Qashqai, παρότι λίγο μεγαλύτερο από την 'κατηγορία μου', αν και ομολογουμένως έχει καλό πακέτο και μάλλον αντικειμενικά ωραία εμφάνιση, το είχα κόψει εξ' αρχής, έχοντας ακούσει και πολλά αρνητικά για την ποιότητα κατασκευής από φίλο κάτοχο, ενώ τα Cactus, Juke, Mokka κόπηκαν... από μόνα τους λόγω εμφάνισης (υποκειμενικά πάντα).
Το Captur, το είδα. Όμορφο, στιλάτο, αρκετά ποιοτικό εσωτερικό, ικανοποιητικός κινητήρας (τον 1,5 110 κοιτούσα), αλλά ρε γμτ, μου φάνηκε μικρό. Και μέσα κι έξω. Από τιμή ήταν αρκετά ΟΚ, τα έξτρα που ήθελα το ανέβαζαν αρκετά, αλλά νταξ. Δε με τράβηξε.
Το CX3 βγάζει μια ωραία 'κλάση' και με συγκίνησε εξωτερικά. Οι διαστάσεις του ήταν θέμα βέβαια και το περιορισμένο πορτ-μπαγκάζ επίσης, αλλά 'τρώγονται', αν όλα τα υπόλοιπα είναι όπως αναμένονται. Σε τιμή δεν ξεφεύγει. Το είχα στα υπόψιν.
Το Honda HR-V το είχα 'αγαπήσει' πολύ από τα βίντεο και την παρουσίαση. Ο 1,6 diesel που φοράει και το CR-V λογικά θα του πάει γάντι, ενώ είναι και τρομερά αξιόπιστος, σε χώρους απλά άπαιχτο για την κατηγορία και εμφανισιακά 'ζωντανό' και σπορ. Λίγο το συντηρητικό εσωτερικό με χαλούσε μόνο και τα πίσω φώτα. Ήταν το Νο1 υποψήφιο για μένα.
Μέχρι που πήγα σε έναν αντιπρόσωπο εδώ στην Αυστρία που ζω, που εμπορεύεται Alfa, FIAT, Honda και Jeep. Ήθελα να δω το Renegade, το 500x και να ρίξω κλεφτές ματιές στο CR-V. To τελευταίο, απορρίφθηκε αμέσως λόγω πολύ μεγάλων για μένα διαστάσεων, αν και μου έκανε μια καλή προσφορά ο dealer, 26.500 με τον 1,6 120 και ένα μέσο πακέτο έξτρα, για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο της έκθεσης.
Το Renegade, το βρήκα λίγο too much για urban cross εμφανισιακά. Δεν ταιριάζει πολύ σε πόλη, έχει σαφείς offroad προσανατολισμούς και κάνει μπαμ. Επειδή δεν είμαι άτομο που παίρνει τα βουνά κάθε τρεις και λίγο, ούτε κυνηγάω και ψαρεύω, δε μου έκανε κλικ. Ποιοτικό μέσα κι έξω βέβαια, βατό οικονομικά και αντικειμενικά 'καλό αμάξι' από κάθε άποψη.
Και φτάνουμε στο FIAT. Από την αρχή μου είχε αρέσει, το έβρισκα φινετσάτο και πολύ καλό φιτ για cross πόλης. Από κοντά, ακόμη καλύτερο. Κατ' αρχήν, έχει όγκο και μέγεθος, κάτι που δεν περίμενα. Περίμενα κάτι ανάλογο με countryman, χωρίς να έχω δει διαστάσεις. Δείχνει μεγαλύτερο από κοντά απ' ότι στις φωτό, τέλειες διαστάσεις του για μένα. Μέσα, ΛΑΤΡΕΨΑ το εσωτερικό! Πέραν της σχεδίασης που για μένα είναι απλά σούπερ, η ποιότητα είναι κάτι που δεν περίμενα σε FIAT. Δείχνει 'ακριβό', προσεγμένο, φινιρισμένο τέλεια. Η κοπέλα μου τρελάθηκε και από ένα σημείο και μετά τις φαινόταν υποδεέστερα και κάτι Cherokee που υπήρχαν εκεί μέσα
Μετά πολλά, το πήραμε για μικρό test drive 15', όπου και οι καλές μου εντυπώσεις ενισχύθηκαν σε... ανησυχητικά μεγάλο βαθμό. Σταθερότατο, δυνατό, σπιρτόζο. Φαντάζομαι πως η βενζίνη θα είναι ακόμη πιο απολαυστική οδηγικά...Μετά από αυτό, ο ντίλερ απλά μου έκανε ένα offer που... can't refuse. Μου λέει αν δεν το βιάζεσαι και είσαι ΟΚ με κάποια χιλιομετράκια, βάλτο στο configurator, φτιάξτο όπως ακριβώς το θες και θα το πάρεις 2 μήνες μετά που θα παραληφθεί, με max 3.000 χλμ, με 20% έκπτωση στην τιμή. Με διαβεβαίωσε για τη χρήση του (θα δοθεί δανεικό σε γνωστή αυστριακή εταιρεία για πελάτες της για δύο μήνες), κατόπιν θα ελεγχθεί, θα συντηρηθεί (τυχόν) και θα σου παραδοθεί ως εντελώς καινούργιο, με την εγγύηση να τρέχει (2 χρόνια) από τότε. Έβαλα λοιπόν τα πάντα όλα από τον εξοπλισμό στην καλύτερη έκδοση (cross plus) και το περιμένω το Σεπτέμβρη (θα παραληφθεί Ιούλιο). Το μαλλί πήγε 23.500 μαζί με τα χειμερινά λάστιχα επίσης με ζάντα αλουμινίου ως δώρο. Ενημερωτικά, εκτός από το 2λιτρο (που είναι φθηνότερο αρκετά εδώ), οι τιμές εδώ είναι κατάτι ακριβότερες από Ελλάδα (περίπου 1000-1500 διαφορά σε γενικές γραμμές).
Ίσως έκανα βλακεία που δεν οδήγησα κι άλλα ή δεν περίμενα για τα HR-V και CX3, αλλά δεν το μετανιώνω. Το 'ένιωσα' δικό μου αυτό το αμάξι από τότε που μπήκα μέσα.
-
αυτό είναι και το σημαντικότερο...εάν σου αρέσει σαν εμφάνιση, σε ικανοποιεί οδηγικά και καλύπτει και τις ανάγκες σου, τι άλλο θέλεις από ένα αμάξι;
Να το απολαύσεις! Οι ιταλοί έχουν παράδοση στα diesel από όσα έχω ακούσει. Για πετρέλαιο αξίζει να τους εμπιστευτείς. Για βενζίνη δε θα πέρναγα ούτε απέξω... -
Τι προβλήματα έχουν βγάλει δηλαδή οι T-Jet και οι Multiair?
-
για τους κινητήρες που αναφέρεις ομολογώ ότι δε γνωρίζω σε ποια αμάξια φορέθηκαν...
ξέρω όμως ότι από τότε που βγήκαν τα punto τα βλέπαμε μονίμως στην άκρη του δρόμου είτε με ανοιχτά καπώ είτε να περιμένουν την οδική...Ίσως από τότε να βελτιώθηκαν, αλλά από αξιοπιστία κάποια βενζινοκίνητα τουλάχιστον φιατ δεν χτυπούσανε κορυφή τουλαχιστον στο παρελθόν
Μηχανικοί ακόμη και μεσα από την οικογένειά μου μου έχουν μεταφέρει πολλές περιπτώσεις -
Μεμονομένες περιπτώσεις υπάρχουν σε όλα τα μοντέλα και εταιρείες. Τα ιταλικά τα τελευταία χρόνια πάντως δεν αντιμετωπίζουν τίποτα το ιδιαίτερο. Πολύ πιο ζημιάρικα είναι τα διάφορα γερμανικά.
-
Για να είμαι ειλικρινής και να μην αδικήσω κανέναν το σχόλιο μου αφορά περισσότερο το παρελθόν παρά το παρόν...
Ήταν κάποια χρόνια (πριν καμιά δεκαετία ή και περισσότερο...), που κάποια ιταλικά ήταν τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα και σε επίσημες καταγραφές. Από τότε, βέβαια, έχουν περάσει χρόνια...
Anyway, σταματώ το off topic -
Αμα διαβασει κανεις την ετησια εκθεση της ADAC, την ετησια εκθεση ικανοποιησης του Autoexpress, ακομα και τις αναφορες βλαβων του Autotriti καταλαβαινει ευκολα τι ισχυει οσον αφορα στην αξιοπιστια των διαφορων κατασκευαστων - χωρων προελευσης.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δεν ξέρω αν έχετε δει αυτό το...τρομερά ενδιαφέρον και χρήσιμο άρθρο :
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... asp#photo2Στα 720 ευρώ περίπου θα σας «πάει» η αλλαγή δίσκου-πλατώ του 1,4 TFSI.
Άντε γεια -
Γιατί;; Ποιος θέλει Audi ;;;
Πρώτο σε πωλήσεις κάπου είδα το Q3, ενώ και τα Tiguan δεν είναι λίγα...
-
Μαζική αναμένεται η είσοδος των υβριδικών μέσα στα επόμενα χρόνια!Emperor ακούς;
Toyota RAV4 Hybrid
Audi Q1
Είναι κάποιος φίλος από εδώ κάτοχος του υβριδικού Lexus ct200h να μας γράψει εντυπώσεις από κινητήρα/επιδόσεις/οικονομία;;Μου κάνει εντύπωση διότι δε βλέπω να κυκλοφορούν πολλά ούτε και ακούγεται ιδιαίτερα ως μια premium λύση που συνδυάζει οικονομικές μετακινήσεις.Φταίει μόνο η υψηλή τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ή και κάτι άλλο; -
@Sakattack
Καλορίζικο φίλε και καλώς ήρθες στην παρέα.Και εγώ το ζαχαρώνω το 500x αλλά προβληματίζομαι ανάμεσα σε πετρέλαιο ή βενζίνη. -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μαζική αναμένεται η είσοδος των υβριδικών μέσα στα επόμενα χρόνια!Emperor ακούς;
Toyota RAV4 Hybrid
Audi Q1
Είναι κάποιος φίλος από εδώ κάτοχος του υβριδικού Lexus ct200h να μας γράψει εντυπώσεις από κινητήρα/επιδόσεις/οικονομία;;Μου κάνει εντύπωση διότι δε βλέπω να κυκλοφορούν πολλά ούτε και ακούγεται ιδιαίτερα ως μια premium λύση που συνδυάζει οικονομικές μετακινήσεις.Φταίει μόνο η υψηλή τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ή και κάτι άλλο;Άντε! για να αρχίσουν να πέφτουν οι τιμές. Αν ισχύουν πάντως όσα γράφει ο τύπος δεν θα είναι για την ελληνική αγορά το Rav4. 2.5 λίτρα κινητήρας; Πλάκα μας κάνει; Με δίλιτρο κινητήρα, αν είναι plug in κι έχει αυτονομία καμιά 50αριά χλμ και τιμή μέχρι 35.000 ευρώ να το σκεφτεί κάποιος με σχετική οικονομική άνεση ελπίζοντας ότι θα κάνει κάποια στιγμή απόσβεση το εξτρά κόστος. Για τη συντριπτική πλειοψηφία είναι απαγορευτικά τα μεγαλύτερα έξοδα.
Έχοντας ως αφετηρία την τιμή του Mitsubishi Outlander PHEV - αν θυμάμαι καλά - λίγο πάνω από τα 33.000 ευρώ εγώ θέλω να πιστεύω :
- Ότι ξεκινά ένας ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών και στα plug in υβριδικά που θα συμπαρασύρει τις σημερινές υπερβολικές τιμές προς τα κάτω.
- Ότι το μικρότερο υβριδικό mitsubishi Concept XR-PHEV (http://paultan.org/2013/11/21/concept-xr-phev/) που λανσάρει η Mitsubishi με τα πάνω από 160 άλογα λογικά θα είναι ακόμη πιο οικονομικό, ίσως στο ψυχολογικό όριο των 30.000 ευρώ ή και λίγο παρακάτω. Παρά την ακραία εμφάνιση που σίγουρα θα ενοχλεί πολλούς, εάν έχει ηλεκτρική αυτονομία 40-50 χλμ τη μέρα, θα εξασφαλίζει τεράστια οικονομία σε όσους κάνουν καθημερινά περίπου τόσα χλμ. Το θέμα είναι πόσο θα αργήσει να βγει στην παραγωγή...
Η μόδα με τα 'suv τσέπης' σαν το Q1 πιθανότατα θα επεκταθεί...Εγώ δύσκολα θα έπαιρνα τέτοιο 'μικρό' αμάξι ακόμη και για την πόλη. Σε μικρό μάλλον θα προτιμούσα κάτι σπιρτόζικο και παιχνιδιάρικο για το δρόμο...
Αγορά πετρελαιοκίνητου crossover