-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Μετά από πολλές δοκιμές, έχω να πω ότι το AVIO της ΕΚΟ έχει τις καλύτερες επιδόσεις για τον κινητήρα του i30 1.4 Diesel. Ας το δοκιμάσουν και άλλοι και ας δώσουν ένα report.
Μικτή πραγματική κατανάλωση από 4,8 !!! έως 5,5 λ/100 χλμ., ροπή, επιτάχυνση, θόρυβος κινητήρα, όλα ΟΚ.
Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει.
Αυτό το αναφέρω μετά 6 από γεμίσματα από το ίδιο πρατήριο EKO στη Θεσσαλονίκη (για ευνόητους λόγους και για λόγους ιδιότητας, δεν αναφέρω το πρατήριο - αλλά τους έδωσα συγχαρητήρια για την ποιότητα του καυσίμου)....και τα αλλα που ειχες δοκιμασει (και συγκρινει) ποια ηταν;
Shell Vpower (κροτάλισμα, χειρότερη κατανάλωση), AVIN Dbest (καλύτερος θόρυβος, μικρότερη κατανάλωση από Vpower), ΕΚΟ ekonomy (ίδιο με Dbest), BP ultimate (από τα ποιοτικότερα καύσιμα που δοκίμασα, σχεδόν ίδιες επιδόσεις με το AVIO με ελάχιστα μεγαλύτερη κατανάλωση).
-
το ΒΡ το δικιμασα κι εγω
με 1 1/2 γεμισμα ισως δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα, αλλα η αισθηση ηταν πολυ καλη κοπως και η καταναλωση (συμφωνα με το τριπ)
τα αλλα 'ευγενη' δεν τα εχω δοκιμασει αφου 'βολευτηκα' με το V-power
-
Εγώ δοκίμασα τις τελευταίες 3 εβδομάδες το νέο Best Action της AVIN, από εταιρικό πρατήριο στην Κατερίνη. Το αμάξι είναι καινούριο και έχω κάνει μόλις 8 γεμίσματα (4000χλμ), και αυτά όχι πάντα σε άδειο ρεζερβουάρ οπότε ίσως να είναι νωρίς για συμπεράσματα. Αλλά:
Τα τελευταία 3 γεμίσματα με Best Action κατανάλωση περίπου 0.4 L /100 μικρότερη σε σχέση με VPower και BP Super Diesel και ελαφρώς καλύτερη από AVIO που είχα δοκιμάσει μια φορά.
Βέβαια να πω ότι πιθανόν οι διαφορές να οφείλονται και στις ποσότητες που βάζει το κάθε πρατήριο. Για αυτό το AVIN μπορώ να πω πως 2 φορές που πήγα μόλις άναψε το λαμπάκι μου έβαλαν όσο έπρεπε βάσει του βιβλίου αυτοκινήτου. Για τα υπόλοιπα δε μπορώ να είμαι σίγουρος.
Τώρα ότι αφορά το θόρυβο, αυτό που είχα προσέξει είναι ότι με Vpower είναι λίγο πιο θορυβώδης ο κινητήρας σε σχέση με άλλα, στα υπόλοιπα δεν έχω προσέξει κάτι ιδιαίτερο.
-
Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
Εγώ δοκίμασα τις τελευταίες 3 εβδομάδες το νέο Best Action της AVIN, από εταιρικό πρατήριο στην Κατερίνη. Το αμάξι είναι καινούριο και έχω κάνει μόλις 8 γεμίσματα (4000χλμ), και αυτά όχι πάντα σε άδειο ρεζερβουάρ οπότε ίσως να είναι νωρίς για συμπεράσματα. Αλλά:Τα τελευταία 3 γεμίσματα με Best Action κατανάλωση περίπου 0.4 L /100 μικρότερη σε σχέση με VPower και BP Super Diesel και ελαφρώς καλύτερη από AVIO που είχα δοκιμάσει μια φορά.
Βέβαια να πω ότι πιθανόν οι διαφορές να οφείλονται και στις ποσότητες που βάζει το κάθε πρατήριο. Για αυτό το AVIN μπορώ να πω πως 2 φορές που πήγα μόλις άναψε το λαμπάκι μου έβαλαν όσο έπρεπε βάσει του βιβλίου αυτοκινήτου. Για τα υπόλοιπα δε μπορώ να είμαι σίγουρος.
Τώρα ότι αφορά το θόρυβο, αυτό που είχα προσέξει είναι ότι με Vpower είναι λίγο πιο θορυβώδης ο κινητήρας σε σχέση με άλλα, στα υπόλοιπα δεν έχω προσέξει κάτι ιδιαίτερο.
Καλοτάξιδο το όχημα, αν θες ανέφερε μοντέλο, όπως επίσης και την επιτευχθείσα κατανάλωση λ/100 χλμ.
Το Dbest Action δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη, είναι σημαντική η πληροφορία που δίνεις, για το Vpower συμφωνώ και έχω μεγαλύτερη κατανάλωση (σε αντίθεση με φίλο με Auris που είναι πολύ ευχαριστημένος). -
θα κανω λιγο τον 'Δικηγορο του Διαβόλου', αλλα AVIN και Shell δεν 'βγαινουν' απο τα δυιληστήρια της motorOil;
το προσθετο που βαζουν στο V-power ερχεται απο την Shell;
παντως η Shell ήταν η πρωτη εταιρια που εισήγαγε τα 'ευγενή' πετρελαια καμια 10ετια πριν
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
θα κανω λιγο τον 'Δικηγορο του Διαβόλου', αλλα AVIN και Shell δεν 'βγαινουν' απο τα δυιληστήρια της motorOil;το προσθετο που βαζουν στο V-power ερχεται απο την Shell;
παντως η Shell ήταν η πρωτη εταιρια που εισήγαγε τα 'ευγενή' πετρελαια καμια 10ετια πριν
Είναι μέλη του ίδιου ομίλου (AVIN 1977 και η Shell από το 2010). Πριν η εταιρεία Shell αποχωρήσει από την Ελλάδα και γίνει Coral (διατηρώντας το σήμα Shell), τα 'διαφοροποιούμενα' καύσιμα ήταν εισαγόμενα.
Για το τι γίνεται τώρα, μόνο επίσημα o όμιλος Motor Oil μπορεί να δώσει απάντηση.
Πάντως, οι εγκαταστάσεις οι οποίες διαμορφώθηκαν ώστε να ανταπεξέλθουν στην 'απελευθέρωση' του Diesel, είναι από τις πιο σύγχρονες. -
Πρόκειται για ένα Yaris 2014 1.4 D-4D.
Oι καταναλώσεις που αναφέρω αφορούν μετρήσεις με λίτρα και οδόμετρο, όχι το trip computer.
Λοιπόν, αρχικά όταν το πρωτοπήρα είχα κάνει γεμίσματα με BP SuperDiesel και V-Power. Οι καταναλώσεις που μου έβγαιναν ήταν από 5.9-6.2l/100χλμ. Έπειτα έκανα 2 μερικά γεμίσματα με EKO Avio όπου έπαιξε στα 5.7-5.8l/100χλμ και τώρα με best action όπου μου βγήκε 5.3-5.4l/100χλμ.
Να πω ότι μένω σε χωριό στην Πιερία με πολλές ανηφόρες και χάλια δρόμους, οπότε οποιαδήποτε κίνηση μέσα στο χωριό αναιρεί οποιαδήποτε οικονομία (απαιτείται διαρκώς κίνηση με 1η-2η και πολύ σταμάτα ξεκίνα). Τα περισσότερα χλμ βέβαια γίνονται σε αυτοκινητόδρομο και σε επαρχιακό δρόμο.Με δεδομένο αυτό το 5.4 μου φαίνεται αρκετά ικανοποιητικό. Και δεδομένου ότι το οδηγώ ξένοιαστα το αυτοκίνητο, δεν είμαι με το άγχος να επιτύχω οικονομία όλη την ώρα.
Τώρα ότι αφορά τη διαφορά μεταξύ των καυσίμων, υποθέτω ότι μπορεί να οφείλεται και στο πόσο τίμιο είναι το κάθε βενζινάδικο. Για τα πρώτα που έβαζα (Shell και BP) δε μπορώ να έχω άποψη. Το ΕΚΟ από το οποίο είχα βάλει AVIO ξέρω ότι είναι στο εισροών-εκροών και είδα και τις ταινίες στις αντλίες.
Το AVIN που ανέφερα είναι εταιρικό και έχω διαπιστώσει 2 φορές που πήγα με λαμπάκι ότι είναι τίμιο στην ποσότητα.
Shell και AVIN βγαίνουν από τα ίδια διυλιστήρια πράγματι, απλά τα πρόσθετα είναι της SHell. ΓΙα αυτό λέω, ότι ο παράγοντας βενζινάδικο ίσως είναι καταλυτικός στη δική μου περίπτωση.
-
Νομίζω για το Diesel στην Ελλάδα παίζουν δυο τρεις κανόνες:
- Το ρεζερβουάρ δεν πρέπει να μένει 'πολύ καιρό' γεμάτο. Δηλαδή το αυτοκίνητο πρέπει να κινείται.
- Το ρεζερβουάρ θα πρέπει να γεμίζεται τακτικά (full) για να αποφεύγεται η ύπαρξη αέρα και υγρασίας με σκοπό να μην δημιουργείται 'βακτηριακή πλάκα' στα τοιχώματά του.
- Τα διάφορα πρόσθετα πρέπει να χρησιμοποιούνται με λογική χρήση έως και καθόλου.
- Το πρατήριο ανεφοδιασμού ή τα πρατήρια πρέπει να είναι σταθερά και αυτά που νομίζουμε ή γνωρίζουμε ότι δεν χρησιμοποιούν 'νοθευμένα' καύσιμα.
- Στο φίλτρο DPf είναι επιβεβλημένος ο αυτοκαθαρισμός αλλά εξαρτάται από την 'μάρκα' ή τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κάθε μοντέλου.
- Αν δεχτούμε ότι όλες οι εταιρείες έχουν πλέον τις ίδιες ποιότητες καυσίμου , τότε πρέπει να χρησιμοποιούμε το περισσότερο καθαρό καύσιμο σε συνδυασμό ίσως με ένα άλλο (π.χ. Ελιν - Crystal) που παρέχει την δυνατότητα χρήσης αντιβιοκτόνου λόγω της υπάρξης βιοντίζελ σε όλα τα πετρέλαια σύμφωνα με κοινοτικές οδηγίες.
-.
-
Για όσους δεν το κινούν αρκετά τι προτείνετε;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Για όσους δεν το κινούν αρκετά τι προτείνετε;Να το κινουν γιατι πιανει μυκητες το πετρελαιο αν μεινει καιρο στο ρεζερβουαρ. Ισως βοηθανε τυχον προσθετα αντιβακτηριδιακα.
-
Άλλοι πάλι λένε οτι να ειναι πάντα γεμάτο το ρεζερβουάρ ώστε να μην έχει αέρα και δημιουργουνται μύκητες...
-
Κάποιος γνώστης των diesel μου ειπε να ρίχνω σε κάθε full γέμισμα και λίγο σογιελαιο για καλύτερη λίπανση. Έχει κανείς άποψη πάνω σε αυτο;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης somade έγραψε:
Κάποιος γνώστης των diesel μου ειπε να ρίχνω σε κάθε full γέμισμα και λίγο σογιελαιο για καλύτερη λίπανση. Έχει κανείς άποψη πάνω σε αυτο;Sent from my iPhone using Tapatalk
αυτα τα ελεγαν πριν απο χρονια (στους τους παλαιοτερους κινητηρες και μαλιστα με καποιο ορυκτελαιο, οχι σογιελαιο) για να λιπαινεται καλυτερα η τρομπα πετρελαιου.
Το σογιελαιο ειναι παρομοιο με το βιοντιζελ, για την ακριβεια καποιες παρτιδες βιοντιζελ ειναι σογιελαιο.
Προσωπικα (χωρις να εχω πειραματικα δεδομενα), οταν το εχω ακινητο το χειμωνα 1-2 μηνες γεμιζω τη δεξαμενη και προσθετω και αντιβακτηριακό.
Τωρα που θα κανω περισσοτερα χιλιομετρα μαλον δε θα βαζω τιποτα
-
Φούλαρα προχτές με avin diesel best action από πρατήριο που εμπιστεύομαι αρκετά και έκανα περίπου 200 χλμ. Είχε καλή τιμή και είπα να το δοκιμάσω. Πρώτες εντυπώσεις θετικές, παρόμοια συμπεριφορά με το bp ultimate diesel που έβαζα τον τελευταίο καιρό. Μου φαίνεται ότι με το bp τράβαγε λίγο καλύτερα, μπορεί να είναι και η ιδέα μου. Αλλά όσον αφορά θόρυβο-κατανάλωση είναι στα ίδια επίπεδα. Έχοντας δοκιμάσει το vpower diesel, το elin diesel crystal, το bp ultimate diesel και το avin diesel best action θα έλεγα πως ξεχωρίζω λίγο το bp (κυρίως όσον αφορά τις επιδόσεις) και μετά vpower-diesel best action. Το elin δεν ξεχώρισε σε κάποιο τομέα. Γενικά πάντως αποφεύγω να βάζω συνέχεια από την ίδια εταιρεία. Αυτό που κάνω είναι ανά 3-4 γεμίσματα να αλλάζω εταιρεία αλλά φουλάρω πάντα στα ίδια πρατήρια τα οποία θεωρώ αξιόπιστα. Επίσης προσπαθώ να είναι το ρεζερβουάρ τουλάχιστον μέχρι την μέση.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Φούλαρα προχτές με avin diesel best action από πρατήριο που εμπιστεύομαι αρκετά και έκανα περίπου 200 χλμ. Είχε καλή τιμή και είπα να το δοκιμάσω. Πρώτες εντυπώσεις θετικές, παρόμοια συμπεριφορά με το bp ultimate diesel που έβαζα τον τελευταίο καιρό. Μου φαίνεται ότι με το bp τράβαγε λίγο καλύτερα, μπορεί να είναι και η ιδέα μου. Αλλά όσον αφορά θόρυβο-κατανάλωση είναι στα ίδια επίπεδα. Έχοντας δοκιμάσει το vpower diesel, το elin diesel crystal, το bp ultimate diesel και το avin diesel best action θα έλεγα πως ξεχωρίζω λίγο το bp (κυρίως όσον αφορά τις επιδόσεις) και μετά vpower-diesel best action. Το elin δεν ξεχώρισε σε κάποιο τομέα. Γενικά πάντως αποφεύγω να βάζω συνέχεια από την ίδια εταιρεία. Αυτό που κάνω είναι ανά 3-4 γεμίσματα να αλλάζω εταιρεία αλλά φουλάρω πάντα στα ίδια πρατήρια τα οποία θεωρώ αξιόπιστα. Επίσης προσπαθώ να είναι το ρεζερβουάρ τουλάχιστον μέχρι την μέση.AVIO μήπως δοκίμασες;
Θεωρώ ότι είναι στην ποιότητα του Ultimate, ίσως και ανώτερο (φιλτράρισμα, κετάνια, μεγαλύτερη οικονομία κλπ).
Από δική μου πάντως δοκιμή την προηγούμενη εβδομάδα, το Action πιστεύω είναι σχεδόν στα επίπεδα του Ultimate, ίσως ένα σκαλοπατάκι χαμηλότερα (το ultimate έκανε τον κινητήρα να ακούγεται σαν βενζίνης...).
i30 1.4 D -
Avio δεν έχω βάλει ποτέ γιατί δεν εμπιστεύομαι τα eko πρατήρια γενικά. Ίσως έχουν αλλάξει τα πράγματα αλλά παλιότερα τουλάχιστον στην πόλη μου είχαν κλείσει 2 πρατήρια eko για νοθεία. Υπάρχουν 2 εταιρικά καλυψώ και κάποια στιγμή ίσως βάλω για δοκιμή.
-
Από εταιρικό ΕΚΟ diesel avio, άθλιο. Μέχρι μικροδιακοπές. Το ίδιο και με βενζίνη στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου. Ποτέ ξανά ΕΚΟ.-
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Πως ξεχωρίζουμε τα εταιρικά της bp ξέρουμε?Το ''Καλυψώ'' ισχύει?
-
Ναι
-
Φιλε SIMDION δεν ξερω απο ποιο μερος της Ελλαδας εισαι αλλα εδω στην Πατρα οπως ειχα αναφερει και σε αλλο τοπικ η ποιοτητα των καυσιμων ειναι πολυ κακη στα εταιρικα πρατηρια της ΕΚΟ. Μιλαμε και για βενζινη και για πετρελαιο
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;