Νομίζω για το Diesel στην Ελλάδα παίζουν δυο τρεις κανόνες:
- Το ρεζερβουάρ δεν πρέπει να μένει 'πολύ καιρό' γεμάτο. Δηλαδή το αυτοκίνητο πρέπει να κινείται.
- Το ρεζερβουάρ θα πρέπει να γεμίζεται τακτικά (full) για να αποφεύγεται η ύπαρξη αέρα και υγρασίας με σκοπό να μην δημιουργείται 'βακτηριακή πλάκα' στα τοιχώματά του.
- Τα διάφορα πρόσθετα πρέπει να χρησιμοποιούνται με λογική χρήση έως και καθόλου.
- Το πρατήριο ανεφοδιασμού ή τα πρατήρια πρέπει να είναι σταθερά και αυτά που νομίζουμε ή γνωρίζουμε ότι δεν χρησιμοποιούν 'νοθευμένα' καύσιμα.
- Στο φίλτρο DPf είναι επιβεβλημένος ο αυτοκαθαρισμός αλλά εξαρτάται από την 'μάρκα' ή τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κάθε μοντέλου.
- Αν δεχτούμε ότι όλες οι εταιρείες έχουν πλέον τις ίδιες ποιότητες καυσίμου , τότε πρέπει να χρησιμοποιούμε το περισσότερο καθαρό καύσιμο σε συνδυασμό ίσως με ένα άλλο (π.χ. Ελιν - Crystal) που παρέχει την δυνατότητα χρήσης αντιβιοκτόνου λόγω της υπάρξης βιοντίζελ σε όλα τα πετρέλαια σύμφωνα με κοινοτικές οδηγίες.
-.