Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    gp-mj-1-3

    @gp-mj-1-3

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gp-mj-1-3 Unfollow Follow

    Latest posts made by gp-mj-1-3

    • RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;

      Νομίζω για το Diesel στην Ελλάδα παίζουν δυο τρεις κανόνες:

      1. Το ρεζερβουάρ δεν πρέπει να μένει 'πολύ καιρό' γεμάτο. Δηλαδή το αυτοκίνητο πρέπει να κινείται.
      2. Το ρεζερβουάρ θα πρέπει να γεμίζεται τακτικά (full) για να αποφεύγεται η ύπαρξη αέρα και υγρασίας με σκοπό να μην δημιουργείται 'βακτηριακή πλάκα' στα τοιχώματά του.
      3. Τα διάφορα πρόσθετα πρέπει να χρησιμοποιούνται με λογική χρήση έως και καθόλου.
      4. Το πρατήριο ανεφοδιασμού ή τα πρατήρια πρέπει να είναι σταθερά και αυτά που νομίζουμε ή γνωρίζουμε ότι δεν χρησιμοποιούν 'νοθευμένα' καύσιμα.
      5. Στο φίλτρο DPf είναι επιβεβλημένος ο αυτοκαθαρισμός αλλά εξαρτάται από την 'μάρκα' ή τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κάθε μοντέλου.
      6. Αν δεχτούμε ότι όλες οι εταιρείες έχουν πλέον τις ίδιες ποιότητες καυσίμου , τότε πρέπει να χρησιμοποιούμε το περισσότερο καθαρό καύσιμο σε συνδυασμό ίσως με ένα άλλο (π.χ. Ελιν - Crystal) που παρέχει την δυνατότητα χρήσης αντιβιοκτόνου λόγω της υπάρξης βιοντίζελ σε όλα τα πετρέλαια σύμφωνα με κοινοτικές οδηγίες.
        -.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gp-mj-1-3
    • DIESEL - MYΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

      Γειά σας και από εμένα.
      Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να υποβάλλω για συζήτηση μια χιλιοειπωμένη ιστορία στην χώρα μας , αυτή του πετρελαίου κίνησης.
      Κάτοχος πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου από το 2006 και επίσης κάτοχος εκ΄νέου ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου από το έτος 2013 , με τεχνολογία DPF και έχοντας σχετική εμπειρία από την χρήση και συντήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου σας παραθέτω τα παρακάτω θέματα προς συζήτηση:

      1. Εχει πραγματικά αλλάξει η ποιότητα των καυσίμων diesel στην χώρα μας. Είστε πλέον ευχαριστημένοι;
      2. Η χρήση πλέον biodiesel κατά ποσοστό είναι απαραίτητη; Σας δημιουργεί προβλήματα;
      3. Η χρήση διαφόρων καθαριστικών είναι πάντοτε εφικτή; Χρησιμοποιείτε τέτοιου είδους καθαριστικά;
      4. Ποιό από τα 'δυνατά χαρτιά' των καυσίμων έχει καλύτερη ποιότητα V POWER DIESEL ή ULTIMATE BP;
      5. Η χρήση του DPF σας αφήνει ικανοποιημένους; Είναι πραγματικά απαραίτητη;
      6. Ξέρουμε όταν αγοράζουμε ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο τι αγοράζουμε πραγματικά και για ποιά χρήση;
        Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω τις απόψεις σας...
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gp-mj-1-3
    • RE: DIESEL - MYΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

      Γειά σας και από εμένα.
      Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα να υποβάλλω για συζήτηση μια χιλιοειπωμένη ιστορία στην χώρα μας , αυτή του πετρελαίου κίνησης.
      Κάτοχος πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου από το 2006 και επίσης κάτοχος εκ΄νέου ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου από το έτος 2013 , με τεχνολογία DPF και έχοντας σχετική εμπειρία από την χρήση και συντήρηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου σας παραθέτω τα παρακάτω θέματα προς συζήτηση:

      1. Εχει πραγματικά αλλάξει η ποιότητα των καυσίμων diesel στην χώρα μας. Είστε πλέον ευχαριστημένοι;
      2. Η χρήση πλέον biodiesel κατά ποσοστό είναι απαραίτητη; Σας δημιουργεί προβλήματα;
      3. Η χρήση διαφόρων καθαριστικών είναι πάντοτε εφικτή; Χρησιμοποιείτε τέτοιου είδους καθαριστικά;
      4. Ποιό από τα 'δυνατά χαρτιά' των καυσίμων έχει καλύτερη ποιότητα V POWER DIESEL ή ULTIMATE BP;
      5. Η χρήση του DPF σας αφήνει ικανοποιημένους; Είναι πραγματικά απαραίτητη;
      6. Ξέρουμε όταν αγοράζουμε ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο τι αγοράζουμε πραγματικά και για ποιά χρήση;
        Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω τις απόψεις σας...
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gp-mj-1-3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr