-
πειτε μου λιγο βρε παιδια γιατι το εχω απορια
Οι ενδειξεις που εχουν τα λάστιχα στα 'καρτελακια' τους ειναι να τις παίρνουμε στα σοβαρα, ή οχι;
Να αναφερω παραδειγμα για να γινω πιο κατανοητος:
Ευρωπαϊκο λάστιχο με βαθμο 'C' στο φρεναρισμα (σε βρεγμενο)
Κινεζικο λάστιχο με βαθμό 'Β' αντίστοιχαεπισης το Κινεζικο εχει και μερικα db χαμηλοτερο θορυβο...
Προφανώς ειναι και αρκετα φτηνοτερο...
η ερωτηση ειναι: 'Το τολμάμε';
-
Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι το χαζοταμπελακι.
Nokia 730 & Tapatalk
-
Καμιά πρόταση για ελαστικά σε fiesta '09 1.4? H διάσταση που φοράει είναι 195/50-15. Τώρα έχω τα michelin pilot. Αν γνωρίζετε και τιμή στο περίπου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι το χαζοταμπελακι.Nokia 730 & Tapatalk
σιγουρα δεν δινει συνολικα την εικονα του ελαστικου, αλλα καθε 'βαθμος' στο φρεναρισμα αντιστοιχει σε καποια μετρα, δεν ειναι να το αγνοείς...
επισης πουθενα δε φαινεται το ποσο γρηγορα σκληραινει ενα ελαστικο, κατι το οποιο ειναι πολυ σημαντικο για μενα...
-
Το ταμπελάκι μιλάει όμως για βρεγμένο μόνο που αποτελεί ένα 20% των ελληνικών καιρικών συνθηκών. Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.
-
Δεν αποκλειεται ο κινεζος να ειναι καλυτερος στις επιδοσεις οπως γραφει και το ταμπελακι, απλα δεν εχει καθολου διαρκεια το ελαστικο, πεφτουν ραγδαια οι επιδοσεις του με την παροδο του χρονου.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
πειτε μου λιγο βρε παιδια γιατι το εχω αποριαΟι ενδειξεις που εχουν τα λάστιχα στα 'καρτελακια' τους ειναι να τις παίρνουμε στα σοβαρα, ή οχι;
Να αναφερω παραδειγμα για να γινω πιο κατανοητος:
Ευρωπαϊκο λάστιχο με βαθμο 'C' στο φρεναρισμα (σε βρεγμενο)
Κινεζικο λάστιχο με βαθμό 'Β' αντίστοιχαεπισης το Κινεζικο εχει και μερικα db χαμηλοτερο θορυβο...
Προφανώς ειναι και αρκετα φτηνοτερο...
η ερωτηση ειναι: 'Το τολμάμε';
Eγώ το τόλμησα πριν 4χρόνια,τα έχω γράψει εδώ μέσα πριν κάμποσες σελίδες,αλλά δεν πρόλαβα να καταλάβω τι παίζει απο φρένο,στρήψιμο κτλ καθώς δεν κατάφερα ποτέ να τα ζυγοσταθμίσω/ευθυγραμμίσω και αντικαταστάθηκαν εντός 4μήνου........είχα δοκιμάσει τα infinity!
βέβαια,πρέπει να πούμε οτι είναι άλλο πράμα τα άγνωστα σε εμάς κορεάτικα nexen,GT radial κτλ και άλλο πράμα τα κινέζικα.... -
Υπάρχει ουσιαστική διάφορα μεταξύ ελαστικών ίδιας τιμής διαφορετικής εταιρείας η ότι πληρώνεις παίρνεις;
Αν θεωρείτε ότι υπάρχει διάφορα ποια η ποιες εταιρίες ειναι καλύτερες;Κάνουμε μια αναζήτηση πριν ανοίξουμε νέο θέμα. Το παρών συγχωνεύεται με το θέμα για τα Ελαστικά στα Τεχνικά Θέματα. [Mod]
-
παιδιά τον Δεκέμβρη είχα πάρει χειμερινά και τώρα ήρθε η ώρα για θερινά...205/55/16
έχω focus 1600 sport 2006, τα προηγούμενα θερινά ήταν premiumcontact5 και πιο παλιά sportcontact2.
Aνεξαρτήτου τιμής τι προτείνετε; ψάχνω για το καλύτερο all around - κυρίως ΑΣΦΑΛΕΙΑ,κατανάλωση, κράτημα, διάρκεια.
να βάλω τα ίδια conti ή να δω κάποιο άλλο;
κάποιος έγραψε ότι τα michelen sport3 είναι καλύτερα; -
Vredestein sportrac 5, nokian line, toyo proxes CF2
-
Δες τα ολα JOPAR
-
Gt radial champiro uhp1 13000km review. Τα λάστιχα συνεχίζουν να αποδίδουν εξαιρετικά και η φθορά είναι σε φυσιολογικά πλαίσια για τα χλμ. Τα λάστιχα κακώς δεν τυγχάνουν της αναγνώρισης που τους αξίζει καθώς είναι εξαιρετικά. Το παράδοξο που συμβαίνει είναι οτι ενω στο βρεγμένο αποδίδουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ, σε πολύ βαθύ νερό χάνουν την επαφη με τον δρόμο νωρίτερα απο αλλά. Στην εθνική για παράδειγμα όταν πεφτω στα νερά που περνάν απο τη μια μεριά στην αλλη όταν ρίχνει καρέκλες (2-3 πόντοι νερό στο σημείο εκεινο) νιώθεις το αμάξι να πλαναρει απο τα 110, ενω με το άλλο αμάξι που φοράει ps3 το φαινόμενο αρχίζει 10-15 χλμ πιο πανω.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
πειτε μου λιγο βρε παιδια γιατι το εχω απορια
Οι ενδειξεις που εχουν τα λάστιχα στα 'καρτελακια' τους ειναι να τις παίρνουμε στα σοβαρα, ή οχι;
Να αναφερω παραδειγμα για να γινω πιο κατανοητος:
Ευρωπαϊκο λάστιχο με βαθμο 'C' στο φρεναρισμα (σε βρεγμενο)
Κινεζικο λάστιχο με βαθμό 'Β' αντίστοιχαεπισης το Κινεζικο εχει και μερικα db χαμηλοτερο θορυβο...
Προφανώς ειναι και αρκετα φτηνοτερο...
η ερωτηση ειναι: 'Το τολμάμε';
Eγώ το τόλμησα πριν 4χρόνια,τα έχω γράψει εδώ μέσα πριν κάμποσες σελίδες,αλλά δεν πρόλαβα να καταλάβω τι παίζει απο φρένο,στρήψιμο κτλ καθώς δεν κατάφερα ποτέ να τα ζυγοσταθμίσω/ευθυγραμμίσω και αντικαταστάθηκαν εντός 4μήνου........είχα δοκιμάσει τα infinity!
βέβαια,πρέπει να πούμε οτι είναι άλλο πράμα τα άγνωστα σε εμάς κορεάτικα nexen,GT radial κτλ και άλλο πράμα τα κινέζικα....Το έψαξα αυτές τις ημέρες για τα Nexen. Βρήκα και δύο!! που τα φορούν 20.000χλμ περίπου και είναι ευχαριστημένοι για την τιμή τους. Νομίζω είναι μία τίμια επιλογή. Κινέζικα ούτε για πλάκα.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
πειτε μου λιγο βρε παιδια γιατι το εχω απορια
Οι ενδειξεις που εχουν τα λάστιχα στα 'καρτελακια' τους ειναι να τις παίρνουμε στα σοβαρα, ή οχι;
Να αναφερω παραδειγμα για να γινω πιο κατανοητος:
Ευρωπαϊκο λάστιχο με βαθμο 'C' στο φρεναρισμα (σε βρεγμενο)
Κινεζικο λάστιχο με βαθμό 'Β' αντίστοιχαεπισης το Κινεζικο εχει και μερικα db χαμηλοτερο θορυβο...
Προφανώς ειναι και αρκετα φτηνοτερο...
η ερωτηση ειναι: 'Το τολμάμε';
Eγώ το τόλμησα πριν 4χρόνια,τα έχω γράψει εδώ μέσα πριν κάμποσες σελίδες,αλλά δεν πρόλαβα να καταλάβω τι παίζει απο φρένο,στρήψιμο κτλ καθώς δεν κατάφερα ποτέ να τα ζυγοσταθμίσω/ευθυγραμμίσω και αντικαταστάθηκαν εντός 4μήνου........είχα δοκιμάσει τα infinity!
βέβαια,πρέπει να πούμε οτι είναι άλλο πράμα τα άγνωστα σε εμάς κορεάτικα nexen,GT radial κτλ και άλλο πράμα τα κινέζικα....Το έψαξα αυτές τις ημέρες για τα Nexen. Βρήκα και δύο!! που τα φορούν 20.000χλμ περίπου και είναι ευχαριστημένοι για την τιμή τους. Νομίζω είναι μία τίμια επιλογή. Κινέζικα ούτε για πλάκα.
ετυχε καποιος γνωστος να παρει την αντιπροσωπια των Aelous στην περιοχη
http://www.aeolus-europe.com/grΛογω 'περιεργης' και 'δυσκολης' διάστασης στα Σουμπαρου, καθως και της πολυ μικρης ποικιλιας που βρισκει κανεις στα 'επωνυμα' ελλαστικα, φορεθηκαν σε καποια Φορεστερ και σε ενα Outback που γνωριζω.
Οι εντυπωσεις ειναι καλες μεχρι στιγμης, το μονο 'σκοτεινο' σημειο ειναι κατα ποσο αυτες θα συνεχισουν, ή μηπως σε κανα χρονο γινουν 'κουτσουρα'
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Gt radial champiro uhp1 13000km review. Τα λάστιχα συνεχίζουν να αποδίδουν εξαιρετικά και η φθορά είναι σε φυσιολογικά πλαίσια για τα χλμ. Τα λάστιχα κακώς δεν τυγχάνουν της αναγνώρισης που τους αξίζει καθώς είναι εξαιρετικά. Το παράδοξο που συμβαίνει είναι οτι ενω στο βρεγμένο αποδίδουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ, σε πολύ βαθύ νερό χάνουν την επαφη με τον δρόμο νωρίτερα απο αλλά. Στην εθνική για παράδειγμα όταν πεφτω στα νερά που περνάν απο τη μια μεριά στην αλλη όταν ρίχνει καρέκλες (2-3 πόντοι νερό στο σημείο εκεινο) νιώθεις το αμάξι να πλαναρει απο τα 110, ενω με το άλλο αμάξι που φοράει ps3 το φαινόμενο αρχίζει 10-15 χλμ πιο πανω.Προφανως η χαραξη τους δεν ειναι προς την αποφυγη της υδρολισθησης σε αυτες τις ταχυτητες.......και αυτο δεν το κανει λιγοτερο καλο λαστιχο,αφου οπως λες στο βρεγμενο τα βρισκεις εξαιρετικα.Το θεμα ειναι και η διαρκεια στο χρονο.....περιμενουμε reviews μελλοντικα.
-
Ο χρήστης JOPAR έγραψε:
παιδιά τον Δεκέμβρη είχα πάρει χειμερινά και τώρα ήρθε η ώρα για θερινά...205/55/16
έχω focus 1600 sport 2006, τα προηγούμενα θερινά ήταν premiumcontact5 και πιο παλιά sportcontact2.
Aνεξαρτήτου τιμής τι προτείνετε; ψάχνω για το καλύτερο all around - κυρίως ΑΣΦΑΛΕΙΑ,κατανάλωση, κράτημα, διάρκεια.
να βάλω τα ίδια conti ή να δω κάποιο άλλο;
κάποιος έγραψε ότι τα michelen sport3 είναι καλύτερα;Καλυτερα απο premiumcontact5 ειναι τα Michelin Pilot sport 3. Ειναι διαφορετικης κατηγοριας λαςτιχο το ενα απο το αλλο. Το συγκεκριμενο Michelin ειναι πιο σπορ κατηγορια. Ακομα καλυτερα στο στενο και στις στροφες ειναι τα bridgestone Adrelanin re002.
Το pilot sport 3 ειναι καλυτερο απο το Adrenalin στη βροχη αλλα στο στεγνο και ειδικα με υψηλες θερμοκρασιες το Adrenalin ειναι καλυτερο απο το pilot. -
Μπηκε καρφακι στο πισω δε λαστιχο αλλα δεν χανει αερα. Μπορω να παω μια βολτα 35 κλμ που θελω και να τρεχω μεχρι 80κλμ?Μεχρι να βαλω κορδονι.
-
Να πας σε ένα ανοιχτό βενζινάδικο που έχει βουλκανιζατέρ και να βάλεις εσωτερικό μπάλωμα και όχι κορδόνι. 5-10 € υπόθεση.
-
Αντοχή σε χρόνο και αντοχή σε χλμ των ελαστικών πανε χέρι χέρι η όχι αναγκαστικά;
-
Όχι αναγκαστικά. Ίσως ισχύει και το αντίθετο καθώς ένα μαλακό λάστιχο που τρώγεται πιο γρήγορα με τα χιλιόμετρα, ξερένεται πιο δύσκολα (επειδή ήταν πιο μαλακό) από ένα πιο σκληρό που βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα. Δεν είναι όμως ούτε αυτό αναγκαίο και κάθε λάστιχο συμπεριφέρεται διαφορετικά. Μεγάλο ρόλο παίζουν και οι συνθήκες που αντιμετωπίζει.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]