-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Πάντως επειδή έγινε κουβέντα για το τι συνιστά ο κατασκευαστής, στην αγγλία η VW λέει ότι συνιστά fixed-interval αλλαγή λαδιών αν οδηγείς σε πόλη, κάνεις συχνά κρύες εκκινήσεις ή πιέζεις ιδιαίτερα τη μηχανή. Αντίθετα συνιστά στο long-life αν κάνεις μεγάλα ταξίδια με σταθερή ταχύτητα και μικρό φόρτο στη μηχανή.Fixed Service (Time and Distance)
**We recommend *this service if you are likely to drive less than 10,000 miles in a year, and if you tend to drive in the following way:Mainly city centre driving, short journeys with frequent cold starts
High engine loading activities, e.g. frequent hill climbs, driving with your vehicle fully loaded and towing
Uneconomical driving using high rpms with heavy acceleration and heavy braking.Flexible Service Regime (LongLife Service)
We recommend this service if you are likely to drive more than 25 miles a day, and if you tend to drive in the following way:Regular long distance driving
Driving at a constant speed with minimum vehicle and engine loading, and minimal towing
Economical driving+1000
-
Παρατειρω οτι τουλαχιστον τις τελευταιες σελιδες δεν εχετε συμπεριλάβει στον προβληματισμό σας το θεμα κοστους κια τον κατασκευαστη οσον αφορά την προμηθεια των υλικών πρωτης τοποθετησης
χχχχχ ποσο καλυτερης τιμης ανα 4αδα ( ισως και 5αδα ) Χ ψψψψψψ εκκατομυριων αυτοκινητων = ΖΖΖΖΖΖ κερδος.
και βεβαιως απο καταστασεις 'ποσο φτυνοτερα θα μου το δωσεις να σε εχω ως προτεινομενο'
Συνηθεις πρακτικές στα τμηματα κοστολογησης -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Nικόλα τρισμέγιστε υπερασπιστή των λαδιών / νεράκια, το δικό μου μοτέρ είχε 248.000 χλμ με 10/60 της Selenia, και το άλλαξα με του Lidl γιατί είχε ακριβήνει πολύ το Selenia και ήδη είχα ετοιμάσει άλλο μοτέρ με βελτιώσεις για να το αλλάξω και δεν με ενδιέφερε αν θα σπάσει αυτό, δυστυχώς για εσένα και τις γνώσεις σου δεν έχει βγάλει ζημιά ή φθορές και τώρα τώρα είναι ακόμα μάχιμο και έχει 365.000 και συνεχίζει να χτυπάει κόφτες όπως πάντα στις 7.100, το μοτέρ είναι Renault F7P.Τα έχω ξανααναφέρει όλα αυτά ξανά και ξανά, απλά τώρα έχουν προχωρήσει τα χλμ.
Πόσα χιλιόμετρα τα κρατάς Quadra τα λάδια από το lidl;
-
εγω επιμενω οσο αφορα το λαδι
ακριβως επανω στις απαιτησεις\προδιαγραφες του κατασκευαστη του κινητηρα
επιλογη μαρκας ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ
Αλλαγες με γνωμονα την χρηση και την κοινη λογικη
Α! και για εμενα βασικος παραγων ειναι ο ΧΡΟΝΟΣ (πχ.ενας χρονος με 2000χλμ πρεπει να δρομολογηθει αλλαγη , και υγρασια ρουφαν και οξιδωνονται και γενικα δεν ειναι τα ιδια με μια αλλη περιπτωση 2000χλμ σε ενα μηνα)
ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ σε ενα τευχος των 4Τ ειχε μια ερευνα του πολυτεχνειου Αθηνων σχετικα με τον χρονο/αλλιωση των λιπαντικων - λογω του οτι ειμαι οπτικος τυπος θυμαμαι 5 δοκιμαστικους σωληνες με μια μπιλια ρουλεμαν μεσα τους - και διαρκειας ενος ετους.Σαν μνημη θυμαμαι οτι ειχαν αλλιωσεις στο τελος του τεστ.
ΑΡΑ κατ'εμε σημαντικος λογος ο χρονος. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Nικόλα τρισμέγιστε υπερασπιστή των λαδιών / νεράκια, το δικό μου μοτέρ είχε 248.000 χλμ με 10/60 της Selenia, και το άλλαξα με του Lidl γιατί είχε ακριβήνει πολύ το Selenia και ήδη είχα ετοιμάσει άλλο μοτέρ με βελτιώσεις για να το αλλάξω και δεν με ενδιέφερε αν θα σπάσει αυτό, δυστυχώς για εσένα και τις γνώσεις σου δεν έχει βγάλει ζημιά ή φθορές και τώρα τώρα είναι ακόμα μάχιμο και έχει 365.000 και συνεχίζει να χτυπάει κόφτες όπως πάντα στις 7.100, το μοτέρ είναι Renault F7P.
Τα έχω ξανααναφέρει όλα αυτά ξανά και ξανά, απλά τώρα έχουν προχωρήσει τα χλμ.
Πόσα χιλιόμετρα τα κρατάς Quadra τα λάδια από το lidl;
5-7.000 γιατί ?
Πάντως έτσι δεν κάνω
http://www.drive.gr/news/kosmos/130000- ... axei-ladia -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Nικόλα τρισμέγιστε υπερασπιστή των λαδιών / νεράκια, το δικό μου μοτέρ είχε 248.000 χλμ με 10/60 της Selenia, και το άλλαξα με του Lidl γιατί είχε ακριβήνει πολύ το Selenia και ήδη είχα ετοιμάσει άλλο μοτέρ με βελτιώσεις για να το αλλάξω και δεν με ενδιέφερε αν θα σπάσει αυτό, δυστυχώς για εσένα και τις γνώσεις σου δεν έχει βγάλει ζημιά ή φθορές και τώρα τώρα είναι ακόμα μάχιμο και έχει 365.000 και συνεχίζει να χτυπάει κόφτες όπως πάντα στις 7.100, το μοτέρ είναι Renault F7P.
Τα έχω ξανααναφέρει όλα αυτά ξανά και ξανά, απλά τώρα έχουν προχωρήσει τα χλμ.
Πόσα χιλιόμετρα τα κρατάς Quadra τα λάδια από το lidl;
5-7.000 γιατί ?
Πάντως έτσι δεν κάνω
http://www.drive.gr/news/kosmos/130000- ... axei-ladiaΤου Νικολα ειναι το ΤΤ;;;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Nικόλα τρισμέγιστε υπερασπιστή των λαδιών / νεράκια, το δικό μου μοτέρ είχε 248.000 χλμ με 10/60 της Selenia, και το άλλαξα με του Lidl γιατί είχε ακριβήνει πολύ το Selenia και ήδη είχα ετοιμάσει άλλο μοτέρ με βελτιώσεις για να το αλλάξω και δεν με ενδιέφερε αν θα σπάσει αυτό, δυστυχώς για εσένα και τις γνώσεις σου δεν έχει βγάλει ζημιά ή φθορές και τώρα τώρα είναι ακόμα μάχιμο και έχει 365.000 και συνεχίζει να χτυπάει κόφτες όπως πάντα στις 7.100, το μοτέρ είναι Renault F7P.
Τα έχω ξανααναφέρει όλα αυτά ξανά και ξανά, απλά τώρα έχουν προχωρήσει τα χλμ.
Πόσα χιλιόμετρα τα κρατάς Quadra τα λάδια από το lidl;
5-7.000 γιατί ?
Πάντως έτσι δεν κάνω
http://www.drive.gr/news/kosmos/130000- ... axei-ladiaΤου Νικολα ειναι το ΤΤ;;;;;;
-
130.000+χλμ. λοιπόν για να γίνει έτσι ο κινητήρας. Δεν ανατινάχθηκε, απλά γέμισε βρώμα από το ξεραμένο λάδι που πιθανότατα έμεινε μέσα μια δεκαετία.
Λογικά για το συγκεκριμένο μοντέλο η Audi δίνει διάστημα long life 30.000χλμ./2 χρόνια. Τώρα αν δεν μπορείτε να καταλάβετε τη διαφορά του 30.000 από το 130.000...Το σημαντικό όμως είναι ότι για να γίνει έτσι ο κινητήρας θέλει πάνω από 130.000χλμ.
-
Διάβασε κανείς το
...**χωρίς να αλλάξει λάδια **...
;
Μάλλον όχι.
-
ρε παιδιά...............πλάκα κάνουμε!!!!
-
Αυτο με τον κινητηρα που και καλα εκανε 130.000 χιλιομετρα χωρις αλλαγη ειναι δημοσιογραφικες βλακειες.Ξερετε πολλους κινητηρες της vw που να μην καινε σταγονα λαδι?Η απαντηση ειναι οχι.Μαλιστα ακομη και αν κανουμε την παραδοχη οτι εναν κινητηρας δεν καιει λαδια,οταν υποβαθμιζεται τοσο η ποιοτητα και συνθεση του λαδιου θα απανθρακωθει μονο του.Αρα πρεπει να συμπληρωσουμε.Αρα ανανεωνεται μερικως το λαδι.Ο κινητηρας του ττ εγινε ετσι πιστευω επειδη δεν αλλαζε λαδια και συμπληρωνε με λαδια ειτε απλα ορυκτελαια ειτε εβαζε και χρησιμοποιημενα λαδια.Δεν εξηγειται αλλιως αυτην η εικονα.
-
Εννοειται οτι συμπληρωνε λαδια...........σιγα μην εκανε 130Κ χλμ με 5 λιτρα λαδι!!!!
Ακομη και ετσι ομως ειναι κατωρθωμα να φτασεις αυτα τα χλμ,χωρις να παρεις κυριολεκτικα το μοτερ στο χερι.....
Πιστευω η αληθεια ειναι καπου στη μεση -
είναι βέβαιο ότι συμπλήρωνε λάδι,
Είχα δει πριν λίγο καιρό παρόμοια κατάσταση σε hyundai accent του 2007 με περίπου τα ίδια χλμ που το κατάλαβε από το βουλωμένο φίλτρο.Και βέβαια αυτός πρόσεχε σίγουρα , το ζέσταινε, το πήγαινε μαλακά στα κρύα, του έβαζε μόνο τα καλύτερα συνθετικά (για συμπλήρωμα) κλπ χαιδεματα
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
...
Πόσα χιλιόμετρα τα κρατάς Quadra τα λάδια από το lidl;5-7.000 γιατί ?
Πάντως έτσι δεν κάνω
http://www.drive.gr/news/kosmos/130000- ... axei-ladiaΓια όσους δεν το πρόσεξαν στο άρθρο παραπάνω, υπάρχει και η πηγή
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=436574 -
τα ΑGIP ειναι 'καλα λαδια';
να αντικαταστησω τα Castrol edge που βαζω με AGIP;
η τιμη ειναι η ιδια περιπου (10€ το λιτρο), οι προδιαγραφες ιδιες
ειδα οτι η AIGPεχει τρεις τυπους στο 5-30 που καλυπτουν τις προδιαγραφες που θελει η Σουμπαρου και ειναι ολα καταλληλα και για φιλτρα μικροσωματιδιων στους πετρελαιοκινητηρες
-
Θεωρω τα edge απ'τα καλυτερα λαδια και σιγουρα ανωτερα απ'τα agip.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Nικόλα τρισμέγιστε υπερασπιστή των λαδιών / νεράκια, το δικό μου μοτέρ είχε 248.000 χλμ με 10/60 της Selenia, και το άλλαξα με του Lidl γιατί είχε ακριβήνει πολύ το Selenia και ήδη είχα ετοιμάσει άλλο μοτέρ με βελτιώσεις για να το αλλάξω και δεν με ενδιέφερε αν θα σπάσει αυτό, δυστυχώς για εσένα και τις γνώσεις σου δεν έχει βγάλει ζημιά ή φθορές και τώρα τώρα είναι ακόμα μάχιμο και έχει 365.000 και συνεχίζει να χτυπάει κόφτες όπως πάντα στις 7.100, το μοτέρ είναι Renault F7P.
Τα έχω ξανααναφέρει όλα αυτά ξανά και ξανά, απλά τώρα έχουν προχωρήσει τα χλμ.
Πόσα χιλιόμετρα τα κρατάς Quadra τα λάδια από το lidl;
5-7.000 γιατί ?
Πάντως έτσι δεν κάνω
http://www.drive.gr/news/kosmos/130000- ... axei-ladiaΓιατί δεν ξέρω τι ποιότητας είναι και ήθελα να μάθω
-
φιλη πηρε αμαξι πριν εναν χρονο...καινουριο.
λογω μαστερ εξωτερικο, που δεν το πηρε μαζι της το αμαξι εχει 1700χλμ!!
της εβγαλε μηνυμα για αλλαγη λαδιου!!..λογικο το ετησιο σερβις.
να το κανει ή τσαμπα λεφτα;; -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
φιλη πηρε αμαξι πριν εναν χρονο...καινουριο.
λογω μαστερ εξωτερικο, που δεν το πηρε μαζι της το αμαξι εχει 1700χλμ!!
της εβγαλε μηνυμα για αλλαγη λαδιου!!..λογικο το ετησιο σερβις.
να το κανει ή τσαμπα λεφτα;;να το κάνει καθαρά για την εγγύηση.....
τρανό παράδειγμα οτι ούτε αλγόριθμοι υπάρχουν που συνυπολογίζουν χλμ,στροφές,κτλ,ούτε τίποτα.....ενα απλό ημερολόγιο είναι που θέλει κάθε τόσο reset. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
φιλη πηρε αμαξι πριν εναν χρονο...καινουριο.
λογω μαστερ εξωτερικο, που δεν το πηρε μαζι της το αμαξι εχει 1700χλμ!!
της εβγαλε μηνυμα για αλλαγη λαδιου!!..λογικο το ετησιο σερβις.
να το κανει ή τσαμπα λεφτα;;να το κάνει καθαρά για την εγγύηση.....
τρανό παράδειγμα οτι ούτε αλγόριθμοι υπάρχουν που συνυπολογίζουν χλμ,στροφές,κτλ,ούτε τίποτα.....ενα απλό ημερολόγιο είναι που θέλει κάθε τόσο reset.Αυτό το συμπέρασμα από που προκύπτει;;
Αν εκανε χλμ , το λαμπάκι θα άναβε νωρίτερα είναι ρύθμιση ή φθορά λόγω χλμ ή φθορά λόγω χρόνου, όποιο έρθει πρώτο
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]