-
Σε άλλες εποχές δεν θα προλάβαιναν τις παραγγελίες http://www.drive.gr/news/agora/anakoino ... kai-cabrio
-
Προς κατόχους BMW X3 diesel από 2011 και μετά (τελευταίο facelift αν δεν κάνω λάθος...)
Όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη να γράψει επιγραμματικά :- Κατανάλωση πραγματική εντός και εκτός πόλεως
- Ετήσιο κόστος σέρβις - συντήρησης
- Ενδεχόμενες βλάβες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής (ή - που το απεύχομαι - έχετε δει στο δικό σας αμάξι...)
- Τέλη κυκλοφορίας - φόρος πολυτελείας - ασφάλεια σε ετήσια βάση
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
-
Θα με ενδιέφερε και εμένα μια απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα τόσο για το δίλιτρο πετρελαιοκίνητο Χ3 όσο και για το Χ1.
Όσον αφορά όμως το 4ο ερώτημα,ο φόρος πολυτελείας(και το τεκμήριο) για ένα αμάξι 4ετίας δεν είναι standard στα 440 ευρώ;;
Όσο για τα τέλη,στην καινούρια Χ3 είναι 149 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη δίλιτρη με τα 143 άλογα και 253 ευρώ σ'αυτήν με τα 184 άλογα.Δεν ξέρω αν η Χ3 του 2011 έχει κάποιες διαφορές. -
440 για τα πρώτα 5 έτη
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Προς κατόχους BMW X3 diesel από 2011 και μετά (τελευταίο facelift αν δεν κάνω λάθος...)
Όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη να γράψει επιγραμματικά :- Κατανάλωση πραγματική εντός και εκτός πόλεως
- Ετήσιο κόστος σέρβις - συντήρησης
- Ενδεχόμενες βλάβες που έχουν ακουστεί μέχρι στιγμής (ή - που το απεύχομαι - έχετε δει στο δικό σας αμάξι...)
- Τέλη κυκλοφορίας - φόρος πολυτελείας - ασφάλεια σε ετήσια βάση
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
Καλησπέρα
- κατανάλωση αυστηρά εντός πόλης 8-9λ/100
- Στα 3+ χρόνια κατοχής σε προγραμματισμένα service 200 Ευρώ (λάδια, φίλτρα και υγρά φρένων).
- Τίποτα μέχρι τώρα.
- Τέλη 250 Ευρώ, Φ.Π 440 Ευρώ ασφάλεια με κλοπή κάπου στα 750 Ευρώ
Πρισσότερα viewtopic.php?f=15&t=21470&p=3091901&hilit=f25#p3091901
-
Να ευχαριστήσω για τις απαντήσεις και...υπενθυμίσεις!!
Δικαιολογούμαι να ξεχνάω αυτές τις μέρες...καθώς μου έχει πάρει τα μυαλά η ...δεύτερη κοράκλα που μόλις έσκασε μύτη! -
Μπράβο σας!
Πάντα με ασφάλεια! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Να ευχαριστήσω για τις απαντήσεις και...υπενθυμίσεις!!
Δικαιολογούμαι να ξεχνάω αυτές τις μέρες...καθώς μου έχει πάρει τα μυαλά η ...δεύτερη κοράκλα που μόλις έσκασε μύτη! -
δεκτό ως δώρο ένα X3 diesel μοντέλο 2012-2013...κι ας μην έχει φιόγκο!! lol
-
καλά πάρε τώρα τον φιόγκο και .......έχεις να λαμβάνεις!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
καλά πάρε τώρα τον φιόγκο και .......έχεις να λαμβάνεις!LOL!
κάτι μου λέει ότι με τον...φιόγκο θα μείνω!! -
http://www.zougla.gr/automoto/article/b ... ikloforias
-
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... tin-bmw-x3
-
Η Σειρά 1 της BMW ετοιμάζεται να αποκτήσει για πρώτη φορά και σεντάν έκδοση, προκειμένου να ανταγωνιστεί τα άμεσα αντίπαλα μοντέλα Mercedes CLA και Audi A3 Sport Sedan. Αυτή την περίοδο η 4θυρη BMW Σειρά 1 βρίσκεται στον Αρκτικό Κύκλο για εκτεταμένες δοκιμές σε άκρως αντίξοες καιρικές συνθήκες, ενώ το λανάρισμά της αναμένεται προς τα τέλη του 2015 ή αρχές του 2016.
Παρά το γεγονός ότι θα φέρει τον αριθμό «1», το πιο πιθανό είναι να πρόκειται για ένα εξολοκλήρου νέο μοντέλο και δεν θα αποτελεί απλά μια 5θυρη Σειρά 1 με τρίτο όγκο. Ανεπίσημες προς το παρόν πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα UKL, δηλαδή σε αυτή που εξελίχθηκε η προσθιοκίνητη BMW Σειρά 2 Active Tourer, ενώ σε αυτή θα βασιστεί και η επερχόμενη BMW X1. Ωστόσο εκτός από τις εκδόσεις με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς θα υπάρχουν και οι τετρακίνητες xDrive.Σχεδιαστικά θα διατηρεί ισχυρούς δεσμούς με την προσφάτως ανανεωμένη BMW Σειρά 1, πίσω θα έχει το χαρακτηριστικό «κόψιμο» Hofmeister kick, το πίσω παρμπρίζ θα διαθέτει έντονη κλίση και το πίσω καπό θα είναι υπερυψωμένο (ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες από τον σχεδιαστή Remco M). Από πλευράς κινητήρων, αναμένεται να τροφοδοτείται με τους νέους 3κύλινδρους TwinPower Turbo των 1.5 λίτρων βενζίνης και ντίζελ, καθώς και με τους 2λιτρους.
-
οι ντίζελ που βγάζει η BMW στα χαμηλά κυβικά (1.500) με τα 115 άλογα δε νομίζω ότι ταιριάζουν με το dna της εταιρίας...θα σέρνονται τα αυτοκίνητα! Το ίδιο θα βάλει και στη νέα X1.
http://auto.in.gr/espionage/article/?aid=1231393496
Εάν θέλεις diesel και αξιοπρεπή κίνηση θα πρέπει να πας σε δίλιτρο!
Κρίμα - το νέο X1 φαίνεται να είναι πολύ πιο ωραίο από το προηγούμενο...- να μην υπάρχει και μια ενδιάμεση επιλογή, εκτός αν το υβριδικό μοντέλο που θα βγει αργότερα είναι σε λογική τιμή (χλωμό...) -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
οι ντίζελ που βγάζει η BMW στα χαμηλά κυβικά (1.500) με τα 115 άλογα δε νομίζω ότι ταιριάζουν με το dna της εταιρίας...θα σέρνονται τα αυτοκίνητα! Το ίδιο θα βάλει και στη νέα X1.
http://auto.in.gr/espionage/article/?aid=1231393496
Εάν θέλεις diesel και αξιοπρεπή κίνηση θα πρέπει να πας σε δίλιτρο!
Κρίμα - το νέο X1 φαίνεται να είναι πολύ πιο ωραίο από το προηγούμενο...- να μην υπάρχει και μια ενδιάμεση επιλογή, εκτός αν το υβριδικό μοντέλο που θα βγει αργότερα είναι σε λογική τιμή (χλωμό...)ειναι, δεν ειναι φιλοσοφια της, εβγαλε τετοιο κινητηρα. Οπως και στα φτηνα μοντελα βαζει μπροστα κινηση.
Οπως και στα χαμηλα κιβυκα βαζει τουρμπο.....επιτελους!
Παντα οτι προσταζει ο ανταγωνισμος και οχι η ιστορια! -
Πλέον σε όλα βάζει τούρμπο... δυστυχώς!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πλέον σε όλα βάζει τούρμπο... δυστυχώς!!!γιατι δυστυχως....? Δεν εχουν αναφερθει προβληματα, τουλαχιστον ακομα!
-
Το σχόλιο του Δία δεν είχε να κάνει με την αξιοπιστία των turbo αλλά με το feeling στην οδήγηση. Είναι της ατμοσφαιρικής σχολής.
-
και των τελών κυκλοφορίας...????
BMW FORUM