-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Καποιος που θελει να κρατησει το αμαξι του για χρονια και αλλαζει λαδια στα 30.000χλμ επειδη απλα το λεει η εταιρεια, ε ας παει σε καμια 10ρια χρονια που ο κινητηρας ή θα καιει λαδια σαν φριτεζα, ή θα υπολειτουργει ή θα σπασει, να της ζητησει το λογο στην εταιρεια.
Απο την αλλη και καποιος που αλλαζει καθε 7 χιλιαδες χωρις ιδιαιτερο λογο, σε βαθος χρονου εχουν χασει ενα αξιολογο ποσο χωρις να προσφερουν επιπλεον οφελος στον κινητηρα τους. Παντως σιγουρα δεν δημιουργειται αλλο προβλημα, περα απο το οικονομικο.Η Opel γενικά έχει παρόμοια προγράμματα με την ΒΜW. Δεν ξέρω αν πρόκειται για κάποια εξαίρεση ο 1000αράκης του Agila.
Μόλις πριν λίγα μηνύματα έγραψα πως έχω αλλάξει λάδια στη διετία με 25.000χλμ. και ο κινητήρας μου είναι άνω των 10 ετών και όχι δεν καίει λάδια. Γιατί να καίει?** Έγιναν οι δοκιμές και το αποτέλεσμά τους το βλέπετε στο βιβλίο οδηγιών.**
Επίσης πώς είσαι σίγουρος πως δε δημιουργείται άλλο πρόβλημα? Απλά το ξέρεις ...από που? Τα άστρα γυρίζουν γύρω από τη γη ...επειδή τα βλέπεις να γυρίζουν? Επαναλαμβάνω πως όλα τα τεστ, οι αναλύσεις λαδιών, οι επιστήμονες που έχουν δουλέψει στο θέμα (και όχι μηχανικοί/λαδάδες) λένε πως τα λάδια έχουν ένα ιδανικό διάστημα αλλαγής. Αν τα αλλάξεις πιο πριν ή πιο μετά κάνεις κακό. Προφανώς το πιο πριν βλάπτει λίγο και το πιο μετά πολύ. Για αυτό και τα service computers που έχουν τα καινούργια είναι πολύτιμα εργαλεία.ΥΓ. Δεν ξέρω πόσοι ξέρουν ότι οι κατασκευαστές ακόμα και ταπεινοί όπως η Opel, έχουν λίστα με προτεινόμενα ελαστικά. Ε ρε π@ύστη πάντα είναι καλά και ταιριάζουν τα λάστιχα που προτείνουν, τουλάχιστον από την προσωπική μου εμπειρία.
σχετικα με το Υ.Γ σου......η VW φέρνει κάποια μοντέλα της με ελαστικά nexen!!!είπες τίποτα;;;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Καποιος που θελει να κρατησει το αμαξι του για χρονια και αλλαζει λαδια στα 30.000χλμ επειδη απλα το λεει η εταιρεια, ε ας παει σε καμια 10ρια χρονια που ο κινητηρας ή θα καιει λαδια σαν φριτεζα, ή θα υπολειτουργει ή θα σπασει, να της ζητησει το λογο στην εταιρεια.
Απο την αλλη και καποιος που αλλαζει καθε 7 χιλιαδες χωρις ιδιαιτερο λογο, σε βαθος χρονου εχουν χασει ενα αξιολογο ποσο χωρις να προσφερουν επιπλεον οφελος στον κινητηρα τους. Παντως σιγουρα δεν δημιουργειται αλλο προβλημα, περα απο το οικονομικο.Η Opel γενικά έχει παρόμοια προγράμματα με την ΒΜW. Δεν ξέρω αν πρόκειται για κάποια εξαίρεση ο 1000αράκης του Agila.
Μόλις πριν λίγα μηνύματα έγραψα πως έχω αλλάξει λάδια στη διετία με 25.000χλμ. και ο κινητήρας μου είναι άνω των 10 ετών και όχι δεν καίει λάδια. Γιατί να καίει?** Έγιναν οι δοκιμές και το αποτέλεσμά τους το βλέπετε στο βιβλίο οδηγιών.**
Επίσης πώς είσαι σίγουρος πως δε δημιουργείται άλλο πρόβλημα? Απλά το ξέρεις ...από που? Τα άστρα γυρίζουν γύρω από τη γη ...επειδή τα βλέπεις να γυρίζουν? Επαναλαμβάνω πως όλα τα τεστ, οι αναλύσεις λαδιών, οι επιστήμονες που έχουν δουλέψει στο θέμα (και όχι μηχανικοί/λαδάδες) λένε πως τα λάδια έχουν ένα ιδανικό διάστημα αλλαγής. Αν τα αλλάξεις πιο πριν ή πιο μετά κάνεις κακό. Προφανώς το πιο πριν βλάπτει λίγο και το πιο μετά πολύ. Για αυτό και τα service computers που έχουν τα καινούργια είναι πολύτιμα εργαλεία.ΥΓ. Δεν ξέρω πόσοι ξέρουν ότι οι κατασκευαστές ακόμα και ταπεινοί όπως η Opel, έχουν λίστα με προτεινόμενα ελαστικά. Ε ρε π@ύστη πάντα είναι καλά και ταιριάζουν τα λάστιχα που προτείνουν, τουλάχιστον από την προσωπική μου εμπειρία.
1.2 ειναι ο κινητηρας του agila που αναφερομαι με 86 αλογα.
Δηλαδη μια εταιρεια που κυκλοφορει εναν νεο κινητηρα, πως ξερει πως αντιδρα σε βαθος 10-15 ετων στην τυπικη συντηρηση που η ιδια οριζει?
Εχεις δει ανοιχτο κινητηρα με αλλαγες στις 25.000χλμ τι μουργα εχει μαζεψει μετα απο καμια 100στη χιλιαδες χλμ?Επισης, το οτι πολλες φορες τα μεγαλα διαστηματα σερβις ειναι κολπο marketing για να φαινεται οτι το κοστος συντηρησης ενος μοντελου α ειναι μικροτερο απο ενος β και να το προτιμησει ο υποψηφιος αγοραστης? Ακομα κι αν μακροπροθεσμα οι φθορες του αυτοκινητου ειναι αυξημενες.
Α, και κατι ακομα.
Η bmw τοσα χρονια εδινε ως μοναδικο προτεινομενο λαδι στα Μ μοντελα της το castrol TWS 10w60, ενω εδω και καμα χρονο λεει να χρησιμοποιειται το edge 5W30 που ειναι εντελως διαφορετικο λαδι.
Εσυ λοιπον που πας κατα γραμμα με βαση οσα λενε οι εταιρειες, πως θα σου φαινοταν να εχεις μια Μ3 Ε46 και να χρησιμοποιουσες εδω και μια 10ετια τα 10-60 και τωρα η εταιρεια να σου λεει οτι το καταλληλο ειναι το 5-30?
Ο καθενας λοιπον να εμπιστευεται τις εταιρειες σε γενικες γραμμες αλλα ολα με μετρο.
Θαυματουργο λαδι που να κρατα 30.000χλμ και ο κινητηρας να ειναι διαμαντι σε 200.000 χλμ δεν εχει βρεθει ακομα, ο,τι και να λεει η καθε εταιρεια. -
Οι εταιρείες κάνουν τεστ που προσομειώνουν όλη τη διάρκεια ζωής ενός μοτέρ σε λίγες εκατοντάδες ώρες. Για παράδειγμα μπορεί να δουλεύουν τον κινητήρα σε στροφές πάνω από τον κόφτη ...συνέχεια. Σε μαζικής παραγωγής μοτέρ τα τεστ αυτά είναι εξαντλητικά. Σε περιορισμένης παραγωγής μοτέρ όπως τα 'Μ' τα τεστ αυτά είναι πιο περιορισμένα και ναι η οδηγία της ΒΜW για 10W-60 ήταν λάθος. Μιλάμε όμως για την εξαίρεση.
Για τελευταία φορά, το μοτέρ μου έχει πολύ πάνω από 100.000χλμ. και ΔΕΝ έχει καθόλου μούργα. Πλέον δεν απέχω και τόσο πολύ από τις 200.000χλμ. αν και μάλλον δε θα τα φτάσει αυτά τα χιλιόμετρα στα χέρια μου.
Αλλά βάζω εγκεκριμένα λάδια όχι 10W-40 'για τις Ελληνικές συνθήκες' που στοκάρει ο χψ λαδάς.Τελικά ποιος είσαι εσύ που λες 'Θαυματουργο λαδι που να κρατα 30.000χλμ και ο κινητηρας να ειναι διαμαντι σε 200.000 χλμ δεν εχει βρεθει ακομα'? Τα μοντέρνα μοτέρ με τα κατάλληλα λάδια, μένουν σαν καινούργια για πάντα πρακτικά. Η Honda πρόσφατα έδινε εγγύηση 1.000.000χλμ. για κάποιο από τα diesel της σε ορισμένες χώρες. Η Opel εδώ δίνει εγγύηση 6 χρόνια/180.000χλμ. για τα diesel της με αλλαγές στις 50.000χλμ.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
... Τα μοντέρνα μοτέρ με τα κατάλληλα λάδια, μένουν σαν καινούργια για πάντα πρακτικά. Η Honda πρόσφατα έδινε εγγύηση 1.000.000χλμ. για κάποιο από τα diesel της σε ορισμένες χώρες. Η Opel εδώ δίνει εγγύηση 6 χρόνια/180.000χλμ. για τα diesel της με αλλαγές στις 50.000χλμ.Δηλαδή αν αλλάζεις όσο συχνά χρειάζεται τα λάδια/φίλτρα δεν χρειάζεται άλλη συντήρηση ο πετρελαιοκινητήρας; Και μπορεί να βγάλει τόσα πολλά χλμ χωρίς έστω καθαρισμούς πχ των μπεκ;
-
η εγγυηση δινεται για κινητηρα, οχι περιφερειακα
εννοειται οτι στα τοσα χιλιομετρα κατι θα φθαρει κατι θα χαλασαει, αλλα ο κινητηρας θα λειτουργει εστω με καποιες φθορες -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Οι εταιρείες κάνουν τεστ που προσομειώνουν όλη τη διάρκεια ζωής ενός μοτέρ σε λίγες εκατοντάδες ώρες. Για παράδειγμα μπορεί να δουλεύουν τον κινητήρα σε στροφές πάνω από τον κόφτη ...συνέχεια. Σε μαζικής παραγωγής μοτέρ τα τεστ αυτά είναι εξαντλητικά. Σε περιορισμένης παραγωγής μοτέρ όπως τα 'Μ' τα τεστ αυτά είναι πιο περιορισμένα και ναι η οδηγία της ΒΜW για 10W-60 ήταν λάθος. Μιλάμε όμως για την εξαίρεση.
Για τελευταία φορά, το μοτέρ μου έχει πολύ πάνω από 100.000χλμ. και ΔΕΝ έχει καθόλου μούργα. Πλέον δεν απέχω και τόσο πολύ από τις 200.000χλμ. αν και μάλλον δε θα τα φτάσει αυτά τα χιλιόμετρα στα χέρια μου.
Αλλά βάζω εγκεκριμένα λάδια όχι 10W-40 'για τις Ελληνικές συνθήκες' που στοκάρει ο χψ λαδάς.Τελικά ποιος είσαι εσύ που λες 'Θαυματουργο λαδι που να κρατα 30.000χλμ και ο κινητηρας να ειναι διαμαντι σε 200.000 χλμ δεν εχει βρεθει ακομα'? Τα μοντέρνα μοτέρ με τα κατάλληλα λάδια, μένουν σαν καινούργια για πάντα πρακτικά. Η Honda πρόσφατα έδινε εγγύηση 1.000.000χλμ. για κάποιο από τα diesel της σε ορισμένες χώρες. Η Opel εδώ δίνει εγγύηση 6 χρόνια/180.000χλμ. για τα diesel της με αλλαγές στις 50.000χλμ.
εχεις δικιο, σε BMW με κινητηρα M τα τεστ του κινητηρα δεν ειναι εξαντλητικα και τα περνανε στο μπαι, τοσο χαλαρα που χρειαστικαν 10 χρονια για να καταλαβουν το λαθος στον κινητηρα της ναυαρχιδας τους.
αληθεια εσυ πιστευεις στον συγκεκριμενο κινητηρα οτι το 5w/30 προσφερει μεγαλυτερη προστασια απο το 10w/60? -
Το μοτέρ αυ το δεν έχει μόνο μια αντλία λαδιού, αν τους αύξησαν τις παροχές έχει ανέβει και η πίεση στα νεράκια λάδια.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Οι εταιρείες κάνουν τεστ που προσομειώνουν όλη τη διάρκεια ζωής ενός μοτέρ σε λίγες εκατοντάδες ώρες. Για παράδειγμα μπορεί να δουλεύουν τον κινητήρα σε στροφές πάνω από τον κόφτη ...συνέχεια. Σε μαζικής παραγωγής μοτέρ τα τεστ αυτά είναι εξαντλητικά. Σε περιορισμένης παραγωγής μοτέρ όπως τα 'Μ' τα τεστ αυτά είναι πιο περιορισμένα και ναι η οδηγία της ΒΜW για 10W-60 ήταν λάθος. Μιλάμε όμως για την εξαίρεση.
Για τελευταία φορά, το μοτέρ μου έχει πολύ πάνω από 100.000χλμ. και ΔΕΝ έχει καθόλου μούργα. Πλέον δεν απέχω και τόσο πολύ από τις 200.000χλμ. αν και μάλλον δε θα τα φτάσει αυτά τα χιλιόμετρα στα χέρια μου.
Αλλά βάζω εγκεκριμένα λάδια όχι 10W-40 'για τις Ελληνικές συνθήκες' που στοκάρει ο χψ λαδάς.Τελικά ποιος είσαι εσύ που λες 'Θαυματουργο λαδι που να κρατα 30.000χλμ και ο κινητηρας να ειναι διαμαντι σε 200.000 χλμ δεν εχει βρεθει ακομα'? Τα μοντέρνα μοτέρ με τα κατάλληλα λάδια, μένουν σαν καινούργια για πάντα πρακτικά. Η Honda πρόσφατα έδινε εγγύηση 1.000.000χλμ. για κάποιο από τα diesel της σε ορισμένες χώρες. Η Opel εδώ δίνει εγγύηση 6 χρόνια/180.000χλμ. για τα diesel της με αλλαγές στις 50.000χλμ.
Ηταν λαθος τα 10-60 για αγωνιστικα μοτερ που χτυπαν 8000 στροφες και ειναι σωστα τα 5-30?
Και κατα τ'αλλα οι εταιρειες ξερουν παντα καλυτερα οταν μια απ'τις πιο σοβαρες εταιρειες παγκοσμιως προτεινε για τα πιο ακριβα της μοντελα αλλα λαδια (εντελως διαφορετικα) μεχρι πριν κανα 2 χρονια και αλλα τωρα?Και μου λες να παρω εγω στα σοβαρα την καθε αλλη εταιρεια που μου λεει πχ να αλλαζω λαδια σε αυτοκινητα που λιωνουν στην πολη καθε 20-30.000 χλμ?
Κι εσυ που ξερεις τι κανουν τα καινουρια μοτερ μετα απο 300.000χλμ?
Ποιο νεας γενιας μοτερ εχει κανει τοσα χλμ και το'χεις δει εσυ ανοιχτο και να ειναι διαμαντι με αλλαγες στις 30.000 χλμ?Οι εταιρειες εχουν κανει παμπολλες πατατες κατα καιρους, ενω εχουν ενα καρο λογους να προτεινουν ελλιπη συντηρηση για τα αμαξια τους.
Ποια εταιρεια συμφερει καποιος να κραταει 20 χρονια το αμαξι του κι οχι 6-7?
Επισης, ποια εταιρεια συμφερει να λεει οτι το αμαξι της θελει λαδια καθε 10-15.000χλμ οταν ο ανταγωνισμος λεει οτι θελει καθε 30.000χλμ? Ο αδαης δεν θα προτιμησει τη δευτερη περιπτωση, ακομα κι αν δεν εξασφαλιζει μεγιστη μακροζωια κινητηρα?Οι εταιρειες λοιπον εχουν καθε λογο να υπερβαλλουν στη διαρκεια των σερβις.
Απ'την αλλη, το αντιθετο συμβαινει για συνεργεια και λαδαδες που τους συμφερει το συχνο σερβις.
Γι'αυτο ο καθενας πρεπει να βαζει ολα τα δεδομενα κατω και να μην εμπιστευεται τυφλα κανεναν, αλλα να βρισκει μια μεση λυση. -
Το να αλλαζεις λαδια νωριτερα απο το προτεινόμενο ΔΕΝ κανει απολύτως κανενα κακό στον κινητήρα, ΟΥΤΕ αυτο το λίγο που μας λεει ο φιλος νικολας. Απλα εκεινος που τα αλλαζει νωρις, πετάει ενα λαδι του οποιου οι λιπαντικες, καθαριστικες και λοιπες ιδιοτητες του δεν εχουν φτασει ακομα στα ορια τους. Αυτο σημαινει οτι το λαδι δεν δουλευει λιγοτερο καλα πχ στα 7500 απο οτι στα 15000. Ημαρτον δηλαδη, δεν χρειαζονται μελετες και τεστ για να το καταλαβει κανεις αυτο, κοινη λογικη μονο. Αν υπήρχε 'φάσμα' χιλιομετρων στο οποιο ακομα το λαδι δεν λειτουργει επαρκως ή τελος πάντων λιγότερο επαρκως τοτε καποια στιγμη ολοι οι κινητηρες θα παρουσιαζαν προβλημα.
-
Το 10-60 TWS δεν έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την BMW για του κινητήρες της σειράς M? Πως γίνεται αυτό το λάδι να είναι λάθος και ένα γενικό (για όλους του κινητήρες της bmw) 5-30 να είναι πιο κατάλληλο?
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος για την M5 είχα διαβάσει ότι η αλλαγή από 10-60 σε 5-30 έγινε ύστερα απο πίεση του τμήματος μαρκετινκ ώστε να χρησιμοποιούν τα διαδεδομένα 5-30 παρά τα σπάνια 10-60 με τις κατάλληλες προδιαγραφές. Όμως οι μηχανικοί της bmw επέμεναν για 10-60. Φυσικά το μαρκετιγκ νίκησε
-
Ειστε σιγουροι δηλαδη οτι η BMW επισημα αλλαξε την ρευστοτητα και στα προηγουμενα μοτερ M;Εδωσε οδηγια να χρησιμοποιοουν 5W30;Ουτε ενα 0W40 βρε παιδι μου
Γιατι απο το 60 να παμε στο 30 ειναι μεγαλη κατηφορα
Η AMG παντως τονιζει χρησιμοποιηστε αποκλειστικα λιπαντικο SAE 0W40 ή 5W40 -
Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
Ειστε σιγουροι δηλαδη οτι η BMW επισημα αλλαξε την ρευστοτητα και στα προηγουμενα μοτερ M;Εδωσε οδηγια να χρησιμοποιοουν 5W30;Ουτε ενα 0W40 βρε παιδι μου
Γιατι απο το 60 να παμε στο 30 ειναι μεγαλη κατηφορα
Η AMG παντως τονιζει χρησιμοποιηστε αποκλειστικα λιπαντικο SAE 0W40 ή 5W40Ναι το ειπε και για τα προηγουμενα Μ μοτερ.
Αλλωστε το συγκεκριμενο castrol 10-60 που ηταν μονο για κινητηρες Μ δεν υπαρχει πλεον. Το σημερινο 10-60 ειναι διαφορετικο.Αλλα και παλι, 5-30 λαδι για v8 τουρμπο 550 αλογων οπως ειναι ο τελευταιος κινητηρας των Μ5/6, δεν στεκει κατα τη γνωμη μου.
-
H BMW είχε μια οδηγία για 10W-60 που 'στέκει' όπως λέει ο συρμός αλλά το γεγονός είναι πως άρχισαν να βγάζουν προβλήματα τα μοτέρ και νωρίς. Άλλαξε την οδηγία αναδρομικά η οποία πρακτικά πιάνει όλα τα ατμοσφαιρκά μοτέρ από e39 και e46 και μετά. Πάντως δεν αιτιολόγησε την αλλαγή αυτή. Σε κάθε περίπτωση όμως δείχνει πως η λογική όσο πιο χοντρό τόσο πιο καλό στα λιπαντικά δεν πιάνει πια.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H BMW είχε μια οδηγία για 10W-60 που 'στέκει' όπως λέει ο συρμός αλλά το γεγονός είναι πως άρχισαν να βγάζουν προβλήματα τα μοτέρ και νωρίς. Άλλαξε την οδηγία αναδρομικά η οποία πρακτικά πιάνει όλα τα ατμοσφαιρκά μοτέρ από e39 και e46 και μετά. Πάντως δεν αιτιολόγησε την αλλαγή αυτή. Σε κάθε περίπτωση όμως δείχνει πως η λογική όσο πιο χοντρό τόσο πιο καλό στα λιπαντικά δεν πιάνει πια.το παράδειγμα στο είπανε για να σου αποδείξουν οτι οι κατασκευαστές και οι επιλογές τους δεν είναι πανάκεια..........και ξαναρωτώ,ένα μοτέρ χ θέλει το ίδιο λιπαντικό και διαστήματα αλλαγών στη Σ.Αραβία και στη Νορβηγία;;;
-
Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, καλό είναι όποιος εκφράζει αποψεις επί τεχνικών θεμάτων να αναφέρει και την ιδιότητα του για να φαίνεται-αξιολογείται αν έχει τεχνική άποψη βασισμένη σε στοιχεία ή και εμπειρία ή απλά είναι παπαγάλος του τύπου άκουσα από φίλο φίλου κλπ
Τα τεχνικά θέματα δεν είναι θέμα δημοκρατικής άποψης αλλά στοιχείων και έρευνας. -
Για να έχετε σωστή άποψη με τα τότε 10-60 και τα σημερινά 5-30 που προτείνει η BMW θα πρέπει να γνωρίζεται αν υπάρχουν αλλαγές στα εσωτερικά του κινητήρα και στις αντλίες λαδιού, αν δεν ξέρετε αν έχουν γίνει αλλαγές και ποιές είναι αυτές τότε όλη αυτή η συζήτηση είναι στον αέρα και είναι προσπάθεια επιβολής ενός - εγώ - που δεν έχει σχέση με την μηχανολογία / χημεία.
-
Μήπως παίζει ρόλο ότι σταμάτησε η BMW την συνεργασία με την Castrol και από φέτος συνιστά λιπαντικά Shell;
Υ.Γ. Με την επόμενη αλλαγή λαδιών θα αλλάζεται και η τάπα που γράφει Castrol
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
H BMW είχε μια οδηγία για 10W-60 που 'στέκει' όπως λέει ο συρμός αλλά το γεγονός είναι πως άρχισαν να βγάζουν προβλήματα τα μοτέρ και νωρίς. Άλλαξε την οδηγία αναδρομικά η οποία πρακτικά πιάνει όλα τα ατμοσφαιρκά μοτέρ από e39 και e46 και μετά. Πάντως δεν αιτιολόγησε την αλλαγή αυτή. Σε κάθε περίπτωση όμως δείχνει πως η λογική όσο πιο χοντρό τόσο πιο καλό στα λιπαντικά δεν πιάνει πια.
το παράδειγμα στο είπανε για να σου αποδείξουν οτι οι κατασκευαστές και οι επιλογές τους δεν είναι πανάκεια..........και ξαναρωτώ,ένα μοτέρ χ θέλει το ίδιο λιπαντικό και διαστήματα αλλαγών στη Σ.Αραβία και στη Νορβηγία;;;
Ο κατασκευαστής σε ό,τι προτείνει βάζει ένα περιθώριο ασφαλείας ώστε αυτό να ισχύει και Σ.Αραβία και Νορβηγία. Άλλωστε κάνουν και τα αντίστοιχα θερμά και ψυχρά τεστ στον αρκτικό κύκλο και την έρημο. Προφανώς τίποτα δεν είναι πανάκεια, αλλά το αποτέλεσμα μελέτης και έρευνας είναι το καλύτερο που μπορούμε να έχουμε. Πόσο μάλλον όταν αυτό το συνοδεύει και εγγύηση.
Εγώ πάντως θα πάω στο άλλο άκρο. Δείξτε μου ένα μοτέρ που πάντα έβαζε 10W-60 με πάνω από 200.000χλμ. που να μην έχει ανοιχτεί. Να έχει 200.000χλμ. και να δουλεύει όπως καινούργιο. Δε λέω πως δεν υπάρχει, αλλά αν κάποιος γνωρίζει ας ποστάρει.
Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, καλό είναι όποιος εκφράζει αποψεις επί τεχνικών θεμάτων να αναφέρει και την ιδιότητα του για να φαίνεται-αξιολογείται αν έχει τεχνική άποψη βασισμένη σε στοιχεία ή και εμπειρία ή απλά είναι παπαγάλος του τύπου άκουσα από φίλο φίλου κλπ
Τα τεχνικά θέματα δεν είναι θέμα δημοκρατικής άποψης αλλά στοιχείων και έρευνας.Εδώ γελάνε! Δυστυχώς...επιστήμονες όλοι. Ποιά BMW και μέντολες.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H BMW είχε μια οδηγία για 10W-60 που 'στέκει' όπως λέει ο συρμός αλλά το γεγονός είναι πως άρχισαν να βγάζουν προβλήματα τα μοτέρ και νωρίς. Άλλαξε την οδηγία αναδρομικά η οποία πρακτικά πιάνει όλα τα ατμοσφαιρκά μοτέρ από e39 και e46 και μετά. Πάντως δεν αιτιολόγησε την αλλαγή αυτή. Σε κάθε περίπτωση όμως δείχνει πως η λογική όσο πιο χοντρό τόσο πιο καλό στα λιπαντικά δεν πιάνει πια.
το παράδειγμα στο είπανε για να σου αποδείξουν οτι οι κατασκευαστές και οι επιλογές τους δεν είναι πανάκεια..........και ξαναρωτώ,ένα μοτέρ χ θέλει το ίδιο λιπαντικό και διαστήματα αλλαγών στη Σ.Αραβία και στη Νορβηγία;;;
Ο κατασκευαστής σε ό,τι προτείνει βάζει ένα περιθώριο ασφαλείας ώστε αυτό να ισχύει και Σ.Αραβία και Νορβηγία. Άλλωστε κάνουν και τα αντίστοιχα θερμά και ψυχρά τεστ στον αρκτικό κύκλο και την έρημο. Προφανώς τίποτα δεν είναι πανάκεια, αλλά το αποτέλεσμα μελέτης και έρευνας είναι το καλύτερο που μπορούμε να έχουμε. Πόσο μάλλον όταν αυτό το συνοδεύει και εγγύηση.
Εγώ πάντως θα πάω στο άλλο άκρο. Δείξτε μου ένα μοτέρ που πάντα έβαζε 10W-60 με πάνω από 200.000χλμ. που να μην έχει ανοιχτεί. Να έχει 200.000χλμ. και να δουλεύει όπως καινούργιο. Δε λέω πως δεν υπάρχει, αλλά αν κάποιος γνωρίζει ας ποστάρει.
Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, καλό είναι όποιος εκφράζει αποψεις επί τεχνικών θεμάτων να αναφέρει και την ιδιότητα του για να φαίνεται-αξιολογείται αν έχει τεχνική άποψη βασισμένη σε στοιχεία ή και εμπειρία ή απλά είναι παπαγάλος του τύπου άκουσα από φίλο φίλου κλπ
Τα τεχνικά θέματα δεν είναι θέμα δημοκρατικής άποψης αλλά στοιχείων και έρευνας.Εδώ γελάνε! Δυστυχώς...επιστήμονες όλοι. Ποιά BMW και μέντολες.
Αν λοιπον δεν υπαρχει μοτερ με 200.000χλμ που να χρησιμοποιουσε 10-60 και να ειναι σε καλη κατασταση, τοτε θες να μας οεις οτι οσοι ακουγαν πιστα τις τοτε οδηγιες της bmw πηραν το μοτερ στο χερι?
Αν ναι, τοτε πως μας λες να εμπιστευτουμε τις εταιρειες με κλειστα ματια?Κι αλλο ενα απλο παραδειγμα.
Οσον αφορα το αντιψυκτικο, η bmw λεει να μην αλλαζεται ποτε παρα μονο να συμπληρωνεται αν χρειαζεται.
Το ιδιο και η peugeot.
H opel παλι λεει αλλαγη καθε 3 χρονια (οπως λενε και οι περισσοτερες εταιρειες κατασκευης αντιψυκτικων), οποτε τελικα τι ισχυει, θελει αλλαγη το αντιψυκτικο ή εσυ θα το αφηνες πανω για ενα καρο χρονια επειδη το λενε καποιοι κατασκευαστες αυτοκινητων?Εχω ακομα πολλα παραδειγματα με αντικρουομενες οδηγιες κατασκευαστων.
Τωρα αν εσυ ή ο καθενας δεν θελει να καταλαβει, τοτε ας κανει ο,τι νομιζει.
Αλλα το γιατι δεν πρεπει καποιος να ακολουθει πιστα τους κατασκευαστες οταν προτεινουν υπερβολικα πραγματα (αλλαγες λαδιων καθε 30.000χλμ λενε μερικοι, να μην γινεται ποτε αλλαγη αντιψυκτικου και βαλβολινων λενε αλλοι κλπ) νομιζω οτι δεν χρειαζεται περαιτερω επιχειρηματολογια.
Εκτος κι αν σε καθε αμαξι αλλαζουν οι αντοχες των αντιψυκτικων και σε αλλα κρατανε 3 χρονια ενω σε αλλα μια ζωη. -
Ας αρχίσουμε με το ότι η Opel τουλάχιστον στο δικό μου λέει να μη γίνεται ποτέ αλλαγή αντιψυκτικού. Δεν το έχω αλλάξει ποτέ να πω επίσης, και όχι δεν πήρε φωτιά, ούτε έχει πέσει η στάθμη.
Η BMW με τα Μ μοτέρ ειδικά σε Ε46 και Ε60 είχε πρόβλημα. Τα μοτέρ αυτά έσπαγαν και είχαν πρόωρες φθορές. Πολλά αλλάχτηκαν στην εγγύηση και ειδικά για τις ΗΠΑ βγήκε έξτρα εγγύηση για να καλύψει αυτές ακριβώς τις φθορές.Από εκεί και πέρα δεν έχουν ούτε όλα τα λάδια τις ίδιες προδιαγραφές ούτε όλα τα μοτέρ τις ίδιες προδιαγραφές. Για αυτό δε λέμε 'καλό' λάδι αλλά κατάλληλο λάδι. Το πιο εξωτικό και ακριβό λάδι αν δεν ταιρίαζει στις προδιαγραφές του μοτέρ δημιουργεί πρόβλημα.
Το μόνο σίγουρο ότι οι εταιρείες ξέρουν καλύτερα από εμένα και εσένα.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]