-
η αξιοπιστια δεν θεωρειται απαραιτητα πρωτη προτεραιοτητα,για πολλους.ιδιως τους ευρωπαιους.τα τελευταια 10-15 χρονια εχουν γινει αλματα στην ταχνολογια,οσο και στην σχεδιαση.αλλωστε το αυτοκινητο πλεον δεν ειναι απαραιτητα δικαιωμα στους 50 και ανω,αλλα πλεον και στους πολυ νεαροτερους σε ηλικια,οι οποιοι εχουν πολυ διαφορετικα κριτιρια απο τους μεγαλυτερους(βλεπε επιδοσεις σχεδιαση,υψηλη τεχνολογια)και κυριως,οι γυναικες,που ας μην το κρυβουμε σε σχεση με πριν 20 χρονια,ο αριθμος της γυναικας οδηγου εχει τριπλασιαστει.για αυτο βλεπουμε παραδοσιακα μεγαλες εταιριες(nissan,mazda,daihatsu) που παλαιοτερα ειχαν επενδυσει παρα πολυ στον τομεα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!! που βρισκονται? η μεν mazda αγνοειται η τυχης της,η daihatsu δεν ξερω αν υπαρχει,ενω η nissan εαν δε την εξαγωρασε η renault πηγαινε κατευθειαν για κλεισειμο!!!(ειχε μεινει στο almera,και το primera)
-
Η Mazda μια χαρά είναι πάντως σε παγκόσμιο επίπεδο. Πάντοτε ήταν ένας μικρός κατασκευαστής που όμως έφτιαχνε πολύ καλά αυτοκίνητα. Ένα RX7-8 λείπει σήμερα αλλά θα φτιάξουν είπαν σε μερικά χρόνια κάτι αντίστοιχο.
-
απο οτι ξερω φιλε η mazda μετοχικα ανηκει στην ford!!! ετσι κυμαντο κανουν αυτοι.τα rx7-8 η το mx5 ειναι ιδιαιτερα αυτοκινητα,και για λιγους.στις υπολοιπες κατηγοριες,μινι μικρα μικρομεσαια,δυσκολα θα αφησει η ford να υπαρξει εσωτερικος ανταγωνισμος.τουλαχιστον στην ευρωπη.γνωμη μου παντα!!
-
Καλό θα ήταν να έρθεις στο 2015 όμως που η Ford έχει μόνο το 2.1% των μετοχών. Εδώ και πολλά χρόνια δεν ελέγχει την Mazda!
-
Ας ασχοληθεί η Ford με την το 49% της Jiangling και ας αφήσεις την Μazda!
-
Ο χρήστης georgios70 έγραψε:
η αξιοπιστια δεν θεωρειται απαραιτητα πρωτη προτεραιοτητα,για πολλους.ιδιως τους ευρωπαιους.τα τελευταια 10-15 χρονια εχουν γινει αλματα στην ταχνολογια,οσο και στην σχεδιαση.αλλωστε το αυτοκινητο πλεον δεν ειναι απαραιτητα δικαιωμα στους 50 και ανω,αλλα πλεον και στους πολυ νεαροτερους σε ηλικια,οι οποιοι εχουν πολυ διαφορετικα κριτιρια απο τους μεγαλυτερους(βλεπε επιδοσεις σχεδιαση,υψηλη τεχνολογια)και κυριως,οι γυναικες,που ας μην το κρυβουμε σε σχεση με πριν 20 χρονια,ο αριθμος της γυναικας οδηγου εχει τριπλασιαστει.για αυτο βλεπουμε παραδοσιακα μεγαλες εταιριες(nissan,mazda,daihatsu) που παλαιοτερα ειχαν επενδυσει παρα πολυ στον τομεα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!! που βρισκονται? η μεν mazda αγνοειται η τυχης της,η daihatsu δεν ξερω αν υπαρχει,ενω η nissan εαν δε την εξαγωρασε η renault πηγαινε κατευθειαν για κλεισειμο!!!(ειχε μεινει στο almera,και το primera)Σε ποιον πλανητη ζεις ειπαμε;;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
η αξιοπιστια δεν θεωρειται απαραιτητα πρωτη προτεραιοτητα,για πολλους.ιδιως τους ευρωπαιους.τα τελευταια 10-15 χρονια εχουν γινει αλματα στην ταχνολογια,οσο και στην σχεδιαση.αλλωστε το αυτοκινητο πλεον δεν ειναι απαραιτητα δικαιωμα στους 50 και ανω,αλλα πλεον και στους πολυ νεαροτερους σε ηλικια,οι οποιοι εχουν πολυ διαφορετικα κριτιρια απο τους μεγαλυτερους(βλεπε επιδοσεις σχεδιαση,υψηλη τεχνολογια)και κυριως,οι γυναικες,που ας μην το κρυβουμε σε σχεση με πριν 20 χρονια,ο αριθμος της γυναικας οδηγου εχει τριπλασιαστει.για αυτο βλεπουμε παραδοσιακα μεγαλες εταιριες(nissan,mazda,daihatsu) που παλαιοτερα ειχαν επενδυσει παρα πολυ στον τομεα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!! που βρισκονται? η μεν mazda αγνοειται η τυχης της,η daihatsu δεν ξερω αν υπαρχει,ενω η nissan εαν δε την εξαγωρασε η renault πηγαινε κατευθειαν για κλεισειμο!!!(ειχε μεινει στο almera,και το primera)
Σε ποιον πλανητη ζεις ειπαμε;;;;;
Αυτό είναι το λάθος! Δίνουν προσοχή στην τεχνολογία και την εμφάνιση και αφήνουν την αξιοπιστία, βέβαια και ο αγοραστής αυτά τα κριτήρια έχει κι αυτό εκμεταλλεύονται και ιδιαίτερα οι Ευρωπαίοι, αλλά μετά μόλις αρχίζει η κατάθεση στο συνεργείο πέφτει κλάμα. Ποτέ το αυτοκίνητο δεν ήταν δικαίωμα των 50αρηδων και άνω, τουλάχιστον τις τελευταίες 4-5 δεκαετίες, όποιος είχε τα χρήματα αγόραζε αμάξι και η φορολογία τότε δεν ήταν όπως σήμερα, αρκεί να μπορούσες να το αγοράσεις, έστω και σαραβαλάκι.
Άλματα στην τεχνολογία γίνονταν πάντα, άλματα αντίστοιχα της κάθε εποχής, δεν βρήκαν ξαφνικά των ακρογωνιαίο λίθο την τελευταία 15ετία.
Οι τρεις εταιρίες δε τις 'έφαγε' η αξιοπιστία αλλά διαφορετικοί λόγοι την καθε μία! Αν ήταν η αξιοπιστία αιτία τότε εταιρίες όπως η Τoyota, Honda κ.α. θα είχαν κλείσει!Η Daihatsu είναι εδώ και 45 χρόνια υπό τον έλεγχο της Τoyota, ναι δεν έχει ποικιλία μοντέλων αλλά ποτέ δεν είχε. Έβγαζε μοντέλα για συγκεκριμένη γκάμα αγοραστών και δεν είχε τις τεράστιες παραγωγές ετησίως που είχαν άλλοι, είχε μείνει λίγο πίσω σε εξέλιξη και ο ανταγωνσμός δημιούργησε κάποια προβλήματα κατα κύριο λόγο στην Ευρώπη και οι πωλήσεις σταμάτησαν, όσο αφορά την Ευρώπη!
Η εισαγωγική ΕΛΜΑ της Μazda είχε θεματάκια αυτή την περίοδο για ευνόητους λόγους. Τα προβλήματα παρουσιάστηκαν εξαιτίας και των κινητήρων που λάνσαρε η εταιρία που δεν ήταν δημοφίλεις λόγω κυβισμού στην Ελλάδα, όπως υποστηρίζουν κάποιοι, αλλά επίσης και απο τα πρόβλήματα στόκ ανταλλακτικών που αναγκάζονταν να φέρνουν από την Ευρωπαϊκή Κεντρική έδρα της Μazda,το Βέλγιο, κάτι που έπαιρνε βδομάδες και η εταιρία είχε πλέον δυσαρεστημένους πελάτες. Αυτό δημιούργησε πτώση στις πωλήσεις που ήταν μόλις 250-450 αυτοκίνητα ετησίως τα τελευταία 4 χρόνια, ενώ το 2014 μόλις 25, από 6000-8000 που ήταν παλιότερα το χρόνο.
Επίσης η ΕΛΜΑ είναι χρεωμένη με δάνεια που πήρε τα τελευταία χρόνια για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα. Μέχρι στιγμής εκρεμεί δικαστική απόφαση. Είδομεν!H Νissan μετατράπηκε σε Renault - Nissan Alliance για να σταθεί στα πόδια της.
H Renault βάλθηκε να το παίξει Group μαζεύοντας όλες τις ''χαμένες' αυτοκινητοβιομηχανίες όπως Lada(AvtoVAZ) και Dacia, βάζοντας στο παιχνίδι και την Daimler και την Infiniti, προσπαθώντας να γίνει ο 3ος μεγαλύτερος κατασκευαστής και να 'χτυπήσει' Toyota, VW , GM και έχοντας πλάτη την Hyundai, Ford, Fiat-Chrysler, Honda. -
Παίδες μήπως υπάρχει καμιά εικόνα για το πότε θα κάνει ντεμπούτο στην Ελληνική αγορά το νέο i20???
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Παίδες μήπως υπάρχει καμιά εικόνα για το πότε θα κάνει ντεμπούτο στην Ελληνική αγορά το νέο i20???λένε 1ο δεκαήμερο του Απρίλη.....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Παίδες μήπως υπάρχει καμιά εικόνα για το πότε θα κάνει ντεμπούτο στην Ελληνική αγορά το νέο i20???
λένε 1ο δεκαήμερο του Απρίλη.....
Τέλεια γιατί φαίνεται οτι είναι πολύ ωραίο τουτούνι
-
Εννοείτε το Hyundai i20 active ;
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Εννοείτε το Hyundai i20 active ;Το απλό i20
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Εννοείτε το Hyundai i20 active ;
Το απλό i20
το active είναι για την αγορά της Ινδίας και υπο σκέψη για την Ευρώπη!
πολύ καλή επιλογή πάντως σε κάθε μορφή του.... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εννοείτε το Hyundai i20 active ;
Το απλό i20
το active είναι για την αγορά της Ινδίας και υπο σκέψη για την Ευρώπη!
πολύ καλή επιλογή πάντως σε κάθε μορφή του....Για να είμαστε οικογενειακώς σε σκέψη για την αγορά του i20 ενω τόσα χρόνια μόνο Ιταλικά παίρναμε τότε το αμάξι δεν το λες απλά καλό
Απο το σημείο που τα Hyundai τρώγανε σνομπάρισμα (οχι οτι τώρα έχει σταματήσει) τώρα αποτελούν μία απο τις κορυφαίες επιλογές σε αγορά αυτοκινήτου -
Νέο Hyundai i20 από 9.990€
Τιμές και εξοπλισμοί -
Xαιρετω τους φιλους του τοπικου.
Γνωστος μου με Hyundai Getz 1.1 του 04' ψαχνει καποιο εξουσιοδοτημενο στα Βορεια προαστεια, να κανει μεγαλο σερβις [με αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου/ων(?), και εαν χρειαστει τακακια φρενων εμπρος]
Εχετε καποιο συνεργειο συγκεκριμενο να προτεινετε, που να εχετε τσεκαρει/εμπιστευεστε, και παραλληλα μορουμε να εχουμε μια ιδεα κοστους για ολα τα παραπανω? -
Εμενα με εντυπωσιασε η Hyundai με το νεο Tucson MY2016. Ειναι ενα αυτοκινητο που μπορει να σπασει πολλα στερεοτυπα που εχουν διαμορφωθει τοσα χρονια για αυτη την εταιρεια. Αν ειχε λιγο καλυτερο πετρελαιοκινητηρα (αντι του μετριου 1.7 με τα 117 αλογα) και εφοσον διαπιστωνα οτι εχει καλη ποιοτητα κατασκευης (οταν ερθει Ελλαδα) θα το ανεβαζα στις 2-3 πρωτες επιλογες μου για αγορα νεου SUV.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Νέο Hyundai i20 από 9.990€
Τιμές και εξοπλισμοίΔεν ξέρω ο ανταγωνισμός σε τι τιμές διαθέτει τα δικά του μοντέλα. Είδα τώρα πως ο 1.4 βενζίνη έχει 11,6 για 0-100 (και 6τάχυτο), επίδοση καλή για ατμόσφαιρα, αρκεί να έχει καλές ρεπριζ. Ενδιάφερον έχει και ο 1.4 πετρέλαιο (από 15.040 ευρώ).
To yaris 5θυρο σε 1.4 diesel στην cool έκδοση (είναι μάλλον η πιο απλή) με σιδερένιες ζάντες κάνει 15440
Υπενθύμιση ζωνών ασφάλειας, Οπτικοακουστική υπένθυμιση ζωνών ασφάλειας Πίσω, Τιμόνι από ουρεθάνη, Τηλεσκοπικό τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ'ύψος, Δερμάτινος λεβιές ταχυτήτων, Χειρόφρενο από ουρεθάνη, Εσωτερικός κεντρικός καθρέπτης
Μαύρη κεντρική κονσόλα, Air Condition, Ηλεκτρική Πρίζα 12V, Αποθαμβωτής πίσω παρμπρίζ, Σκιάδια οδηγού - συνοδηγού
Καθρέπτης στο σκιάδιο του συνοδηγού, Εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, Αυτόματο άνοιγμα παραθύρων στην θέση του οδηγού
Φωτισμός καμπίνας, Φωτιζόμενος χώρος αποσκευών, Χειρολαβές, Immobiliser, Μαύρο υποβραχιόνιο στις εμπρός πόρτες, , Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ'ύψος, Προσκέφαλα σε όλα τα καθίσματα, Διαιρούμενα 60:40 / αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, Ντουλαπάκι συνοδηγού με δυνατότητα κλειδώματος, Ποτηροθήκες εμπρός & πίσω, Άγκιστρα ρούχων, Κουτί κονσόλας, Πλαίσιο εμπρός κονσόλας σε μαύρη απόχρωση, Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, Radio/cd με δυνατότητες mp3, Θύρα σύνδεσης USB, Αναλογικό ταχύμετρο, Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων: ενδείξεις ηχοσυστήματος, μέσης ωριαίας ταχύτητας, ρολογιού, εξωτερικής θερμοκρασίας, μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης, Στροφόμετρο, Μαύρα δαχτυλίδια στους αεραγωγούς, Σύστημα 4 αερόσακων SRS (Οδηγού - Συνοδηγού - Πλευρικοί), Εμπρός ζώνες ασφαλείας 3 σημείων, Σύστημα τοποθέτησης παιδικού καθίσματος ISOFIX, Κάθισμα με σύστημα μείωσης τραυματισμών αυχένα (WIL) οδηγού - συνοδηγούΕξωτερικό:
Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (VSC), Σύστημα Προειδοποίησης της Πίεσης των Ελαστικών, Φώτα Φρένων με λειτουργία Έκτακτης Πέδησης (EBS), Φωτιστικά σώματα αλογόνου τύπου reflector, Φώτα Ημέρας (τύπου bulb), Λειτουργία φώτων Follow-me-Home, Μαύρη εμπρός γρίλλια, Διακοσμητικό χρωμίου στην εμπρός μάσκα, Μαύρη Μπροστινή γρίλλια χαμηλά
Εμπρός προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, Μαύρη κεντρική κολώνα, Εμπρός αεροτομή, Εμπρός υαλοκαθαριστήρες
Ηλεκτρικοί εξωτερικοί καθρέπτες, Καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, Ενσωματωμένα φλας στους καθρέπτες, Χειρολαβές στο χρώμα του αμαξώματος, Πίσω προφυλακτήρας στο χρώμα του αμαξώματος, Πίσω διακοσμητικό στο χρώμα του αμαξώματος, Πίσω φώτα τύπου bulb, Κεραία, Κεντρικό κλείδωμα, Κλειστή οροφή, Προσωρινός εφεδρικός τροχός
http://www.toyota.gr/new-cars/yaris/index.json#/publish/CARCONFIG_LOAD/tyCode=1lXWlLK
6 χρόνια εγγύηση + 2 επέκταση δωρεάν μου φαίνεταιΔεν ξέρω τι προσφέρει το Ι20 στην πιο απλή έκδοση αλλά ποιο διαλέγει κάποιος;
-
15.540? Γιατί δεν κοιτάζεις το I30 που θα εισαι και σε άλλη κατηγορία? (btw 13.800 εχει τελική τιμή το βενζινοκίνητο Ι30)
-
Είδα (επιτέλους) σήμερα ένα i10 καινούριο, σε ένα περίεργο λευκό χρώμα, σαν να είχε και μία δόση κίτρινου.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση και μου δημιούργησε ενστάσεις ήταν το αμάξωμα και ο όγκος του.
Δεν κατάλαβα ακριβώς σε ποια κατηγορία ανήκει αυτό το αμάξωμα.
Φουσκωμένο ιδιαίτερα και μεγάλο μου φάνηκε.
Περίμενα να δω ένα ποιο μικρό και ποιο μαζεμένο αυτοκίνητο.Δεν βρίσκω το λόγο γιατί κάποιος να πάρει το i10.
HYUNDAI FORUM