Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Polo 2009
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Polo 2009
    • 1
    • 2
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 76 / 77
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    218
    1528
    2540
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      samatistas last edited by

      Ανάκληση για 3.764 Polo TDi:

      http://auto.in.gr/news/greece/article/?aid=1231360632

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        samatistas last edited by

        Υπάρχει κάποιος κάτοχος να επιβεβαιώνει το παρακάτω πρόβλημα σε 1.4 TDi? Αν ισχύει είναι σοβαρό ζήτημα.

        http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 123776.asp

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos_i20 last edited by

          Ποτέ δε θυμάμαι τον εξειδικευμένο τύπο να τα χώνει στο γκρουπ...
          Μήπως σταμάτησε το γκρουπ να τα 'χώνει' στον εξειδικευμένο τύπο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giorgosvet last edited by

            Ο χρήστης samatistas έγραψε:
            Υπάρχει κάποιος κάτοχος να επιβεβαιώνει το παρακάτω πρόβλημα σε 1.4 TDi? Αν ισχύει είναι σοβαρό ζήτημα.

            http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 123776.asp

            Ου!!! Επιβεβαιώσεις να θες! Ο κόσμος το 'χει τούμπανο και η vw κρυφό καμάρι!
            http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59199

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ειναι απο την μεγαλη αισθηση ασφαλειας που σου προσφερει.......το λεει και στη διαφημιση
              Αλλωστε το group ειναι πρωτο σε πωλησεις σε ολη την Ευρωπη........και αυτα τα μικροθεματακια ειναι αναξια λογου!!!
              Εχω περιεργια να δω την επισημη τοποθετηση των γερμανων......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                touring-the-m3-1-6 last edited by

                Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                Ειναι απο την μεγαλη αισθηση ασφαλειας που σου προσφερει.......το λεει και στη διαφημιση
                Αλλωστε το group ειναι πρωτο σε πωλησεις σε ολη την Ευρωπη........και αυτα τα μικροθεματακια ειναι αναξια λογου!!!
                Εχω περιεργια να δω την επισημη τοποθετηση των γερμανων......

                Για να τη δείς,πρέπει να εκδοθεί-παρουσιαστεί- ή να προβληθεί πρώτα....!!!!
                υγ.Πού'σαι ρε Γιώργη....καλή Σαρακοστή!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

                  Ειναι απο την μεγαλη αισθηση ασφαλειας που σου προσφερει.......το λεει και στη διαφημιση
                  Αλλωστε το group ειναι πρωτο σε πωλησεις σε ολη την Ευρωπη........και αυτα τα μικροθεματακια ειναι αναξια λογου!!!
                  Εχω περιεργια να δω την επισημη τοποθετηση των γερμανων......

                  Για να τη δείς,πρέπει να εκδοθεί-παρουσιαστεί- ή να προβληθεί πρώτα....!!!!
                  υγ.Πού'σαι ρε Γιώργη....καλή Σαρακοστή!!

                  Το autotriti νομιζω το εχει προβαλει αρκετα και μαλιστα σημερα μου εστειλαν e-mail οπου ελεγαν οτι η απαντηση των γερμανων ηταν 'μαθεται να οδηγατε'!!!!!!!περαστικα στους κατοχους......
                  Καλη Σαρακοστη Αντωνη.........εμας δεν μας αγγιζουν αυτα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    samatistas last edited by

                    Το ζήτημα έχει συνέχεια...
                    Παραδοχή του προβλήματος από VW:
                    http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 123776.asp

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgosvet last edited by

                      Στην απάντησή τους αναφέρουν .Και ερωτώ τη συμπεριφορά αυτή την έχουν και τα άλλα αυτοκίνητα ντίζελ? Αν όχι τότε το πρόβλημα είναι υπαρκτό-σοβαρό και αφορά τη vw και μόνο που πρέπει να το λύσει άμεσα.Πάντως όλοι το είχαν ανακαλύψει και μόνο η vw έλεγε να μάθετε να οδηγείτε.Αρα κι αυτοι που κάνουν τις δοκιμες δεν ξέρουν να οδηγουν προφανώς

                      4troxoi:Ενοχλητικό, όμως, είναι και ένα έντονο σκορτσάρισμα στην εκκίνηση, το οποίο, αν δε συνοδευτεί με λίγο πατινάρισμα (του σχετικά σκληρού συμπλέκτη), τότε το σβήσιμο του κινητήρα (ακόμα και εν κινήσει με χαμηλή ταχύτητα) είναι αναπόφευκτο

                      gocar:Οι τρεις κύλινδροι σε συνδυασμό με την πολύ μακριά κλιμάκωση απαιτούν εγρήγορση για γρήγορα κατεβάσματα καθώς ο κινητήρας έχει την τάση να σβήνει.

                      autogreeknews :παρατηρήσαμε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις που έπεφταν χαμηλά οι στροφές του κινητήρα (π.χ. με 2η και 3η ταχύτητα) και δεν γινόταν αλλαγή ταχύτητας, ξαφνικά το μοτέρ έσβηνε εν κινήσει και έπαιρνε ξανά μπρος με το πάτημα του συμπλέκτη

                      drive.gr:Οι σχέσεις όμως παραείναι μακριές κάποιες φορές και πρέπει να κατεβάζεις ταχύτητες εγκαίρως για να μην πέσουν πολύ χαμηλά οι στροφές, διότι ο κινητήρας έχει την τάση να σβήνει

                      caroto.gr:Οδηγώντας το Polo κυρίως εντός πόλης μείναμε ικανοποιημένοι από την απόκριση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, όμως υπάρχει ένα χαρακτηριστικό που μας... εκνεύρισε: όταν οι στροφές του κινητήρα πέσουν κάτω από τις 1.000 rpm (π.χ. όταν θέλαμε να στρίψουμε με δευτέρα σε κάποιο στενό δρόμο) ο κινητήρας έσβηνε... Και δυστυχώς αυτό μας συνέβαινε καθημερινά σε όλες τις μετακινήσεις μας εντός πόλης.
                      Αρχικά πιστέψαμε πως υπάρχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, όμως οι άνθρωποι της VW μας ενημέρωσαν ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα Polo. Μάλλον η ελληνική αντιπροσωπεία θα πρέπει να ενημερώσει τους Γερμανούς ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί στενοί δρόμοι με κίνηση και να ζητήσουν να γίνει άμεσα διόρθωση της χαρτογράφησης του κινητήρα! Έως ότου γίνει αυτό, αναγκαζόμασταν να πατάμε το πεντάλ του γκαζιού (έχοντας πατημένο και το συμπλέκτη) για να μην σβήνει ο κινητήρας...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        εν το μεταξύ http://www.zougla.gr/automoto/article/a ... o-vw-pasat καλά κάνουν και μας γ@μ@νε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
                          Ποτέ δε θυμάμαι τον εξειδικευμένο τύπο να τα χώνει στο γκρουπ...
                          Μήπως σταμάτησε το γκρουπ να τα 'χώνει' στον εξειδικευμένο τύπο?

                          Εχει υπαρξει και εποχη που δε ταιζε...η φαουβε. 4Τ μεσα '90s π.χ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iroc last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                            Ποτέ δε θυμάμαι τον εξειδικευμένο τύπο να τα χώνει στο γκρουπ...
                            Μήπως σταμάτησε το γκρουπ να τα 'χώνει' στον εξειδικευμένο τύπο?

                            Εχει υπαρξει και εποχη που δε ταιζε...η φαουβε. 4Τ μεσα '90s π.χ.

                            οπως και τωρα....γιαυτο βλεπουμε αυτα τα σχολια απ τον ιδικο τυπο!...
                            η τελοσπαντων δινουν λιγοτερα γιατι βασιζοντε στο ονομα τους σε σχεση με τον ανταγ/μο.

                            αποψη ετσι οπως παρουσιαζετε το 'προβλημα' λογο μεγαλης μαζας του βολαν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimdenin last edited by

                              Στα μέσα του 90 και να ήθελε η VW να ταίσει τον ειδικό τύπο, με τα Γκόλφ/Πόλο των 1.4κεκ/60ΗΡ και το Πασάτ των 1.8/90ΗΡ με σαλόνια που πιο λιτά μόνο στο 106 rallie έβρισκες, πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχε. Απο πλευράς πωλήσεων τότε η VW ήταν πολύ κάτω στη συνείδηση του κόσμου, τουλάχιστον στο πρώτο μισό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                samatistas last edited by

                                Η συνέχεια με το story του Polo TDi:

                                http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 124252.asp

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  και τα polo 1.2 tsi είχαν σχεδόν ίδιο πρόβλημα και μόνο στην ...............Ελλάδα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgosvet last edited by

                                    Αλλη μια επιβεβαίωση από το auto-internet.gr για το πολο των 75 ίππων

                                    Αυτοι τα ρίχνουν στο συμπλέκτη και κάνουν γαργάρα το επικίνδυνο του προβλήματος.Αν ήταν κανενα άλλο μοντέλο θα είχαν κάνει επανάσταση .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Στο autotriti γινεται της ΠΟΠΗΣ......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Εφοσον υπαρχουν τοσα ζωντανα που θα το παρουν λογω μαρκας, για την μπανανια μας μια χαρα ειναι. Ας γινονταν αυτο στο δικο μου η σε καποιο γαλλικο η γιαπωνεζικο και θα βλεπαμε πως καποιοι εγκριτοι θα το αντιμετωπιζαν το θεμα. Τοσα χρηματα που εχει εισπραξει ο ομιλος ββ απο αυτο και το αλλο ακατανομαστο , θα επρεπε τα αυτοκινητα της φιρμας να ειχαν προδιαγραφες της Νασα. Μαλλον τους κερδισε η Μασα.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                          Εφοσον υπαρχουν τοσα ζωντανα που θα το παρουν λογω μαρκας, για την μπανανια μας μια χαρα ειναι. Ας γινονταν αυτο στο δικο μου η σε καποιο γαλλικο η γιαπωνεζικο και θα βλεπαμε πως καποιοι εγκριτοι θα το αντιμετωπιζαν το θεμα. Τοσα χρηματα που εχει εισπραξει ο ομιλος ββ απο αυτο και το αλλο ακατανομαστο , θα επρεπε τα αυτοκινητα της φιρμας να ειχαν προδιαγραφες της Νασα. Μαλλον τους κερδισε η Μασα.

                                          απλά πέφτουν οι μάσκες.......
                                          κρίμα πάντως στον κοσμάκι που πέταξε τα λεφτά του,μόνο καλά να πάθουν δεν μπορώ να πω..... ειλικρινά κρίμα!
                                          τουλάχιστον οι πόρτες κλείνουν με τον χαρακτηριστικό γερμανικό ήχο και το εσωτερικό έχει την γνωστή γερμανική ποιότητα;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taxman last edited by

                                            ΧΑΧΑ. Τα πλαστικά του εσωτερικού έχουν απτή ποιότητα;;;;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 76 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr