-
Καλησπέρα σε όλους!
Αποφασίσαμε να δώσουμε το polo και να πάρουμε ένα λίγο μεγαλύτερο για χρίση μέσα στην πόλη (και καμία εκδρομή που και που – γιατί για εκδρομές υπάρχει άλλο αυτοκίνητο). Στα χρήματα υπολογίζαμε μέχρι 35 - 38.000 ευρώ. Στη γυναίκα μου (η οποία και θα το χρησιμοποιεί περισσότερο με τα παιδιά) αρέσει η GLA. Πήγαμε την είδαμε, την κάναμε test drive και αποφασίσαμε να την πάρουμε (μάλλον). Εγώ σκεφτόμουν και τα V60 Cross Country, Audi Q3. Νομίζω ότι το Q3 ίσως είναι πιο ορθολογική λύση αλλά η GLA είναι πιο όμορφη για εμάς (υποκειμενικό).Τρεις ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω:
- Το πακέτο off road αξίζει? Κάνει πολύ μαλακή την ανάρτηση?
- Η GLA180 με τη GLA200 έχουν ουσιαστικές διαφορές ως προς τον κινητήρα, έτσι ώστε να αξίζουν τα 2.000 παραπάνω ευρώ (στα 0-100 είναι σχεδόν ίδια)? Μπορεί κάποιος να βρει τις ρεπριζ, γιατί έψαξα και δε βρήκα άκρη?
- Το GPS Baker αξίζει τα χρήματα? Το έχει κανένας να μου πει?
Αν καταλήξουμε σε αυτό τελικά, θα το πάρουμε ως εξής:
GLA 200 7G-DCT, Urban Style, GPS Baker, Active Parktronic, Xenon φώτα, πακέτο καθρεπτών και κάποια άλλα μικροέξτρα. -
Καλησπέρα σε όλους!
Αποφασίσαμε να δώσουμε το polo και να πάρουμε ένα λίγο μεγαλύτερο για χρίση μέσα στην πόλη (και καμία εκδρομή που και που – γιατί για εκδρομές υπάρχει άλλο αυτοκίνητο). Στα χρήματα υπολογίζαμε μέχρι 35 - 38.000 ευρώ. Στη γυναίκα μου (η οποία και θα το χρησιμοποιεί περισσότερο με τα παιδιά) αρέσει η GLA. Πήγαμε την είδαμε, την κάναμε test drive και αποφασίσαμε να την πάρουμε (μάλλον). Εγώ σκεφτόμουν και τα V60 Cross Country, Audi Q3. Νομίζω ότι το Q3 ίσως είναι πιο ορθολογική λύση αλλά η GLA είναι πιο όμορφη για εμάς (υποκειμενικό).Τρεις ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω:
- Το πακέτο off road αξίζει? Κάνει πολύ μαλακή την ανάρτηση?
- Η GLA180 με τη GLA200 έχουν ουσιαστικές διαφορές ως προς τον κινητήρα, έτσι ώστε να αξίζουν τα 2.000 παραπάνω ευρώ (στα 0-100 είναι σχεδόν ίδια)? Μπορεί κάποιος να βρει τις ρεπριζ, γιατί έψαξα και δε βρήκα άκρη?
- Το GPS Baker αξίζει τα χρήματα? Το έχει κανένας να μου πει?
Αν καταλήξουμε σε αυτό τελικά, θα το πάρουμε ως εξής:
GLA 200 7G-DCT, Urban Style, GPS Baker, Active Parktronic, Xenon φώτα, πακέτο καθρεπτών και κάποια άλλα μικροέξτρα. -
Καλησπέρα σε όλους!
Αποφασίσαμε να δώσουμε το polo και να πάρουμε ένα λίγο μεγαλύτερο για χρίση μέσα στην πόλη (και καμία εκδρομή που και που – γιατί για εκδρομές υπάρχει άλλο αυτοκίνητο). Στα χρήματα υπολογίζαμε μέχρι 35 - 38.000 ευρώ. Στη γυναίκα μου (η οποία και θα το χρησιμοποιεί περισσότερο με τα παιδιά) αρέσει η GLA. Πήγαμε την είδαμε, την κάναμε test drive και αποφασίσαμε να την πάρουμε (μάλλον). Εγώ σκεφτόμουν και τα V60 Cross Country, Audi Q3. Νομίζω ότι το Q3 ίσως είναι πιο ορθολογική λύση αλλά η GLA είναι πιο όμορφη για εμάς (υποκειμενικό).Τρεις ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω:
- Το πακέτο off road αξίζει? Κάνει πολύ μαλακή την ανάρτηση?
- Η GLA180 με τη GLA200 έχουν ουσιαστικές διαφορές ως προς τον κινητήρα, έτσι ώστε να αξίζουν τα 2.000 παραπάνω ευρώ (στα 0-100 είναι σχεδόν ίδια)? Μπορεί κάποιος να βρει τις ρεπριζ, γιατί έψαξα και δε βρήκα άκρη?
- Το GPS Baker αξίζει τα χρήματα? Το έχει κανένας να μου πει?
Αν καταλήξουμε σε αυτό τελικά, θα το πάρουμε ως εξής:
GLA 200 7G-DCT, Urban Style, GPS Baker, Active Parktronic, Xenon φώτα, πακέτο καθρεπτών και κάποια άλλα μικροέξτρα. -
Για το off road έμαθα. Μένουν τα υπόλοιπα.
Μήπως γνωρίζει κανείς για το Beker Map Pilot και για τις διαφορές στις ρεπριζ των 180 και 200. Για βενζίνη μιλάμε πάντα. -
για εντος πολης gla??
και ενδιαφερεσαι και για ρεπριζ;;
κοντρακιας στα γεραματα θα γινεις;; -
Οι καλές ρεπρίζ συνεπάγονται καλή ενεργητική ασφάλεια και όχι απαραίτητα διάθεση για κόντρες. Στην προκειμένη περίπτωση, σίγουρα θα υπάρχουν διαφορές στις ρεπρίζ αλλά όχι τραγικές. Η GLA-180 θα είναι κατά την γνώμη μου επαρκέστατη για την χρήση που αναφέρεις (κυρίως πόλη και λίγες εκδρομές). Τα περίπου 2 χιλιάρικα που γλιτώνεις μπορείς να τα ρίξεις σε εξοπλισμό. Και αν στην πορεία τα 122 άλογα δεν φτάνουν, με ένα remap φτάνεις για πλάκα τα άλογα της GLA-200.
-
Εγώ πάλι είμαι υπέρ των εργοστασιακών ίππων και κατά των μετατροπών και των προγραμμάτων.
-
βασικά μερικές φορές δεν κατανοώ τις πολιτικές των εταιρειών. Αφού υπάρχει η 200 δεν καταλαβαίνω γιατί λανσάρουν και την 180. Οι διαφορές φαίνεται να είναι πραγματικά μικρές. Ωστόσο στους αριθμούς η 200 έχει 34 ίππους παραπάνω. 34 ίπποι δεν είναι πολλοί ρε παιδιά για να μην υπάρχουν διαφορές???
-
Και απολυτως μηδενικες διαφορες να ειχαν πολλοι θα πληρωναν για τη μεγαλυτερη ωστε να το γραφει πισω.. η mercedes ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα εταιριας που απευθυνεται σε show off πελατες.. και δε γραφω κακοπροαιρετα αυτη τη στιγμη.
-
Πλέον με τον κατακλυσμό του turbo, είναι πάρα πολύ εύκολο για όλες τις εταιρείες να προσφέρουν ένα μοτέρ με 3-4 διαφορετικές ιπποδυνάμεις αλλάζοντας αντίστοιχα το σηματάκι στην ούγια και την τιμή. Παλιά πλήρωνες επιπλέον χρήματα για να αγοράσεις ένα μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ, δηλαδή ένας εντελώς διαφορετικό κινητήρα. Σήμερα στις περισσότερες περιπτώσεις το μόνο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση. Άρα κατά την γνώμη μου το να πάρει ένας σύγχρονος turbo κινητήρας 30-40 άλογα είναι piece of cake και μάλιστα με εξαιρετική αξιοπιστία. Πχ η bmw 114 (102 άλογα) με την 118 (170 άλογα) έχουν ακριβώς το ίδιο μοτέρ. Μόνο που η 114 με παρόμοιο εξοπλισμό κοστίζει 5 χιλιάρικα (!!) λιγότερο. Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσα λεφτά επιπλέον βγάζει με κάθε πώληση 118... Ο καθένας βέβαια σκέφτεται και αποφασίζει διαφορετικά.
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
βασικά μερικές φορές δεν κατανοώ τις πολιτικές των εταιρειών. Αφού υπάρχει η 200 δεν καταλαβαίνω γιατί λανσάρουν και την 180. Οι διαφορές φαίνεται να είναι πραγματικά μικρές. Ωστόσο στους αριθμούς η 200 έχει 34 ίππους παραπάνω. 34 ίπποι δεν είναι πολλοί ρε παιδιά για να μην υπάρχουν διαφορές???Φυσικά και υπάρχει διαφορά, κυρίως στις υψηλές στροφές.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Οι καλές ρεπρίζ συνεπάγονται καλή ενεργητική ασφάλεια και όχι απαραίτητα διάθεση για κόντρες. Στην προκειμένη περίπτωση, σίγουρα θα υπάρχουν διαφορές στις ρεπρίζ αλλά όχι τραγικές. Η GLA-180 θα είναι κατά την γνώμη μου επαρκέστατη για την χρήση που αναφέρεις (κυρίως πόλη και λίγες εκδρομές). Τα περίπου 2 χιλιάρικα που γλιτώνεις μπορείς να τα ρίξεις σε εξοπλισμό. Και αν στην πορεία τα 122 άλογα δεν φτάνουν, με ένα remap φτάνεις για πλάκα τα άλογα της GLA-200.μεσα στην πολη ποσο να πας;;
σε ανοιχτη Βουλιαγμενης Ποσειδωνος αντε μια 100αρα φαναρι -φαναρι αδειο... -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Οι καλές ρεπρίζ συνεπάγονται καλή ενεργητική ασφάλεια και όχι απαραίτητα διάθεση για κόντρες. Στην προκειμένη περίπτωση, σίγουρα θα υπάρχουν διαφορές στις ρεπρίζ αλλά όχι τραγικές. Η GLA-180 θα είναι κατά την γνώμη μου επαρκέστατη για την χρήση που αναφέρεις (κυρίως πόλη και λίγες εκδρομές). Τα περίπου 2 χιλιάρικα που γλιτώνεις μπορείς να τα ρίξεις σε εξοπλισμό. Και αν στην πορεία τα 122 άλογα δεν φτάνουν, με ένα remap φτάνεις για πλάκα τα άλογα της GLA-200.
μεσα στην πολη ποσο να πας;;
σε ανοιχτη Βουλιαγμενης Ποσειδωνος αντε μια 100αρα φαναρι -φαναρι αδειο...Φίλε δεν είναι ακριβώς έτσι.. Είναι πολύ σημαντικές οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις ακόμα και μέσα στην πόλη. Ένα παράδειγμα: είσαι στη Συγγρού και θέλεις να αλλάξεις λωρίδα για να στρίψεις. Δε σε αφίνει κανένας να μπεις και ακριβώς δίπλα σου υπάρχει ένα τρόλεϊ. Τι κάνεις; ή χάνεις τη στροφή ή επιταχύνεις και μπαίνεις μπροστά από το τρόλεϊ και στρίβεις.. Αν το αυτοκίνητο δεν έχει επιταχύνσεις, απλά δε μπορείς να το κάνεις αυτό.
-
Καλά, η GLA-180 προφανώς και δεν σέρνεται, μιλάμε για turbo βενζίνη και μάλιστα με εξαιρετική ελαστικότητα από πολύ χαμηλά. Η ροπή στις χαμηλομεσαίες θα είναι παρούσα συνεχώς για να σε βγάζει ασπροπρόσωπο όποτε χρειαστεί. Μετά τις 4000 στροφές θα υπάρχουν διαφορές σίγουρα. Για χρήση εντός πόλης και καμιά εκδρομή είναι υπεραρκετή. Αν τα 2 χιλιάρικα δεν αποτελούν πρόβλημα και δεν θες να μπεις στην διαδικασία της βελτίωσης κάποια στιγμή στο μέλλον πάρε την GLA-200. Δεν υπάρχουν test drive και οι δύο εκδόσεις?
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Καλά, η GLA-180 προφανώς και δεν σέρνεται, μιλάμε για turbo βενζίνη και μάλιστα με εξαιρετική ελαστικότητα από πολύ χαμηλά. Η ροπή στις χαμηλομεσαίες θα είναι παρούσα συνεχώς για να σε βγάζει ασπροπρόσωπο όποτε χρειαστεί. Μετά τις 4000 στροφές θα υπάρχουν διαφορές σίγουρα. Για χρήση εντός πόλης και καμιά εκδρομή είναι υπεραρκετή. Αν τα 2 χιλιάρικα δεν αποτελούν πρόβλημα και δεν θες να μπεις στην διαδικασία της βελτίωσης κάποια στιγμή στο μέλλον πάρε την GLA-200. Δεν υπάρχουν test drive και οι δύο εκδόσεις?Βασικά βρήκα την 180 diesel και οδήγησα. Θα δω μήπως βρω αλλού και την 180 βενζίνη..
-
panosk8,
Εδώ θα βρείς συγκριτικό Α180 vs A200 http://www.zeperfs.com/en/match4492-5607.htm. Ειναι πιο βαριά η GLA, αλλα θα παρεις μια αίσθηση για τα 2 διαφορετικά tunes του κινητήρα.
Α180 vs A200, είναι αισθητή η διαφορά κάτω απο τις 4000 στροφές. Έχω οδηγήσει και τα 2. Αν αξίζουν τόσα παραπάνω λεφτά τα extra 50 Nm ροπης (200 vs 250 στο ίδιο φάσμα στροφών) ειναι θέμα αναγκών και προτεραιοτήτων vs κόστους. Κάνε TD την 180 πρώτα και δες αν σε καλύπτει.
Το becker δεν θα πρεπει να το χρεώνουν, αλλά να το δίνουν δώρο μαζί με κάνα εικόνισμα. Απλά επικίνδυνο...πχ στροφή σε μονόδρομους, σε δρόμο με νησίδα, σε ρέματα, χαντάκια κλπ. Και σκέψου αυτά βράδυ σε άγνωστη, ερημική περιοχή με ελλιπη φωτισμό. Όλα αυτά εντός Αττικής. Αγόρασε ενα tomtom/sygic/don'tpanic σε smartphone να κάνεις την δουλεία σου.
Επίσης κατέβασε το budget σου, εκτός αν αναφέρεσε 35-38 σε τιμές καταλόγου. πχ δες εδώ απο που ξεκινάνε οι εκπτώσεις http://www.ismailos.gr/promo/π�% ... class.html
-
Ο χρήστης GeorgeP έγραψε:
panosk8,Εδώ θα βρείς συγκριτικό Α180 vs A200 http://www.zeperfs.com/en/match4492-5607.htm. Ειναι πιο βαριά η GLA, αλλα θα παρεις μια αίσθηση για τα 2 διαφορετικά tunes του κινητήρα.
Α180 vs A200, είναι αισθητή η διαφορά κάτω απο τις 4000 στροφές. Έχω οδηγήσει και τα 2. Αν αξίζουν τόσα παραπάνω λεφτά τα extra 50 Nm ροπης (200 vs 250 στο ίδιο φάσμα στροφών) ειναι θέμα αναγκών και προτεραιοτήτων vs κόστους. Κάνε TD την 180 πρώτα και δες αν σε καλύπτει.
Το becker δεν θα πρεπει να το χρεώνουν, αλλά να το δίνουν δώρο μαζί με κάνα εικόνισμα. Απλά επικίνδυνο...πχ στροφή σε μονόδρομους, σε δρόμο με νησίδα, σε ρέματα, χαντάκια κλπ. Και σκέψου αυτά βράδυ σε άγνωστη, ερημική περιοχή με ελλιπη φωτισμό. Όλα αυτά εντός Αττικής. Αγόρασε ενα tomtom/sygic/don'tpanic σε smartphone να κάνεις την δουλεία σου.
Επίσης κατέβασε το budget σου, εκτός αν αναφέρεσε 35-38 σε τιμές καταλόγου. πχ δες εδώ απο που ξεκινάνε οι εκπτώσεις http://www.ismailos.gr/promo/π�% ... class.html
Σε ευχαριστώ φίλε για το συγκριτικό.
Όσον αφορά την τιμή πήγα στον Ισμαήλο και 'έφτιαξα' ένα GLA 200, αυτόματο, με μεταλικό χρώμα, xenon, πακέτο urban, Becker map pilot, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, πακέτο καθρεπτών, active parktronic, εσωτερικό φωτισμό και κάτι λίγα ακόμα που δεν τα θυμάμαι απ'έξω και από 40.600 ευρώ μου το αφίνει 35.000 με 4 χρόνια εγγύηση 6 μήνες ασφάλεια και 2 χρόνια service. Για mercedes νομίζω είναι πολύ καλές οι εκπτώσεις..? -
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
panosk8,
Εδώ θα βρείς συγκριτικό Α180 vs A200 http://www.zeperfs.com/en/match4492-5607.htm. Ειναι πιο βαριά η GLA, αλλα θα παρεις μια αίσθηση για τα 2 διαφορετικά tunes του κινητήρα.
Α180 vs A200, είναι αισθητή η διαφορά κάτω απο τις 4000 στροφές. Έχω οδηγήσει και τα 2. Αν αξίζουν τόσα παραπάνω λεφτά τα extra 50 Nm ροπης (200 vs 250 στο ίδιο φάσμα στροφών) ειναι θέμα αναγκών και προτεραιοτήτων vs κόστους. Κάνε TD την 180 πρώτα και δες αν σε καλύπτει.
Το becker δεν θα πρεπει να το χρεώνουν, αλλά να το δίνουν δώρο μαζί με κάνα εικόνισμα. Απλά επικίνδυνο...πχ στροφή σε μονόδρομους, σε δρόμο με νησίδα, σε ρέματα, χαντάκια κλπ. Και σκέψου αυτά βράδυ σε άγνωστη, ερημική περιοχή με ελλιπη φωτισμό. Όλα αυτά εντός Αττικής. Αγόρασε ενα tomtom/sygic/don'tpanic σε smartphone να κάνεις την δουλεία σου.
Επίσης κατέβασε το budget σου, εκτός αν αναφέρεσε 35-38 σε τιμές καταλόγου. πχ δες εδώ απο που ξεκινάνε οι εκπτώσεις http://www.ismailos.gr/promo/π�% ... class.html
Σε ευχαριστώ φίλε για το συγκριτικό.
Όσον αφορά την τιμή πήγα στον Ισμαήλο και 'έφτιαξα' ένα GLA 200, αυτόματο, με μεταλικό χρώμα, xenon, πακέτο urban, Becker map pilot, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, πακέτο καθρεπτών, active parktronic, εσωτερικό φωτισμό και κάτι λίγα ακόμα που δεν τα θυμάμαι απ'έξω και από 40.600 ευρώ μου το αφίνει 35.000 με 4 χρόνια εγγύηση 6 μήνες ασφάλεια και 2 χρόνια service. Για mercedes νομίζω είναι πολύ καλές οι εκπτώσεις..?Πήγαινε και πάρε προσφορά για ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο από άλλους διανομείς.
Θα πάθεις πλάκα με τις διαφορές που δίνουν...Πρόσφατα σε άλλη μάρκα (που η εκπτωση ξεκινούσε στα 4,5 χιλ), έριξα επιπλέον 3 χιλ. την τιμή κατά την τελική διαπραγμάτευση. -
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
panosk8,
Εδώ θα βρείς συγκριτικό Α180 vs A200 http://www.zeperfs.com/en/match4492-5607.htm. Ειναι πιο βαριά η GLA, αλλα θα παρεις μια αίσθηση για τα 2 διαφορετικά tunes του κινητήρα.
Α180 vs A200, είναι αισθητή η διαφορά κάτω απο τις 4000 στροφές. Έχω οδηγήσει και τα 2. Αν αξίζουν τόσα παραπάνω λεφτά τα extra 50 Nm ροπης (200 vs 250 στο ίδιο φάσμα στροφών) ειναι θέμα αναγκών και προτεραιοτήτων vs κόστους. Κάνε TD την 180 πρώτα και δες αν σε καλύπτει.
Το becker δεν θα πρεπει να το χρεώνουν, αλλά να το δίνουν δώρο μαζί με κάνα εικόνισμα. Απλά επικίνδυνο...πχ στροφή σε μονόδρομους, σε δρόμο με νησίδα, σε ρέματα, χαντάκια κλπ. Και σκέψου αυτά βράδυ σε άγνωστη, ερημική περιοχή με ελλιπη φωτισμό. Όλα αυτά εντός Αττικής. Αγόρασε ενα tomtom/sygic/don'tpanic σε smartphone να κάνεις την δουλεία σου.
Επίσης κατέβασε το budget σου, εκτός αν αναφέρεσε 35-38 σε τιμές καταλόγου. πχ δες εδώ απο που ξεκινάνε οι εκπτώσεις http://www.ismailos.gr/promo/π�% ... class.html
Σε ευχαριστώ φίλε για το συγκριτικό.
Όσον αφορά την τιμή πήγα στον Ισμαήλο και 'έφτιαξα' ένα GLA 200, αυτόματο, με μεταλικό χρώμα, xenon, πακέτο urban, Becker map pilot, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, πακέτο καθρεπτών, active parktronic, εσωτερικό φωτισμό και κάτι λίγα ακόμα που δεν τα θυμάμαι απ'έξω και από 40.600 ευρώ μου το αφίνει 35.000 με 4 χρόνια εγγύηση 6 μήνες ασφάλεια και 2 χρόνια service. Για mercedes νομίζω είναι πολύ καλές οι εκπτώσεις..?Πήγαινε και πάρε προσφορά για ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο από άλλους διανομείς.
Θα πάθεις πλάκα με τις διαφορές που δίνουν...Πρόσφατα σε άλλη μάρκα (που η εκπτωση ξεκινούσε στα 4,5 χιλ), έριξα επιπλέον 3 χιλ. την τιμή κατά την τελική διαπραγμάτευση. -
Παιδιά εκτός από Ισμαήλο, Λάμδα και ΕΚΚΑ ποια άλλοι έχουν mercedes στην Αττική? Έχετε να μου προτείνετε κάποιον?
GLA 200 7G-DCT ή κάτι άλλο για οικογένεια με 2 παιδιά