Feb 23, 2015, 8:43 PM

Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Καλά, η GLA-180 προφανώς και δεν σέρνεται, μιλάμε για turbo βενζίνη και μάλιστα με εξαιρετική ελαστικότητα από πολύ χαμηλά. Η ροπή στις χαμηλομεσαίες θα είναι παρούσα συνεχώς για να σε βγάζει ασπροπρόσωπο όποτε χρειαστεί. Μετά τις 4000 στροφές θα υπάρχουν διαφορές σίγουρα. Για χρήση εντός πόλης και καμιά εκδρομή είναι υπεραρκετή. Αν τα 2 χιλιάρικα δεν αποτελούν πρόβλημα και δεν θες να μπεις στην διαδικασία της βελτίωσης κάποια στιγμή στο μέλλον πάρε την GLA-200. Δεν υπάρχουν test drive και οι δύο εκδόσεις?

Βασικά βρήκα την 180 diesel και οδήγησα. Θα δω μήπως βρω αλλού και την 180 βενζίνη..