Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    17
    12057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ang21 last edited by

      Καλημερα απο εμενα. Κατοχος εδω και μια εβδομαδα ενως opel astra 1.4 100ps και δεν μπορω να το χαρώ καθολου. Το αυτοκινητο ειναι μοντέλο 2011 και εχει 84000χλμ.
      Τωρα στο κυριος θεμα. Οταν βαζω οπισθεν ΠΑΝΤΑ ακούγεται ο ενοχλητικος αυτος ηχος (οπως οταν δεν πατας καλα τον συμπλεκτη).
      Στις αλλες ταχυτητες και κυρίως πρώτη-δευτερα δυσκολευονται να κουμπωσουν και κάνουν ενα 'ντουκ' οταν μπαίνουν .. πολλε φορες χρειάζεται να αφησω τον συμπλεκτη και να τον ξανα πατησω για να μπει η ταχύτητα.
      Ειναι το πρωτο μου αυτοκίνητο.. και εχω ανησυχησει πολυ.

      Ευχαριστώ για την οποια βοηθεια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ang21 last edited by

        Καλημερα απο εμενα. Κατοχος εδω και μια εβδομαδα ενως opel astra 1.4 100ps και δεν μπορω να το χαρώ καθολου. Το αυτοκινητο ειναι μοντέλο 2011 και εχει 84000χλμ.
        Τωρα στο κυριος θεμα. Οταν βαζω οπισθεν ΠΑΝΤΑ ακούγεται ο ενοχλητικος αυτος ηχος (οπως οταν δεν πατας καλα τον συμπλεκτη).
        Στις αλλες ταχυτητες και κυρίως πρώτη-δευτερα δυσκολευονται να κουμπωσουν και κάνουν ενα 'ντουκ' οταν μπαίνουν .. πολλε φορες χρειάζεται να αφησω τον συμπλεκτη και να τον ξανα πατησω για να μπει η ταχύτητα.
        Ειναι το πρωτο μου αυτοκίνητο.. και εχω ανησυχησει πολυ.

        Ευχαριστώ για την οποια βοηθεια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ang21 last edited by

          Καλημερα απο εμενα. Κατοχος εδω και μια εβδομαδα ενως opel astra 1.4 100ps και δεν μπορω να το χαρώ καθολου. Το αυτοκινητο ειναι μοντέλο 2011 και εχει 84000χλμ.
          Τωρα στο κυριος θεμα. Οταν βαζω οπισθεν ΠΑΝΤΑ ακούγεται ο ενοχλητικος αυτος ηχος (οπως οταν δεν πατας καλα τον συμπλεκτη).
          Στις αλλες ταχυτητες και κυρίως πρώτη-δευτερα δυσκολευονται να κουμπωσουν και κάνουν ενα 'ντουκ' οταν μπαίνουν .. πολλε φορες χρειάζεται να αφησω τον συμπλεκτη και να τον ξανα πατησω για να μπει η ταχύτητα.
          Ειναι το πρωτο μου αυτοκίνητο.. και εχω ανησυχησει πολυ.

          Ευχαριστώ για την οποια βοηθεια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            van1985 last edited by

            Στην όπισθεν κρατάς το κουμπί πατημένο κάποια δευτερόλεπτα, δεν πρέπει να την βάζεις αμέσως. Θα το δεις και στο manual του αυτοκινήτου. Δυσκολία επίσης είναι λογικό να βρίσκεις όταν εν κινήσει κατεβάζεις σε πρώτη, το κάνουν όλα τα όπελ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              ang21 last edited by

              ΔύσκολΙα βρίσκω οταν βαζω απο πρωτη δευτερα απο δευτερα τριτη και απο τριτη τεταρτη...
              δεν με δυσκολευει καθολου οταν βάζω απο τεταρτη πεμπτη. Όταν λεμε δυσκολια δεν εννοω να με ζορίσει λίγο .. αλλα κοντευει να σπασει ο λευγιες απο την δυναμη..

              Οταν το οχημα ειναι σβηστό οι αλλαγές γινονται πολυ ομορφα και μαλακα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Αν το κιβώτιο δεν έχει κανιβαλιστεί από τον προηγούμενο, πιθανόν ο συμπλέκτης σου να είναι στα τελευταία του. Ίσως θέλει και μια αλλαγή στις βαλβολίνες του κιβωτίου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  +1!!Άλλαξε τις βαλβολίνες και βλέπεις....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Δειχνει να μην απομωνωνει σωστα. Δειτε τρομπακι συμπλεκτη και τσεκαρεται και το σετ συμπλεκτη. Πηγαινε το σε μηχανικο εγκαιρα, εχεις φθορα ετσι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      ang21 last edited by

                      θα το παω την παρασκευη για ελεγχο στην αντιπροσωπεια.

                      Διαβασα αρκετους κατοχους καινουργιων μοντελων opel με ακριβως αυτο το προβλημα.. ολοι λενε οτι πρεπει να το συνηθισεις αλλα δεν γινεται να οδηγω το megane του πατερα μου μοντελο 1998 με 350.000 χλμ και να μπαινουν οι ταχυτητες τοσο γλυκα που να το προτιμω απο το δικο μου. Απιστευτη ξενερα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasil last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Αν το κιβώτιο δεν έχει κανιβαλιστεί από τον προηγούμενο, πιθανόν ο συμπλέκτης σου να είναι στα τελευταία του. Ίσως θέλει και μια αλλαγή στις βαλβολίνες του κιβωτίου.

                        Με την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι;
                        Εμένα μου βγάζει πρόβλημα κάπου κάπου όταν έχω 2α και πάω να βάλω 1η καθώς σχεδόν ακινητοποιούμαι (πχ σε κάποιο φανάρι, στοπ κλπ). Ο μηχανικός μου είχε πει πως δεν αξίζει να αλλάξω βαλβολίνες (γιατι??) και όταν μπλοκάρει να βάζω κενο-2α->1η. Μια-δυο την παίρνει την ταχύτητα στην τελική. Πάντως και με την όπισθεν κάπου κάπου δεν την παίρνει εύκολα. Είναι ακριβές οι βαλβολίνες;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          touring-the-m3-1-6 last edited by

                          Κάνα 20-25άρι με την εργασία...σε επαγγελματία όχι σε απατεώνα!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thednick last edited by

                            Ο χρήστης ang21 έγραψε:
                            Όταν λεμε δυσκολια δεν εννοω να με ζορίσει λίγο .. αλλα** κοντευει να σπασει ο λευγιες απο την δυναμη**..

                            Διαβασα αρκετους κατοχους καινουργιων μοντελων opel με ακριβως αυτο το προβλημα.. ολοι λενε οτι πρεπει να το συνηθισεις αλλα δεν γινεται να οδηγω το megane του πατερα μου μοντελο 1998 με 350.000 χλμ και να μπαινουν οι ταχυτητες τοσο γλυκα που να το προτιμω απο το δικο μου. Απιστευτη ξενερα...

                            Δεν είναι φυσιολογικό να χρειάζεται τόσο πολύ δύναμη. Σίγουρα τα κιβώτια διαφέρουν απο μάρκα σε μάρκα, αλλά δεν γίνεται να ασκείς τόσο πολύ δύναμη.

                            Οταν βαζω οπισθεν ΠΑΝΤΑ ακούγεται ο ενοχλητικος αυτος ηχος (οπως οταν δεν πατας καλα τον συμπλεκτη).

                            Οταν το οχημα ειναι **σβηστό **οι αλλαγές γινονται πολυ ομορφα και μαλακα...

                            Άλλαξε βαλβολίνες (κακό δεν κάνει στα 80.000km), αλλά μάλλον δεν είναι απο εκεί το πρόβλημα. Από την περιγραφή καταλαβαίνω ότι δεν απομονώνει σωστά ο συμπλέκτης με αποτέλεσμα να 'καρφώνεις' τις ταχύτητες. Ο συμπλέκτης είναι σκληρός? Επίσης, αν βάλεις πρώτη με πατημένο συμπλέκτη και αφημένο φρένο κάνει καμία κίνηση προς τα μπρος το αμάξι? Αν είναι αυτό, μάλλον χρειάζεται αλλαγή σετ δίσκου/πλατω.

                            Μην ανησυχείς πάντως, αν δεν έχει κάτι άλλο το κιβώτιο (που δε νομίζω) είναι αναμενόμενη φθορά. Το αμάξι δεν το οδήγησες /ελεγξες σε μηχανικό πριν το αγοράσετε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasil last edited by

                              Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                              Κάνα 20-25άρι με την εργασία...σε επαγγελματία όχι σε απατεώνα!!

                              Μια χαρά είναι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                cson last edited by

                                Οι ταλαιπωρημενες βαλβολινες δεν προκαλουν τετοια προβληματα δηλ. να κλωτσας το λεβιε για να κουμπωσει μια ταχυτητα. Πιο πολυ στην αισθηση του λεβιε, ιδιαιτερα στο ψυχρο καιρο (μαλακωνουν οι διαδρομες) βλεπεις αποτελεσμα με μια φρεσκια βαλβολινη και φυσικα στη προστασια απο τη φθορα κατι που δεν γινεται αντιληπτο απο τον οδηγο.
                                Οπότε αλλαγη βαλβολινων σε αμαξι που παιρνει τις ταχυτητες καρφωτες ειναι λιγο ανουσιο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  ang21 last edited by

                                  Προς ενημέρωση οσον ασοχληθηκαν πηγα στην αντιπροσωπεια σημερα. Το προβλημα ηταν ο λεβιές ταχυτήτων ήθελε γρασάρισμα εκει που πιάνει στο κιβώτιο.

                                  Και μόνο που το άνοιξε και το είδε το πρόβλημα σχεδόν ξεπεράστηκε. Το γρασαρισμα θα το κανω την τεταρτη αλλα και σημερα οταν εφευγα απο το συνεργειο ειχε σχεδον επιλυθει, μονο και μονο που το ανοιξε!

                                  Ευχαριστω οσους βοηθησαν.

                                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    Καλά έκανες και πηγές αντιπροσωπεία, φαίνεται το πρόβλημα είναι γνωστό. Σκέψου να πήγαινες σε κάποιον φίλο μηχανικό και να σου άλλαζε το μισό αμάξι γιατί θα ήταν οικονομικότερος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      telispa @ang21 last edited by

                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ρωτάς κάποιον που έγραψε δύο σειρές πριν απο 7 χρόνια.............

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        APRILIOS

                                        ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr