-
Οποιος όμως και να τον ορίζει ή όχι δεν ακυρώνει την χρήση του.
Για την ιστορία πάντως ως προς την ύπαρξη του όρου: http://en.wikipedia.org/wiki/Pre-production_car -
http://www.autoblog.gr/2015/02/03/ford- ... 16-leaked/
-
Ένα μεγάλο μπράβο στην ford που ξαναγυρίζει στην τετρακίνηση. Επιτέλους
-
Πρέπει να είναι πολύ σοβαρό όπλο! Απλησίαστο βέβαια στην Ελλάδα, αλλά οκ...
-
Στην Ελλάδα θα κοστίζει σίγουρα πάνω από 40 χιλιάρικα. Το πόσο πάνω άγνωστο, αλλά μιλάμε ίσως για το καλύτερο και πιο ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο της κατηγορίας (με άμεσους ανταγωνιστές τα golf r, audi s3, impreza sti και το επερχόμενο FWD type r). Μάλλον θα είναι και το πιο γρήγορο (η ford μιλάει για πάνω από 320 άλογα, στο net κυκλοφορούν αρκετές φήμες ακόμα και για 350 άλογα). Αν έπαιρνα αυτοκίνητο της κατηγορίας θα πήγαινα καρφί για το RS.
-
Ας μην προτρέχουμε. Δεν έχει την τετρακίνηση των Ιαπώνων (Sti κλπ) και ίσως το Type R να είναι πιο απόλυτο. Θα φανεί...
-
Καλά, το type r όσο απόλυτο και να είναι σαν μια καλοστημένη τετρακούνα δεν θα στρίβει, ακόμα και μέσα στην πίστα (μόνο σε ανοιχτές-γρήγορες πίστες θα είναι κοντά). Άλλωστε το RS έχει σαφώς πιο απόλυτο προσανατολισμό από το ήδη εξαιρετικό st (όσοι οδήγησαν το facelift γράφουν τα καλύτερα). Όλα δείχνουν ότι και αυτό το RS θα συνεχίσει επάξια την ιστορία των προγόνων του και θα ανέβει ακόμα πιο ψηλά λόγω τετρακίνησης. Η οποία τετρακίνηση θα έχει τέτοιες ρυθμίσεις που θα προσδίδει στο αυτοκίνητο από εντελώς ουδέτερο έως αρκετά υπερστροφικό χαρακτήρα κατά το δοκούν, μιλάμε για ford και μάλιστα RS. Το sti πχ πάντα ήταν περισσότερο υποστροφικό από το αντίστοιχο evo. Ακόμα και στην τελευταία του γενιά όσο και να εξάλειψαν αυτή την τάση, συνεχίζει να υφίσταται. To evo μας τελείωσε, δύσκολα θα βρεθεί πιο fun to drive αυτοκίνητο στην κατηγορία από το RS. Σε κάθε περίπτωση, οψόμεθα...
-
Δες την τετρακίνηση που έχει. Κατά βάση προσθιοκίνητο με συνεκτικό συμπλέκτης κλπ, στυλ Golf R!!! Πολλές φορές οι προσθιοκούνες ήταν ταχύτερες από αντίστοιχα τετρακίνητα. Οπότε ας περιμένουμε πριν αποθεώσουμε.
-
Από το site των 4 τροχών αναφορικά με την τετρακίνηση του νέου RS :
Το σύστημα τετρακίνησης Ford Performance AWD βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες, σε κάθε άκρο του πίσω συστήματος κίνησης. Αυτοί διαχειρίζονται την κατανομή ροπής εμπρός-πίσω του αυτοκινήτου και παράλληλα ελέγχουν την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα. Η δυνατότητα κατανομής ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών (torque vectoring), έχει θεαματικά αποτελέσματα στη συμπεριφορά και στην ευστάθεια στο στρίψιμο. Η πίσω μονάδα ελέγχου κίνησης μεταβάλλει συνεχώς την κατανομή ροπής εμπρός-πίσω και στους δύο πίσω τροχούς σύμφωνα με την τρέχουσα οδηγική κατάσταση, παρακολουθώντας δεδομένα από πολλαπλούς αισθητήρες του οχήματος 100 φορές το δευτερόλεπτο. Έως και το 70% της ροπής μπορεί να μεταφέρεται στον πίσω άξονα, ενώ έως και το 100 % της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα μπορεί να μεταφέρεται σε κάθε πίσω τροχό. Όταν το όχημα στρίβει, η πίσω μονάδα ελέγχου κίνησης προληπτικά κατανέμει την ισχύ στον εξωτερικό πίσω τροχό άμεσα σύμφωνα με τη γωνία διεύθυνσης, την πλευρική επιτάχυνση, το βαθμό περιστροφής του αμαξώματος και την ταχύτητα. Αυτή η μεταφορά ροπής βελτιώνει την είσοδο στη στροφή, την ευστάθεια και ουσιαστικά εξαφανίζει την υποστροφή.
Τουλάχιστον στην θεωρία και κρίνοντας από το ποσοστό της ροπής που μπορεί να στείλει στους πίσω τροχούς, σε συνδυασμό με την εμπρός ανάρτηση RevoKnuckle (και το όνομα ford), μάλλον είναι απίθανο αυτό το αυτοκίνητο να μοιάζει στις τετρακούνες του group vag στο στρίψιμο. Ακόμα και το sti παρότι πάντα είχε πολύ εξελιγμένη τετρακίνηση και ενίοτε μπλοκέ διαφορικά μπροστά, στο όριο έχει υποστροφικές τάσεις. Τα evo (και ειδικά τα 7-8-9) είναι άλλη ιστορία αλλά όπως είπα δυστυχώς μας τελείωσαν. Δεν υπάρχουν πολλά προσθιοκίνητα που να είναι ταχύτερα από αντίστοιχης ιπποδύναμης τετρακίνητα. Η ford ανακοίνωσε πλευρική επιτάχυνση που υπερβαίνει το 1g, πόσες μπροστοκούνες πλησιάζουν αυτό το νούμερο? Ακόμα και αν ένα FWD είναι λίγο ταχύτερο σε μια πίστα, στον δρόμο σαφώς και έχει μεγάλο ντεσαβαντάζ. Μεγάλο πράγμα η πρόσφυση που προσφέρει η τετρακίνηση ανεξαρτήτως ανάγλυφου. Το νέο type r ενδεχομένως να γράψει καλό χρόνο στο ring αλλά στον δρόμο (για ελληνική άσφαλτο δεν το συζητάμε) θα έχει πολλά θέματα να περάσει σωστά την δύναμη. Μάλλον τα 300 άλογα είναι η οροφή για τις μπροστοκούνες.
Κάπου πήρε το μάτι μου ότι η νέα mustang με σχεδόν ίδιο μοτέρ θα παίζει γύρω στα 42 χιλιάρικα. Όποιος έχει τα χρήματα ίσως μπει σε σκέψεις -
Ο 100ρης του φοκους ειναι ο ιδιος με τον 100ρη του φιεστα η εχουν μικρο-διαφορες;
-
Το ίδιο μοτέρ είναι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μπορείς να δοκιμάσεις να βγάλεις τους πόλους και μετά να κάνεις μερικά χιλιόμετρα. Αν συνεχίσει το πρόβλημα, δες τον αισθητήρα στροφάλου.Μετα απο καινουρια βαλβιδα ρελαντι και αντλια βενζινης (μετα απο συμβουλη του μαστορα) και ενω πηγιανε σχετικα καλα για μια εβδομαδα, εχθες παλι -σχετικα ζεστο- δεν πηρε με την μια ενω η μιζα γυρναει κανονικα.
Με την δευτερη προσπαθεια μιζαρα για καποια sec παραπανω και πηρε με δυσκολια....
Μου την εχει δωσει γιατι εσκασα και λεφτα για την αντλια..
θα κοιταξω τον αισθητηρα στροφαλου που λεσ.. ο αισθητηρας εκκεντροφορου ειναι το ιδιο?
καμμια αλλη ιδεα ρε παιδια τι μπορει να ειναι?
ευχαριστω εκ των προτερων -
Το ίδιο πράγμα είναι. Ο αισθητήρας αυτός από ότι ξέρω βλέπει ένα συγκεκριμένο σημείο - μάτι όπως το λένε τα μαστόρια, της μηχανής. Όταν ο κινητήρας βρίσκεται σε λειτουργία, ο αισθητήρας αυτός δίνει πληροφορία στον εγκέφαλο για τις στροφές κάθε στιγμή. Το πρόβλημα το είχα και εγώ στην Αλφα.΄Με κρύο τον κινητήρα το αυτοκίνητο έπαιρνε μπρος αμέσως. Όταν όμως ο κινητήρας ήταν ζεστός, έπρεπε να τον αφήσω να κρυώσει για να πάρει μπροστά. Ως αναλώσιμο - ανταλλακτικό να υπολογίζεις γύρω στα 130 με 160 ευρώ.
-
Καλησπέρα και από μένα...
Είμαι κάτοχος ενός Fiesta 1.6 Econetic (1 μήνας - 1200 χιλιόμετρα). Πριν 1-2 μέρες παρατήρησα ότι το τιμόνι έγινε αισθητά βαρύτερο, ειδικά στις χαμηλές στροφές ενώ σήμερα (είναι κλειστή η αντιπροσωπεία για να το πάω) σε μία πολύ μικρή απόσταση που έκανα και αφού έσβησα τον κινητήρα παρατήρησα ότι για 3-4 λεπτά δούλευε ασταμάτητα το βεντιλατέρ και μάλιστα βγάζοντας πολύ θόρυβο. Το 2ο ίσως (???) είναι και φυσιολογικό για τον καθαρισμό του φίλτρου DPF αλλά το πρώτο με έχει τρομοκρατήσει λίγο. Είναι δυνατό σε 1 μήνα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο να έχει πρόβλημα με το τιμόνι ;;; Τι να πω...Την Τρίτη θα το πάω αντιπροσωπεία και θα δούμε.....Έχασα και την εκδρομή μου
-
O νεος 1.5 tdci δεν μπαινει ακομα στο fiesta?,εχουν στους καταλογους ακομα τον 1.6.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
O νεος 1.5 tdci δεν μπαινει ακομα στο fiesta?,εχουν στους καταλογους ακομα τον 1.6.Ρώτησα χθες σε αντιπροσωπεία και δεν έχουν καμία ενημέρωση πότε και εάν θα μπει σε αυτό το μοντέλο ή στο επόμενο.
Ξέρει κάποιος σε τι offset παίζουν οι ζάντες του τελευταίου Fiesta; ΕΤ40 είναι εντάξει;
-
Παιδια μια ερωτησουλα, εχω εδω και 3 μηνες περιπου ενα Fiesta Red Edition 140hp, με ενα ντεποζιτο κανω περιπου 500χλμ και το trip μου βγαζει μεση καταναλωση περιπου 8, πως σας φαινεται? Λογικο η καιει περισσοτερο απο το κανονικο?
-
Αν το χρησιμοποιείς κυρίως στην πόλη και έχεις ανήσυχο δεξί πόδι φυσιολογική μου φαίνεται. Ο ecoboost με τα 125 άλογα παίζει γύρω στα 7-7.5 με κανονική οδήγηση. Αν τον πλακώσεις φτάνει τα 10 εύκολα...
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Αν το χρησιμοποιείς κυρίως στην πόλη και έχεις ανήσυχο δεξί πόδι φυσιολογική μου φαίνεται. Ο ecoboost με τα 125 άλογα παίζει γύρω στα 7-7.5 με κανονική οδήγηση. Αν τον πλακώσεις φτάνει τα 10 εύκολα...Η αληθεια ειναι οτι το ποδι ειναι αρκετα ανησυχο
-
Ε τότε καλά είναι. Δοκίμασε να το πηγαίνεις με μία πάνω, θα πέσεις εύκολα στο 7.5 χωρίς να κινείσαι αργά.
FORD FORUM