Καλησπέρα, σε KIA Rio του 2006 της γυναίκας μου αλλάξαμε σήμερα σετ συμπλέκτη. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν γίνεται να ρυθμιστεί το ύψος του πεντάλ συμπλέκτη. Από ότι διάβασα σε προηγούμενα πόστ αν είναι με ντίζα ο συμπλέκτης γίνεται (μηχανικός) - αν είναι υδραυλικός όχι... ΟΚ αλλά σε κάποια σελίδα μετά διάβασα από τον κ. Ηλία ότι μπορεί να ρυθμιστεί κάπως το πεντάλ μικραίνοντας την διαδρομή του.. ισχύει και για το ΚΙΑ Rio? Γιατί το οδήγησα και όντως ειδικά όταν εχει κίνηση στο δρόμο (αλλαγές 1η - 2α συνέχεια) είναι κουραστικός. Σε ένα Suzuki Baleno που είχα παλαιότερα μου τον είχε ρυθμίσει ο μηχανικός (δεν ξερω αν είχε πειράξει το πεντάλ ή αν ήταν με ντίζα ο συμπλέκτης) αλλά μετά πραγματικά με μικρή διαδρομή το πετάλ είχε άψογη συμπεριφορά και ήταν άνετος για το πόδι και ξεκούραστος.! Στο Rio γίνεται αυτό?
Latest posts made by drago
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
-
RE: FORD FORUM
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μπορείς να δοκιμάσεις να βγάλεις τους πόλους και μετά να κάνεις μερικά χιλιόμετρα. Αν συνεχίσει το πρόβλημα, δες τον αισθητήρα στροφάλου.Μετα απο καινουρια βαλβιδα ρελαντι και αντλια βενζινης (μετα απο συμβουλη του μαστορα) και ενω πηγιανε σχετικα καλα για μια εβδομαδα, εχθες παλι -σχετικα ζεστο- δεν πηρε με την μια ενω η μιζα γυρναει κανονικα.
Με την δευτερη προσπαθεια μιζαρα για καποια sec παραπανω και πηρε με δυσκολια....
Μου την εχει δωσει γιατι εσκασα και λεφτα για την αντλια..
θα κοιταξω τον αισθητηρα στροφαλου που λεσ.. ο αισθητηρας εκκεντροφορου ειναι το ιδιο?
καμμια αλλη ιδεα ρε παιδια τι μπορει να ειναι?
ευχαριστω εκ των προτερων -
RE: FORD FORUM
αλλαξα το λοιπον και βαλβιδα ρελαντι ολα καλα μεχρι να φυγω απ τα μαστορια..
ηρθα το αφησα σπιτι κατεβηκα μετα απο μιαμιση ωρα και παλι δεν ηθελε να παρει
με την τριτη προσπαθεια ή την τεταρτη δεν θυμαμαι καλα πηρε μπροστα και αυτη τη φορα (σε αντιθεση πριν αλλαξω βαλβιδα ρελαντι) ανεβασε κανονικα στροφες μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας !
Δεν το μετανιωνω για την αντικατασταση της βαλβιδας γιατι χρειαζοταν καποια στιγμη..Αλλα ακομη απο οτι φαινεται δεν διορθωθηκε η εκκινηση του κινητηρα.
Αυτο που ηθελα να ρωτησω τωρα ειναι οτι θυμαμαι καποιοι που ανεφεραν στο παρελθον να βγαζουμε τον πολο για να ξανακανει νεες ρυθμισεις η ecu με το νεο ανταλλακτικο...?Επισης οτι χρειαζονται καποια χιλιομετρα μεχρι να ρυθμισει η ecu νεες παραμετρους βαση και του νεου εξαρτηματος που αλλαξαμε ισχυει κατι τετοιο, να το αφησω για καποια χιλιομετρα μηπως διορθωθει?
-
RE: FORD FORUM
Εδω και καιρο εκανε αυτο με το ρελαντι στα φαναρια επεφτε χαμηλα οι στροφες και ετρεμε ο κινητηρας, μετα απο ενα update της ecu ηταν καλυτερα για μερικους μηνες ..μεχρι που ξεκινησε αυτο που ελεγα στο 1ο ποστ οτι δεν επαιρνε ευκολα ουτε με κρυο κινητηρα αλλα ειδικα με ζεστο κινητηρα ηθελε 2-3 προσπαθειες,
Μετα απο αλλαγη μπουζι και μπουζοκαλωδια βλεπω παιρνει πιο ευκολα αλλα οπως προειπα δεν ανεβαζει τις στροφες για να ζεσταθει ο κινητηρας αν δεν πατησω προσωρινα το γκαζι και το 'ξυπνησω' και μετα σηκωνει στροφες εκει που πρεπει!Παντως απο οταν το ειχα παρει (μεταχειρισμενο) εκανε αυτο με το ρελαντι (να πεφτει χαμηλα σε σημειο να κανει να σβησει ο κινητηρας) διορθωθηκε καπως με το update πεφτει βεβαια παλι χαμηλα (ειδικα αν εχω και a/c) αλλα οχι να τρεμει ο κινητηρας.
Ισχυ οταν οδηγω δεν χανει, ειναι φυσιολογικο...λες να ειναι παλι βαλβιδα ψυχρης εκκινησης ?? περυσι την αλλαξα
πολλα μπορει να ειναι..
και εγω αυτο ψαχνω ενα καλο μαστορα -
RE: FORD FORUM
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι πατωντας εν σταση λιγο γκαζι και το αφησω αμεσως (αφου εχω ξεκινησει το κινητηρα και ειναι χαμηλα οι στροφες και δυσκολευει οπως ειπα να παρει στροφες σαν να ξεκιναει 'βαριεστημενα') ανβαζει στις 1200 εκει που πηγαινε παντα σαν να δουλευει το τσοκ ...δηλ απο κει και περα ολα κανονικα!
Μονο στην εκκινηση το παρουσιαζει τωρα αυτο δηλ να το πω πιο απλα ειτε ειναι ζεστος ειτα παγωμενος ο κινητηρας μιζαρω για να βαλω μπρος αρχιζει χαροπαλευοντας σε πολυ χαμηλες στροφες σε 1-2 δευτερολεπτα σταθεροποειται στις 700-800 (επαναλαμβανω και παγωμενο εκει σταματαει) και αν πατησω και αφησω αμεσως λιγο γκαζι τοτε ξεκιναει να δουλευει το 'τσοκ'Μοτεράκι/βαλβίδα ρελαντί δες πρώτα.
Την καθαρισα πριν 2 μερες και δεν ειδα διαφορα.. υπαρχει περιπτωση πιστευεις παραυτα να ειναι η υπευθυνη αυτη?
Γιατι κοστιζει καπως και τα περισσοτερα συνεργεια που εχω παει δεν εχουν καποια λεει δοκιμαστικα να βαλουμε πανω.. -
RE: FORD FORUM
Ναι πατωντας εν σταση λιγο γκαζι και το αφησω αμεσως (αφου εχω ξεκινησει το κινητηρα και ειναι χαμηλα οι στροφες και δυσκολευει οπως ειπα να παρει στροφες σαν να ξεκιναει 'βαριεστημενα') ανβαζει στις 1200 εκει που πηγαινε παντα σαν να δουλευει το τσοκ ...δηλ απο κει και περα ολα κανονικα!
Μονο στην εκκινηση το παρουσιαζει τωρα αυτο δηλ να το πω πιο απλα ειτε ειναι ζεστος ειτα παγωμενος ο κινητηρας μιζαρω για να βαλω μπρος αρχιζει χαροπαλευοντας σε πολυ χαμηλες στροφες σε 1-2 δευτερολεπτα σταθεροποειται στις 700-800 (επαναλαμβανω και παγωμενο εκει σταματαει) και αν πατησω και αφησω αμεσως λιγο γκαζι τοτε ξεκιναει να δουλευει το 'τσοκ' -
RE: FORD FORUM
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κατά 99% μπουζοκαλώδια τότε.Αλλαξα μπουζοκαλωδια.
Η μονη διαφορα τωρα ειναι οτι οσες φορες το δοκιμασα παιρνει με την μια (!!) αλλα μενουν πολυ χαμηλα οι στροφες και φαινεται σαν να δυσκολευεται να παρει, σαν να δυσκολευεται να γυρισει ο κινητηρας.... και οπως ειναι σ'αυτη την φαση μολις του δωσω μια μικρη γκαζια πανε οι στροφες στο φυσιολογικο 1100-1200 εκει που πρεπει μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας.
Επειδη ειμαι σε δυσκολη φαση οικονομικα παει καπου τα μυαλο σας ???
Ευχαριστω -
RE: FORD FORUM
οπότε παω να αγορασω μια 4αδα μπουζοκαλωδια και να τα αλλαξω μονος..
Στο εξουσιοδοτημενο κοστίζει περιπου 36€ το ενα...Ευχομαι να πανε ολα καλα μετα και να μην εχει δημιουργηθει περαιτερω προβλημα απο τα μπουζι που ειχα βαλει τα Ngk
Ευχαριστω για την απαντηση και θα ενημερωσω -
RE: FORD FORUM
Αλλαξα μπουζι το ενα στο 4ο κυλινδρο ηταν σκασμενο και μου ειπαν τα παιδια στο συνεργειο οτι εχει χαλασει μαλλον και το μπουζοκαλωδιο αν συνεχεισει να το κανει να το αλλαξουμε για σιγουρια και αυτο.
Σε ηλεκτρολογο που το ειχα παει πριν 3 ημερες ειπε ολα ενταξει απο ρευματα
Παιζει να ειναι και αισθητηρας βολαν - στροφων?
Σκορτσαρισματα χαμηλα κανει ναι οχι εντονα σε εκνευριστικο σημειο αλλα οταν ειναι χαμηλα οι στροφες κανει ναι..
-
RE: FORD FORUM
Καλησπερα στο φορουμ ειναι το 1ο μηνυμα μου, αν και διαβαζω και εχω συμβουλευτει αρκετες φορες τον χωρο του 4τ.
Θα μπω κατευθειαν στο ψητο, εχω ενα φοκους 1.4 του 2001.
Το προβλημα που μου εκανε απο το καιρο που το αγορασα (μεταχειρισμενο το 2012) ηταν στο ρελαντι να πεφτουν χαμηλα οι στροφες και ορισμενες φορες ετρεμε ο κινητητηρας μεχρι που εσβηνε.Αυτο μετα κατι Update του εγκεφαλου περυσι σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Ford διορθωθηκε αρκετα μεχρι που το ξεχασα εντελως...αλλα πριν κανα 2 εβδομαδες αρχισε να κανει παλι τα δικα του αυτη τη φορα κατα την εκκινηση του κινητηρα.
Δηλαδη: οταν ειναι ζεστο παιρνει με την 2η 3η φορα, η μιζα γυρναει κανονικα.
οταν ειναι παγωμενο δυσκολευεται να παρει και οταν παρει τρεμει ο κινητηρας και οταν πατησω γκαζι σηκωνει τις στροφες περιπου στις 1200 (εκει που πρεπει μεχρι να ζεσταθει )
Ακουω διαφορα απο τα συνεργεια αλλα κανεις δεν λεει με σιγουρια αλλαξε αυτο τελος.. να σημειωσω οτι λαμπακι δεν αναβει, το διαγνωστικο δεν δειχνει τιποτα εννοειται..
Αλλα κανενας να μην του λεει κατι στο συνεργειο αυτα που κανει πραγματικα απορω.