-
Να κάνω και εγω μια ερώτηση σχετικά με 5θυρο Αουντι Α3 μκ1 (1999 μοντέλο) . Το αυτοκίνητο ειναι της μητέρας μου και προ μιας βδομάδας το ύφασμα του ουρανού άρχισε να σακούλιάζει. Προφανώς η κολλά μας τελείωσε και το ύφασμα αρχίζει να αποκολλαται.
Πήρε τηλεφωνο στη καρέντα και της είπαν 400 ευρώ. Φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να πάει εκει. Γνωρίζετε αν μπορει να γίνει η αλλαγή (διάβασα γενικα οτι γίνεται αλλαγή και οχι επανακοπλληση) σε κάποιο ταπετσίερη; Το ύφασμα απο που θα μπορούσε να το πάρει εκείνη ή ο μάστορας; Γνωρίζετε κάποιο αξιόπιστο συνεργείο για αυτές στις δουλειές στην Αθήνα και κατα προτίμησης στα νότια προάστια;
Επειδή δεν μένω ελλαδα, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα οποιαδήποτε πληροφορία.Ευχαριστω!
-
Είναι όπως τα λες ακριβώς. Εμένα η Καρέντα μου είπε 'περίπου 500' καθώς ήταν κλειστά τα κομπιούτερ τους όταν πήγα και μου είπαν στο περίπου. Η κόλλα 'τελειώνει' μετά από κάποια χρόνια και θέλει αλλαγή ο ουρανός! (το ξεκόλλημα επιταχύνεται αν οδηγάς συχνά με ανοιχτά παράθυρα). Εγώ βρήκα σε ταπετσέρη και στα νότια που θες με μόλις 120 εργασία+υλικό.... Φαίνεται καλός και σχετικός με VAG και έχει όλα τα υλικά ο ίδιος δεν χρειάζεται τίποτα να βρεις. Σου στέλνω με pm λεπτομέρειες.
-
Ειναι κατι γενικο αυτο στα audi της εποχης? εχω δυο a4 b5 στον κυκλο μου με το ιδιο ακριβως θεμα..
-
Το 8l ζει τη δεύτερη νιότη του , τι έγινε ; έχουν σκάσει άλλα τρία στο περιβάλλον μου 1,6 1,8 τ και ένα s3 ακόμα , κανείς γνώμη για ιξώδες ; δεν αμαγράφει πουθενά στο αμάξι ούτε στο βιβλίο , μόνο οδηγία 500 00 ή 503 00 από έρευνα στο νετ η οδηγία μεταφράζεται σε 5 30 , 10 40 και 5 40
-
αυστηρα 5-30... η 504 και 507 οδηγια που εχει βγει μετα την 503 την υπερκαλυπτουν.
το 5-40 που βλεπεις σε ξενα φορουμ εχει να κανει με το οτι εχουν πιο ψυχρο κλιμα συνηθος αμερικη-καναδα ειναι αυτα τα φορουμ.mobil-castrol-aral
τιμη λιτρου (11,5-9-6,5)
εγω στο δικο μου 20vt βαζω aral longlife III 5-30 ...απο castrol edge longlife ΙΙΙ (τα οποια ειναι τα ιδια λαδια επι της ουσιας και δεν εχω διαθεση να πληρωνω κερατιατικα λογο μαρκετινγκ) -
Ευχαριστώ πολύ
-
Τι διάολο κάποια πράγματα για Α3 8L έχουν ήδη καταργηθεί! Αυτοκίνητο 14 ετών! Ξέρει κανείς που (στην Ελλάδα) θα μπορούσα να βρω ανταλλακτικά εσωτερικού καιν./μτχ ? Συγκεκριμμένα ψάχνω το πλαστικό εσωτερικό κάλυμμα μαρσπιέ σε μπεζ (εξακολουθούν να βγάζουν ακόμα και το μπλε... το μπεζ το κόψανε ) Τα μεταφορικά από εξωτερικό δεν λένε....
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Να κάνω και εγω μια ερώτηση σχετικά με 5θυρο Αουντι Α3 μκ1 (1999 μοντέλο) . Το αυτοκίνητο ειναι της μητέρας μου και προ μιας βδομάδας το ύφασμα του ουρανού άρχισε να σακούλιάζει. Προφανώς η κολλά μας τελείωσε και το ύφασμα αρχίζει να αποκολλαται.
Πήρε τηλεφωνο στη καρέντα και της είπαν 400 ευρώ. Φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να πάει εκει. Γνωρίζετε αν μπορει να γίνει η αλλαγή (διάβασα γενικα οτι γίνεται αλλαγή και οχι επανακοπλληση) σε κάποιο ταπετσίερη; Το ύφασμα απο που θα μπορούσε να το πάρει εκείνη ή ο μάστορας; Γνωρίζετε κάποιο αξιόπιστο συνεργείο για αυτές στις δουλειές στην Αθήνα και κατα προτίμησης στα νότια προάστια;
Επειδή δεν μένω ελλαδα, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα οποιαδήποτε πληροφορία.Ευχαριστω!
Εχω ενα Α3 2002 1.6. Και μενα ¨κρεμασε¨ ο ουρανος, προ ετους, ωστοσο εδωσα 50€ ( αν θυμαμαι καλα) σε λαμαρινα ο οποιος κατεβασε το εσωτερικο της οροφης και περιπου 80€ σε ταπετσερη αυτοκινητου ο οποιος κολησε νεα ταπετσαρια οροφης. Το χρωμα (μπεζ) εχει μικρη αποκλιση με το γνησιο αλλα οκ δεν ασχοληθηκα περισσοτερο
-
Καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω εντυπωσεις για το Α3 1.6tdi sportback 2015 κυριως ηχομονωση και τραβηγματα. Ειμαι ηδη κατοχος Α3 1.6 8v 2002 και δυστηχως μαλλον ψιλοκαταληγω παλι σε αγορα audi. Επισης, αν ξερει καποιος αν οι ραγες οροφης (που μου αρεσουν αισθητικα) δημιουργουν extra θορυβο.
-
'Ξεκούμπωσε' (?!) το σωληνάκι παροχής καυσίμου στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να φτύνει βενζίνη εν κινήσει και ενώ βρισκόμουν στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης (ευτυχώς στο δεξί ρεύμα). Ελάχιστα μετά ο κινητήρας έσβησε και βγαίνοντας από το αυτοκίνητο είδα μια λίμνη βενζίνης κάτω ακριβώς από το μπροστινό μέρος του. Οδική, συνεργείο και ο μάστορας είπε ¨συμβαίνουν αυτά'... 'Ξεκούμπωσε λόγω της υψηλής πίεσης'...
AUDI A3 1.6 2007
Τι λέτε; -
Τι να πουμε;
-
Ο χρήστης 618RR έγραψε:
'Ξεκούμπωσε' (?!) το σωληνάκι παροχής καυσίμου στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να φτύνει βενζίνη εν κινήσει και ενώ βρισκόμουν στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης (ευτυχώς στο δεξί ρεύμα). Ελάχιστα μετά ο κινητήρας έσβησε και βγαίνοντας από το αυτοκίνητο είδα μια λίμνη βενζίνης κάτω ακριβώς από το μπροστινό μέρος του. Οδική, συνεργείο και ο μάστορας είπε ¨συμβαίνουν αυτά'... 'Ξεκούμπωσε λόγω της υψηλής πίεσης'...
AUDI A3 1.6 2007
Τι λέτε;μηπος το σωληνακι ειχε βουλωσει και γ αυτο το πεταξε!? φιλτρο αλαζες τακτικα!? τι βενζινη εβαζες(απλη-απλη με πρσθετα-100αρα)!?
αν το πεταει το σωληνακι στα 3 μπαρ που ειναι το mpi δλδ τι να πουμε κ εμεις τα 150 που εχουν τα τσι..
μαλλον εβαζες λιγο οτι να ναι καυσιμο η' δεν αλλαξες φ.βενζινης και ειχε κρατισει βρομιες και τις μετεφερε. -
Ο χρήστης iROC έγραψε:
'Ξεκούμπωσε' (?!) το σωληνάκι παροχής καυσίμου στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να φτύνει βενζίνη εν κινήσει και ενώ βρισκόμουν στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης (ευτυχώς στο δεξί ρεύμα). Ελάχιστα μετά ο κινητήρας έσβησε και βγαίνοντας από το αυτοκίνητο είδα μια λίμνη βενζίνης κάτω ακριβώς από το μπροστινό μέρος του. Οδική, συνεργείο και ο μάστορας είπε ¨συμβαίνουν αυτά'... 'Ξεκούμπωσε λόγω της υψηλής πίεσης'...
AUDI A3 1.6 2007
Τι λέτε;μηπος το σωληνακι ειχε βουλωσει και γ αυτο το πεταξε!? φιλτρο αλαζες τακτικα!? τι βενζινη εβαζες(απλη-απλη με πρσθετα-100αρα)!?
αν το πεταει το σωληνακι στα 3 μπαρ που ειναι το mpi δλδ τι να πουμε κ εμεις τα 150 που εχουν τα τσι..
μαλλον εβαζες λιγο οτι να ναι καυσιμο η' δεν αλλαξες φ.βενζινης και ειχε κρατισει βρομιες και τις μετεφερε.Τι λες;Σιγα μην πεταγονται ετσι τα σωληνακια.Απλα ο συνδεσμος εχει προβλημα ,μπορει σε σερβις να τον πειραξαν και να ξεκουμπωσε.
-
Το φίλτρο ήταν αλλαγμένο προ 6μήνου και καθαρό, σύμφωνα με το μάστορα. Ότι να ναι βενζίνη δεν ξέρω αν βάζω, ποιος μπορεί να ξέρει τι βενζίνη βάζει πραγματικά; Πάντως πηγαίνω σε δύο πρατήρια σταθερά, από τα οποία βάζουν κι άλλα οχήματα της οικογένειας, χωρίς ποτέ να έχουμε κάποιο πρόβλημα.Επίσης ο σύνδεσμος δε χρειάζεται αλλαγή, σύμφωνα πάντα με το μάστορα. Άρα ή πρόκειται για θέμα τύχης ή πράγματι κάτι από τα παραπάνω δε στέκει και ο μάστορας μου λέει μ@λ@κίες...
-
Οι κινητήρας 1,8 ΤFSI του Α3 8V με τα 180hp είναι καινούριος στο group?
Ψαχνω review και γνώμες ιδιοκτητών αλλά δεν μπορώ να πω ότι βρήκα και πολλά.... -
Απο τις εξίσου λιγοστές δημοσιεύσεις σε ξένα forum διαβάζω πως υπάρχει ένα πρόβλημα με κροτάλισμα του κινητήρα στις χαμηλές στροφές. Μαλιστα επηρεάζει και τα υπόλοιπα μοντέλα του group που φοράνε τον 1.8 tfsi καθώς και τον 2λιτρο του S3.
Επισης φαίνεται ότι το S-tronic παράγει κάτι ηχους κατά τις αλλαγές, που το κάνει να ''κουδουνιζει'' (υπερβολή!)Και τα 2 είναι γνωστά στην Audi αλλα κανένα από τα 2 δεν έχει λυθεί ακόμη.
Κατα τα λοιπά, τα κλασικά ηλεκτρονικά θέματα όπως: διακόπτης παραθύρων που δεν ανεβάζει/κατεβαζει με ένα ''κλικ'' το παράθυρο, κολλημένη οθόνη ΜΜI κατά την ανάδυση, το εργοστασιακό gps χάνει το στίγμα στιγμιαία,κτλ
Ο κινητήρας πότε παρουσιάστηκε? Ξερουμε τι κωδικό έχει ή αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά?
-
Ο χρήστης koumis έγραψε:
Οι κινητήρας 1,8 ΤFSI του Α3 8V με τα 180hp είναι καινούριος στο group?
Ψαχνω review και γνώμες ιδιοκτητών αλλά δεν μπορώ να πω ότι βρήκα και πολλά....Ειναι καινούργιος κινητηρας ειναι 8μπεκος εχει δηλαδη και MPI και TSI τεχνολογια (αμμεσο και έμμεσο ψεκασμο) οτι καλυτερο δηλαδη . Ειναι αρκετα εξελιγμενος !
Α εχει και πλαστικο καρτερ(οχι ακριβως πλαστικο)
Σχετικα με το S-Tronic 7 (DSG7) ναι κουδουναει στις λακουβες γιατι ετσι πρεπει να κανει . -
Καλησπέρα,
Υπάρχει κάποιος κάτοχος του Audi A3 Sportback 1.2 TFSi Ambition;
Αν ναι μετά την όποια εμπειρία έχει με το αυτοκίνητο πώς κρίνει τη δύναμή του, πάντα σε σχέση με αυτό που περίμενε. Προφανώς δηλαδή και όταν αγοράζεις το 1.2 ξέρεις ότι ΔΕΝ παίρνεις κάτι που βάζει φωτιά στο δρόμο. Το θέμα είναι μπορεί να κάνει αξιοπρεπώς ένα ταξίδι; Η κατανάλωση σε σχέση με αυτή που ανακοινώνει η Audi που κινείται;Ευχαριστώ πολύ
-
Υπάρχει κανένας κάτοχος Cabrio TTS των 272 αλόγων να μας πει καμιά πληροφορία?
-
@aserf η μητέρα μου έχει το μοντέλο που λες. Με κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους κυρίως η κατανάλωση είναι στο 7.1 , από δύναμη αρκετά καλά τα πράγματα. Βέβαια υπάρχει ένα turbo lag στις χαμηλές στροφές.
AUDI FORUM