-
Αυτα τα... πσοσστα οσο δεν υπαρχει ( τουλαχιστον δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου ) πινακας ας πουμε, που να λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ τι ειναι / ποια ειναι μια διαφορά της ταξης πζ 5%, το θεωρω μπουρδα....
Οι κυριες κατηγορίες των ελααστικών για SUV ειναι 4
Για ασφαλτο, τα all terain ( η Χρηση μετριωτητα προσεξε αποφευγω σκοπιμα να τα πω 50-50 ) τα mud τυπου BF KM-KM2 και KL-71 μαζι με τα αναγωμομενα 'ξαδερφια' τους, και τα καθαρα χωματινα τυπου Cross....Απο κει και περα ΣΑΦΩΣ κι ενα ασφαλτινο λαστιχο ΜΠΟΡΕΙ να πατησει θεοστεγνο και καταξεραμενο χωματοδρομο. Αυτο ομως δε το κανει.... 10% χωμα....
Οπως αντιθετα και τα cross 'περπατανε στην ασφαλτο αρκει να μην τσαρουχωσεις φρενα πας να στριψεις αποτομα κ.λ.π. αλλα σε καμια περιπτωση δε τους δινεις.... 10% ασφαλτο....
-
Επειδη ειχα τα latitude cross στο Niva και τωρα τα Latitude tour στο forester θα πω το εξης μιας και αυτες τις μερες με τα χιονια τεσταρα τα latitude tour Τα ορια τους.
Ειναι παρα πολυ καλο στο χιονι πατημενο η απατητο,ειχει αριστη κατευθηντικοτητα και φρενο αλλα οπως το cross εκει που τα βρισκει σκουρα ειναι η λασπη,μολις μπουκωσει λιγο εκατσες,το cross ναι μεν ειχε καποια παραπανω περιθωρια αλλα το tour τα βρισκει σκουρα ευκολα στην λασπη.
Ξαναλεω στο χωμα,στην βροχη στο χιονι ακομα και σε λασπη πανε κομπλε,αλλα οταν μπουκωσει τελειωσε.
Βεβαια για ενα suv τα προτεινω ανεπιφυλακτα.
Επιπλεον για κανενα μα κανενα λογο ουτε το ενα ουτε το αλλο δεν συγκρινονται με ενα 50/50 ελαστικο εκτος δρομου,εκει που το τακουνι θα βοηθησει να διωξει την λασπη το αλλο ελαστικο απλα θα κολλησει.
Στο niva ειχα τα mtkl71 και για κανενα μα κανενα λογο δεν συκρινονται με τα cross,οπως επισης ομως οτι και στην ασφαλτο δεν ειχαν καμια σχεση,διαλεγεις και παιρνεις. -
Εγω τις 3 τελευταιες μερες θελοντας ή μη κινουμαι με το tucson (τελειωμενα latitude tour) σε απατητους χιονισμενους/παγωμενους δρομους χωρις καποιο ιδιαιτερο θεμα, χωρις αλυσσιδες. Δεν περιμενα να τα βγαλουν περα, και ομως. Τωρα ειναι η ωρα για αλλαγη και εχω στο νου μου τα conti cross contact LX2 (80-20) αλλα οι ετικετα τους δινει χειροτερο δεικτη καταναλωσης (Ε) και 1db επιπλεον θορυβο (72) εναντι του latitude cross C & 71db αντιστοιχα κατι πολυ καλο για 65-35 ελαστικο.
-
Aυτο που ξαναπαρατηρησα ειναι οτι το μεγαλο προβλημα ειναι στην λασπη,στο χιονι την παλευουν τα tour και τα cross ακομα καλυτερα.
-
Λασπη και πετρες σιγουρα καλυτερα τα cross δεν το συζητω, αλλος σκελετος καταρχην. Ομως δινουν και εντυπωσιακους δεικτες στην ετικετα τους κατι που επιβαιωνουν παρα πολλοι με τα θετικα σχολια τους. Δεν εχω βρει ομως κατοχο που να τα εχει γυρω στα 2-3 χρονια να δω τι κανουν. Μην γινονται τσουλιθρα τοτε στην ασφαλτο, κατι που τα tour δεν κανουν με τιποτα στα 4 σχεδον χρονια τους.
-
Τα cross τα ειχα για περιπου 30,000 χλμ και ηταν σχεδον αφθαρτα,μπορει να φταιει ομως και το οτι με το niva σπανια πηγαινα πανω απο 120 και δεν τρωγανε και πιεση σε στροφες.
-
Πιο πολυ με ενδιαφερει ο χρονος που τα ειχες και οχι τα κμ.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Λασπη και πετρες σιγουρα καλυτερα τα cross δεν το συζητω, αλλος σκελετος καταρχην. Ομως δινουν και εντυπωσιακους δεικτες στην ετικετα τους κατι που επιβαιωνουν παρα πολλοι με τα θετικα σχολια τους. Δεν εχω βρει ομως κατοχο που να τα εχει γυρω στα 2-3 χρονια να δω τι κανουν. Μην γινονται τσουλιθρα τοτε στην ασφαλτο, κατι που τα tour δεν κανουν με τιποτα στα 4 σχεδον χρονια τους.Μετά απο 14μήνες και 20000 είναι σαν καινούργια. Σίγουρα θα τα ξανά έβαζα!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
20 μηνες ακριβως,γιατι μετα εδωσα το αυτοκινητο
-
καλησπέρα σε ολους.μπορει καποιος που εχει βαλει ελαστικα vredestein να μου πει που τα βρηκε στην Αθηνα γιατι ειναι δυσευρετα?αν μπορει να πει κ εντυπωσεις ακομα καλυτερα για τα sportrac 5
-
Ο χρήστης horatatzis έγραψε:
καλησπέρα σε ολους.μπορει καποιος που εχει βαλει ελαστικα vredestein να μου πει που τα βρηκε στην Αθηνα γιατι ειναι δυσευρετα?αν μπορει να πει κ εντυπωσεις ακομα καλυτερα για τα sportrac 5.....2105144500..Τσιαντούλης(ο Φέρνων )...Κυριαζής(ο Περαστής)...να τα βάλεις αβλεπή!!!
-
Γιατι δεν μπορεις να τα βαλεις κατευθειαν στον κυριαζη; πρεπει να τα παρεις πρωτα απο τον τσιαντουλη; vredestein παντως βαζει και ενα λαστιχαδικο στο περιστερι. Κοντα στην τζων κενεντυ με θηβων. Τωρα δεν θυμαμαι ακριβως αν ειναι πριν η μετα απο την κενεντυ.
-
Απο περιεργεια, ποσο παιρνει ο κυριαζης ή και γενικα ενα βουλκανιζατερ, εργατικα για να σου περασει δικα σου λαστιχα?
-
Έχει αγοράσει κανείς ελαστικά Από online κατάστημα
Είναι αξιόπιστα; το elastikaleader πχ βλέπω Αλλά δεν έχει πουθενά τηλέφωνο επικοινωνίας ,κ σε mail που τους έστειλα δεν απάντησαν ποτέ.Επειδή μερικά έχουν πολύ χαμηλότερες τιμές σε σχέση με την επαρχία. -
Εγώ που είχα πάρει λάστιχα μέσω ίντερνετ και τα πήγα εδώ σε λαστιχά μου πήραν 20 € για δύο
-
Μπορεί κάποιος να μου εξηγησει πως γίνεται θερινά λάστιχα να έχουν τεραστιες διάφορες μεταξύ τους στο χιόνι? Τα energy προσφέρουν καποια πρόσφυση σε χιόνι. Όταν τα είχα ανέβαιναν πχ Παρνασσό πολύ άνετα αν δεν με έκοβε κάποιος στην ανηφορα. Και μιλάω για δρόμο κάτασπρο με πεπιεσμένο χιόνι(παγωμένο). Τωρα με τα ps3 μολις πατήσω έλαχιστο νερουλό χιονακι ετσι και σταματήσεις δεν ξεκινας ουτε σε ευθεια. Για να καταλάβετε έχει τύχει να ανεβω χιονισμένη ανηφόρα με τα saver και ο ακριβως πίσω μου που ηταν τετρακινητος με p zero δεν έφτασε ουτε στη μέση.
-
Ειναι που κατηγορουν τα saver ολοι. Στην επομενη αλλαγη λεω να τα δοκιμασω σε κανα δυο χρονια. Τωρα εχω conti premium contact 5. Δεν λεω καλο λαστιχο αλλα με πολλους θορυβους και το χειροτερο κραδασμους. Πανω απο 130 δεν μπορω να παω. Τρεμει ολοκληρο. Αλλαξα αμορτισερ ελεγξα ακρομπαρα ημιμπαρα τζογους ζυγοσταθμισεις τα παντα. Μονο τα λαστιχα απομενουν. Γενικως τα saver η τα λατρευουν η τα μισουν.
-
Ευκολο.
Λεγεται 'μιγμα' και βεβαιως 'σχεδιαση'...
Δευτερευοντως τα ΙΔΙΑ λαστιχα - για διαφορους λογους - Δεν λειτουργουν σωστα σε καθε μοντελο. Εχει τυχει το ιδιο λαστιχο δε ΙΔΙΟ αυτοκινητο σε αλλη διασταση να μην 'λειτουργει'.....Αλλο θεμα ειναι η διασταση.
Οσο 'στενοτερο' τοσο καλητερη η προσφυση οταν πρεπει να 'κοψει' την επιφανεια ( χιονι λασπη λιμναζοντα νερα κ.λ.π.)Και τελος και σε συναρτηση και με το ανωτερο, το βαρος του καθε οχηματος.
Γενικώς τετοιες 'διαπιστωσεις' εξαρτονται απο πολλές παραμετρους σπανιως αντικειμενικά συγκρισιμες....
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Τα energy προσφέρουν καποια πρόσφυση σε χιόνι.Πρέπει να είναι η μοναδική περίπτωση που προσφέρουν πρόσφυση.
Μονο τα λαστιχα απομενουν.
Τα λάστιχά σου είναι στραβά. Μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε λάστιχο και για πολλούς λόγους (κατασκευαστικό σφάλμα, λάθος αποθήκευση, μεγάλη περίοδος ακινησίας).
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Ειναι που κατηγορουν τα saver ολοι. Στην επομενη αλλαγη λεω να τα δοκιμασω σε κανα δυο χρονια. Τωρα εχω conti premium contact 5. Δεν λεω καλο λαστιχο αλλα με πολλους θορυβους και το χειροτερο κραδασμους. Πανω απο 130 δεν μπορω να παω. Τρεμει ολοκληρο. Αλλαξα αμορτισερ ελεγξα ακρομπαρα ημιμπαρα τζογους ζυγοσταθμισεις τα παντα. Μονο τα λαστιχα απομενουν. Γενικως τα saver η τα λατρευουν η τα μισουν.το ιδιο προβλημα ειχα και εγω.δοκιμασε να βαλεις λιγο παραπανω πιεση αερα.+3psi.μακραν απο τα χειροτερα λαστιχα που εχω βαλει.λογω του πολυ μαλακου σκελετου τα βρισκουν σκουρα σε δυσκολες συνθηκες.απορω πως του εδωσαν τοσο καλες κριτικες σε τεστ που δημοσιευονται.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]