-
παντως στην Αττικη με τιμες απο 0.64 εως και 0.76 τωρα το υγραεριο πραγματικα ειναι το ιδανικο καυσιμο.Πιστευω πλεον οτι συμφερει καλυτερα και απο το πετραιλεο με τις σημερινες τιμες.Μονο στην εθνικη βρισκεις 0.82 και ειναι πραγματικο κλεψιμο.οσοι εχουμε βαλει υγραεριο εχουμε σωθει και χαιρομαστε και τα αυτοκινητα μας
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
το bluemec το εχει βαλει ξαδερφος σε volvo s40 1,8 το οποιο ειναι στην μαυρη λιστα για υγραεριο και εχει κανει πανω απο 40000χλμ με αυτο τα τελευτεα 2χρονια χωρις σοβαρα προβληματα
(περισοτερο με ρυθμισεις ειχε θεμα). παρολα αυτα περισοτερο ρολο παιζει ο εγκαταστατης και οχι τοσο το κιτ.Πάντως και στο volvo club μπορείς να δεις αναφορές για καλές εγκαταστάσεις υγραερίου, που όμως οδήγησαν σε υποχώρησης εδρών βαλβίδων.
-
Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
παντως στην Αττικη με τιμες απο 0.64 εως και 0.76 τωρα το υγραεριο πραγματικα ειναι το ιδανικο καυσιμο.Πιστευω πλεον οτι συμφερει καλυτερα και απο το πετραιλεο με τις σημερινες τιμες.Μονο στην εθνικη βρισκεις 0.82 και ειναι πραγματικο κλεψιμο.οσοι εχουμε βαλει υγραεριο εχουμε σωθει και χαιρομαστε και τα αυτοκινητα μαςΕίδες τι ωραία ε;; Άντε και μπορεί να ξαναρχίσω τις παλαβές μου βόλτες!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Καλημέρα σας, χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
Έστειλα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Όποιος άλλος θεωρεί ότι τον κλέβουν, ας κάνει κάτι αντίστοιχο!
Και πήρα την απάντηση ότι δεν υπάρχει νόμος περί αισχροκέρδειας και ότι ο καθένας πουλάει όσο θέλει!
Πότε έρχεται εκείνο το aygo που καίει 3 λίτρα είπαμε;
Eτσι ακριβως ειναι. Γιαυτο μετα την απελευθερωση των τιμων ειχαμε γεμισει σε καθε γωνια με βενζιναδικα, εκτος του οτι βεβαια λογω λαθρεμποριας και μη ελεγχου εισροων/εκροων ηταν απο τις πιο επικερδεις επιχειρησεις.Η κριση βεβαια μειωσε κατα πολυ τον αριθμο τους αλλα το καρτελ και το φιξαρισμα τιμως καλα κρατει. Μην περιμενετε καμμια 'συνειδηση' απο αυτους που εμπορευονται καυσιμα, ειτε λεγεται κρατος, ειτε διυλιστηριο ειτε επιχειρηματιας. Τα καυσιμα ειναι σαν ενα ειδος μονοπωλιου που δρα οχι μονο ανεξελενγκτα αλλα και με την υποστηριξη του κρατους. Ειδατε κανενα κυβερνωντα να μιλα για μειωση των τιμων των καυσιμων? Μονο για το γαλα και το ψωμι μιλαγαν και αυτο γιατι εκει τα 5-10 λεπτα φαινονται περισσοτερα και κανουν εντυπωση, ασχετα αν ειδικα στο γαλα δεν εχει γινει οχι μειωση αλλα αντιθετα αυξηση παρα τη μειωση στα καυσιμα κατι το οποιο οι βιομηχανοι ειχαν σαν αλλοθι για να δικαιολογουν την υψηλη τιμη του σε σχεση με τις υπολοιπες χωρες της Ευρωπης. Τωρα δεν εχουν αλλοθι αλλα κανεις δεν λεει τιποτα παλι, η ιδια ιστορια με τα καρτελ τιμων και χορηγων κομματων.Ειναι πολλα τα λεφτα και σε καιρο κρισης τα κομματα ειναι περισσοτερο εξαρτημενα απο ποτε απο τους 'χορηγους' τους αφοι οι τραπεζες στερεψαν.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Eτσι ακριβως ειναι. Γιαυτο μετα την απελευθερωση των τιμων ειχαμε γεμισει σε καθε γωνια με βενζιναδικα, εκτος του οτι βεβαια λογω λαθρεμποριας και μη ελεγχου εισροων/εκροων ηταν απο τις πιο επικερδεις επιχειρησεις.Η κριση βεβαια μειωσε κατα πολυ τον αριθμο τους αλλα το καρτελ και το φιξαρισμα τιμως καλα κρατει. Μην περιμενετε καμμια 'συνειδηση' απο αυτους που εμπορευονται καυσιμα, ειτε λεγεται κρατος, ειτε διυλιστηριο ειτε επιχειρηματιας. Τα καυσιμα ειναι σαν ενα ειδος μονοπωλιου που δρα οχι μονο ανεξελενγκτα αλλα και με την υποστηριξη του κρατους. Ειδατε κανενα κυβερνωντα να μιλα για μειωση των τιμων των καυσιμων? Μονο για το γαλα και το ψωμι μιλαγαν και αυτο γιατι εκει τα 5-10 λεπτα φαινονται περισσοτερα και κανουν εντυπωση, ασχετα αν ειδικα στο γαλα δεν εχει γινει οχι μειωση αλλα αντιθετα αυξηση παρα τη μειωση στα καυσιμα κατι το οποιο οι βιομηχανοι ειχαν σαν αλλοθι για να δικαιολογουν την υψηλη τιμη του σε σχεση με τις υπολοιπες χωρες της Ευρωπης. Τωρα δεν εχουν αλλοθι αλλα κανεις δεν λεει τιποτα παλι, η ιδια ιστορια με τα καρτελ τιμων και χορηγων κομματων.Ειναι πολλα τα λεφτα και σε καιρο κρισης τα κομματα ειναι περισσοτερο εξαρτημενα απο ποτε απο τους 'χορηγους' τους αφοι οι τραπεζες στερεψαν.
+1
-
Έρχεται το aygo που θα καίει 3 λίτρα λέμε!!!!
Α, το μάθατε το άλλο το ωραίο;;; Η τουότα έδωσε δωρεάν 5500 πατέντες που αφορούν τις κυψέλες καυσίμου!!!!!
Πως την αγαπάω εγώ αυτή την εταιρία και τα γιαπωνεζάκια γενικότερα!!!!!Ούτε καρτέλ, ούτε μαγκιά του τύπου εγώ είμαι και άλλος δεν είναι!!! Θετικοί προς την κοινωνία, όχι ψευτόμαγκες!
-
3 λιτρα βενζινης?εχει κ υγραεριο?η με μπαταρια ειναι αυτο
-
Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
3 λιτρα βενζινης?εχει κ υγραεριο?η με μπαταρια ειναι αυτοΥγραέριο όχι. Μπαταρία όχι (εκτός της κλασσικής 12 βολτ).
-
το αεριο στα 61 λεπτα
βλεπω καποια βενζιναδικα στην Αττικη και τον 'φτηνο' στη Λάρισα...
καλα παμε
-
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
το αεριο στα 61 λεπταβλεπω καποια βενζιναδικα στην Αττικη και τον 'φτηνο' στη Λάρισα...
καλα παμε
Στα μέρη μας είναι καρφωμένο στο ευρω
-
http://www.fuelprices.gr/CheckPrices
60 λεπτα στον Πειραιά....ολοι υγραέριο!!
-
Ασχετο μεν, αλλα με 1€ για το πετρελαιο, νομιζω οτι συμφερει το δευτερο
πχ για ενα αυτοκινητο που 'καιει' 10 λιτ/100,
βασει κοινων παραδοχων 'καιει' 10 + 15% = 11,5 λιτ αεριο ---> 6,90€/100 χιλιομετρα + οση βενζινη καψει
10 - 30% = 7 λιτρα πετρελαιο ---> 7 €/ 100 χιλιομετρα
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
το αεριο στα 61 λεπτα
βλεπω καποια βενζιναδικα στην Αττικη και τον 'φτηνο' στη Λάρισα...
καλα παμε
Στα μέρη μας είναι καρφωμένο στο ευρω
Σε νησί τι περιμένεις; Είπα σε άλλο τόπικ ότι ήμουν φαντάρος σε πολύ μικρό νησί και ο άλλος πουλούσε τα 250γρ ελαιόλαδο όσο κάνει το κιλό!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
το αεριο στα 61 λεπτα
βλεπω καποια βενζιναδικα στην Αττικη και τον 'φτηνο' στη Λάρισα...
καλα παμε
http://prntscr.com/5qgpvjΣτα μέρη μας είναι καρφωμένο στο ευρω
Σε νησί τι περιμένεις; Είπα σε άλλο τόπικ ότι ήμουν φαντάρος σε πολύ μικρό νησί και ο άλλος πουλούσε τα 250γρ ελαιόλαδο όσο κάνει το κιλό!!!
Σαν να λέμε στην Ελλάδα είμαστε τι περιμένεις; 0,91 το έχει εδώ η κλίκα!
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ασχετο μεν, αλλα με 1€ για το πετρελαιο, νομιζω οτι συμφερει το δευτεροπχ για ενα αυτοκινητο που 'καιει' 10 λιτ/100,
βασει κοινων παραδοχων 'καιει' 10 + 15% = 11,5 λιτ αεριο ---> 6,90€/100 χιλιομετρα + οση βενζινη καψει
10 - 30% = 7 λιτρα πετρελαιο ---> 7 €/ 100 χιλιομετρα
για μένα συμφέρει το υγράεριο γιατί κρατάω το παλιό μου αμάξι.συν οτι για εμένα προσωπικά ειναι πολύ μεγάλο ατού να έχω δύο καύσιμα, ακόμη και αν μείνω απο το ένα συνεχίζω με το άλλο και δεν εννοώ να μεινω γιατί ξέχασα να γεμίσω, αλλά να πάθω βλάβη.
επίσης το diesel βγάζει ακριβές βλάβες κατα μέσο όρο.
σε diesel θα μου άρεσε κάτι σε πολλά κυβικά για μεγάλα ταξίδια..τα μικρά diesel δεν μου αρέσουν καθόλου.
-
Εγώ έχω κάνει 35.529 χλμ με αέριο, έχοντας ξοδέψει 2.574€ σε γεμίσματα δλδ. 2.935 λίτρα αερίου. Παράλληλα από τότε που το έβαλα, καθότι στο ξεκίνημα καιει βενζίνη, κάποιες στιγμές ψεκάζει κιόλας, ενώ κάποιες φορές το γυρίζω σε βενζίνη για λίγο, πχ σε ένα μεγάλο ταξίδι, έχω ξοδέψει 308 λίτρα βενζίνης με κόστος 565€. Δηλαδή έχω δώσει 3139 ευρώ. Αν έκαιγα μόνο βενζίνη, με βάση την πραγματική (8,2λ/100χλμ) μέχρι τότε κατανάλωση του αυτοκινήτου θα έδινα 4760 €. Διαφορά δλδ. της τάξης 1621 €. Τα οποία αντιστοιχούν σε 1190€ εγκατάσταση αερίου + ΚΤΕΟ, 3 χ 50 προσθήκη TUNAP, 3 x 15€ σέρβις αερίου, 100 € ρύθμιση βαλβίδων. Δλδ. μετά από 32 μήνες χρήσης αερίου έχω όφελος 136 ευρώ και με τον φόβο των βαλβίδων πάντα.
Μετά από τα παραπάνω, θεωρώ ότι για τα δικά μου δεδομένα δεν ήταν συμφέρουσα η μετατροπή. Μιλάμε για φόκους 1600 με BRC Seq-24 και κανένα απολύτως αντιληπτό πρόβλημα στη συμπεριφορά του κινητήρα. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
το αεριο στα 61 λεπτα
βλεπω καποια βενζιναδικα στην Αττικη και τον 'φτηνο' στη Λάρισα...
καλα παμε
http://prntscr.com/5qgpvjΣτα μέρη μας είναι καρφωμένο στο ευρω
Σε νησί τι περιμένεις; Είπα σε άλλο τόπικ ότι ήμουν φαντάρος σε πολύ μικρό νησί και ο άλλος πουλούσε τα 250γρ ελαιόλαδο όσο κάνει το κιλό!!!
Σαν να λέμε στην Ελλάδα είμαστε τι περιμένεις; 0,91 το έχει εδώ η κλίκα!
Γιατί, είναι ψέματα;
Εδώ βλέπω ότι φτήνυναν τα καύσιμα και άρχισαν πάλι οι ελληναράδες να κορνάρουν και να μουτζώνουν όσο μπορουν στο δρόμο!!! Άλλα χίλια χρόνια κρίση χρειαζόμαστε και πάλι μυαλό δεν θα βάλουμε!!!
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Εγώ έχω κάνει 35.529 χλμ με αέριο, έχοντας ξοδέψει 2.574€ σε γεμίσματα δλδ. 2.935 λίτρα αερίου. Παράλληλα από τότε που το έβαλα, καθότι στο ξεκίνημα καιει βενζίνη, κάποιες στιγμές ψεκάζει κιόλας, ενώ κάποιες φορές το γυρίζω σε βενζίνη για λίγο, πχ σε ένα μεγάλο ταξίδι, έχω ξοδέψει 308 λίτρα βενζίνης με κόστος 565€. Δηλαδή έχω δώσει 3139 ευρώ. Αν έκαιγα μόνο βενζίνη, με βάση την πραγματική (8,2λ/100χλμ) μέχρι τότε κατανάλωση του αυτοκινήτου θα έδινα 4760 €. Διαφορά δλδ. της τάξης 1621 €. Τα οποία αντιστοιχούν σε 1190€ εγκατάσταση αερίου + ΚΤΕΟ, 3 χ 50 προσθήκη TUNAP, 3 x 15€ σέρβις αερίου, 100 € ρύθμιση βαλβίδων. Δλδ. μετά από 32 μήνες χρήσης αερίου έχω όφελος 136 ευρώ και με τον φόβο των βαλβίδων πάντα.
Μετά από τα παραπάνω, θεωρώ ότι για τα δικά μου δεδομένα δεν ήταν συμφέρουσα η μετατροπή. Μιλάμε για φόκους 1600 με BRC Seq-24 και κανένα απολύτως αντιληπτό πρόβλημα στη συμπεριφορά του κινητήρα.Φιλε μου διαφωνω καθετα!!!!Εχω ενα ford focus 2008 1.4 με landi renzo evo.Απολυτα ευχαριστημενος,ταξιδι στον Βολο και γυρω κοντοβολτια 470χιλ εβαλα 21 ευρω lpg και 5 ευρω βενζινη.Ολα αυτα με χιλιομετρητη με βενζινη ηθελα 55 ευρω τουλαχιστον.Καυσιμα εβαλα συγκεκριμενα σαυτα τα χιλιομετρα για να δω την καταναλωση στο ταξιδι.εχω 8χιλ χιλιομετρα χωρις το παραμικρο προβλημα.Το ιδιο εχω και σε toyota yaris 2005 το 1.3.
-
Δεν υπάρχει κανένα λόγος να διαφωνούμε!! Κι εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση του υγραερίου, όπως και το ότι φουλάρεις χωρίς να στεναχωριέσαι. Ειλικρινά εάν δεν είχα κάνει την μετατροπή, αποκλείεται να το κινούσα τόσο συχνά. Αλλά δυστυχώς τα νούμερα λένε άλλα, ειδικά για εμάς που ήμαστε θεσσσαλονίκη κι απολαμβάνουμε εναρμονισμένες υψηλές τιμές υγραερίου...
Υγραεριοκίνηση!