-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Έχει δοκιμάσει κανεις κάποιο ελληνικό 5w30; κατα προτίμηση certified.Τα τελευταια 3 χρονια βαζω στο μαζντα Ελιν 5/40 fullsynth και στο ατος 10/40 semisynth.......απολυτα ικανοποιημενος απο αμφοτερα
Η σειρα εχει και 5/30 fullsynth που σε ενδιαφερει.......
Στο site της εχει πληρη αναλυση για την συμπεριφορα και τις προδιαγραφες του λαδιου. -
Ευχαριστώ, μου αρέσει σαν εταιρία.
Πράγματι : http://www.elin.gr/el/autotec-expert.htmlΕίναι εδώ; (δύσκολο το ψάξιμο)
https://engineoil.api.org/Directory/Eol ... countId=-1Αν το ψάχνω σωστά μόνο η cyclon είναι ...
-
Τι παραπανω θες να δεις απο εκει μεσα;;;;αν υπαρχει.....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Τι παραπανω θες να δεις απο εκει μεσα;;;;αν υπαρχει.....Τίποτα, απλά να βεβαιωθώ πως έχει πιστοποίηση (ξέρω, δεν είναι και απαραίτητο, βλέπε amsoil, redline, κάποια motul κλπ)
-
Τι γνώμη έχεται για τα Liqui Moly Top Tec?
Σε VW που θέλει προδιαγραφη VW504/507 απο Mobil 1 ESP 5W30 που χρησιμοποιούσα θα δοκιμάσω το L.M Top tec 4200 τα οποια βάσει χαρακτηριστικών (απο τα Pdf των εταιριων) ειναι ανώτερα των Mobil .Στο 1.5 DCI που θέλει προδιαγραφή RN0720 επειδή εκει στην ELF άλλαξαν το ELF Solaris FE σε Evolution full tech FE και μαζι διπλασιασαν και την τιμη λέω να του βάλω το L.M Top Tec 4400(RN0720) αντι για το ELF
Γενικα τι λεει η σειρα top tec? Στα opel club όλοι λενε τα καλύτερα για το L.M Top Tec 4600 (dexos2-opel προδιαγραφη)
-
σε τι τιμή ... βρίσκεις το Evolution full tech FE ?
-
Λάδια ψωνίζω απο τον γνωστό Γερμανό πωλητη στο ebay ''Levoil'' ,μαζευομαστα 5 ατομα και κανουμε ομαδικη αγορά
Περισυ ειχα παρει το ELF Solaris FE 5w30 5λιτρα 30 ευρω με μεταφορικα . Τωρα ο ιδιος πωλητης το ELF Evolution Full-Tech FE το εχει 59 ευρω με μεταφορικα .
Σε ελληνικα e-shop το βρισκω 11.5-12.5 ευρω το λιτρο δηλαδη γυρω στα 60 ευρω το 5λιτρο , αντιπροσωπεια που πηρα σημερα τηλεφωνο 16 ευρω το λιτρο 80 το 5λιτρο δηλαδηΟπότε μιας και ο Γερμανος απο 30 το πηγε 60 θα πάρουμε το Liqui Moly Top Tec 4400 RN0720 με 45 το 5λιτρο
-
16 E /lt ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
16 E /lt ....20€ το λιτρο εδινε η Σουμπαρου τα 'Σουμπαρολαδα' 5-30 (Cyclon κατασκευατης), ενω το Castrol Edge το εδινε 25€
Τα 'παλια καλα χρονια' αυτα -
Γι'αυτό άκουγα περι πανάκριβης συντήρησης των Σουμπαρού και φαντάζομαι τι χρεώνουν τα λοιπά αναλώσιμα
-
Γεια σας παίδες. Όταν αλλάζετε φίλτρο λαδιού και μετά μιζάρετε, το λαμπάκι (του λαδιού) ανάβει τα πρώτα δευτερόλεπτα; Ρωτώ διότι στο Renault που έχω δεν έχει ανάψει ποτές του.
Υ.Γ. στο τσεκ στο γύρισμα του διακόπτη ανάβει πάντως. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Γεια σας παίδες. Όταν αλλάζετε φίλτρο λαδιού και μετά μιζάρετε, το λαμπάκι (του λαδιού) ανάβει τα πρώτα δευτερόλεπτα; Ρωτώ διότι στο Renault που έχω δεν έχει ανάψει ποτές του.
Υ.Γ. στο τσεκ στο γύρισμα του διακόπτη ανάβει πάντως.Ναι, αναβει.
Τα παλια χρονια που αλλαζα λαδια καθε Ολυμπιαδα, ειχε τυχει να αναψει και σε αποτομη στροφη. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Γεια σας παίδες. Όταν αλλάζετε φίλτρο λαδιού και μετά μιζάρετε, το λαμπάκι (του λαδιού) ανάβει τα πρώτα δευτερόλεπτα; Ρωτώ διότι στο Renault που έχω δεν έχει ανάψει ποτές του.
Υ.Γ. στο τσεκ στο γύρισμα του διακόπτη ανάβει πάντως.Εξαρτάται από το φίλτρο λαδιού, αν έχει ανεπίστροφη βαλβίδα δεν αδειάζει το κύκλωμα από την αντλία μέχρι το φίλτρο, αν δεν έχει, το λάδι κάνει drain και πρέπει να ανέβει η πίεση για να σβύσει το λαμπάκι, παίζει ρόλο και η ανοχή των κουζινέτων, δεν είναι το ίδιο ένα μοτέρ με 10.000 χλμ με άνα άλλο με 200.000 χλμ, αν είναι μεγάλες οι ανοχές αδειάζει όλο το κύκλωμα λίπανσης διαρρέοντας το λάδι από τα κουζινέτα.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Γεια σας παίδες. Όταν αλλάζετε φίλτρο λαδιού και μετά μιζάρετε, το λαμπάκι (του λαδιού) ανάβει τα πρώτα δευτερόλεπτα; Ρωτώ διότι στο Renault που έχω δεν έχει ανάψει ποτές του.
Υ.Γ. στο τσεκ στο γύρισμα του διακόπτη ανάβει πάντως.Καλό είναι να γεμίζεις το νέο φίλτρο λαδιού καθαρό λαδάκι πριν το βιδώσεις.
-
σε ένα opel corsa ταλαιπωρημένο και 15ετίας είδα πως στην τάπα του λαδιού έχει σχηματιστεί μια σαπουνέ άσπρη στρώση.
κάπως σαν κρέμα γάλακτος είναι και κάπου ένα εκατοστό, τι σημαίνει αυτό;
να προσθέσω πως πλέον καεί / χάνει λάδια και δείχνει να έχει πιάσει μούργα εσωτερικά.
σχεδιάζω να βάλω φτηνά diesel λάδια και να τα αλλάξω σε 1000 χλμ προσπαθόντας να το καθαρίσω κάπως. Φοβάμαι να βάλω πρόσθετο μήπως αρχίσουν οι διαρροές από τις τσιμούχες.
-
καλως ηλθες στο μαγικό κοσμο της 'καμμενης φλατζας'...... ή ρηγματος καπου πιθανον κεφαλής...
Ομοιοπαθης
Λογικά βγαζεις και περαν του φυσιολογικου ασπρο καπνό ( υδρατμους )Εγω εριξα ενα 'μαγικό ζωμό' το Wondarweld της Holtz στο ψυγειο.
Σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μπορει να θεωρηθει ως επισκευη ασχετα αν εμενα μου κραταει... δυο χρονια τωρα...
( με στοργη και προδερμ οδηγηση προφανως...)Αν το δοκιμασεις ΜΕΓΑΛΗ ξαναλεω ΜΕΓΑΛΗ προσοχη και ευλαβική τηρηση των οδηγιων χρησης, ειδικά στο σημειο οτι σε 3 μερες το εβγαλες.....
Καλό ειναι να βγαλεις και το θερμοστατη να μην ανεβαζει πιεση το συστημα ( ναι θα ανεβει η καταναλωση καθοτι θα ειναι μονιμως παγωμενο το μοτερ και δε θα εχεις καλοριφερ )
Καποια στιγμη κανα μηνα μετα που το ριξαμε μεσα ( κι οσο κολλησε κολλησε το ρηγμα 0 ξαναεβαλα το θερμοστατη και δεν τον εβγαλα ουτε τα καλοκαιρια
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
καλως ηλθες στο μαγικό κοσμο της 'καμμενης φλατζας'...... ή ρηγματος καπου πιθανον κεφαλής...Ομοιοπαθης
Λογικά βγαζεις και περαν του φυσιολογικου ασπρο καπνό ( υδρατμους )Εγω εριξα ενα 'μαγικό ζωμό' το Wondarweld της Holtz στο ψυγειο.
Σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μπορει να θεωρηθει ως επισκευη ασχετα αν εμενα μου κραταει... δυο χρονια τωρα...
( με στοργη και προδερμ οδηγηση προφανως...)Αν το δοκιμασεις ΜΕΓΑΛΗ ξαναλεω ΜΕΓΑΛΗ προσοχη και ευλαβική τηρηση των οδηγιων χρησης, ειδικά στο σημειο οτι σε 3 μερες το εβγαλες.....
Καλό ειναι να βγαλεις και το θερμοστατη να μην ανεβαζει πιεση το συστημα ( ναι θα ανεβει η καταναλωση καθοτι θα ειναι μονιμως παγωμενο το μοτερ και δε θα εχεις καλοριφερ )
Καποια στιγμη κανα μηνα μετα που το ριξαμε μεσα ( κι οσο κολλησε κολλησε το ρηγμα 0 ξαναεβαλα το θερμοστατη και δεν τον εβγαλα ουτε τα καλοκαιρια
Απολυτα φυσιολογικο εινσι απο τα συχνα ξεκινα σταματα με μικρες διαδρομες
Αν ηταν φλατζα θα σαπουνιαζε ολο το λαδι......οχι μονο η ταπα,θα ειχε και αλλα συμπτωματα... -
Επετρεψε μου στο αυτοκινητο μου να ξερω καλυτερα...
και αν μετα το φαρμακο εμφανιζεται η κρεμα στη ταπα....
στις ιδιες διαδρομες... -
Κανε οτι νομιζεις λοιπον.....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Κανε οτι νομιζεις λοιπον.....το εχει κανει εδω και 2 χρονια.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]