Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA???δεν ανοιξε κανενας αερόσακος!!!!!!!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. TOYOTA???δεν ανοιξε κανενας αερόσακος!!!!!!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    21
    64
    708
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      happy last edited by

      Ο χρήστης xaroyla έγραψε:

      Bρε Χαρούλα θα μιλήσεις επιτέλους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      ούτε οι μπροστινοί δεν άνοιξαν.τι παρα πάνω χρειάζεται για να ανοίξει ένας αερόσακος??να πέσει μετεωρίτης?; δεν είναι θέμα αποζημίωσης είναι θέμα αξιοπρέπειας.διότι το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο με ΕΠΤΑ αερόσακους. είναι ελαττωματικά?δε ξέρω? ....

      To ζήτημα είναι ένα:τραυματίστηκες ;Αν άνοιγαν οι αερόσακοι σε τι παραπάνω θα οφελούσαν;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ikarus260 last edited by

        Ο χρήστης Happy έγραψε:

        Bρε Χαρούλα θα μιλήσεις επιτέλους;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

        ούτε οι μπροστινοί δεν άνοιξαν.τι παρα πάνω χρειάζεται για να ανοίξει ένας αερόσακος??να πέσει μετεωρίτης?; δεν είναι θέμα αποζημίωσης είναι θέμα αξιοπρέπειας.διότι το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο με ΕΠΤΑ αερόσακους. είναι ελαττωματικά?δε ξέρω? ....

        To ζήτημα είναι ένα:τραυματίστηκες ;Αν άνοιγαν οι αερόσακοι σε τι παραπάνω θα οφελούσαν;

        Θα συμφωνήσω. Αφού δεν υπήρχε τραυματισμός, όλα οκ, δεν έχει σημασία από κει και πέρα αν άνοιξαν ή όχι. Από κει και πέρα πιστεύω το ίδιο με τους προηγούμενους, ότι άδικα θα τρέξεις στα δικαστήρια, δεν θα κερδίσεις και τπτ. Αντιθέτως αν άνοιγε τώρα θα ήσουν και με + ένα έξοδο για αερόσακο, που όπως φάνηκε δεν έγινε και τπτ που δεν άνοιξε, οπότε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nik0laus last edited by

          Ο χρήστης ikarus260 έγραψε:

          Αντιθέτως αν άνοιγε τώρα θα ήσουν και με + ένα έξοδο για αερόσακο, που όπως φάνηκε δεν έγινε και τπτ που δεν άνοιξε, οπότε...

          Yπαρχει περιπτωση να συμφερει η επισκευη αυτου του οχηματος ειτε ανοιξαν οι αεροσακοι ειτε οχι ;
          Δε νομιζω ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            megane98hp last edited by

            Ο χρήστης nik0laus έγραψε:

            Αντιθέτως αν άνοιγε τώρα θα ήσουν και με + ένα έξοδο για αερόσακο, που όπως φάνηκε δεν έγινε και τπτ που δεν άνοιξε, οπότε...

            Yπαρχει περιπτωση να συμφερει η επισκευη αυτου του οχηματος ειτε ανοιξαν οι αεροσακοι ειτε οχι ;
            Δε νομιζω ....

            Μόνο αν έχει μεικτή ασφάλεια αλλά και τότε ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι το αυτοκίνητο θα έχει την ίδια παθητική ασφάλεια?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              happy last edited by

              Ο χρήστης nik0laus έγραψε:

              Αντιθέτως αν άνοιγε τώρα θα ήσουν και με + ένα έξοδο για αερόσακο, που όπως φάνηκε δεν έγινε και τπτ που δεν άνοιξε, οπότε...

              Yπαρχει περιπτωση να συμφερει η επισκευη αυτου του οχηματος ειτε ανοιξαν οι αεροσακοι ειτε οχι ;
              Δε νομιζω ....

              Μπορεί να τους πουλήσει όμως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eliaskat last edited by

                ακομα και μικτη να εχει δεν θα δεχθουν επισκευη..

                ασυμφορη ειναι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  astronautis last edited by

                  Καταχωρούνται πουθενά στη μνήμη του αυτοκινήτου οι επιταχύνσεις που καταγράφονται? Φαντάζομαι οχι. Επομένως δεν μπορώ να φανταστώ τι θα παει να πει στο δικαστήριο. Αν υήρχε τραυματισμός, μπορεί να άλλαζε η βάση της συζήτησης (ακόμη και εκεί θα έμπαιναν κάποια ερωτήματα, του τύπου αν φορούσαν ζώνες)

                  Αν υποθεσουμε ότι οι αερόσακοι δεν άνοιξαν γιατί δεν χρειάστηκε να ανοιξουν βάσει των μετρηθέντων επιταχύνσεων από τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, και με βάση ότι δεν σημειώθηκε τραυματισμός, τότε νομίζω ότι αποτελεί τιμή για την ΤΟΥΟΤΑ και τους μηχανικούς της! Σημαίνει ότι το κατέχουν το θέμα της παθητικής ασφάλειας και σχεδιασαν ένα αυτοκίνητο που είναι πραγματικά ασφαλες.

                  Ο χρήστης xaroyla έγραψε:
                  ... δεν είναι θέμα αποζημίωσης είναι θέμα αξιοπρέπειας.διότι το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο με ΕΠΤΑ αερόσακους. είναι ελαττωματικά?δε ξέρω? ....

                  Χαρούλα, δεν πολυκαταλαβαίνω το σκεπτικό σου: γιατί θα έπρεπε να ανοίξουν οπωσδήποτε οι αερόσακκοι? Γνωρίζεις πώς λειτουργούν και τι ρόλο επιτελούν? Και αν πας στο δικαστήριο και ΔΕΝ καταφέρεις να αποδείξεις τίποτε, πώς θα αποκαταστήσεις την (ας υποθέσουμε ριγμένη) αξιοπρέπεια σου? Εντελώς ειλικρινά, νομίζω ότι εκεί είναι που θα δεις την αξιοπρέπεια σου να καταρακώνεται, απλά γιατί η ΤΟΥΟΤΑ θα αποδείξει πανεύκολα ότι έχει το δίκαιο με το μέρος της. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι έχω αντιληφθεί ότι δεν υπήρξε τραυματισμός, αν αυτό δεν ισχύει, τότε δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω. Στην καλύτερη, μηπως θα ήταν προτιμότερο να πας στην εταιρεία και να ζητήσεις να σου εξηγήσουν γραπτώς πώς είναι σχεδιασμένο όλο το σύστημα και γιατί δεν ενεργοποιήθηκε.

                  Και τέλος μήπως είναι καλύτερα να σκεφτείς τι μπορείς να κάνεις τώρα με καινούριο αυτοκινητο? Το συγκεκριμένο δεν φαντάζομαι να θες να το φτιάξεις!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgos_krhth_91 last edited by

                    Σε ατυχημα που ειχα με σχετικα μικρη ταχυτητα με mercedes c class που στραπατσαριστηκε αρκετα η μουρη(περιπου 2700 ζημια)και το civic(του 08)με το οποιο συγκρουστικα διελυσε κυριολεκτηκα,δεν ανοιξαν οι αεροσακοι και ευτηχως κι ολας.
                    Αφενος δεν καταλαβα τιποτα απο την συγκρουση αφετερου θα επρεπε να παω να το πεταξω γιατι το κοστος επισκευης μετα θα ξεφευγε.
                    Οποτε το οτι δεν ανοιξαν στο yaris σημαινει οτι δεν επρεπε να ανοιξουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gakost last edited by

                      Ρε παιδιά τι λέτε; Τι όλα καλά; Σωστό αυτό με τις επιταχύνσεις για τον οριζόντιο και διαμύκη άξονα αλλά σας λέει ότι έχει πάρει τούμπες. Οι πλαϊνοί πάντα ανοίγουν σε περίπτωση τούμπας. Προφανώς και κάτι δεν πήγε καλά στο σύστημα, υποπτεύομαι ότι οι μετωπικοί δεν ανοίξαν λόγο χαμηλών G αλλά από κει και πέρα ίσως να έγινε ζημιά στην μπαταρία πχ που δεν επέτρεψε στους πλευρικούς αερόσακους να ανοίξουν κατά την δεύερη φάση του ατυχήματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        +1
                        Το ότι δεν ανοιξαν οι πλαϊνοι σε τουμπαρισμα είναι ένα ερωτηματικό.
                        Ίσως ένας πραγματογνωμονας να μπορεί να απαντήσει έγκυρα και με ακρίβεια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης gakost έγραψε:
                          Ρε παιδιά τι λέτε; Τι όλα καλά; Σωστό αυτό με τις επιταχύνσεις για τον οριζόντιο και διαμύκη άξονα αλλά σας λέει ότι έχει πάρει τούμπες. Οι πλαϊνοί πάντα ανοίγουν σε περίπτωση τούμπας. Προφανώς και κάτι δεν πήγε καλά στο σύστημα, υποπτεύομαι ότι οι μετωπικοί δεν ανοίξαν λόγο χαμηλών G αλλά από κει και πέρα ίσως να έγινε ζημιά στην μπαταρία πχ που δεν επέτρεψε στους πλευρικούς αερόσακους να ανοίξουν κατά την δεύερη φάση του ατυχήματος.

                          Όχι βέβαια. Όταν τούμπαρα με Focus δεν άνοιξε κανένας αερόσακος και πολύ σωστά καθώς το μέγεθος της προσκρουσης δεν δικαιολογούσε κάτι τέτοιο. Αν είχαν ανοίξει χωρίς λόγο, το αυτοκίνητο δεν θα άξιζε να επισκευαστεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xaroyla last edited by

                            το έχει δει πραγματογνώμονας ,οι αερόσακοι έπρεπε να είχαν ανόιξει.προφανώς και κάποιο ελάττωμα είχχε το σύστημα.θα κινηθώ νομικά,διότι απότι έχω διαβάσει πολλές ανακλήσεις λόγω αερόσακων έχουν γίνει σε όλη την Ευρώπη εκτός την Ελλάδα. Τωρα το ότι ''άναψα λαμπάδα ¨ και το έκανα και απλά ήμασταν τυχεροι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xaroyla last edited by

                              ο πραγματογνώμονας της tOYOTA βέβαια είχε και άλλη άποψη,ό,τι δεν ήταν αρκετή η σύγκρουση,ίσως λογικό εαν δεν σου έρθει μετεωρίτης να μη χρειάζεται να ανοίξουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Μα καλα ......2 στους 3 εδω μεσα εχουν φερει τουμπες;;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Δεν είναι δύσκολο. Ήμουν σε άγνωστο δρόμο χωρίς φωτισμό μέσα στην μαύρη νύχτα και μετά από μια τεράστια ευθεία 2 χιλιομέτρων, είχε τυφλή στροφή 90 μοιρών που στην ευθεία της οδηγούσε σε χαντάκι και χωράφι το οποίο ήταν 2-3 μέτρα χαμηλότερα του δρόμου, χωρίς καμία προειδοποιητική πινακίδα... Πήγαινα με 100 και πρόλαβα να κόψω στα 40-50 αλλά το αυτοκίνητο υπέστρεψε και έφυγε με τα μούτρα ευθεία εφαπτομενικά της στροφής αν και είχα στρίψει τέρμα το τιμόνι και το ABS δούλευε υπερωρίες για να μην μπλοκάρουν οι τροχοί αλλά οι νόμοι της φυσικής δεν ξεπερνιούνται, ειδικά σε άσφαλτο-γυαλί! Οι τούμπες ήταν σε slow motion (μέτρησα 2 1/4 και το αυτοκίνητο κάθισε στην δεξιά του πλευρά με τον κινητήρα να δουλεύει ακόμα - εγώ έσβησα και άνοιξα την πόρτα μου κάθετα πάνω σαν σε άρμα μάχης, ξεκούμπωσα την ζώνη που με συγκρατούσε στο κάθισμα και σκαρφάλωσα έξω) καθώς η ταχύτητα ήταν πολύ μικρή και το χαντάκι είχε σχετικά ήπια κλίση και ήταν γεμάτο πυκνή βλάστηση που λειτούργησε σαν στρώμα. Μακάρι όλα τα ατυχήματα του κόσμου να ήταν τόσο τυχερά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    happy last edited by

                                    Ο χρήστης xaroyla έγραψε:
                                    το έχει δει πραγματογνώμονας ,οι αερόσακοι έπρεπε να είχαν ανόιξει.προφανώς και κάποιο ελάττωμα είχχε το σύστημα.θα κινηθώ νομικά,διότι απότι έχω διαβάσει πολλές ανακλήσεις λόγω αερόσακων έχουν γίνει σε όλη την Ευρώπη εκτός την Ελλάδα. Τωρα το ότι ''άναψα λαμπάδα ¨ και το έκανα και απλά ήμασταν τυχεροι.

                                    Δεν απαντάς όμως:χτύπησες;Αν δεν χτύπησες τι θα πρόσφεραν οι αερόσακοι αν έσκαγαν ;

                                    Για ποιο λόγο τράκαρες;Εφταιγες;Προσπάθησες να αποφύγεις κάτι;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      takisc last edited by

                                      To να ρωτάτε την χαρουλα τι και πως δεν οφελεί. Δεν απαντάει ειναι καινούρια στο φόρουμ έβαλε το θέμα και μετά τα παράτησε. Δε γνωρίζει ότι ένα τέτοιο θέμα μπαίνει για να μάθουμε και μεις οι υπόλοιποι αλλά και για να πούμε την γνώμη μας επ αυτού . Πρέπει να μας τα πει όλα να γνωρίζουμε το θέμα , να μας πει : Ποσοι ήταν στο αμάξι; ,με πόση ταχύτητα πήγαινε; , πως εγινε ;, χτύπησε με άλλο όχημα; Χτύπησε η ίδια; , πόσο χτύπησε; έφταιγε; έφταιγε ο άλλος; θα καλύψει ο άλλος τις ζημιές; κ.λ.π. Το μόνο που μας λέει είναι ότι θα κινηθεί νομικά , τι θα διεκδικήσει; Από ποιόν; Από την ΤΟΥΟΤΑ; Οταν θα την ρωτήσει ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου αφού δεν χτύπησες τι ακριβώς ζητάς; και από ποιόν; θαθελα να ακούσω τι θα πει....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gakost last edited by

                                        Οι ανακλήσεις πως νομίζεις γίνονται επειδή οι καλές εταιρείες αποφάσισαν να τις κάνουν; Οι περισσότερες είναι από υποθέσεις που πάνε στα δικαστήρια στο εξωτερικό κυρίως ή από υπηρεσίες που κάνουν σοβαρές πραγματογνωμοσύνες και το διαπιστώνουν άρα από πραγματικά συμβάντα και όταν μαζευτούν κάποιες τότε γίνετε ανάκληση. Προφανώς και μπορεί να ζητήσει αποζημίωση εφόσον αποδείξει ότι αν ένα επικουρικό μεν σημαντικό δε, σύστημα ασφαλείας δεν λειτούργησε ενώ έπρεπε. Ίσως πχ ένας λόγος που προτίμησε αυτό το αυτοκίνητο ή αυτή την έκδοση ήταν οι εξτρά αερόσακοι άρα αγόρασε ελαττωματικό προϊόν κλπ....

                                        ΔΙΑ είχε το focus πρώτης γενιάς πλευρικούς αερόσακους και κουρτίνες; Από όσο θυμάμαι του οδηγού ήτανε στάνταρ και κάποιες εκδόσεις είχανε και συνοδηγού. Σε περίπτωση ανατροπής ενεργοποιούνται οι κουρτίνες.

                                        πχ

                                        με το παίρνει κλίση το αυτοκίνητο ανοίγουν οι αερόσακοι πριν καταγραφεί κάποια πρόσκρουση. (στο 0:40)

                                        Youtube Video – [00:40..]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iroc last edited by

                                          να γίνω και λίγο συνήγορος του διαβόλου...απ ότι εχω καταλάβει η φίλη μας η χαρουλα προφανώς και στουκαρε με δικιά της υπαιτιότητα και θέλει να την βγάλει λάδι με νεο αυτοκίνητο λόγο δήθεν 'ελλατωματικου ' .αφου πιθανός να μην μπορεί και να μην την συμφέρει να το φτιάξει!.
                                          κλασική ελληνική νοοτροπία είναι αυτή , γιατί εχουμε μαθει να μην σκεφτόμαστε τυχόν επιπτώσεις μετέπειτα στην καθημερινοτητα μας

                                          υ.γ δεν εχω τουοτα απλα το να μπαίνει εδω μεσα καθε λογής καρύδι και να πετάει ενα συμβάν και να μην το τεκμηριώνει ειναι κατάντια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης gakost έγραψε:
                                            ΔΙΑ είχε το focus πρώτης γενιάς πλευρικούς αερόσακους και κουρτίνες;

                                            Φυσικά και είχε πλευρικούς αερόσακους. Το δε βίντεο που έβαλες είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση. Είδες με πόσα χιλιόμετρα πήγαινε και πόσο σφοδρή ήταν η σύγκρουση; Καμία σχέση με αυτά που λέγαμε εδώ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr