-
Καλησπέρα παιδιά! Αγόρασα ένα Clio 3 '06 1.4.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανα σχολαστικότατα τα service σε αντιπροσωπείες
αλλα βλέπω πως του έβαζαν λάδι 'Evolution SXR 5w30' και σαν ιξώδες δε μου 'γεμίζει το μάτι' για Αθήνα.
Λέω στην επόμενη αλλαγή να βάλω κάποιο 10w40, να παραμείνω στο ίδιο ή να δοκιμάσω κάποια άλλη εταιρία; -
το manual, τι προδιαγραφές ΑΠΑΙΤΕΊ ?
-
Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης renault megane II cc, να τον ρωτήσω σχετικά με ένα θέμα που έχω με το ρεγουλάρισμα του παραθύρου του οδηγού;
-
http://www.renault.com.gr/dealerlocatorTool.html
Νέοι στο δίκτυο:
-Πάτρα: Δέλτακαρ
-Αλεξανδρούπολη: Παπάζογλου -
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης renault megane II cc, να τον ρωτήσω σχετικά με ένα θέμα που έχω με το ρεγουλάρισμα του παραθύρου του οδηγού;εχω το sedan.
εκτος κι αν εχουν βασικες διαφορες, ρωτα με μιας και ασχοληθηκα προσφατα μαζι του! -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Υπάρχει κάποιος ιδιοκτήτης renault megane II cc, να τον ρωτήσω σχετικά με ένα θέμα που έχω με το ρεγουλάρισμα του παραθύρου του οδηγού;
εχω το sedan.
εκτος κι αν εχουν βασικες διαφορες, ρωτα με μιας και ασχοληθηκα προσφατα μαζι του!Έχω την εντύπωση ότι στο sedan, επειδή έχει 'τελάρο' η πόρτα, δεν γίνεται ρεγουλάρισμα στο παράθυρο. Ή κάνω λάθος;
-
ρεγουλαρισμα εννοεις οτι εχεις κανει κατι με τον γρυλλο ή αλλαξες μπαταρια και σου κανει κολπα στο ανεβα-κατεβα?
-
Ο γρύλλος, στο cc τουλάχιστον, ρυθμίζεται από τέσσερις βίδες. Οι δύο είναι πάνω (δεξιά και αριστερά) και οι άλλες δύο είναι κάτω (επίσης δεξιά και αριστερά). Η ρύθμιση γίνεται καθώς η έλλειψη τελάρου, σε συνδυασμό με τις ανοχές τις ανοιγόμενης οροφής, δημιουργούν ενίοτε ένα κενό μερικών χιλιοστών. Έτσι, το τζάμι ρυθμίζεται και προς τις τρεις κατευθύνσεις (πάνω-κάτω, μέσα-έξω και μπροστά-πίσω). Και η λύση 'ας το βάλουμε τέρμα πάνω' δεν παίζει, καθώς αφενός μεν θα βρίσκει στο άνοιγμα της πόρτας, αφετέρου δε με μαθηματική ακρίβεια θα σπάσει τους πλαστικούς οδηγούς-υποδοχές του συρματόσχοινου (καθώς θα κοντράρει στην οροφή)...
Πριν ένα μήνα περίπου κι επειδή το τζάμι όταν ανέβαινε έτρεμε (μετά τα μισά της διαδρομής του), ο μάστορας το ρεγούλαρε. Όμως, μετά από μερικές ημέρες που έβρεξε, έβαλε νερά. Οπότε την πρηγούμενη εβδομάδα ξαναπήγα για να το δει. Το (ξανα)ρύθμισε, όμως το Σ/Κ που ανέβηκα Αθήνα, διαπίστωσα ότι μετά τα 130 χλμ./ώρα έκανε έντονο (έως ανυπόφορο) αεροδυναμικό θόρυβο. Ξαναπήγα προχθές, το ξαναπείραξε, αλλά τζίφος. Το έκανα μια γρήγορη (από 130 έως 180 χλμ./ώρα) βόλτα στην περιμετρική της Πάτρας και το θέμα με τον θόρυβο παρέμεινε.
Γι' αυτό ρωτάω... Μήπως γνωρίζει κάποιος λεπτομέρειες, αναφορικά με το πόσο πίσω, μέσα και πάνω πρέπει να ρυθμιστεί, ώστε ούτε να βάζει νερό, αλλά ούτε και να κάνει θόρυβο... -
καλησπέρα σε όλους,
έχω το megane3 2010 1.5dci το οποίο τώρα έχει 145.000χλμ πλέον μεγάλο ποσοστό σε εθνικό δίκτυο.
το αυτοκίνητο μέχρι προ διμήνου το πήγαινα πάντα στην αντιπροσωπεία και αλλαζει λαδια διλτρο λαδιού και φίλτρο αέρα αδιαλείπτως κάθε 15.000 χλμ, έχει αλλάξει τακάκια μια φορά.. γενικά δεν μπορώ να πώ οτι ζήτησε κάτι...
στην ερώτηση μου αν πρέπει να δούμε τις βαλβολίνες... απαντηση μπα.
πρέπει να δούμε κάτι στο turbo...παλι μπά...
πρέπει να καθαρίσουμε την egr... το μπά συνεχίστηκε.φιλτρο καυσίμου έχω αλλαξει στα 90.000 χλμ.
θα ήθελα αν κάποιος άλλος κάτοχος του ίδιου κινητήρα κάνει κάτι παραπάνω να μου δώσει τα φώτα του... επίσης αν υπάρχει καποιο manual πιο εξειδικευμένο γιατί μου φαίνεται οτι ορισμένα πραγματα αν έχεις χώρο μπορείς να τα κάνεις και μόνος...
Δεν χρειάζεται να γράφεις την ίδια ερώτηση 2 φορές![mod] -
mod: αν μπορεί να μεταφερθεί στην άλλη ενότητα που το πρόσθεσα...
-
Να ρωτήσω κάτι που το έχω ρωτήσει και σε άλλο τοπικ αλλά δεν πήρα απάντηση...
Έχω ένα Renault Clio II Facelift μοντέλο 2002 βασική έκδοση(Authentic).
Μπροστά έχει 2 διαιρούμενα ηχεία(2 tweeters στο ταμπλό+2 woofers στις μπροστινές πόρτες).Πίσω όμως δεν έχει ηχεία,ενώ οι πιο ακριβές εκδόσεις Expression και Dynamic έχουν στις πίσω πόρτες ή πίσω αριστερά-πίσω δεξιά στο τρίπορτο.
Η έκδοση Authentic έχει έτοιμες καλωδιώσεις πίσω για να μπουν ηχεία ή πρέπει να τραβηχτεί καλωδίωση από μπροστά?
-
Νέος αντιπρόσωπος στη Ρόδο. Βαρδέλλης:
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Νέος αντιπρόσωπος στη Ρόδο. Βαρδέλλης:Είναι πολλά χρόνια αντιπρόσωπος της suzuki, και όσες φορές πέρασα δεν μου έκανε κλικ.
-
2κύλινδρος, 2χρονος ντίζελ κινητήρας 0,7 λίτρων από τη Renault:
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=16996
-
Σαν σεισμόπληκτο θα πηγαίνει από τους κραδασμούς αν ποτέ βγει στην παραγωγή!
-
η mercedes νομιζω καποτε -πριν 20 χρονια και βαλε δηλαδη- ειχε παει να επενδυσει σε τετοιο project αλλα προφανως τοτε δεν υπηρχαν εννοιες οπως downsizing, οικονομια καυσιμου, εκπομπες ρυπων, φαινομενο του θερμοκηπιου και διαφορα τετοια ομορφα!
α, και φυσικα η ιδια η...πετρελαιοκινηση! -
Megane II sedan μπάζει νερά απο τη πόρτα συνοδηγού, τι φταίει ρε παληκάρια? Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη αιτία που έχει εμφανιστεί και σε άλλους?
Όχι τιποτ άλλο, πέσαμε και σε βροχερό χειμώνα.
-
Λογικά δε μπάζει από τη πόρτα, αλλά από τον αεραγωγό.
Μάλλον έχουν βουλώσει οι υδροροές κάτω από τα πλαστικά στους υαλοκαθαριστήρες από ξερά φύλλα π.χ. και σου βάζει νερό από τον αεραγωγό.
Αν είναι αυτό θέλεις απλά ένα καθαρισμό. Κόστος σε εξουσιοδοτημένο περίπου 30 euro. Και φυσικά μετά να κάνεις ένα στέγνωμα σε βενζινάδικο όπου έχει τραβήξει για να μη μυρίσει. -
Ενδιαφέρον. Δε πήγαινε το μυαλό μου, θα το τσεκάρω, να σαι καλά,ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Megane II sedan μπάζει νερά απο τη πόρτα συνοδηγού, τι φταίει ρε παληκάρια? Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη αιτία που έχει εμφανιστεί και σε άλλους?Όχι τιποτ άλλο, πέσαμε και σε βροχερό χειμώνα.
ιδιο αμαξι, ιδιο προβλημα (οκ σχεδον, εμενα το κανει μονο σε...εκβιαστικες καταστασεις οπως στο τουνελ-πλυσιμο)
οπως ειπε και ο φιλτατος σαματιστας, εχουν βουλωσει οι υδρορροες και περναει νερο μεσα απο το καλοριφερ και καταληγει μεσω του φιλτρου καμπινας (αριστερα στα ποδια του συνοδηγου) κατω στο πατωμα. λογικα αυτο παιζει και εσυ το εκλαμβανεις σαν μπασιμο νερων απο την πορτα μιας και εκει λιμνιαζουν στην μοκετα.
επισης λογικα θα μυριζει και σαν μουχλα οταν βαλεις μπρος το a/c για τα πρωτα 2 λεπτα μιας και ολο το συστημα θα ειναι μεσα στην υγρασια!ανοιγεις το καπο, και πισω απο ακρη σε ακρη ειναι μια πλαστικη τραβερσα. την ξεκουμπωνεις -κατι πλαστικες ταπες* ειναι- και φτανεις μεχρι το καλοριφερ βγαζοντας οοοοτι εχει μαζευτει. μετα τουμπαλιν and thats it.
σε μενα εχει εξτρα προβλημα οτι η μονωση που ειναι κατω απο το στεγανοποιητικο λαστιχο εχει ξεφτισει**
να φανταστεις οτι ειχα παει και το δικο μου πριν 2 εβδομαδες για την δουλεια αυτη αλλα με προλαβαν εξελιξεις και θα ειμαι στο κρεββατι για κανα μηνα! εμεινα με την...χαρα! τωρα ισα που το βλεπω κατω στον δρομο και φυσικα δεν μπορω να ξερω τι μπορει να γινεται. εκατσε και η κεντα με τον καιρο βλεπεις.
προλαβε ομως ο μαστορας να μου εξηγησει, τι διαδικασιες θα γινουν γι' αυτο και στις αναφερω.*θα εχεις προσεξει οτι ολος ο χωρος του κινητηρα εχει κατι τετοιες ταπες. αν τυχον χασεις μερικες -παθων- σε βιομηχανικα ειδη και λιγοτερο σε ειδη αυτοκινητου θα βρεις τετοιες.
**αφορα και τον σαματιστα αυτο!
την συγκεκριμενη εργασια δεν μου την ανελαβε να την κανει 2(!) εξουσιοδοτημενα και 1 εξειδικευμενο...!!
την ανελαβε ομως ενα παλικαρι που δουλευε σε εξειδικευμενο στον Πειραια και εχει το know how. και με 10 ευρω, οχι 30 αν και δεν θα μου εκανε εντυπωση αν μου ελεγε και αυτος 30. τωρα εχει ανοιξει μαγαζι με περιποιηση αυτοκινητου, αλλα φυσικα πιο πολλα μαστορεματα σε ρενο βλεπεις παρα το ειδος του...
RENAULT FORUM