Ο χρήστης cson έγραψε:
Βενζινες και πετρελαια στην ελλαδα σιγουρα δεν ειναι σαν πριν 10-15 χρονια και πισω. Σημερα εκτος απο την αναβαθμιση των καυσιμων απο το διυληστηριο, εχουμε και μεγαλη μειωση στη πιθανοτητα να βρεις νοθευμενο καυσιμο στο πρατηριο.
Δεν θα ξεχασω παλια πως εβγαιναν τα φιλτρα, και τα μπουζι. Σημερα απλα καμια σχεση. Κατι αντιστοιχο θα συμβαινει και στα πετρελαια.Απλα ειναι πολυ ευκολο σημερα να ριχνουνε το φταιξιμο στα καυσιμα λογο ανικανοτητας των μαστορων να διαγνωσουν και να επιδιορθωσουν τα αμαξια, ιδιαιτερα τα συγχρονα.
Πας για dpf φταιει το πετρελαιο, πας για μπεκ φταιει το πετρελαιο, πας με αναμμενο chek φταει η βενζινη κτλ κτλ
Πιστεύω ότι νοθευμενο καύσιμο μπορείς να βρεις πάντα αν και όσο το κράτος δεν μπορεί να φτιάξει ένα πλαίσιο που θα είναι ξεκάθαρο, με στελεχωμένες υπηρεσίες που θα κάνουν αρκετούς και σοβαρούς ελέγχους και με πρόστιμα που θα κόβουν τον κώλο στην κυριολεξία σε όποιον το τολμήσει. Είναι λίγο η θεωρία περί διαχείρησης κινδύνου. Πόσες πιθανότητες έχουν να με πιάσουν? Τι θα πάθω αν με πιάσουν? Αξίζει?
Η μόνη σίγουρη λύση είναι να μην αλλάζεις πρατήριο αφού βρεις κάποιο που εμπιστεύεσαι και να παρακολουθείς τα σημάδια του αυτοκινήτου σου (κατάσταση αλλαγμένων μπουζί, φίλτρων κλπ)
+1000 για το βρήκαμε παππά, να θάψουμε 5-6 σε σχέση με το ότι για ό,τι φταίει η εύκολη λύση είναι να τα φορτώσεις στο πετρέλαιο. Απλά δεν ξέρω αν είναι μόνο θεμα ικανότητας του μαστορου, ή και θέμα διάθεσης, πολιτικής της αντιπροσωπείας κλπ