-
Δηλαδή τώρα θες να μας πεις ότι σε μια εξόρμηση που θα σου κοστίσει στην καλύτερη κανα 500άρι για 2-3 ημέρες, θα σκεφτείς το 50άρικο που θα δώσεις παραπάνω στη βενζίνη ....
-
Θέλω να σας πω αυτό που έγραψα και όχι αυτό που συμπέρανες!Αν εσύ ή όποιος άλλος σε μια μονοήμερη/διήμερη/τριήμερη εξόρμηση συνηθίζει να ξοδεύει 500 ευρώ,είναι δικαίωμά του!Εγώ αναφέρομαι σε κοντινές ή πιο μακρινές βόλτες(είτε υπάρξει επιστροφή αυθημερόν,είτε διανυκτερεύσω σε ξενοδοχείο,είτε μείνω σε φιλικό ή δικό μου σπίτι)στις οποίες κάποιος όπως εγώ που το αμάξι μου καίει από 12 μέχρι και 15 λίτρα/100 χλμ θα χρειαστώ πολλά χρήματα και δεν το επιχειρώ καν ενώ με ένα αμάξι που καίει 5 ή 6 λίτρα πετρέλαιο,θα έχω τη δυνατότητα να το κάνω.
-
15 στα 100; Corvette?
-
RX8
-
Συγνώμη δεν είχα δει ότι μίλαγες για τέτοια νούμερα. Εγώ με 12-15 λίτρα δεν θα έβγαινα κάν από την εξώπορτα του σπιτιού μου
Πάντως όταν διαβάζω εξόρμηση καταλαβαίνω κάτι μακρινό και των 2-3 ημερών. Εκεί διανυκτερεύσεις, φαγητά, ΔΙΟΔΙΑ ανεβάζουν το κόστος σε επίπεδο που το 50άρικο που θα έδινα εγώ λιγότερο αν είχα πάρει ντίζελ δεν μου λέει κάτι. Καλοκαιρινές διακοπές 10 ημέρες έγραψα 2000χλμ ... ε έδωσα 250 ευρώ, αν είχα ντιζελ θα είχα δώσει 150 (με τα 2 αμάξια να μην έχουν καμιά σχέση το ένα με το άλλο) ...πόσο λές ότι ήταν το 100άρικο σε ποσοστό από τα συνολικά λεφτά που μου φύγανε? Θα μου πεις ... και 10 ευρώ να είναι γιατί να μην τα κράταγες ... θα σου πω ... το πόσο χάρηκα να οδηγάω αυτά τα 2000 χλμ, με το ντιζελ δεν νομίζω να είχα χαρεί το ίδιο ...
-
Τώρα με καταλαβαίνεις φαντάζομαι...ζω ένα δράμα με το φαταούλα
Για τον πολύ κόσμο ίσως όντως να είναι θέμα ψυχρών υπολογισμών και να υπάρχει δίλημμα αλλά για οδηγούς τόσο βενζινοβόρων οχημάτων,το δίλημμα δεν είναι τόσο μεγάλο.Κάτι σαν απωθημένο -
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Συγνώμη δεν είχα δει ότι μίλαγες για τέτοια νούμερα. Εγώ με 12-15 λίτρα δεν θα έβγαινα κάν από την εξώπορτα του σπιτιού μουΠάντως όταν διαβάζω εξόρμηση καταλαβαίνω κάτι μακρινό και των 2-3 ημερών. Εκεί διανυκτερεύσεις, φαγητά, ΔΙΟΔΙΑ ανεβάζουν το κόστος σε επίπεδο που το 50άρικο που θα έδινα εγώ λιγότερο αν είχα πάρει ντίζελ δεν μου λέει κάτι. Καλοκαιρινές διακοπές 10 ημέρες έγραψα 2000χλμ ... ε έδωσα 250 ευρώ, αν είχα ντιζελ θα είχα δώσει 150 (με τα 2 αμάξια να μην έχουν καμιά σχέση το ένα με το άλλο) ...πόσο λές ότι ήταν το 100άρικο σε ποσοστό από τα συνολικά λεφτά που μου φύγανε? Θα μου πεις ... και 10 ευρώ να είναι γιατί να μην τα κράταγες ... θα σου πω ... το πόσο χάρηκα να οδηγάω αυτά τα 2000 χλμ, με το ντιζελ δεν νομίζω να είχα χαρεί το ίδιο ...
Εγώ που πήγα από τα 15 του RX8 στα 15 του CX7, τι πρέπει να κάνω ? Σχοινί με πέτρα στο λαιμό ?
Εδώ και αρκετά χρόνια, το budget της βενζίνης είναι -για μένα- με διαφορά το μεγαλύτερο κομμάτι του διακοποπροϋπολογισμού. Ευτυχώς (ή δυστυχώς, λόγω ΕΝΦΙΑ) έχουμε εξοχικά σπίτια, οπότε την βγάζουμε τζάμπα από αυτή τη πλευρά, ενώ και τα φαγητοπόσιμα είναι μικρό ποσοστό. Άρα ΠΑΝΤΑ πρέπει να υπολογίσω πόση βενζίνη θα κάψω στα πέρα-δώθε.
Γι'αυτό και μένα θα με βόλευε ένα diesel (π.χ. το ίδιο το CX7 με τον 2.2TD), ΑΛΛΑ όπως είπα και πιο πριν, η οικονομοτεχνική μελέτη πρέπει να σε βγάζει 'συν' μετά από λογικό χρονικό διάστημα, καθώς αν δεν κάνεις πολλά χλμ το χρόνο, πρακτικά δεν αποσβένεις ποτέ την διαφορά που πλήρωσες για να αγοράσεις το πετρελαιοκίνητο.
Αν μιλάμε για μεταχειρισμένα (που η διαφορά είναι μικρή ή μηδενική) ή για προσφορές (βλέπε Citroen), τότε αλλάζει το πράγμα. Αν και εγώ προσωπικά προτιμώ χίλιες φορές τα 2-3λτ/100χλμ παραπάνω της βενζίνης, παρά να ακούω αυτό το 'τακα-τάκα-τάκα-τακα' των turbodiesel....
-
Το πράγμα αλλάζει επίσης όσο ανεβαίνεις σε συνολικό κόστος απόκτησης.
Ας πούμε, η διαφορά που είχε στην βασική τιμή το CX7 diesel από αυτό που πήρες, δεν μπορεί να ήταν και πολύ μεγάλη (ή αν θέλεις μεγαλύτερη από το παράδειγμα του astra).
Δεδομένου ότι η διαφορά στο κόστος καυσίμου είναι πολύ μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο σαν το CX7, πιθανά να αποσβαίνεις πολύ γρηγορότερα τη διαφορά στην αξία κτήσης.Πχ το 15/100 βενζίνη γίνεται 8.5/100 πετρέλαιο. Πες δηλαδή 13 ευρώ περίπου στα 100χλμ. Σε 20000 το πολύ έχεις αποσβέσει.
Άντε 30000. -
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Δεδομένου ότι η διαφορά στο κόστος καυσίμου είναι πολύ μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο σαν το CX7, πιθανά να αποσβαίνεις πολύ γρηγορότερα τη διαφορά στην αξία κτήσης.Πχ το 15/100 βενζίνη γίνεται 8.5/100 πετρέλαιο. Πες δηλαδή 13 ευρώ περίπου στα 100χλμ. Σε 20000 το πολύ έχεις αποσβέσει.
Άντε 30000.Ακριβώς. Επιπλέον κανείς πρέπει να βλέπει το κόστος κύκλου ζωής. Το μέσο αυτοκίνητο θα κάνει πάνω από 100.000χλμ. στη ζωή του οπότε το diesel συμφέρει ακόμα και αν θέλει 100.000 για την απόσβεση.
Εκεί που δεν πολυσυμφέρει είναι στα μικρά πόλης τύπου Aygo που είναι το ακριβώς αντίθετο ενός CX7. Για αυτό πολλά δεν προσφέρονται με πετρέλαιο μοτέρ.
-
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Το πράγμα αλλάζει επίσης όσο ανεβαίνεις σε συνολικό κόστος απόκτησης.
Ας πούμε, η διαφορά που είχε στην βασική τιμή το CX7 diesel από αυτό που πήρες, δεν μπορεί να ήταν και πολύ μεγάλη (ή αν θέλεις μεγαλύτερη από το παράδειγμα του astra).
Δεδομένου ότι η διαφορά στο κόστος καυσίμου είναι πολύ μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο σαν το CX7, πιθανά να αποσβαίνεις πολύ γρηγορότερα τη διαφορά στην αξία κτήσης.Πχ το 15/100 βενζίνη γίνεται 8.5/100 πετρέλαιο. Πες δηλαδή 13 ευρώ περίπου στα 100χλμ. Σε 20000 το πολύ έχεις αποσβέσει.
Άντε 30000.Ποσοστιαία η διαφορά ήταν μικρότερη σαφέστατα, αλλά και πάλι έπρεπε να κάνω αρκετά χιλιόμετρα, τα οποία δεν έχω κάνει ακόμα και σήμερα που μιλάμε...άρα δηλαδή ακόμα και σήμερα θα ήμουν 'μέσα' σε σχέση με τη βενζίνη που τελικά αγόρασα.
Τεςπα, όπως είπαμε η ανάλυση είναι αρκετά εύκολη (σαν μαθηματική πράξη), οπότε ο καθένας μας μπορεί να κάνει τις δικές του πράξεις και να δει αν τον συμφέρει ή όχι....
-
Όχι ο κάθε ένας
-
Συμφωνώ ότι αν πρόκειται για αγορά νέου αυτοκινήτου και σε έναν ορίζοντα επταετίας με μια μέση χρήση 10000-15000 χλμ ετησίως σαφώς και τα diesel είναι πιο οικονομικά (όχι όσο φαίνονται βέβαια).
Με τον όρο νέο εννοώ την αγορά επειδή δεν έχω αυτοκίνητο- το παλιό είναι χρέπι-έκανα δίδυμα και δεν χωράμε στο miata κλπ
Αν είναι να γίνει αλλαγή ενός καλοσυντηρημένου οχήματος που καίει έστω και 10lt/100 μεικτά(ή και παραπάνω) μόνο και μόνο για το κόστος καυσίμου ,με την εκταμίευση ενός σεβαστού ποσού τότε θα πρέπει να περιμένεις πολύ περισσότερο για να κάνεις απόσβεση..... Μα πάρα πολύ όμως. -
Ο χρήστης nik0laus έγραψε:
Αν είναι να γίνει αλλαγή ενός καλοσυντηρημένου οχήματος που καίει έστω και 10lt/100 μεικτά(ή και παραπάνω) μόνο και μόνο για το κόστος καυσίμου ,με την εκταμίευση ενός σεβαστού ποσού τότε θα πρέπει να περιμένεις πολύ περισσότερο για να κάνεις απόσβεση..... Μα πάρα πολύ όμως.Ναι αλλά σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να βάλεις και το ότι παίρνεις ένα νέο όχημα, το οποίο σε 10 χρόνια θα είναι 10 ετών και όχι 20 για παράδειγμα, και θα έχει πολλές νέες τεχνολογίες μέσα του (ασφάλεια, μικρότερες απαιτήσεις συντήρησης και βλάβες, λιγότερα τέλη) και γενικά θα είναι ένα καλύτερο αυτοκίνητο.
Προφανώς όμως στους περισσότερους δεν περισσεύουν για καινούργιο όχημα, και η αγορά καινούργιου μόνο και μόνο για την κατανάλωση σπάνια είναι σωστή επιλογή.Είναι αυτό που λένε για τους Αμερικάνους: Είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν πολλά για να κάνουν οικονομία
-
Έπεσε η τιμή τις τελευταίες μέρες ή ιδέα μου είναι??
'Παιχνίδια' με το αργό? -
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Έπεσε η τιμή τις τελευταίες μέρες ή ιδέα μου είναι??
'Παιχνίδια' με το αργό?Έπεσε και άστο να κατακρυλήσει
-
Πέφτει αλλα με το σταγονόμετρο
-
1,497 σήμερα.Χρονια είχα να δω 4 μετά το 1!
-
Εδώ και μέρες έχει πέσει από 1,5...έχω δει και τιμές μέχρι 1,438 στην 95άρα αμόλυβδη σε Π.Ράλλη και Κερατσίνι.Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι τιμές θα παραμείνουν χαμηλές.
-
Το πρόβλημα είναι στον φόρο που παραμένει. Άμα δεν μειωθεί αυτός, δεν θα δούμε μεγάλη διαφορα.
-
1.119 σε βενζινάδικο στον Πειραιά το πετρέλαιο. Τι έγινε ρε παιδιά μπορεί να πάει και κάτω από 1 ευρώ το πετρέλαιο τελικά?
Βενζίνη ώρα μηδέν!