Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη ώρα μηδέν!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη ώρα μηδέν!
    • 1
    • 2
    • 504
    • 505
    • 506
    • 507
    • 508
    • 518
    • 519
    • 506 / 519
    Περί αυτοκίνησης
    597
    10380
    19055
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the-ace last edited by

      Ο χρήστης Jordan1986 έγραψε:
      Τόσα ξες τόσα λές.....

      Ευτυχώς που ήρθες να μας τα μάθεις εσύ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jordan1986 last edited by

        Εγώ ούτε μαθήματα κάνω ούτε κοροιδεύω....

        **Διεγράφη προσωπική επίθεση και απρεπείς χαρακτηρισμοί προς άλλο μέλος.

        Για συμμαζέψου. Δεν φτάνει που έχεις άδικο, εξυβρίζεις και τους συνομιλητές σου! Δεν θα μείνεις για πολύ καιρό κοντά μας με αυτή την συμπεριφορά... [MOD]**

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astra_n last edited by

          Μου αρέσει που διαφωνείτε αλλά σε διαφορετικό επίπεδο!
          Όποιος θέλει οικονομία ή να σέρνει κανένα τροχόσπιτο (!) πάει στο ντήζελ. Όποιος γουστάρει πολιτισμένη κίνηση, γκάζι, κάνει 5.000 χλμ το χρόνο ή απλά έχει βαθιά τσέπη και δεν τον νοιάζει η τιμή του καυσίμου πάει στη βενζίνη.
          Και αυτά έχουν λυθεί εδώ και δεκαετίες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charalampos-1 last edited by

            Δυστυχως το ντιζελ ειναι μονοδρομος για οσους οδηγουν σε καθημερινη βαση και διανυουν αρκετα χλμ.
            Ειναι και η βενζινη πανακριβη παιδες,γιαυτο ολοι σερνονται στον δρομο σαν τον επιταφιο.
            Αττικη οδος και ολοι πανε με 90-100 χλμ/ωρα και καλα κανουν οι ανθρωποι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dsgeo last edited by

              Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
              Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
              Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexis-5 last edited by

                Ο χρήστης astra_n έγραψε:
                Μου αρέσει που διαφωνείτε αλλά σε διαφορετικό επίπεδο!
                Όποιος θέλει οικονομία ή να σέρνει κανένα τροχόσπιτο (!) πάει στο ντήζελ. Όποιος γουστάρει πολιτισμένη κίνηση, γκάζι, κάνει 5.000 χλμ το χρόνο ή απλά έχει βαθιά τσέπη και δεν τον νοιάζει η τιμή του καυσίμου πάει στη βενζίνη.
                Και αυτά έχουν λυθεί εδώ και δεκαετίες.

                Εγω παντως και 5000χλμ να εκανα... και βαθια τσεπη να ειχα.... παλι πετρελαιοκινητο θα επερνα... απλα με πιο μεγαλο κινητηρα!!!

                Εχτες εκανα το Θεσσαλονικη - Αθηνα και το κοντερ ηταν κλειδωμενο στα 160.... ανηφορες κατηφορες χωρις να κολαει πουθενα.... και σε καποια σημεια ανεβαζε ανετα χωρις να λαχανιαζει!!! Με το ιδιο αμαξι (clio III) με το 1.4 ατμοσφαιρα ή το 1.2 τουρμπο, που ειναι και τα 3 στα 100 αλογα, δεν κραταει ετσι τα χιλιομετρα!!!

                Για εμενα οι βενζινες ειναι μονο για σπορ εκδοσεις... πχ Clio RS 203hp οταν δεν μπορω να εχω ενα τετοιο αμαξι τοτε το πετρελαιο ειναι μονοδρομος σε ολα!!!

                Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kilomeater last edited by

                  Το τραγικό είναι ότι λόγω οικονομικής κατάστασης, έχει φτάσει ο κόσμος να συζητάει αν είναι καλύτερο τό ένα η το άλλο με βάση μια ελάχιστη διαφορά στη τιμή.
                  Το είδα στον εαυτό μου , από εκεί που κοίταγα την τιμή στην αντλία και με χάλαγε και σερνόμουνα στο δρόμο, βρέθηκα σε μια άλλη κατάσταση που η βενζίνη είναι πολύ φτηνότερη, δεν πληρώνεις διόδια, και μένει και κάτι λίγο στην άκρη να πας καμία εκδρομή να τό χαρείς οδηγώντας, ούτε που με ξανά απασχόλησε το θέμα.
                  Αν δεν είχε ο κόσμος τόση οικονομική στενότητα, τέτοιες συζητήσεις δεν θα υπήρχαν καν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    astra_n last edited by

                    Η διαφορά στην τιμή δεν είναι ελάχιστη. Ακόμα και να εξισωθεί μελλοντικά η τιμή βενζίνης και πετρελαίου τα πετρελαιοκίνητα θα είναι και πάλι πολύ πιο οικονομικά.
                    Η στροφή προς τα πετρελαιοκίνητα θα γινόταν ακόμα και αν δεν υπήρχε κρίση από τη στιγμή που απελευθερώθηκε η κίνησή τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι τρελές τιμές της βενζίνης και η κρίση απλά επιτάχυναν την αλλαγή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charalampos-1 last edited by

                      Παλιοτερα δεν υπηρχαν συζητησεις για diesel επειδη δεν επιτρεποταν στην Αθηνα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nintza last edited by

                        Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
                        Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
                        Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
                        Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.

                        γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the-ace last edited by

                          Ο χρήστης nintza έγραψε:

                          Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
                          Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
                          Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.

                          γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.

                          Προφανώς εννοείτε και οι δύο τα turbo-diesel, γιατί αν συγκρίνετε ατμοσφαιρικά βενζίνης και πετρελαίου θα γελάμε όλοι μαζί. Συγκρίνοντας λοιπόν turbo-diesel με ατμοσφαιρικά βενζίνης -στην ίδια ιπποδύναμη- προφανώς η ροπή θα είναι υπερ του turbo-diesel. Αυτό απλώς μας λέει ότι το turbo-diesel είναι πιο άνετο σε 'μέσες' καθημερινές καταστάσεις, π.χ. εντός πόλης, σε ταξίδια κλπ. Γι'αυτό και χρησιμοποιούνται τέτοιοι κινητήρες για οικογενειακά, αυτοκίνητα πόλης κλπ. Επίσης, λόγω ροπής, κατανάλωσης και άνετου ταξιδιού, χρησιμοποιούνται σε φορτηγά και γενικά σε μεγάλα οχήματα. Τα θέματα ρύπων τα αφήνω στην άκρη γιατί είναι μια εντελώς διαφορετική συζήτηση (και όχι υπερ των diesel)

                          Από την άλλη όμως, κανένας -μα κανένας- κατασκευαστής δεν έχει βγει να πει ότι τα δικά του sport αυτοκίνητα θα τα βγάλει σε diesel. Τι έχουμε δει τα τελευταία 40 χρόνια ? Τα Audi R10 και το Golf GTD. Αυτά...ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης, ηλεκτρικά μοτέρ ή υβριδικά.

                          Νομίζω ότι τα ίδια τα χαρακτηριστικά του καυσίμου και των κινητήρων έχουν ήδη κατασταλάξει τους κατασκευαστές και τα μοντέλα τους μετά από 30-40 χρόνια, εμείς γιατί ακόμα το συζητάμε ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • U
                            unhackable last edited by

                            Νταξ πάντως η σύγκριση του Ιορδάνη μεταξύ 1400 ατμόσφαιρα και 1300 turbo-diesel είναι όλα τα λεφτά Πίστευα ότι υπάρχει αρκετή λογική εκεί έξω ώστε κανείς να μην κάνει σύγκριση ατμόσφαιρας με turbo-diesel (σε αντίστοιχα κυβικά) αλλά η απύθμενη βλακία ορισμένων έρχεται ξανά και ξανά να με διαψεύσει !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              piii last edited by

                              Το μόνο ελλάτωμα που έχω βρεί σε diesel πάντως, αν και οδηγώ αυτοκίνητο με βενζίνη, είναι το μικρό φάσμα των στροφών.
                              Σιγά τα λάχανα θα μου πείτε, αλλά σε μία γρήγορη προσπέραση θα κάνει την διαφορά.
                              Θυμάμαι ακόμα τον τραχανά τον σκοπιανό με το xsara, που δεν με άφηνε να προσπεράσω και σε μία
                              ευθεία καλή που βρήκα μπροστά μου πήρε τα @@@ μου. Μέχρι να αλλάξει ταχύτητα εγώ είχα ήδη φτάσει κόφτη και 6.500 στροφές και τον άφησα να ψάχνει την σκόνη μου(και την Ελληνική σημαία που έχω στην εταζιέρα).
                              Αν βάλουμε στην εξίσωση και κάποιο αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα θα μείνεις εκτεθειμένος για πολύ παραπάνω χρόνο με τις όποιες συνέπειες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • U
                                unhackable last edited by

                                Και γιατί να προσπεράσεις? (και ναι, το έχω ακούσει ΚΑΙ αυτό!)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                  γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.

                                  Αυτό είναι λάθος. Το ενεργειακό περιεχόμενο επηρεάζει την κατανάλωση και όχι την παροχή ισχύος.

                                  Από εκεί και πέρα, το σωστό είναι να συγκρίνουμε αυτοκίνητα παρόμοιας ισχύος. 9 στις 10 φορές το βενζινοκίνητο είναι ταχύτερο και με λιγότερα κυβικά μάλιστα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nintza last edited by

                                    Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                                    Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
                                    Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
                                    Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.

                                    γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.

                                    Προφανώς εννοείτε και οι δύο τα turbo-diesel, γιατί αν συγκρίνετε ατμοσφαιρικά βενζίνης και πετρελαίου θα γελάμε όλοι μαζί. Συγκρίνοντας λοιπόν turbo-diesel με ατμοσφαιρικά βενζίνης -στην ίδια ιπποδύναμη- προφανώς η ροπή θα είναι υπερ του turbo-diesel. Αυτό απλώς μας λέει ότι το turbo-diesel είναι πιο άνετο σε 'μέσες' καθημερινές καταστάσεις, π.χ. εντός πόλης, σε ταξίδια κλπ. Γι'αυτό και χρησιμοποιούνται τέτοιοι κινητήρες για οικογενειακά, αυτοκίνητα πόλης κλπ. Επίσης, λόγω ροπής, κατανάλωσης και άνετου ταξιδιού, χρησιμοποιούνται σε φορτηγά και γενικά σε μεγάλα οχήματα. Τα θέματα ρύπων τα αφήνω στην άκρη γιατί είναι μια εντελώς διαφορετική συζήτηση (και όχι υπερ των diesel)

                                    Από την άλλη όμως, κανένας -μα κανένας- κατασκευαστής δεν έχει βγει να πει ότι τα δικά του sport αυτοκίνητα θα τα βγάλει σε diesel. Τι έχουμε δει τα τελευταία 40 χρόνια ? Τα Audi R10 και το Golf GTD. Αυτά...ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης, ηλεκτρικά μοτέρ ή υβριδικά.

                                    Νομίζω ότι τα ίδια τα χαρακτηριστικά του καυσίμου και των κινητήρων έχουν ήδη κατασταλάξει τους κατασκευαστές και τα μοντέλα τους μετά από 30-40 χρόνια, εμείς γιατί ακόμα το συζητάμε ?

                                    συγκρινω ατμοσφαιρα με ατμοσφαιρα και τουρμπο με τουρμπο
                                    και βασει φυσικης το πετρελαιο εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο,αυτο ειναι δεδομενο
                                    απλα οι πετρελαιοκινητηρες δεν μπορουν να ανεβασουν πολλες στροφες και γι αυτο δεν εχουν αρκετη ισχυ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      the-ace last edited by

                                      Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                      συγκρινω ατμοσφαιρα με ατμοσφαιρα και τουρμπο με τουρμπο
                                      και βασει φυσικης το πετρελαιο εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο,αυτο ειναι δεδομενο
                                      απλα οι πετρελαιοκινητηρες δεν μπορουν να ανεβασουν πολλες στροφες και γι αυτο δεν εχουν αρκετη ισχυ.

                                      Όπως μπορείς εύκολα να δεις με μια απλή έρευνα, οι ατμοσφαιρικοί diesel είναι μια κατηγορία (γέλιου ίσως ) μόνοι τους. Οι normal TD κινητήρες μπορούν να συγκριθούν με ατμοσφαιρικά βενζίνης (από άποψη ροπής, ιπποδύναμης, κατανάλωσης, εξαρτάται τι σε ενδιαφέρει), και οι καλοί TD μπορούν να συγκριθούν με τους normal turbo-βενζίνης. Σε sport αυτοκίνητα ή -ακόμα περισσότερο- σε super/hyper cars, θα βρεις αποκλειστικά μεγάλου κυβισμού βενζίνης ή super duper turbo βενζίνης (ή και υβριδικές καταστάσεις).

                                      Έτσι έχει η πραγματικότητα, εμείς εδώ μπορούμε να συζητήσουμε επί φανταστικών σεναρίων και υποθέσεων όσο θέλουμε....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nintza last edited by

                                        εγω σου πα για ενεργεια ανα λιτρο...
                                        επισης εχουν πολυ καλυτερη αποδοση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the-ace last edited by

                                          Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                          εγω σου πα για ενεργεια ανα λιτρο...
                                          επισης εχουν πολυ καλυτερη αποδοση

                                          Για το ενεργειακό ισοδύναμο συμφωνούμε, άλλωστε είναι γνωστό δεδομένο, απλώς οι υπόλοιπες ιδιότητες του πετρελαίου (αντικροτικές, σημεία/αναλογίες κρούσης/ανάφλεξης κλπ), καθώς και οι απαραίτητες τεχνολογίες/τεχνοτροπίες για να μετατρέψεις αυτή τη χημική ενέργεια σε θερμική/κινητική βάζουν συγκεκριμένους περιορισμούς στις αντίστοιχες ΜΕΚ, με αποτέλεσμα αυτά που ανέφερα πιο πριν (και που επίσης είναι γνωστά εδώ και δεκαετίες).

                                          Δηλαδή πρακτικά οι περιορισμοί και οι χρήσεις των αντίστοιχων κινητήρων προέρχονται και βασίζονται κατά κύριο λόγο στις χημικές ιδιότητες των καυσίμων. Αντίστοιχους περιορισμούς ή συγκεκριμένες χρήσεις έχουν άλλες μηχανές που χρησιμοποιούν διαφορετικά καύσιμα, από υδρογόνο μέχρι ρεύμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            astra_n last edited by

                                            Σε ένα φανταστικό κόσμο όπου το χρήμα έρρεε άφθονο το πετρέλαιο θα το συναντούσαμε μόνο σε φορτηγά και ειδικά οχήματα.
                                            Όλα όμως είναι ζήτημα χρημάτων. Στον πραγματικό κόσμο η βενζίνη είναι ΠΟΛΥ ακριβότερη και προσφέρει ελάχιστα πλεονεκτήματα στο 95% των οδηγών που απλά θέλουν να κάνουν και να πάνε στη δουλειά τους.
                                            Οπότε στο value for money το πετρέλαιο υπερέχει αρκετά. Αν κάποιοι μερακλήδες και προτιμούν τη σπιρτάδα της βενζίνης και είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν γι' αυτό καλά κάνουν, όλα είναι θέμα γούστου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 504
                                            • 505
                                            • 506
                                            • 507
                                            • 508
                                            • 518
                                            • 519
                                            • 506 / 519
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr