-
Ο χρήστης Jordan1986 έγραψε:
Τόσα ξες τόσα λές.....Ευτυχώς που ήρθες να μας τα μάθεις εσύ
-
Εγώ ούτε μαθήματα κάνω ούτε κοροιδεύω....
**Διεγράφη προσωπική επίθεση και απρεπείς χαρακτηρισμοί προς άλλο μέλος.
Για συμμαζέψου. Δεν φτάνει που έχεις άδικο, εξυβρίζεις και τους συνομιλητές σου! Δεν θα μείνεις για πολύ καιρό κοντά μας με αυτή την συμπεριφορά... [MOD]**
-
Μου αρέσει που διαφωνείτε αλλά σε διαφορετικό επίπεδο!
Όποιος θέλει οικονομία ή να σέρνει κανένα τροχόσπιτο (!) πάει στο ντήζελ. Όποιος γουστάρει πολιτισμένη κίνηση, γκάζι, κάνει 5.000 χλμ το χρόνο ή απλά έχει βαθιά τσέπη και δεν τον νοιάζει η τιμή του καυσίμου πάει στη βενζίνη.
Και αυτά έχουν λυθεί εδώ και δεκαετίες. -
Δυστυχως το ντιζελ ειναι μονοδρομος για οσους οδηγουν σε καθημερινη βαση και διανυουν αρκετα χλμ.
Ειναι και η βενζινη πανακριβη παιδες,γιαυτο ολοι σερνονται στον δρομο σαν τον επιταφιο.
Αττικη οδος και ολοι πανε με 90-100 χλμ/ωρα και καλα κανουν οι ανθρωποι. -
Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά. -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Μου αρέσει που διαφωνείτε αλλά σε διαφορετικό επίπεδο!
Όποιος θέλει οικονομία ή να σέρνει κανένα τροχόσπιτο (!) πάει στο ντήζελ. Όποιος γουστάρει πολιτισμένη κίνηση, γκάζι, κάνει 5.000 χλμ το χρόνο ή απλά έχει βαθιά τσέπη και δεν τον νοιάζει η τιμή του καυσίμου πάει στη βενζίνη.
Και αυτά έχουν λυθεί εδώ και δεκαετίες.Εγω παντως και 5000χλμ να εκανα... και βαθια τσεπη να ειχα.... παλι πετρελαιοκινητο θα επερνα... απλα με πιο μεγαλο κινητηρα!!!
Εχτες εκανα το Θεσσαλονικη - Αθηνα και το κοντερ ηταν κλειδωμενο στα 160.... ανηφορες κατηφορες χωρις να κολαει πουθενα.... και σε καποια σημεια ανεβαζε ανετα χωρις να λαχανιαζει!!! Με το ιδιο αμαξι (clio III) με το 1.4 ατμοσφαιρα ή το 1.2 τουρμπο, που ειναι και τα 3 στα 100 αλογα, δεν κραταει ετσι τα χιλιομετρα!!!
Για εμενα οι βενζινες ειναι μονο για σπορ εκδοσεις... πχ Clio RS 203hp οταν δεν μπορω να εχω ενα τετοιο αμαξι τοτε το πετρελαιο ειναι μονοδρομος σε ολα!!!
Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το τραγικό είναι ότι λόγω οικονομικής κατάστασης, έχει φτάσει ο κόσμος να συζητάει αν είναι καλύτερο τό ένα η το άλλο με βάση μια ελάχιστη διαφορά στη τιμή.
Το είδα στον εαυτό μου , από εκεί που κοίταγα την τιμή στην αντλία και με χάλαγε και σερνόμουνα στο δρόμο, βρέθηκα σε μια άλλη κατάσταση που η βενζίνη είναι πολύ φτηνότερη, δεν πληρώνεις διόδια, και μένει και κάτι λίγο στην άκρη να πας καμία εκδρομή να τό χαρείς οδηγώντας, ούτε που με ξανά απασχόλησε το θέμα.
Αν δεν είχε ο κόσμος τόση οικονομική στενότητα, τέτοιες συζητήσεις δεν θα υπήρχαν καν. -
Η διαφορά στην τιμή δεν είναι ελάχιστη. Ακόμα και να εξισωθεί μελλοντικά η τιμή βενζίνης και πετρελαίου τα πετρελαιοκίνητα θα είναι και πάλι πολύ πιο οικονομικά.
Η στροφή προς τα πετρελαιοκίνητα θα γινόταν ακόμα και αν δεν υπήρχε κρίση από τη στιγμή που απελευθερώθηκε η κίνησή τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι τρελές τιμές της βενζίνης και η κρίση απλά επιτάχυναν την αλλαγή. -
Παλιοτερα δεν υπηρχαν συζητησεις για diesel επειδη δεν επιτρεποταν στην Αθηνα.
-
Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.
Προφανώς εννοείτε και οι δύο τα turbo-diesel, γιατί αν συγκρίνετε ατμοσφαιρικά βενζίνης και πετρελαίου θα γελάμε όλοι μαζί. Συγκρίνοντας λοιπόν turbo-diesel με ατμοσφαιρικά βενζίνης -στην ίδια ιπποδύναμη- προφανώς η ροπή θα είναι υπερ του turbo-diesel. Αυτό απλώς μας λέει ότι το turbo-diesel είναι πιο άνετο σε 'μέσες' καθημερινές καταστάσεις, π.χ. εντός πόλης, σε ταξίδια κλπ. Γι'αυτό και χρησιμοποιούνται τέτοιοι κινητήρες για οικογενειακά, αυτοκίνητα πόλης κλπ. Επίσης, λόγω ροπής, κατανάλωσης και άνετου ταξιδιού, χρησιμοποιούνται σε φορτηγά και γενικά σε μεγάλα οχήματα. Τα θέματα ρύπων τα αφήνω στην άκρη γιατί είναι μια εντελώς διαφορετική συζήτηση (και όχι υπερ των diesel)
Από την άλλη όμως, κανένας -μα κανένας- κατασκευαστής δεν έχει βγει να πει ότι τα δικά του sport αυτοκίνητα θα τα βγάλει σε diesel. Τι έχουμε δει τα τελευταία 40 χρόνια ? Τα Audi R10 και το Golf GTD. Αυτά...ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης, ηλεκτρικά μοτέρ ή υβριδικά.
Νομίζω ότι τα ίδια τα χαρακτηριστικά του καυσίμου και των κινητήρων έχουν ήδη κατασταλάξει τους κατασκευαστές και τα μοντέλα τους μετά από 30-40 χρόνια, εμείς γιατί ακόμα το συζητάμε ?
-
Νταξ πάντως η σύγκριση του Ιορδάνη μεταξύ 1400 ατμόσφαιρα και 1300 turbo-diesel είναι όλα τα λεφτά Πίστευα ότι υπάρχει αρκετή λογική εκεί έξω ώστε κανείς να μην κάνει σύγκριση ατμόσφαιρας με turbo-diesel (σε αντίστοιχα κυβικά) αλλά η απύθμενη βλακία ορισμένων έρχεται ξανά και ξανά να με διαψεύσει !
-
Το μόνο ελλάτωμα που έχω βρεί σε diesel πάντως, αν και οδηγώ αυτοκίνητο με βενζίνη, είναι το μικρό φάσμα των στροφών.
Σιγά τα λάχανα θα μου πείτε, αλλά σε μία γρήγορη προσπέραση θα κάνει την διαφορά.
Θυμάμαι ακόμα τον τραχανά τον σκοπιανό με το xsara, που δεν με άφηνε να προσπεράσω και σε μία
ευθεία καλή που βρήκα μπροστά μου πήρε τα @@@ μου. Μέχρι να αλλάξει ταχύτητα εγώ είχα ήδη φτάσει κόφτη και 6.500 στροφές και τον άφησα να ψάχνει την σκόνη μου(και την Ελληνική σημαία που έχω στην εταζιέρα).
Αν βάλουμε στην εξίσωση και κάποιο αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα θα μείνεις εκτεθειμένος για πολύ παραπάνω χρόνο με τις όποιες συνέπειες. -
Και γιατί να προσπεράσεις? (και ναι, το έχω ακούσει ΚΑΙ αυτό!)
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.Αυτό είναι λάθος. Το ενεργειακό περιεχόμενο επηρεάζει την κατανάλωση και όχι την παροχή ισχύος.
Από εκεί και πέρα, το σωστό είναι να συγκρίνουμε αυτοκίνητα παρόμοιας ισχύος. 9 στις 10 φορές το βενζινοκίνητο είναι ταχύτερο και με λιγότερα κυβικά μάλιστα.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.
Προφανώς εννοείτε και οι δύο τα turbo-diesel, γιατί αν συγκρίνετε ατμοσφαιρικά βενζίνης και πετρελαίου θα γελάμε όλοι μαζί. Συγκρίνοντας λοιπόν turbo-diesel με ατμοσφαιρικά βενζίνης -στην ίδια ιπποδύναμη- προφανώς η ροπή θα είναι υπερ του turbo-diesel. Αυτό απλώς μας λέει ότι το turbo-diesel είναι πιο άνετο σε 'μέσες' καθημερινές καταστάσεις, π.χ. εντός πόλης, σε ταξίδια κλπ. Γι'αυτό και χρησιμοποιούνται τέτοιοι κινητήρες για οικογενειακά, αυτοκίνητα πόλης κλπ. Επίσης, λόγω ροπής, κατανάλωσης και άνετου ταξιδιού, χρησιμοποιούνται σε φορτηγά και γενικά σε μεγάλα οχήματα. Τα θέματα ρύπων τα αφήνω στην άκρη γιατί είναι μια εντελώς διαφορετική συζήτηση (και όχι υπερ των diesel)
Από την άλλη όμως, κανένας -μα κανένας- κατασκευαστής δεν έχει βγει να πει ότι τα δικά του sport αυτοκίνητα θα τα βγάλει σε diesel. Τι έχουμε δει τα τελευταία 40 χρόνια ? Τα Audi R10 και το Golf GTD. Αυτά...ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης, ηλεκτρικά μοτέρ ή υβριδικά.
Νομίζω ότι τα ίδια τα χαρακτηριστικά του καυσίμου και των κινητήρων έχουν ήδη κατασταλάξει τους κατασκευαστές και τα μοντέλα τους μετά από 30-40 χρόνια, εμείς γιατί ακόμα το συζητάμε ?
συγκρινω ατμοσφαιρα με ατμοσφαιρα και τουρμπο με τουρμπο
και βασει φυσικης το πετρελαιο εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο,αυτο ειναι δεδομενο
απλα οι πετρελαιοκινητηρες δεν μπορουν να ανεβασουν πολλες στροφες και γι αυτο δεν εχουν αρκετη ισχυ. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
συγκρινω ατμοσφαιρα με ατμοσφαιρα και τουρμπο με τουρμπο
και βασει φυσικης το πετρελαιο εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο,αυτο ειναι δεδομενο
απλα οι πετρελαιοκινητηρες δεν μπορουν να ανεβασουν πολλες στροφες και γι αυτο δεν εχουν αρκετη ισχυ.Όπως μπορείς εύκολα να δεις με μια απλή έρευνα, οι ατμοσφαιρικοί diesel είναι μια κατηγορία (γέλιου ίσως ) μόνοι τους. Οι normal TD κινητήρες μπορούν να συγκριθούν με ατμοσφαιρικά βενζίνης (από άποψη ροπής, ιπποδύναμης, κατανάλωσης, εξαρτάται τι σε ενδιαφέρει), και οι καλοί TD μπορούν να συγκριθούν με τους normal turbo-βενζίνης. Σε sport αυτοκίνητα ή -ακόμα περισσότερο- σε super/hyper cars, θα βρεις αποκλειστικά μεγάλου κυβισμού βενζίνης ή super duper turbo βενζίνης (ή και υβριδικές καταστάσεις).
Έτσι έχει η πραγματικότητα, εμείς εδώ μπορούμε να συζητήσουμε επί φανταστικών σεναρίων και υποθέσεων όσο θέλουμε....
-
εγω σου πα για ενεργεια ανα λιτρο...
επισης εχουν πολυ καλυτερη αποδοση -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εγω σου πα για ενεργεια ανα λιτρο...
επισης εχουν πολυ καλυτερη αποδοσηΓια το ενεργειακό ισοδύναμο συμφωνούμε, άλλωστε είναι γνωστό δεδομένο, απλώς οι υπόλοιπες ιδιότητες του πετρελαίου (αντικροτικές, σημεία/αναλογίες κρούσης/ανάφλεξης κλπ), καθώς και οι απαραίτητες τεχνολογίες/τεχνοτροπίες για να μετατρέψεις αυτή τη χημική ενέργεια σε θερμική/κινητική βάζουν συγκεκριμένους περιορισμούς στις αντίστοιχες ΜΕΚ, με αποτέλεσμα αυτά που ανέφερα πιο πριν (και που επίσης είναι γνωστά εδώ και δεκαετίες).
Δηλαδή πρακτικά οι περιορισμοί και οι χρήσεις των αντίστοιχων κινητήρων προέρχονται και βασίζονται κατά κύριο λόγο στις χημικές ιδιότητες των καυσίμων. Αντίστοιχους περιορισμούς ή συγκεκριμένες χρήσεις έχουν άλλες μηχανές που χρησιμοποιούν διαφορετικά καύσιμα, από υδρογόνο μέχρι ρεύμα.
-
Σε ένα φανταστικό κόσμο όπου το χρήμα έρρεε άφθονο το πετρέλαιο θα το συναντούσαμε μόνο σε φορτηγά και ειδικά οχήματα.
Όλα όμως είναι ζήτημα χρημάτων. Στον πραγματικό κόσμο η βενζίνη είναι ΠΟΛΥ ακριβότερη και προσφέρει ελάχιστα πλεονεκτήματα στο 95% των οδηγών που απλά θέλουν να κάνουν και να πάνε στη δουλειά τους.
Οπότε στο value for money το πετρέλαιο υπερέχει αρκετά. Αν κάποιοι μερακλήδες και προτιμούν τη σπιρτάδα της βενζίνης και είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν γι' αυτό καλά κάνουν, όλα είναι θέμα γούστου.
Βενζίνη ώρα μηδέν!