Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus ή Citroen C4 ???????
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus ή Citroen C4 ???????
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    70
    1125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dasimo last edited by

      Εννοώ απλά ότι το C4 κερδίζει σε κινητήρα, χωρους,κοστος

      Sent from my Z10 using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hor last edited by

        Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
        Εννοώ απλά ότι το C4 κερδίζει σε κινητήρα, χωρους,κοστος

        Sent from my Z10 using Tapatalk

        Μα ποιο πάνω είπαν οτι ο κινητήρας είναι ο ίδιος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Κανένα από τα δύο δε θα πάρεις. Αντίθετα θα κοιτάξεις το Φορντ το Φόκους με τον κινητήρα υπερατού, τον χιλιάρη, τον Έκομπουστ με τα 125πσ. Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή μώκο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            crektis last edited by

            Οι τριγμοί είναι κάτι που υπάρχει σε όλα τα αμάξια... Και για να τους καταλάβει κανείς πρέπει να είναι παρατηρητικός, χωρίς μουσική και σε δρόμο με πολλές ανωμαλίες. Τουλάχιστον σε μένα έτσι συμβαίνει με έναν τριγμό, αλλά στο ερχόμενο σέρβις θα φτιαχτεί..

            Ο κινητήρας είναι ίδιος κατά βάση, αλλά με άλλη ιπποδύναμη. 105 για focus, 115 για c4. Αλλά υπάρχει και 115άρης για το focus. Ο κωδικός του είναι DV6***. Περί ορέξεως λοιπόν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης hor έγραψε:

              Εννοώ απλά ότι το C4 κερδίζει σε κινητήρα, χωρους,κοστος

              Sent from my Z10 using Tapatalk

              Μα ποιο πάνω είπαν οτι ο κινητήρας είναι ο ίδιος.

              Ο κινητήρας είναι ίδιος, οπότε ανέμενε παρόμοια αξιοπιστία. Η διαφορά είναι ότι στην Citroen είναι ρυθμισμένος για να βγάζει μερικά άλογα παραπάνω και άρα το αυτοκίνητο είναι ταχύτερο. Βέβαια εγώ είμαι 1000% με την άποψη του dstou που λέει να πάρεις το 1000άρι Φόκους σε βενζίνη!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                crektis last edited by

                http://www.zeperfs.com/en/duel3902-5382.htm

                Φαντάσου τώρα τον 1000άρη στο Φοκους... Τάφος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hor last edited by

                  Επειδή θα κάνω μεγάλες αποστάσεις πιστεύω ότι είναι καλύτερα το diesel!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                    Φαντάσου τώρα τον 1000άρη στο Φοκους... Τάφος.

                    Που τον είδες τον τάφο; Σαφώς ταχύτερο είναι το 1000άρι όταν οδηγείται σωστά και όχι με 6η και 1500 ΣΑΛ!

                    Επειδή θα κάνω μεγάλες αποστάσεις πιστεύω ότι είναι καλύτερα το diesel!

                    Μετά μην γκρινιάζεις αν δεν παίρνει τα πόδια του...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                      Εννοώ απλά ότι το C4 κερδίζει σε κινητήρα, χωρους,κοστος

                      Sent from my Z10 using Tapatalk

                      Μα ποιο πάνω είπαν οτι ο κινητήρας είναι ο ίδιος.

                      Ο κινητήρας είναι ίδιος, οπότε ανέμενε παρόμοια αξιοπιστία. Η διαφορά είναι ότι στην Citroen είναι ρυθμισμένος για να βγάζει μερικά άλογα παραπάνω και άρα το αυτοκίνητο είναι ταχύτερο. Βέβαια εγώ είμαι 1000% με την άποψη του dstou που λέει να πάρεις το 1000άρι Φόκους σε βενζίνη!!!

                      Ως και το τουρμπο αγαπας αν απέναντι έχεις ντίζελ;

                      πλακιτσα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Και τα ποδήλατα προτιμώ από τα ντίζελ Βασίλη μου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hor last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Φαντάσου τώρα τον 1000άρη στο Φοκους... Τάφος.

                          Που τον είδες τον τάφο; Σαφώς ταχύτερο είναι το 1000άρι όταν οδηγείται σωστά και όχι με 6η και 1500 ΣΑΛ!

                          Επειδή θα κάνω μεγάλες αποστάσεις πιστεύω ότι είναι καλύτερα το diesel!

                          Μετά μην γκρινιάζεις αν δεν παίρνει τα πόδια του...

                          Γιατι να μην παιρνει τα ποδια του??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Γιατί αν βρεθείς πίσω από φορτηγό/λεωφορείο σε έναν επαρχιακό δρόμο (π.χ. Ιτέα-Γαλαξίδι) θα εύχεσαι να είχες παραπάνω άλογα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hor last edited by

                              Ιτεα?? Απο Εβρο εισαι?

                              Τα 5 παραπανω αλογα του C4 δηλαδη θα με βοηθησουν να κανω προσπεραση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Πως σου ήρθε αυτό; Υπηρέτησα εκεί όταν ήμουν ένστολος, αλλά όχι, Θεσσαλονικέας είμαι.

                                Αυτή την Ιτέα εννοώ (φαντάστηκα ότι είσαι Αθηναίος): http://el.wikipedia.org/wiki/Ι�% ... E%B1%CF%82

                                Δεν μιλούσα για τα 5 παραπάνω της C4. Μιλούσα για τα 20 παραπάνω (+ το πολύ μεγαλύτερο ωφέλιμο φάσμα, ίσως το έχεις ακούσει σαν στροφάρισμα) του Focus 1000 Ecoboost.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hor last edited by

                                  Εεε οχι και Αθηναιος…ειπαμε!!!

                                  Θελω Diesel για οικονομια, service κτλ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    crektis last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Γιατί αν βρεθείς πίσω από φορτηγό/λεωφορείο σε έναν επαρχιακό δρόμο (π.χ. Ιτέα-Γαλαξίδι) θα εύχεσαι να είχες παραπάνω άλογα...

                                    Δία λεωφορεία και φορτηγά κυκλοφορούσαν στους επαρχιακούς και πριν αρχίσει το downsizing με τα turbo. Όταν ένα αμάξι ήταν 1400 κιλά και είχε έναν ατμοσφαιρικό 1.4-1.6 με 75-100 άλογα... Τότε; Ήταν καλύτερα; Επίσης, οι ρεπρίζ των ντίζελ των 115-130 ίππων έχουν ροπή από 28 μέχρι 32χλγρμ. Όταν είσαι με 60χλμ/ω και 3η στις ~1600rpm, και θες, πίστεψε με ότι κάνεις πολύ γρήγορα προσπέραση.

                                    Απλά παραδέξου ότι δεν έχεις οδηγήσει ποτέ κανένα ντίζελ πρόσφατο. Οπότε μιλάς εκ του ασφαλούς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xainhs last edited by

                                      Το C4 diesel το έχει φίλος και η αλήθεια είναι ότι είναι εξαιρετικά άνετο. Σαν συνοδηγός μπορείς σίγουρα μόνο θετικά να πείς. Τώρα σαν οδηγός...Εξαρτάται τι ζητάει ο καθένας! Είναι πολύ μαλακές οι αναρτήσεις του με αποτέλεσμα να εμφανίζει τάσεις πλεύσης στην ευθεία αλλά και μεγάλες κλίσεις στις στροφές, φαίνεται επίσης στις εισόδους των κλειστών στροφών το βάρος μπροστά. Το τιμόνι επίσης είναι αργό κ μαλακό κατά την άποψη μου.Ο κινητήρας είναι αρκετά καλός ειδικά χαμηλά(απλα βασικά εμένα μου αρέσει η βενζίνα σαν καύσιμο ).Εσωτερικά έχει πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών για την κατηγορία και μέτριο για τους πίσω επιβάτες. Κατανάλωση περίπου 6,4λ/100χμλ μεικτή.Ηλεκτρονικά τώρα παρά τα 5000χλμ που έχει κάνει κάτι νερά με τον τηλεχειρισμό στο κλειδί πού και πού , δέν νομίζω όμως να έχει κατι ιδιαίτερο(ισως είναι και η μπαταριά στο κλειδί)
                                      Η συμβουλή μου: Όχι το αυτόματο! Είναι πολύ αργό σε κατέβασμα και γενικά δείχνει να αργεί πολύ να αντιδράσει. Χαλάει την γενικά αρκετά καλή καλή είκονα του(κρίνοντας το ως ένα προσανατολισμένο στην άνεση αυτοκίνητο).
                                      Καλόταξιδο όποιο και αν πάρεις φίλε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hor last edited by

                                        Μακαρι να κανω την σωστη επιλογη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hor last edited by

                                          Γαι το Focus καμια αποψη?? Γιατι για το C4 υπαρχουν πολλες!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης Crektis έγραψε:

                                            Γιατί αν βρεθείς πίσω από φορτηγό/λεωφορείο σε έναν επαρχιακό δρόμο (π.χ. Ιτέα-Γαλαξίδι) θα εύχεσαι να είχες παραπάνω άλογα...

                                            Δία λεωφορεία και φορτηγά κυκλοφορούσαν στους επαρχιακούς και πριν αρχίσει το downsizing με τα turbo. Όταν ένα αμάξι ήταν 1400 κιλά και είχε έναν ατμοσφαιρικό 1.4-1.6 με 75-100 άλογα... Τότε; Ήταν καλύτερα; Επίσης, οι ρεπρίζ των ντίζελ των 115-130 ίππων έχουν ροπή από 28 μέχρι 32χλγρμ. Όταν είσαι με 60χλμ/ω και 3η στις ~1600rpm, και θες, πίστεψε με ότι κάνεις πολύ γρήγορα προσπέραση.

                                            Απλά παραδέξου ότι δεν έχεις οδηγήσει ποτέ κανένα ντίζελ πρόσφατο. Οπότε μιλάς εκ του ασφαλούς.

                                            Αμάξι 1400 κιλά (άδειο) με 75 άλογα πρέπει να πας πολλές δεκαετίες πίσω για να βρεις. Και φυσικά τα αναιμικά 1200άρια που είχαμε πριν 30 χρόνια ήταν ανεπαρκέστατα. Μιλάμε όμως για το 2014. Και στο 2014 οι μετρήσεις λένε πως μια λαδιέρα 105-110 ίππων είναι αρκετά πιο αργή από ένα αντίστοιχο μικρό τουρμποβενζίνης. Όχι ότι κι αυτά τα τουρμπάκια των 130 ίππων είναι τίποτα πύραυλοι, αλλά ΟΚ...

                                            Λες να μην έχω οδηγήσει ντίζελ πρόσφατα; Ε ναι... έχω καλομάθει βλέπεις στα 300 άλογα και δεν καταδέχομαι τίποτα άλλο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr