-
Εννοώ απλά ότι το C4 κερδίζει σε κινητήρα, χωρους,κοστος
Sent from my Z10 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Εννοώ απλά ότι το C4 κερδίζει σε κινητήρα, χωρους,κοστοςSent from my Z10 using Tapatalk
Μα ποιο πάνω είπαν οτι ο κινητήρας είναι ο ίδιος.
-
Κανένα από τα δύο δε θα πάρεις. Αντίθετα θα κοιτάξεις το Φορντ το Φόκους με τον κινητήρα υπερατού, τον χιλιάρη, τον Έκομπουστ με τα 125πσ. Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή μώκο.
-
Οι τριγμοί είναι κάτι που υπάρχει σε όλα τα αμάξια... Και για να τους καταλάβει κανείς πρέπει να είναι παρατηρητικός, χωρίς μουσική και σε δρόμο με πολλές ανωμαλίες. Τουλάχιστον σε μένα έτσι συμβαίνει με έναν τριγμό, αλλά στο ερχόμενο σέρβις θα φτιαχτεί..
Ο κινητήρας είναι ίδιος κατά βάση, αλλά με άλλη ιπποδύναμη. 105 για focus, 115 για c4. Αλλά υπάρχει και 115άρης για το focus. Ο κωδικός του είναι DV6***. Περί ορέξεως λοιπόν.
-
Ο χρήστης hor έγραψε:
Εννοώ απλά ότι το C4 κερδίζει σε κινητήρα, χωρους,κοστος
Sent from my Z10 using Tapatalk
Μα ποιο πάνω είπαν οτι ο κινητήρας είναι ο ίδιος.
Ο κινητήρας είναι ίδιος, οπότε ανέμενε παρόμοια αξιοπιστία. Η διαφορά είναι ότι στην Citroen είναι ρυθμισμένος για να βγάζει μερικά άλογα παραπάνω και άρα το αυτοκίνητο είναι ταχύτερο. Βέβαια εγώ είμαι 1000% με την άποψη του dstou που λέει να πάρεις το 1000άρι Φόκους σε βενζίνη!!!
-
http://www.zeperfs.com/en/duel3902-5382.htm
Φαντάσου τώρα τον 1000άρη στο Φοκους... Τάφος.
-
Επειδή θα κάνω μεγάλες αποστάσεις πιστεύω ότι είναι καλύτερα το diesel!
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Φαντάσου τώρα τον 1000άρη στο Φοκους... Τάφος.Που τον είδες τον τάφο; Σαφώς ταχύτερο είναι το 1000άρι όταν οδηγείται σωστά και όχι με 6η και 1500 ΣΑΛ!
Επειδή θα κάνω μεγάλες αποστάσεις πιστεύω ότι είναι καλύτερα το diesel!
Μετά μην γκρινιάζεις αν δεν παίρνει τα πόδια του...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εννοώ απλά ότι το C4 κερδίζει σε κινητήρα, χωρους,κοστος
Sent from my Z10 using Tapatalk
Μα ποιο πάνω είπαν οτι ο κινητήρας είναι ο ίδιος.
Ο κινητήρας είναι ίδιος, οπότε ανέμενε παρόμοια αξιοπιστία. Η διαφορά είναι ότι στην Citroen είναι ρυθμισμένος για να βγάζει μερικά άλογα παραπάνω και άρα το αυτοκίνητο είναι ταχύτερο. Βέβαια εγώ είμαι 1000% με την άποψη του dstou που λέει να πάρεις το 1000άρι Φόκους σε βενζίνη!!!
Ως και το τουρμπο αγαπας αν απέναντι έχεις ντίζελ;
πλακιτσα
-
Και τα ποδήλατα προτιμώ από τα ντίζελ Βασίλη μου!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φαντάσου τώρα τον 1000άρη στο Φοκους... Τάφος.
Που τον είδες τον τάφο; Σαφώς ταχύτερο είναι το 1000άρι όταν οδηγείται σωστά και όχι με 6η και 1500 ΣΑΛ!
Επειδή θα κάνω μεγάλες αποστάσεις πιστεύω ότι είναι καλύτερα το diesel!
Μετά μην γκρινιάζεις αν δεν παίρνει τα πόδια του...
Γιατι να μην παιρνει τα ποδια του??
-
Γιατί αν βρεθείς πίσω από φορτηγό/λεωφορείο σε έναν επαρχιακό δρόμο (π.χ. Ιτέα-Γαλαξίδι) θα εύχεσαι να είχες παραπάνω άλογα...
-
Ιτεα?? Απο Εβρο εισαι?
Τα 5 παραπανω αλογα του C4 δηλαδη θα με βοηθησουν να κανω προσπεραση?
-
Πως σου ήρθε αυτό; Υπηρέτησα εκεί όταν ήμουν ένστολος, αλλά όχι, Θεσσαλονικέας είμαι.
Αυτή την Ιτέα εννοώ (φαντάστηκα ότι είσαι Αθηναίος): http://el.wikipedia.org/wiki/Ι�% ... E%B1%CF%82
Δεν μιλούσα για τα 5 παραπάνω της C4. Μιλούσα για τα 20 παραπάνω (+ το πολύ μεγαλύτερο ωφέλιμο φάσμα, ίσως το έχεις ακούσει σαν στροφάρισμα) του Focus 1000 Ecoboost.
-
Εεε οχι και Αθηναιος…ειπαμε!!!
Θελω Diesel για οικονομια, service κτλ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί αν βρεθείς πίσω από φορτηγό/λεωφορείο σε έναν επαρχιακό δρόμο (π.χ. Ιτέα-Γαλαξίδι) θα εύχεσαι να είχες παραπάνω άλογα...Δία λεωφορεία και φορτηγά κυκλοφορούσαν στους επαρχιακούς και πριν αρχίσει το downsizing με τα turbo. Όταν ένα αμάξι ήταν 1400 κιλά και είχε έναν ατμοσφαιρικό 1.4-1.6 με 75-100 άλογα... Τότε; Ήταν καλύτερα; Επίσης, οι ρεπρίζ των ντίζελ των 115-130 ίππων έχουν ροπή από 28 μέχρι 32χλγρμ. Όταν είσαι με 60χλμ/ω και 3η στις ~1600rpm, και θες, πίστεψε με ότι κάνεις πολύ γρήγορα προσπέραση.
Απλά παραδέξου ότι δεν έχεις οδηγήσει ποτέ κανένα ντίζελ πρόσφατο. Οπότε μιλάς εκ του ασφαλούς.
-
Το C4 diesel το έχει φίλος και η αλήθεια είναι ότι είναι εξαιρετικά άνετο. Σαν συνοδηγός μπορείς σίγουρα μόνο θετικά να πείς. Τώρα σαν οδηγός...Εξαρτάται τι ζητάει ο καθένας! Είναι πολύ μαλακές οι αναρτήσεις του με αποτέλεσμα να εμφανίζει τάσεις πλεύσης στην ευθεία αλλά και μεγάλες κλίσεις στις στροφές, φαίνεται επίσης στις εισόδους των κλειστών στροφών το βάρος μπροστά. Το τιμόνι επίσης είναι αργό κ μαλακό κατά την άποψη μου.Ο κινητήρας είναι αρκετά καλός ειδικά χαμηλά(απλα βασικά εμένα μου αρέσει η βενζίνα σαν καύσιμο ).Εσωτερικά έχει πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών για την κατηγορία και μέτριο για τους πίσω επιβάτες. Κατανάλωση περίπου 6,4λ/100χμλ μεικτή.Ηλεκτρονικά τώρα παρά τα 5000χλμ που έχει κάνει κάτι νερά με τον τηλεχειρισμό στο κλειδί πού και πού , δέν νομίζω όμως να έχει κατι ιδιαίτερο(ισως είναι και η μπαταριά στο κλειδί)
Η συμβουλή μου: Όχι το αυτόματο! Είναι πολύ αργό σε κατέβασμα και γενικά δείχνει να αργεί πολύ να αντιδράσει. Χαλάει την γενικά αρκετά καλή καλή είκονα του(κρίνοντας το ως ένα προσανατολισμένο στην άνεση αυτοκίνητο).
Καλόταξιδο όποιο και αν πάρεις φίλε! -
Μακαρι να κανω την σωστη επιλογη!
-
Γαι το Focus καμια αποψη?? Γιατι για το C4 υπαρχουν πολλες!
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Γιατί αν βρεθείς πίσω από φορτηγό/λεωφορείο σε έναν επαρχιακό δρόμο (π.χ. Ιτέα-Γαλαξίδι) θα εύχεσαι να είχες παραπάνω άλογα...
Δία λεωφορεία και φορτηγά κυκλοφορούσαν στους επαρχιακούς και πριν αρχίσει το downsizing με τα turbo. Όταν ένα αμάξι ήταν 1400 κιλά και είχε έναν ατμοσφαιρικό 1.4-1.6 με 75-100 άλογα... Τότε; Ήταν καλύτερα; Επίσης, οι ρεπρίζ των ντίζελ των 115-130 ίππων έχουν ροπή από 28 μέχρι 32χλγρμ. Όταν είσαι με 60χλμ/ω και 3η στις ~1600rpm, και θες, πίστεψε με ότι κάνεις πολύ γρήγορα προσπέραση.
Απλά παραδέξου ότι δεν έχεις οδηγήσει ποτέ κανένα ντίζελ πρόσφατο. Οπότε μιλάς εκ του ασφαλούς.
Αμάξι 1400 κιλά (άδειο) με 75 άλογα πρέπει να πας πολλές δεκαετίες πίσω για να βρεις. Και φυσικά τα αναιμικά 1200άρια που είχαμε πριν 30 χρόνια ήταν ανεπαρκέστατα. Μιλάμε όμως για το 2014. Και στο 2014 οι μετρήσεις λένε πως μια λαδιέρα 105-110 ίππων είναι αρκετά πιο αργή από ένα αντίστοιχο μικρό τουρμποβενζίνης. Όχι ότι κι αυτά τα τουρμπάκια των 130 ίππων είναι τίποτα πύραυλοι, αλλά ΟΚ...
Λες να μην έχω οδηγήσει ντίζελ πρόσφατα; Ε ναι... έχω καλομάθει βλέπεις στα 300 άλογα και δεν καταδέχομαι τίποτα άλλο.
Ford Focus ή Citroen C4 ???????