-
Μπορείς να το παραγγείλεις όπως θες.
Δυστυχώς τέτοιες λεπτομέρειες δεν έχουν on-line στα site τους οι αντιπροσωπείες, πρέπει να κάνεις επίσκεψη και να ζητήσεις υλικό: τιμοκατάλογο και προσπέκτους των έξτρα και κάνεις τα κουμάντα σου αναλόγως.
Απλά συνυπολογίζεις ότι γενικώς χρειάζεται κανα τρίμηνο+ για να παραλάβεις (ανάλογα τις ημερομηνίες που μιλάμε και άσχετες παραμέτρους μπορεί να είναι και αρκετά παραπάνω). Επίσης έχεις λιγότερα περιθώρια διαπραγμάτευσης της τιμής σε σχέση με ετοιμοπαράδοτο (αλλά και πάλι κάτι θα πετύχεις).
-
καλό θα ήταν να υπάρχει ένα car configurator στα site (μερικές αντιπροσωπείες σε Ελλάδα ή εξωτερικό έχουν μάλιστα με τιμές).
Απλά ρωτάω γιατί για μερικές μάρκες υπάρχουν στο internet οι πληροφορίες αυτές ή αν έχει κάποιος φίλος απο κάποια αντιπροσωπεία έναν κατάλογο ας μας τον διαθέσει. Δεν είναι πάντα εύκολο να πάει κάποιος σε αντιπροσωπεία (λόγω χρόνου, απόστασης κλπ)... -
Κινητήρας-Επιδόσεις: Ελαστικός και οικονομικός
Δεν είναι απόλυτα ραφιναρισμένος, αλλά είναι αρκούντως ελαστικός και πάνω από όλα οικονομικός ο νέος 1,4 TDI των 90 ίππων.
Η τραχύτητα και ο θόρυβος έχουν βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με τον 3κύλινδρο 1,2. Ο νέος κινητήρας είναι αρκούντως ελαστικός και «τραβάει» ικανοποιητικά από χαμηλές στροφές και δε χρειάζεται να τον ξεζουμίζεις ψηλά. Οι επιδόσεις είναι επαρκείς, αλλά σε κάθε περίπτωση το μεγάλο ατού του κινητήρα είναι η οικονομία με θεωρητική κατανάλωση 3,4 λτ./100 χλμ. και ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές CO2 (88 γρ./χλμ.) με απαλλαγή φυσικά από τέλη.Tο 5τάχυτο κιβώτιο έχει βελτιωμένη αίσθηση.
Μετα το τεστ του drive που προκαλεσε ερωτηματικα,ακομα μια αποψη ναι μεν αλλα για τον tdi 90ps.
-
Για να μη ψαχνω 400 τοσες σελιδες μηπως θυμαστε αν κανατε (και σε ποια σελιδα) συζητηση για το Phaeton;Πανε να μου πασαρουν ενα και δεν ξερω τιποτα για το περι ου ο λογος....
-
Πατέρα, πάνε πάρε κάνα S2000, να βάζεις μέσα την κυρά-Πόπη να κάνετε γούστα! (τα φιλιά μου!)
-
Dap είναι δώρο με τα πάντα πληρωμένα συν εφορία?αν ναι τότε προχώρα άφοβα
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Για να μη ψαχνω 400 τοσες σελιδες μηπως θυμαστε αν κανατε (και σε ποια σελιδα) συζητηση για το Phaeton;Πανε να μου πασαρουν ενα και δεν ξερω τιποτα για το περι ου ο λογος....Powertrain
petrol engines:
3.2 L VR6
4.2 L V8
6.0 L W12 2010-2011diesel engines:
3.0 L V6 TDI
5.0 L V10 TDI 2003-2007 -
Μια ενδιαφέρον είδηση για απόλυση σχετικά με την νέα πλατφόρμα του γκρούπ. Γίνεται λόγος για προβλήματα αν και τεχνικά δεν αναφέρεται κάτι.
http://www.autoblog.gr/2014/08/04/vw-pr ... -problems/
-
Πρόσεξε μη σου φορτώσουν τον W12. Δεν είναι καλός.
-
Σας ευχαριστω ολους σας ...ΑΝ το παρω θα επανελθω με κριτικην (αυστηρα δια το αυτοκινητο ,επιεικη για μενα).......
-
Συγκρατησου
-
γνωμη για vw up?
-
Καταργείται μάλλον.Γνωμη μου καλύτερα κάποιο ετοιμοπαράδοτο panda σε καλή τιμή ή hyundai i10.
-
Καταργειται...?τωρα δεν βγαινει καινουριο μοντελο κ μαλιστα eco?Σε τι υπερτερουν αυτα τα 2 σε σχεση μ τ up?
-
Με βάση καποιες δημοσιεύσεις τον τελευταίο καιρό Up, Citigo, Mii θα καταργηθούν καθώς δεν πιάνουν τους στόχους πωλήσεων.
Ο χρήστης dradam έγραψε:
Καταργειται...?τωρα δεν βγαινει καινουριο μοντελο κ μαλιστα eco?Σε τι υπερτερουν αυτα τα 2 σε σχεση μ τ up?Τι έχουν και τι δεν έχουν δεν ξέρω, το θέμα όμως είναι ότι τα Panda και 500 τα έχουν λιώσει από αποψης πωλήσεων και μάλλον αυτό δεν είναι θεμιτό κατα τι διοίκηση του λαοκρατικού ομίλου
-
http://www.motorauthority.com/news/1093 ... ?fbfanpage
Ένα μήνα τώρα και δεν ακούστηκε τίποτα.....
-
Ειδα κατι test drives και θεωρειται απο τα καλυτερα στην κατηγορια του.Δεν ισχυει κατι τετοιιο?
-
Σήμερα γυρνώντας απο διακοπές και μετά απο κανα 100άρι χιλιόμετρα σε δρόμο γεμάτο με στροφές και ανηφοροκατήφορους το αυτοκίνητο μου vw up (2013/ ASG με 15.000 χιλιόμετρα) έχασε ξαφνικά την δροσιά απο το A/C και παραξενεύτικα. Άνοιξα το παράθυρο για να πάρω λίγο αέρα μιας και το A/C έβγαζε καυτό αέρα και άκουγα απο την μηχανή έναν περίεργο θόρυβο σαν κάποιο πλαστικό και έχει σπάσει και να βρίσκει σε κάποιο κινούμενο μέρος. Σταμάτησα λοιπόν το αυτοκίνητο για κανα μισάωρο μπας και ζεστάθηκε απο την μεγάλη εξωτερική θερμοκρασία και ταυτόχρονα τσέκαρα την στάθμη του νερού του ψυγείου μπας και χάνει απο κάπου. Βλέποντας ότι η στάθμη είναι πάνω απο το full και έχοντας αφήσει ένα μισάωρο σε σκιά να κρυώσει ξεκίνησα ξανά. Στην αρχή πάλι το A/C δεν δούλευε σωστά ( φύσαγε ζεστό αέρα) και μέχρι να μπω στην εθνική το είχα κλειστό. Ως εκ θαύματος μόλις μπήκα στην εθνική το A/C δούλευε τέλεια. Όταν βγήκα απο την εθνική το κλασικό πρόβλημα επανήλθε και μάλιστα άρχισε πάλι να ακούγεται ο θόρυβος που άκουσα αρχικά. Σε διάστημα 5 λεπτών και ενώ παρκάρω και μένω με αναμμένη την μηχανή μέσα στο γκαράζ του σπιτιού για να ακούσω απο που προέρχεται ο ήχος ξεκίνησε να χτυπάει ένδειξη στο καντράν για υπερθέρμανση. Το σέρβις της καρέντα εννοείτε κλειστό σήμερα και οι ερωτήσεις είναι δύο.
Παίζει να ζεστάθηκε τόσο απο την εξωτερική θερμοκρασία που να σταμάτησε το A/C ώστε να μην δημιουργηθεί μεγαλύτερο θέμα η είναι κάτι πιο σοβαρό κατά την γνώμη σας?
Και το δεύτερο είναι πόσο επικίνδυνη θεωρείτε η χρήση του αυτοκινήτου μετά απο αυτό το πρόβλημα μέχρι την Δευτέρα?
Thanks guys -
Για κοιτα το βεντιλατερ ,γυριζει ελευθερα?
-
Μακάρι να ειναι απλή η βλάβη, αλλα μου ακούγεται δύσκολο.
Διάβασε το manual για την ένδειξη που σου έβγαλε και αν δεν λέει οδήγηση ως το πλησιέστερο συνεργείο, τηλεφωνείς για γερανό. Δεδομένου ότι λογικά έχεις εγγύηση ότι ειναι θα φτιαχτεί χωρίς ταλαιπωρία για την τσέπη.
Εγώ θα απέφευγα να το οδηγήσω απο την στιγμή που λες υπερθέρμανση
VW FORUM