-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δεν πέθανε επειδή χρωστούσε 500. Πέθανε επειδή κανένας απο τους βλάκες που τη φρόντιζαν δεν πήγε να ενημερώσει οτι υπάρχει άτομο που θέλει ρεύμα 24/7.
Σε αυτό συμφωνώ με το τρολάκι από πάνω.
τραγικη ειδηση σε καθε περιπτωση.
θυμηθηκα πελατες, που στηριζαν ολοκληρες εταιριες με τζιρο >100Κ €/μερα σε μια υπηρεσια που κοστιζε 100€/μηνα. Χωρις backup! Το οποιο θα τους κοστιζε οχι πανω απο 10€/μερα, και μονο τις μερες που η κυρια υπηρεσια δεν θα επαιζε λογω προβληματος. Μιλαω για υπηρεσια που ειχε διαθεσιμοτητα πανω απο 99,5%...
βρε ΤΡΟΜΠΑ, ρισκαρεις τον τζιρο 1-2 ημερων για να μην βαλεις κατι που εχει αστειο κοστος; Τοσο μυαλο.
-
Σχετικά με όλη τη βλακεία περί καταχώρισης της κατανάλωσης στο σιτε του δεδδηε από το χρήστη, τελικά αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο χρήστης μπορεί να περάσει την κατανάλωσή του και ΝΑΙ, η τιμολογιακή κατηγορία υπολογίζεται με αναγωγή στο τετράμηνο, ΑΛΛΑ στο τετράμηνο περνάει υπάλληλος και παίρνει τη μέτρηση, οπότε εκδίδεται λογαριασμός με ΚΑΝΟΝΙΚΗ εκκαθάριση, όπως και στην περίπτωση που χρησιμοποιούνται έναντι λογαριασμοί ενδιάμεσα.
Είναι λανθασμένη λοπόν η υπόθεση που διατυπώθηκε παλιότερα σε αυτό το τόπικ.
Το άθλιο βέβαια είναι ότι ούτε οι ίδιοι το γνωρίζουν για να ενημερώσουν (τους πήρα τηλέφωνο).
Αθάνατη λεβεντιά και παραγωγικότητα!!! -
Από ασυνεννοησία πριν από λίγο πλήρωσα ξανά μέσω WEB BANK και κάρτα VISA έναν λογαριασμό ΔΕΗ που τον είχε πληρώσει συγγενής μου χθες 1η του μηνός.
Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Χάνω τα λεφτά μου;
Η τράπεζα πάντως μου είπε ότι δεν μπορεί να γίνει ακύρωση... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από ασυνεννοησία πριν από λίγο πλήρωσα ξανά μέσω WEB BANK και κάρτα VISA έναν λογαριασμό ΔΕΗ που τον είχε πληρώσει συγγενής μου χθες 1η του μηνός.
Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Χάνω τα λεφτά μου;
Η τράπεζα πάντως μου είπε ότι δεν μπορεί να γίνει ακύρωση...Φυσιολογικά ο επόμενος λογαριασμός θα είναι πιστωτικός με το ποσό που πλήρωσες συν την νεα χρέωση.
-
Κάτι τέτοιο σκεφτόμουν και εγώ.
-
Για να δείτε αν συμφέρει ή όχι, η εθελοντική καταχώριση της κατανάλωσης στην ΔΕΗ κάθε πρώτο δίμηνο, διαβάστε εδώ:
Www.kantoliana.gr/kataxorisi-endeikseon-metriti -
Αυτό που γράφει απο πάνω ισχύει. Σε μερικές περιπτώσεις μονο αξίζει να δηλώσεις
Το δίκαιο θα ήταν να υπολογιζόταν ως έναντι η καταχώρηση και να αφαιρούταν στον εκκαθαριστικό -
Επειδή έχω μπλέξει πολύ ασχημα με το ξεκαθάρισμα και ενοποίηση των ρολογιών του διαμερίσματός μου (επαγγλεματικο τριφασικό να γινει οικιακό και η αλλη οικιακη τριφασική παροχή να γινει ενοποιηση ή κατάργηση), μήπως, γνωρίζει κάποιος κάποιον σοβαρό διεκπεραιωτή στη περιοχή του ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας (ή και γενικότερα αν αναλαμβάνουν γενικά εντος Αττικής). Φευγω τελη του χρόνου για 6-7 μηνες έξω και θα ήθελα να τρέξει η όλη διαδικασία όσο δεν ειμαι εδώ.
Ο Εργολάβος μου έδωσε νεο πιστοποιητικό όμως παλαιού τυπου μιας και απο ΔΕΔΔΗΕ που πέρασα σήμερα μου είπαν οτι δέχονται μόνο παλαια που εκδόθηκαν μεχρι 8/10. Απο εκεί και μετά θέλουν νέο.
Ευχαριστώ πραγματικά οποιοδήποτε μπορεί να μου συστήσει κάποιον γιατι το θέμα με απασχολέι απο Ιουνη και ακόμα ακρη δεν έχει βγει. -
Στις αρχές κάθε μήνα μου έρχεται ηλεκτρονικά και σε SMS ο λογαριασμός της ΔΕΗ.
Σημασία δίνω στο email επειδή το βάζω σε thunderbird task για την πληρωμή. Το SMS απλά το κοιτώ για να δω το χαράτσι.Τον Οκτώμβριο (15/10) μου ήρθε το SMS, αλλά το email μπήκε στα SPAM και διαγράφηκε. Οπότε μέσα στον πανικό της καθημερινότητας πέρασε η προθεσμία πληρωμής (5/11).
Και ξαφνικά σήμερα άρχισαν να χτυπούν όλα τα τηλέφωνά μου από εισπρακτική εταιρεία της ΔΕΗ. Μέχρι να καταλάβω τι έχει συμβεί πέρασαν 5 ώρες μέχρι να έρθω σπίτι για να βγάλω άκρη.
Η εισπρακτική εταιρεία της ΔΕΗ εντελώς άθλια αντιμετώπιση. Εκτός ότι είχαν όλα τα προσωπικά μου στοιχεία, είχαν και όλους τους τηλεφωνικούς αριθμούς που διαθέτω. Επίσης ήθελαν με το ζόρι να ταυτοποίησω όλα τα προσωπικά μου στοιχεία για να μου πούνε το λόγο που με καλούν. Δεν δέχτηκα και μου το έκλεισαν στα μούτρα. Μετά άρχισα να ψάχνω το λόγο που με κάλεσαν.
Φυσικά μόλις γύρισα σπίτι και το έψαξα το θέμα, διαπίστωσα ότι μου ξέφυγε η πληρωμή του τελευταίου λογαριασμού. 50euro. Μπήκα αμέσως στο Web Banking και το πλήρωσα.
Δεν ξέρω αν έκανα καλά που το πλήρωσα, αλλά δεν ήξερα και τι να κάνω.
Εντάξει μου ξέφυγε μία πληρωμή των 50euro. Πρώτη φορά στη ζωή μου.
Ελάτε να με κρεμάσετε! -
-
Φυσικά καλά έκανες που πλήρωσες.
-
όλες οι εισπρακτικές είναι μακάκες αυτό δεν επιδέχεται συζητήσεως, τελείως άθλιες.
-
φυσικά και έχουν όλα σου τα προσωπικά δεδομένα
-
-
Πλήρωσα και πριν λίγο διαπίστωσα ότι δεν μου έχει έρθει ούτε ο λογαριασμός του Νοεμβρίου. Ούτε SMS, ούτε email.
Θα έπρεπε να είχε έρθει μέχρι 15/11 με πληρωμή το πολύ μέχρι χθες και δεν ήρθε τίποτα. Και θεωρητικά θα έπρεπε να είχε και το ποσό που δεν είχα πληρώσει.Το έχουν κλείσει το μαγαζί της ΔΕΗ ή το κάνουν επίτηδες για να πληρώνουν εισπρακτικές και να μπαίνουν και τόκοι;
Πριν λίγο έβαλα και αυτόματη εξόφληση μέσω πιστωτικής γιατί άκρη με δαύτους δεν βγαίνει.
-
Εγώ έχω φύγει από ΔΕΗ χρόνια τώρα...χειρότερη από όλες τις ιδιωτικές!
-
Εγώ δεν το έχω τολμήσει. Τις φοβάμαι τις ιδιωτικές. Τις θεωρώ μαγαζάκια.
Άσε που δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς προσφέρουν οι ιδιωτικές εταιρείες.
-
Εγώ δεν το έχω τολμήσει. Τις φοβάμαι τις ιδιωτικές. Τις θεωρώ μαγαζάκια.
Άσε που δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς προσφέρουν οι ιδιωτικές εταιρείες.
Μόνο μαγαζάκια δεν είναι μερικές, όταν από πίσω υπάρχουν οι μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας (π.χ. Motoroil). Άσε που ουσιαστικά όλα ΔΕΔΗΕ είναι, ο πάροχος αλλάζει. Το τι προσφέρουν είναι απλό: συνήθως χαμηλότερη χρέωση (εμένα περί το 60% κάτω σε σχέση με την ΔΕΗ, είχα "κλειδώσει" τιμή KWH) και καλύτερη εξυπηρέτηση λόγω ιδιωτικής εταιρείας (και η ΔΕΗ τέτοια είναι αλλά ακόμα Δημόσιο σε νοοτροπία και εξυπηρέτηση).
-
Δεν έχω καθόλου εμπειρία από τις ιδιωτικές και δεν ξέρω κάποιον που να έχει πάει σε ιδιώτη πάροχο.
Σε τι προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση;
Αν κοπεί το ρεύμα στο σπίτι την ώρα που το χρειάζεσαι πως σε εξυπηρετούν;
Αλλάζουν τα ρολόγια της ΔΕΗ και βάζουν δικά τους;
Έχουν δική τους τεχνική υποστήριξη;Αν το κίνητρο είναι μόνο το οικονομικό/λογιστικό, δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο.
Είναι κάπως σαν τους παρόχους των τηλεπικοινωνιών. Μάλλον και αυτός είναι και ο λόγος που δεν ασχολούμαι καθόλου με τους ιδιώτες παρόχους ρεύματος.
-
Δεν έχω καθόλου εμπειρία από τις ιδιωτικές και δεν ξέρω κάποιον που να έχει πάει σε ιδιώτη πάροχο.
Σε τι προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση;
Αν κοπεί το ρεύμα στο σπίτι την ώρα που το χρειάζεσαι πως σε εξυπηρετούν;
Όπως είπα, ΟΛΟΙ από ΔΕΔΗΕ παίρνουν, ΔΕΝ αλλάζει κάτι, σε αυτό είσαι δέσμιος. Αλλάζει στην εξυπηρέτηση πελάτη (π.χ. να μην σε πρήζουν όπως εσένα επειδή καθυστέρησες λίγες ημέρες, να είναι πιο ευγενικοί κλπ.) και σε χρεώσεις, π.χ. δεν πληρώνεις εγγύηση, έχει χαμηλότερη χρέωση η KWH κλπ. Η δε διαδικασία είναι πανεύκολη γιατί τα κάνουν αυτοί όλα. Εγώ έχω δει περίπου τα μισά χρήματα στον λογαριασμό ρεύματος και αυτό μου φτάνει, γιατί είναι ακριβώς το ίδιο αγαθό.
-
Το αντίθετο συμβαίνει προφανως. Αν δεν πληρώσεις στις ημέρες σου. Σου στέλνουν μηνύματα για καθυστέρηση και μετά αρχίζουν τα τηλέφωνα. Στην ΔΕΗ προφανώς ήταν πιο χαλαρά τα πράγματα.
Οι χρεώσεις είναι χαμηλές όταν έχεις συγκεκριμένο πάγιο και συμφέρει μόνο όταν εχεις πολύ μικρή κατανάλωση kwh. Αλλά η ΔΕΗ είχε καιανυτη προγράμματα εκπτώσεων καλοπληρωτη που έφτανε την κιλοβατώρα ακριβώς στο ίδιο κόστος. Ακριβώς όμως.Τωρα στην κρίση με τις ρήτρες αναπροσαρμογής πολλές ιδιωτικές έφτασαν να είναι ακριβότερες της ΔΕΗ.
Αυτό που βολεύει αρκετά στις ιδιωτικές είναι ο μηνιαίος λογαριασμός. Δεν σου φαίνονται πολλά με τα τετράμηνα. Και ξέρεις που βαδίζεις.
Η μόνη περίπτωση να υπάρξει φθηνός ιδιωτικός πάροχος είναι μόνο όταν και το δίκτυο είναι δικό του. Τότε μπορούν να παίξουν στις τιμές. Αλλά από την άλλη το κόστος επένδυσης θα είναι τιτανοτεραστιο
-
Λαπ διαφωνώ....το βλέπω στο σπίτι μου, οι χρεώσεις είναι πολύ χαμηλότερες ανά KWH και όχι ότι έκανα το συμβόλαιο δεν υπήρχαν αντίστοιχες χρεώσεις από την ΔΕΗ. Επίσης η ΔΕΝ ΔΕΝ σε ενοχλούσε ώς Δημόσια...τώρα είναι ιδιωτική με νοοτροπία δημοσίου...ό,τι χειρότερο δηλαδή.
-
Μα και εγώ το βλέπω. Μέχρι πρόσφατα που υπήρχε στη ΔΕΗ η έκπτωση στον επόμενο λογαριασμό όταν πληρώνεις έγκαιρα η έκπτωση έφτανε ακριβώς στην ίδια τιμή την κιλοβατοωρα με τις ιδιωτικές. Μειώθηκε όμως αρκετά. Δεν ξέρω πόσο ισχύει. Θα πρέπει να κοιτάξω τον λογαριασμό.
Επίσης σε άλλους φίλους που συζητούμε έχουν έκπτωση ΔΕΗ κοινωνικού τιμολογίου 20% μέχρι τις 1400 kvh. Η έκπτωση φτάνει τα επίπεδα της χρέωση των ιδιωτικών.
Αυτό χθεσινο ,δηλαδή αυτήν την εποχή. Το συζητούσαμε.Τώρα με τις ρήτρες αναπροσαρμογής και οι ιδιωτικές έφτασαν στο θεό. Νομίζω μία ή δύο ψηλοσυμφερουν που παράγουν οι ίδιες μεγάλο μέρος του ηλεκτρισμού όλες οι άλλες όχι.
-
Περί ΔΕΗ