-
To prius στην αστική μετακίνηση απλά δεν παίζεται. Δεν καίει πρακτικά τίποτα και μπορεί να είναι κατακαλόκαιρο με το μοτερ σβηστό σε μποτιλιάρισμα για 15 λεπτά και το κλιματιστικό δουλεύει στους 18οC ( όχι όπως σε συμβατικά με start stop που το καλοκαίρι είναι απλά διακοσμητικό), και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ως αρνητικό είναι ο μονότονος ( και όχι δυνατός) θόρυβος κατά την έντονη επιτάχυνση λόγω των σταθερών στροφών στο μοτερ.
Φυσικά και δεν προσφέρει οδηγική απόλαυση, αλλά είναι σίγουρα πιο αθόρυβο και ξεκούραστο, και μάλλον πιο γρήγορο σε απόλυτες τιμές από τα 16αρια turbodiesel που κυκλοφορούν.
Τα μτχ 4ετίας έχουν άλλα 2 χρόνια εγγύηση και αν δεν κάνω λάθος αλλα 4 για την μπαταρία, δλδ ίση ή και μεγαλύτερη από ένα καινούργιο golf.
Στα μείον του επίσης η μεγαλύτερη κατανάλωση από τα diesel σε ρυθμούς αυτοκινητοδρόμου.
Στα συν τα μειωμένα κόστη για αναλώσιμα ( Δεν έχει καθόλου ιμάντες, δεν έχει δίσκο συμπλέκτη, τα τακάκια - που γενικά στα αυτόματα υποφέρουν- τα αλλάζεις στα 100κ κμ) -
Ο χρήστης bognick έγραψε:
Καλησπέρα,είμαι σε αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου οικογενειακού αυτοκινήτου με αρκετούς χώρους, απαραίτητα με αυτόματο κιβώτιο, που να είναι σχετικά οικονομικό στη χρήση. Η τιμή δε θέλω να ξεπερνάει τα 17.000€. Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι γύρω στα 15.000 το χρόνο κυρίως μέσα στην πόλη και με λίγα ταξίδια. Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω για πολλά χρόνια.
Από μια μικρή έρευνα που έχω κάνει το Toyota Prius 1.8 κάνει check σε όλα τα παραπάνω κουτάκια, κι επιπλέον βρίσκεται στην κορυφή των μετρήσεων αξιοπιστίας (είπαμε θα το κρατήσω χρόνια).
Εσείς έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;
Ευχαριστώ,
Νίκος...μακριά από μπαταρίες, πεθαίνουν σχετικά σύντομα, σε μια επταετία κατά μέσο όρο άρα εσύ που το θες για ακόμη μια ζωή του δεν το βλέπω. Κοίταξε στο τοπικό της Toyota και των πολλών πολιτικών εγγύησης της σε αυτά. Μακριά από μικρούς και κακοσχεδιασμένους diesel κινητήρες, απλά δεν είναι αξιόπιστοι και μακριβιότεροι από έναν καλό, οικονομικό βενζινοκινητήρα, συν το γεγονός ότι αν πράγματι σε ενδιαφέρει το περιβάλλο τότε ο πλήρης κύκλος ζωής ενός τωρινού υβριδικού ζήτημα αν είναι πιο φιλικός προς τα εμας από ότι ένα μοντέρνο μικρό και οικονομικό συμβατικό και μην ξεχνάς ότι σε ρύπους τα diesel ακόμη και στις νέες, για μετά το 2015, ευροπαικές προδιαγραφές EURO6, παράγουν περισσότερα NOx από ότι οι αμερικάνικες και φυσικά πολύ περισσότερα από ότι οι βενζινοκινητήρες γενικότερα... Μακριά από μεταχειρισμένα χωρίς κανενός είδους εγγύηση αφού θα τραβήξει μαρκιά η βαλίτσα, τουλάχιστον να έχεις μια εξάμηνη περίοδο να βγάλει κάποια θέματα που θα σε δικαιώσει το συνεργείο και θα ανανεώσεις την ζωή του αμαξιού σου. Μακριά από αδύναμα και δήθεν οικονομικά που όταν βγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο καίνε περισσότερο και από Ford Cortina του παππού...
Δεν έχω κάτι πρόχειρο στο μυαλό μου αλλά αυτές είναι οι δικές μου συμβουλευτικές παράμετροι βάση αυτών που ζητάς. Παραυτα θα ήμουν πολύ πιεσμένος αν δεν σου έλεγα να πάρεις ένα, όσο και ότι καλύτερο, καινούργιο αυτοκίνητο μπορείς με τα λεφτά που διαθέτεις... γιατί είναι ύπερ-αρκετά!
Καλές αγορές!!
-
Ο χρήστης bognick έγραψε:
Δηλαδή markvag προτιμάς τα 380l. του C4 αντί των 460l. του prius λόγω σχήματος; Αυτό που λες με την ηχομόνωση πρώτη φορά το ακούω, φαντάζομαι το λες για πολλά χλμ. σε αυτοκινητόδρομο ε;-
Μην κοιτάς το απόλυτο νούμερο σε έναν χώρο αποσκευών. Θεωρώ ότι το C4 θα χωράει περισσότερα πράγματα από το Prius λόγω σχήματος.
-
Η φασαρία υπάρχει και σε πιο χαμηλές ταχύτητες, αφού η ηχομόνωση είναι . Το πήγα μέχρι 140 και σε αυτές τις ταχύτητες δυσκολεύεσαι να συζητήσεις με τον συνοδηγό...
Βέβαια, αν μιλάς για αστική κίνηση μάλλον πιο πολύ θα σ' ενοχλήσει η σκληρούτσικη ανάρτηση...
Δεν ξέρω πάντως δεν μου έκατσε καθόλου καλά αυτό το αμάξι, παρόλο που έχει αξιοπρεπέστατη οδική συμπεριφορά...
Από την άλλη ένα ντήζελ μέσα στην πόλη θα χρειαστεί DPF πολύ πιο σύντομα απ' όσο νομίζεις...
Υπάρχει βέβαια και η λύση ενός απλού βενζινοκίνητου (που μπορείς να βρεις καλά αμάξια με καμιά 15Κ) με start-stop...
-
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Καλησπέρα,
είμαι σε αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου οικογενειακού αυτοκινήτου με αρκετούς χώρους, απαραίτητα με αυτόματο κιβώτιο, που να είναι σχετικά οικονομικό στη χρήση. Η τιμή δε θέλω να ξεπερνάει τα 17.000€. Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι γύρω στα 15.000 το χρόνο κυρίως μέσα στην πόλη και με λίγα ταξίδια. Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω για πολλά χρόνια.
Από μια μικρή έρευνα που έχω κάνει το Toyota Prius 1.8 κάνει check σε όλα τα παραπάνω κουτάκια, κι επιπλέον βρίσκεται στην κορυφή των μετρήσεων αξιοπιστίας (είπαμε θα το κρατήσω χρόνια).
Εσείς έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;
Ευχαριστώ,
Νίκος...μακριά από μπαταρίες, πεθαίνουν σχετικά σύντομα, σε μια επταετία κατά μέσο όρο άρα εσύ που το θες για ακόμη μια ζωή του δεν το βλέπω. Κοίταξε στο τοπικό της Toyota και των πολλών πολιτικών εγγύησης της σε αυτά. Μακριά από μικρούς και κακοσχεδιασμένους diesel κινητήρες, απλά δεν είναι αξιόπιστοι και μακριβιότεροι από έναν καλό, οικονομικό βενζινοκινητήρα, συν το γεγονός ότι αν πράγματι σε ενδιαφέρει το περιβάλλο τότε ο πλήρης κύκλος ζωής ενός τωρινού υβριδικού ζήτημα αν είναι πιο φιλικός προς τα εμας από ότι ένα μοντέρνο μικρό και οικονομικό συμβατικό και μην ξεχνάς ότι σε ρύπους τα diesel ακόμη και στις νέες, για μετά το 2015, ευροπαικές προδιαγραφές EURO6, παράγουν περισσότερα NOx από ότι οι αμερικάνικες και φυσικά πολύ περισσότερα από ότι οι βενζινοκινητήρες γενικότερα... Μακριά από μεταχειρισμένα χωρίς κανενός είδους εγγύηση αφού θα τραβήξει μαρκιά η βαλίτσα, τουλάχιστον να έχεις μια εξάμηνη περίοδο να βγάλει κάποια θέματα που θα σε δικαιώσει το συνεργείο και θα ανανεώσεις την ζωή του αμαξιού σου. Μακριά από αδύναμα και δήθεν οικονομικά που όταν βγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο καίνε περισσότερο και από Ford Cortina του παππού...
Δεν έχω κάτι πρόχειρο στο μυαλό μου αλλά αυτές είναι οι δικές μου συμβουλευτικές παράμετροι βάση αυτών που ζητάς. Παραυτα θα ήμουν πολύ πιεσμένος αν δεν σου έλεγα να πάρεις ένα, όσο και ότι καλύτερο, καινούργιο αυτοκίνητο μπορείς με τα λεφτά που διαθέτεις... γιατί είναι ύπερ-αρκετά!
Καλές αγορές!!
άποψη μου είναι οτι βγάζεις προκαταλήψεις πάνω στα υβριδικά χωρίς να γνωρίζεις. δεν λέω ότι το prius είναι κάνα τρομερό αυτοκίνητο αλλά μέσα στην πόλη καταναλώνει ψίχουλα και φημίζεται για την αξιοπιστία του, αν και η αγορά μεταχειρισμένου είναι λιγάκι τζόκερ. πάντως είμαστε κάτοχοι υβριδικού εδω και 7 χρόνια το οποίο έχει φτάσει τα 200.000 χιλιομετρα χωρίς να βγάλει κανένα πρόβλημα, το οποίο καταναλώνει πολύ λιγότερο από τα αντίστοιχων επιδόσεων και βάρους βενζινοκίνητα.
-
Και το υβριδικό jazz καινούργιο θα μπορούσες να πάρεις αν σε καλύπτει σε χώρους.
-
Οκ, καλό το Prius, αλλά όχι χρυσό σύμφωνα με αυτό το τεστ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=6637Η οικονομία που παρέχει με μια κατανάλωση γενική στο 6.7λτ/100χλμ, δεν είναι ούτε καν κοντά σε αυτή ενός ντίζελ. Απλά είναι σχεδόν 1.5+ φορά πιο ακριβό στην μετακίνηση, ενώ η δύναμη του κινητήρα δεν παίρνει και τα πιο καλά σχόλια.
@vellerefontis
Μη τρελαθούμε τώρα. Ένας οποισδήποτε ντίζελ ασφαλώς και έχει μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής από έναν οποιοδήποτε βεμζινοκινητήρα. Ασφαλώς και έχει πολύ οικονομικότερη συντήρηση. Ασφαλώς και είναι πολύ λιγότερο ενεργοβώρος από οποιονδήποτε βενζινοκινητήρα, κάτω από οποιουσδήποτε αντίστοιχους ρυθμούς. Οι σύγχρονοι ντίζελ ΕΧΟΥΝ περισσότερη δύναμη από οποιοδήποτε αναιμικό ατμοσφαιρικό μοτέρ στα 1600-1800κε ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ιπποδύναμης. Επίσης, δεν έχουν κανένα θέμα ηχομόνωσης, ούτε επιδόσεων πλέον.Επίσης, πρέπει να πούμε ότι σε 'ΑΠΟΛΥΤΕΣ' τιμές ένα ντίζελ κινείται 2 φορές πιο γρήγορα, γιατί πολύ απλά έχεις ΓΡΑΜΜΕΝΗ την κατανάλωση στα παλαιά των υποδημάτων σου...
-
Χαμένο στη μετάφραση το τεστ. Αναφέρει σε τρία σημεία, 3 διαφορετικές καταναλώσεις. 5,2Λ, 5,4Λ και 6,3Λ, χωρίς όμως να παρέχει καμία διευκρίνιση επί αυτών.Μπορεί να είναι μ.ο., μπορεί κάτι άλλο?
Λογικό μου ακούγεται το ΜΚ3 να μην ζητάει μπαταρίες, είναι 5 ετών το παλαιότερο εξ αυτών. Τι θα γίνει στα 8 ή 19 ή 12 χρόνια είναι άγνωστο, εγώ ποντάρω σε (ακριβή) αλλαγή για να είμαι μέσα.
Tο ευρω6 στάνταρντ θα ισχύσει από τον Σεπτέμβριο του 2014. Eίναι ο λόγος πίσω από διάφορα φατσοσηκώματα που βγαίνουν εσχάτως, σε άλλες σελίδες π.χ. διαβάζουμε για την Ιουλιέτα με τον πετρελαιοκινητήρα ή το Γιάρις με τον 1.4δ. Δεν αποκλείω και προσφορές ξεστοκαρίσματος από κάποιους, ο καιρός γαρ εγγύς. -
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Οκ, καλό το Prius, αλλά όχι χρυσό σύμφωνα με αυτό το τεστ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=6637Η οικονομία που παρέχει με μια κατανάλωση γενική στο 6.7λτ/100χλμ, δεν είναι ούτε καν κοντά σε αυτή ενός ντίζελ. Απλά είναι σχεδόν 1.5+ φορά πιο ακριβό στην μετακίνηση, ενώ η δύναμη του κινητήρα δεν παίρνει και τα πιο καλά σχόλια.
Tapatalking
Το τεστ που αναφέρεις μιλάει για το MK2 μοντέλο, εγώ ενδιαφέρομαι για το ΜΚ3 που είναι το τρέχον prius.
Και το υβριδικό jazz καινούργιο θα μπορούσες να πάρεις αν σε καλύπτει σε χώρους.
Δυστυχώς το jazz αν και μεγάλο για μικρό, δε μπορεί να χωρέσει πολλά με 335l. Επίσης το υβριδικό σύστημα της Ηonda φαίνεται να έχει αρκετά περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας σε σχέση με τη Toyota.
- Η φασαρία υπάρχει και σε πιο χαμηλές ταχύτητες, αφού η ηχομόνωση είναι . Το πήγα μέχρι 140 και σε αυτές τις ταχύτητες δυσκολεύεσαι να συζητήσεις με τον συνοδηγό...
Εντυπωσιακό αυτό ειδικά για το ΜΚ3 prius. Θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξω σε test drive που θα κάνω.
...μακριά από μπαταρίες, πεθαίνουν σχετικά σύντομα, σε μια επταετία κατά μέσο όρο άρα εσύ που το θες για ακόμη μια ζωή του δεν το βλέπω. Κοίταξε στο τοπικό της Toyota και των πολλών πολιτικών εγγύησης της σε αυτά. Μακριά από μικρούς και κακοσχεδιασμένους diesel κινητήρες, απλά δεν είναι αξιόπιστοι και μακριβιότεροι από έναν καλό, οικονομικό βενζινοκινητήρα, συν το γεγονός ότι αν πράγματι σε ενδιαφέρει το περιβάλλο τότε ο πλήρης κύκλος ζωής ενός τωρινού υβριδικού ζήτημα αν είναι πιο φιλικός προς τα εμας από ότι ένα μοντέρνο μικρό και οικονομικό συμβατικό και μην ξεχνάς ότι σε ρύπους τα diesel ακόμη και στις νέες, για μετά το 2015, ευροπαικές προδιαγραφές EURO6, παράγουν περισσότερα NOx από ότι οι αμερικάνικες και φυσικά πολύ περισσότερα από ότι οι βενζινοκινητήρες γενικότερα... Μακριά από μεταχειρισμένα χωρίς κανενός είδους εγγύηση αφού θα τραβήξει μαρκιά η βαλίτσα, τουλάχιστον να έχεις μια εξάμηνη περίοδο να βγάλει κάποια θέματα που θα σε δικαιώσει το συνεργείο και θα ανανεώσεις την ζωή του αμαξιού σου. Μακριά από αδύναμα και δήθεν οικονομικά που όταν βγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο καίνε περισσότερο και από Ford Cortina του παππού...
Δεν έχω κάτι πρόχειρο στο μυαλό μου αλλά αυτές είναι οι δικές μου συμβουλευτικές παράμετροι βάση αυτών που ζητάς. Παραυτα θα ήμουν πολύ πιεσμένος αν δεν σου έλεγα να πάρεις ένα, όσο και ότι καλύτερο, καινούργιο αυτοκίνητο μπορείς με τα λεφτά που διαθέτεις... γιατί είναι ύπερ-αρκετά!
Καλές αγορές!!
Μου απέκλεισες τα diesel, τα υβρικά και τα μεταχειρισμένα . ΟΚ δεκτό, όμως αυτό που αναφέρεις για τον κύκλο ζωής των υβριδικών αφορά μια αμφιβόλου μεθοδολογίας έρευνα η οποία έχει καταρριφθεί παντιοτρόπως απ' ότι έχω διαβάσει.
Φυσικά και δεν προσφέρει οδηγική απόλαυση, αλλά είναι σίγουρα πιο αθόρυβο και ξεκούραστο, και μάλλον πιο γρήγορο σε απόλυτες τιμές από τα 16αρια turbodiesel που κυκλοφορούν.
Αυτά τα χαρακτηριστικά θα ήθελα να τα διαπιστώσω με σοβαρά test drive>
Βάζοντας λοιπόν στο car.gr κριτήρια συγκεκριμένα βγάζει τα ακόλουθα αμάξια http://www.car.gr/classifieds/cars/?doo ... o=%3C17500
Απλά αγνόησε όλα τα supermini λόγω μη ύπαρξης χώρων.
Θα δεις ότι ο κατάλογος έχει από Golf VI 1.6tdi DSG μέχρι Megane 1.5dci edc και ασφαλώς και C4 1.6 e-hdi mcp, αλλά και αρκετά άλλα. Γενικά σε αυτά τα λεφτά μπορείς να πάρεις ότι θες σε μτχ, αλλά πρέπει να προσέξεις πολύ..
.
Ίσως δεν το τόνισα επαρκώς αλλά με ενδιαφέρει αρκετά ο όγκος του χώρου αποσκευών. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που σκέφτομαι το prius. ΟΚ από τα 460l. του prius ίσως με παραχωρήσεις να είναι ΟΚ τα 400l. του C4, όμως τα 350l. του Golf VI και των υπολοίπων μικρομεσαίων με τίποτα. (άσχετα με τον χώρο αποσκευών η τρέχουσα C4 θεωρώ πως είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf VI)
Από την άλλη να σου πω το μοντέλο ο αμάξι που μετάνιωσα που δεν πήρα ήταν το 1.6 e-hdi EGS Citroen C5 tourer .....αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία
Ωραίο αυτοκίνητο αλλά με απαγορευτικό μήκος για πόλη.
-
Πάνε πάρε φίλε μου το Golf...να τελειώνουμε!!! Τίποτα δε ζητάει...
-
Ο χρήστης bognick έγραψε:
Ναι το εγκρινω απολυτα. Σε οτι αφορα την τιμη γυρω στα 18 θα τγο παρεις αλλα αν ημουν στην θεση σου παραμονη face lift θα εκανα παζαρια. Τωρα αν μπορεις να ανεβεις 3-5 χιλιαρικα παιρνεις σιγουρα πολυ καλυτερα αυτοκινητα. Πχ Volvo V40 δινουν και δωρο το αυτοματο
Dasimo εκτιμώ τη γνώμη σου όμως νομίζω ότι το 'πολύ καλύτερα αυτοκίνητα' που αναφέρεις είναι λάθος. πχ. για το V40 που αναφέρεις βλέπω ότι θα δώσω μερικά χιλιάρικα παραπάνω για χειρότερη κατανάλωση, πληρωμή τελών, πιθανον πιο ακριβά service και 'ανύπαρκτους' χώρους. Σίγουρα όχι 'πολύ καλύτερο αυτοκίνητο' για τις ανάγκες μου (ξαναδές τον τίτλο του thread ).
Δλδ εσυ το 'καλυτερο αυτοκινητο' το μετρας με βαση παγια και συντηρηση? Αμαξι ειναι οχι ψυγειο...
Αναρτησεις, φρενα ,μοτερ, ποιοτητα υλικων κτλπ δε σας λενε τιποτα?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ναι το εγκρινω απολυτα. Σε οτι αφορα την τιμη γυρω στα 18 θα τγο παρεις αλλα αν ημουν στην θεση σου παραμονη face lift θα εκανα παζαρια. Τωρα αν μπορεις να ανεβεις 3-5 χιλιαρικα παιρνεις σιγουρα πολυ καλυτερα αυτοκινητα. Πχ Volvo V40 δινουν και δωρο το αυτοματο
Dasimo εκτιμώ τη γνώμη σου όμως νομίζω ότι το 'πολύ καλύτερα αυτοκίνητα' που αναφέρεις είναι λάθος. πχ. για το V40 που αναφέρεις βλέπω ότι θα δώσω μερικά χιλιάρικα παραπάνω για χειρότερη κατανάλωση, πληρωμή τελών, πιθανον πιο ακριβά service και 'ανύπαρκτους' χώρους. Σίγουρα όχι 'πολύ καλύτερο αυτοκίνητο' για τις ανάγκες μου (ξαναδές τον τίτλο του thread ).
Δλδ εσυ το 'καλυτερο αυτοκινητο' το μετρας με βαση παγια και συντηρηση? Αμαξι ειναι οχι ψυγειο...
Αναρτησεις, φρενα ,μοτερ, ποιοτητα υλικων κτλπ δε σας λενε τιποτα?
Δεν εχουν όλοι τα ίδια κριτήρια,κάποιοι αγοράζουν αμάξι όπως αγοράζουν ψυγείο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν εχουν όλοι τα ίδια κριτήρια,κάποιοι αγοράζουν αμάξι όπως αγοράζουν ψυγείο.Αν το post σου δεν είναι ειρωνικό, σε παρακαλώ εξήγησέ μου τι προσφέρει στη συζήτηση;
Δλδ εσυ το 'καλυτερο αυτοκινητο' το μετρας με βαση παγια και συντηρηση? Αμαξι ειναι οχι ψυγειο...
Αναρτησεις, φρενα ,μοτερ, ποιοτητα υλικων κτλπ δε σας λενε τιποτα?
Όχι μόνο πάγια και συντήρηση, αλλά και τιμή αγοράς και χώροι και ασφάλεια κι επιδόσεις. Είμαι παθών και δε θέλω να ζω για να πληρώνω το αυτοκίνητο γιατί σας φαίνεται περίεργο αυτό;
-
Ο χρήστης bognick έγραψε:
Δεν εχουν όλοι τα ίδια κριτήρια,κάποιοι αγοράζουν αμάξι όπως αγοράζουν ψυγείο.
Αν το post σου δεν είναι ειρωνικό, σε παρακαλώ εξήγησέ μου τι προσφέρει στη συζήτηση;
Οτι δεν έχουν όλοι τα ίδια κριτήρια,τι το δυσνόητο σε αυτό;
-
Ο χρήστης bognick έγραψε:
... εξήγησέ μου τι προσφέρει στη συζήτηση;
...γιατί σας φαίνεται περίεργο αυτό;Aν έχεις χρόνο (για χάσιμο), πιάσε και κανα άλλο τυχαίο νήμα, και κάτσε διάβασε απ΄την αρχή ώς το τέλος να πάρεις μια καλή γεύση για το ύφος των απαντήσεων εδω μέσα, . Μετά δεν θα κάνεις τέτοιες ερωτήσεις...
Όσο για την επιλογή πρόκειται να επηρεαστείς απο κανέναν? Ή θα τα βάλεις κάτω σα νοήμων άνθρωπος που μόνο εσύ ξέρεις τι θες και τι χρειάζεσαι και θα πάρεις μια ώριμη απόφαση? Νομίζω το 2ο είναι καλύτερο.
-
Ο χρήστης alatar έγραψε:
... εξήγησέ μου τι προσφέρει στη συζήτηση;
...γιατί σας φαίνεται περίεργο αυτό;Aν έχεις χρόνο (για χάσιμο), πιάσε και κανα άλλο τυχαίο νήμα, και κάτσε διάβασε απ΄την αρχή ώς το τέλος να πάρεις μια καλή γεύση για το ύφος των απαντήσεων εδω μέσα, . Μετά δεν θα κάνεις τέτοιες ερωτήσεις...
Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο