Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    bognick

    @bognick

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bognick Unfollow Follow

    Latest posts made by bognick

    • RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Δεν εχουν όλοι τα ίδια κριτήρια,κάποιοι αγοράζουν αμάξι όπως αγοράζουν ψυγείο.

      Αν το post σου δεν είναι ειρωνικό, σε παρακαλώ εξήγησέ μου τι προσφέρει στη συζήτηση;

      Δλδ εσυ το 'καλυτερο αυτοκινητο' το μετρας με βαση παγια και συντηρηση? Αμαξι ειναι οχι ψυγειο...

      Αναρτησεις, φρενα ,μοτερ, ποιοτητα υλικων κτλπ δε σας λενε τιποτα?

      Όχι μόνο πάγια και συντήρηση, αλλά και τιμή αγοράς και χώροι και ασφάλεια κι επιδόσεις. Είμαι παθών και δε θέλω να ζω για να πληρώνω το αυτοκίνητο γιατί σας φαίνεται περίεργο αυτό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο

      Ο χρήστης Crektis έγραψε:
      Οκ, καλό το Prius, αλλά όχι χρυσό σύμφωνα με αυτό το τεστ
      http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=6637

      Η οικονομία που παρέχει με μια κατανάλωση γενική στο 6.7λτ/100χλμ, δεν είναι ούτε καν κοντά σε αυτή ενός ντίζελ. Απλά είναι σχεδόν 1.5+ φορά πιο ακριβό στην μετακίνηση, ενώ η δύναμη του κινητήρα δεν παίρνει και τα πιο καλά σχόλια.

      Tapatalking

      Το τεστ που αναφέρεις μιλάει για το MK2 μοντέλο, εγώ ενδιαφέρομαι για το ΜΚ3 που είναι το τρέχον prius.

      Και το υβριδικό jazz καινούργιο θα μπορούσες να πάρεις αν σε καλύπτει σε χώρους.

      Δυστυχώς το jazz αν και μεγάλο για μικρό, δε μπορεί να χωρέσει πολλά με 335l. Επίσης το υβριδικό σύστημα της Ηonda φαίνεται να έχει αρκετά περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας σε σχέση με τη Toyota.

      1. Η φασαρία υπάρχει και σε πιο χαμηλές ταχύτητες, αφού η ηχομόνωση είναι . Το πήγα μέχρι 140 και σε αυτές τις ταχύτητες δυσκολεύεσαι να συζητήσεις με τον συνοδηγό...

      Εντυπωσιακό αυτό ειδικά για το ΜΚ3 prius. Θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξω σε test drive που θα κάνω.

      ...μακριά από μπαταρίες, πεθαίνουν σχετικά σύντομα, σε μια επταετία κατά μέσο όρο άρα εσύ που το θες για ακόμη μια ζωή του δεν το βλέπω. Κοίταξε στο τοπικό της Toyota και των πολλών πολιτικών εγγύησης της σε αυτά. Μακριά από μικρούς και κακοσχεδιασμένους diesel κινητήρες, απλά δεν είναι αξιόπιστοι και μακριβιότεροι από έναν καλό, οικονομικό βενζινοκινητήρα, συν το γεγονός ότι αν πράγματι σε ενδιαφέρει το περιβάλλο τότε ο πλήρης κύκλος ζωής ενός τωρινού υβριδικού ζήτημα αν είναι πιο φιλικός προς τα εμας από ότι ένα μοντέρνο μικρό και οικονομικό συμβατικό και μην ξεχνάς ότι σε ρύπους τα diesel ακόμη και στις νέες, για μετά το 2015, ευροπαικές προδιαγραφές EURO6, παράγουν περισσότερα NOx από ότι οι αμερικάνικες και φυσικά πολύ περισσότερα από ότι οι βενζινοκινητήρες γενικότερα... Μακριά από μεταχειρισμένα χωρίς κανενός είδους εγγύηση αφού θα τραβήξει μαρκιά η βαλίτσα, τουλάχιστον να έχεις μια εξάμηνη περίοδο να βγάλει κάποια θέματα που θα σε δικαιώσει το συνεργείο και θα ανανεώσεις την ζωή του αμαξιού σου. Μακριά από αδύναμα και δήθεν οικονομικά που όταν βγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο καίνε περισσότερο και από Ford Cortina του παππού...

      Δεν έχω κάτι πρόχειρο στο μυαλό μου αλλά αυτές είναι οι δικές μου συμβουλευτικές παράμετροι βάση αυτών που ζητάς. Παραυτα θα ήμουν πολύ πιεσμένος αν δεν σου έλεγα να πάρεις ένα, όσο και ότι καλύτερο, καινούργιο αυτοκίνητο μπορείς με τα λεφτά που διαθέτεις... γιατί είναι ύπερ-αρκετά!

      Καλές αγορές!!

      Μου απέκλεισες τα diesel, τα υβρικά και τα μεταχειρισμένα . ΟΚ δεκτό, όμως αυτό που αναφέρεις για τον κύκλο ζωής των υβριδικών αφορά μια αμφιβόλου μεθοδολογίας έρευνα η οποία έχει καταρριφθεί παντιοτρόπως απ' ότι έχω διαβάσει.

      Φυσικά και δεν προσφέρει οδηγική απόλαυση, αλλά είναι σίγουρα πιο αθόρυβο και ξεκούραστο, και μάλλον πιο γρήγορο σε απόλυτες τιμές από τα 16αρια turbodiesel που κυκλοφορούν.

      Αυτά τα χαρακτηριστικά θα ήθελα να τα διαπιστώσω με σοβαρά test drive>

      Βάζοντας λοιπόν στο car.gr κριτήρια συγκεκριμένα βγάζει τα ακόλουθα αμάξια http://www.car.gr/classifieds/cars/?doo ... o=%3C17500

      Απλά αγνόησε όλα τα supermini λόγω μη ύπαρξης χώρων.

      Θα δεις ότι ο κατάλογος έχει από Golf VI 1.6tdi DSG μέχρι Megane 1.5dci edc και ασφαλώς και C4 1.6 e-hdi mcp, αλλά και αρκετά άλλα. Γενικά σε αυτά τα λεφτά μπορείς να πάρεις ότι θες σε μτχ, αλλά πρέπει να προσέξεις πολύ..

      .

      Ίσως δεν το τόνισα επαρκώς αλλά με ενδιαφέρει αρκετά ο όγκος του χώρου αποσκευών. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που σκέφτομαι το prius. ΟΚ από τα 460l. του prius ίσως με παραχωρήσεις να είναι ΟΚ τα 400l. του C4, όμως τα 350l. του Golf VI και των υπολοίπων μικρομεσαίων με τίποτα. (άσχετα με τον χώρο αποσκευών η τρέχουσα C4 θεωρώ πως είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf VI)

      Από την άλλη να σου πω το μοντέλο ο αμάξι που μετάνιωσα που δεν πήρα ήταν το 1.6 e-hdi EGS Citroen C5 tourer .....αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία

      Ωραίο αυτοκίνητο αλλά με απαγορευτικό μήκος για πόλη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο

      Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
      Ναι το εγκρινω απολυτα. Σε οτι αφορα την τιμη γυρω στα 18 θα τγο παρεις αλλα αν ημουν στην θεση σου παραμονη face lift θα εκανα παζαρια. Τωρα αν μπορεις να ανεβεις 3-5 χιλιαρικα παιρνεις σιγουρα πολυ καλυτερα αυτοκινητα. Πχ Volvo V40 δινουν και δωρο το αυτοματο

      Dasimo εκτιμώ τη γνώμη σου όμως νομίζω ότι το 'πολύ καλύτερα αυτοκίνητα' που αναφέρεις είναι λάθος. πχ. για το V40 που αναφέρεις βλέπω ότι θα δώσω μερικά χιλιάρικα παραπάνω για χειρότερη κατανάλωση, πληρωμή τελών, πιθανον πιο ακριβά service και 'ανύπαρκτους' χώρους. Σίγουρα όχι 'πολύ καλύτερο αυτοκίνητο' για τις ανάγκες μου (ξαναδές τον τίτλο του thread ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο

      Dasimo εγκρίνεις το C4 diesel για αστική χρήση? Αν ναι με τι επιπτώσεις σε DPF και κατανάλωση?

      Επιπλέον δεν ξέρω πως θεωρείς ότι η έκδοση e-hdi 115 Airdream MCP μπορεί να παίξει καινούρια στα 17.000€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο

      Δηλαδή markvag προτιμάς τα 380l. του C4 αντί των 460l. του prius λόγω σχήματος; Αυτό που λες με την ηχομόνωση πρώτη φορά το ακούω, φαντάζομαι το λες για πολλά χλμ. σε αυτοκινητόδρομο ε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.

      Βλέπω ότι οι μπαταρίες σας ανησυχούν. Θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε διαβάσει-ακούσει συγκεκριμένα κάτι για το prius (όχι γενικά για τα υβριδικά). Η toyota λέει ότι οι μπαταρίες είναι σχεδιασμένες να διαρκούν για ολόκληρη τη ζωή του οχήματος. Εγώ διάβασα ότι σχεδόν κανείς δεν έχει πληρώσει για αλλαγή μπαταριών στο prius. Όλες οι περιπτώσεις ήταν μεμονωμένες (δεν είναι κανόνας δηλαδή) και καλύφθηκαν ακόμη κι εκτός εγγύησης. Κυρίως το γεγονός ότι η τελευταία γενιά του prius βρίσκεται στην κορυφή των μετρήσεων αξιοπιστίας με κάνει να το πιστεύω αυτό (+ ότι τα taxi prius όλο και πληθαίνουν). Δέχομαι ότι τα υβριδικά είναι πολύπλοκα σε τεχνολογία αλλά δεν αρκεί αυτό για να αγνοήσω ότι το prius φαίνεται απολύτως αξιόπιστο και ίσως από τα λίγα μεταχειρισμένα >4 ετών που μπορώ να αγοράσω ακόμη εντός εγγύησης.

      Τη C4 η αλήθεια είναι ότι τη σκέφτηκα. Αν και δε μου αρέσει οπτικά (ούτε το prius μου αρέσει ιδιαίτερα άλλωστε) δε μπορώ να αγνοήσω ότι είναι εξαιρετικό πακέτο. Όμως σε χώρους αποσκευών υστερεί σημαντικά του prius κι επίσης όπως είπα τα χιλιόμετρα είναι τα περισσότερα εντός πόλης. Οι χώροι και τα αστικά χιλιόμετρα είναι που με κάνουν να γέρνω υπέρ prius.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο

      Καλησπέρα,

      είμαι σε αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου οικογενειακού αυτοκινήτου με αρκετούς χώρους, απαραίτητα με αυτόματο κιβώτιο, που να είναι σχετικά οικονομικό στη χρήση. Η τιμή δε θέλω να ξεπερνάει τα 17.000€. Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι γύρω στα 15.000 το χρόνο κυρίως μέσα στην πόλη και με λίγα ταξίδια. Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω για πολλά χρόνια.

      Από μια μικρή έρευνα που έχω κάνει το Toyota Prius 1.8 κάνει check σε όλα τα παραπάνω κουτάκια, κι επιπλέον βρίσκεται στην κορυφή των μετρήσεων αξιοπιστίας (είπαμε θα το κρατήσω χρόνια).

      Εσείς έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;

      Ευχαριστώ,
      Νίκος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • RE: Αυτόματο - Οικογενειακό - Οικονομικό - Μεταχειρισμένο

      Καλησπέρα,

      είμαι σε αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου οικογενειακού αυτοκινήτου με αρκετούς χώρους, απαραίτητα με αυτόματο κιβώτιο, που να είναι σχετικά οικονομικό στη χρήση. Η τιμή δε θέλω να ξεπερνάει τα 17.000€. Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι γύρω στα 15.000 το χρόνο κυρίως μέσα στην πόλη και με λίγα ταξίδια. Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω για πολλά χρόνια.

      Από μια μικρή έρευνα που έχω κάνει το Toyota Prius 1.8 κάνει check σε όλα τα παραπάνω κουτάκια, κι επιπλέον βρίσκεται στην κορυφή των μετρήσεων αξιοπιστίας (είπαμε θα το κρατήσω χρόνια).

      Εσείς έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;

      Ευχαριστώ,
      Νίκος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • Yaris hybrid vs Clio dci 90 EDC

      Καλησπέρα παιδιά,

      είναι το 1ο μου post οπότε ρίχνω και ένα γενικό χαιρετισμό, έχω μορφωθεί πολύ από αρκετούς εδώ μέσα.

      Θα αγοράσω φέτος αυτοκίνητο, τα δεδομένα και τα ζητούμενα είναι τα εξής:

      1. Οικονομικό στη χρήση και στην κτήση (οικονομικό στην αγορά είναι δευτερεύων)
      2. Καλό αυτόματο κιβώτιο (όχι αργόσυρτα μονοσύμπλεκτα αυτοματοποιημένα μηχανικά)
      3. 15.000χλμ. το χρόνο, μεικτά πόλη και ταξίδια

      Λόγω της κίνησης στην πόλη θέλω το αυτοκίνητο να είναι μικρό. Κυρίως λόγω του περιορισμού του καλού αυτόματου κιβωτίου έχω καταλήξει στις επιλογές Yaris Hybrid και νέο Clio dci 90 EDC. Το κιβώτιο EDC ακόμη δεν το ξέρουμε αλλά φαίνεται πολλά υποσχόμενο οπότε ας υποθέσουμε ότι είναι αποδεκτό.

      Πόλη
      To Yaris θα είναι κορυφή στην πόλη είμαι σίγουρος. Λόγω CVT, λόγω ησυχίας των μπαταριών, λόγω μεγέθους, λόγω οικονομίας του υβριδικού στο σταμάτα-ξεκίνα κτλ.

      Από την άλλη το Clio στην πόλη θα έχει περισσότερο θόρυβο και χειρότερη οικονομία, αλλά αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι θα πρέπει να φροντίζουμε πάντα για σωστό diesel, καθώς και το ότι τα φίλτρα DPF 'χαλάνε' στην κατά την έντονη χρήση του αυτοκινήτου σε συνθήκες σταμάτα-ξεκίνα.

      Ανοιχτός δρόμος
      Στον ανοιχτό δρόμο είμαι σίγουρος ότι το Clio θα είναι πολύ καλύτερο. Καλύτερη συμπεριφορά, πιο πολλή δύναμη και καλύτερη οικονομία.

      Στο Yaris με φοβίζει το γεγονός ότι είναι ένα σχετικά βαρύ αυτοκίνητο με σχετικά αδύναμο θερμικό κινητήρα. Πως συμπεριφέρεται αυτό το αυτοκίνητο με σταθερό γκάζι στον αυτοκινητόδρομο με 120km/h - 140km/h? Πως συμπεριφέρεται στην ανάβαση ενός ανοικτού ανηφορικού δρόμου με όχι νωχελικό ρυθμό? Κοινώς πως συμπεριφέρεται όταν η μπαταρία του αδειάζει? Παλεύεται?

      Έξοδα service
      Εδώ το Yaris έχει το πλεονέκτημα ότι λόγω υβριδικού συστήματος ο κινητήρας φθείρεται λιγότερο, κιβώτιο πρακτικά δεν έχει και τα φρένα δουλεύουν πολύ λιγότερο. Η μπαταρία δε θεωρώ ότι θα χρειαστεί να αλλαχτεί σε φάσμα 10-15 ετών με το ρυθμό που θα οδηγείται.

      Από την άλλη το Clio μπορεί να έχει service ανά 30.000χλμ., όμως σε κάποια φάση μετά τα 100.000χλμ θα πρέπει να αλλαχθεί το DPF που συνήθως στα σύγχρονα diesel κυμαίνεται περίπου στα 1000€. Κάνω λάθος;

      Παρακαλώ θα ήθελα τη γνώμη σας σε ότι γνωρίζετε, να με διορθώσετε όπου έχω κάνει λάθος παραδοχές και να μου προτείνετε ίσως μοντέλα που δεν έχω σκεφτεί (δύσκολο ) αλλά που πάντα πληρούν τα 3 κριτήρια που έθεσα στην αρχή.

      Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bognick
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr