Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Οκ, καλό το Prius, αλλά όχι χρυσό σύμφωνα με αυτό το τεστ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=6637
Η οικονομία που παρέχει με μια κατανάλωση γενική στο 6.7λτ/100χλμ, δεν είναι ούτε καν κοντά σε αυτή ενός ντίζελ. Απλά είναι σχεδόν 1.5+ φορά πιο ακριβό στην μετακίνηση, ενώ η δύναμη του κινητήρα δεν παίρνει και τα πιο καλά σχόλια.
Tapatalking
Το τεστ που αναφέρεις μιλάει για το MK2 μοντέλο, εγώ ενδιαφέρομαι για το ΜΚ3 που είναι το τρέχον prius.
Και το υβριδικό jazz καινούργιο θα μπορούσες να πάρεις αν σε καλύπτει σε χώρους.
Δυστυχώς το jazz αν και μεγάλο για μικρό, δε μπορεί να χωρέσει πολλά με 335l. Επίσης το υβριδικό σύστημα της Ηonda φαίνεται να έχει αρκετά περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας σε σχέση με τη Toyota.
- Η φασαρία υπάρχει και σε πιο χαμηλές ταχύτητες, αφού η ηχομόνωση είναι . Το πήγα μέχρι 140 και σε αυτές τις ταχύτητες δυσκολεύεσαι να συζητήσεις με τον συνοδηγό...
Εντυπωσιακό αυτό ειδικά για το ΜΚ3 prius. Θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξω σε test drive που θα κάνω.
...μακριά από μπαταρίες, πεθαίνουν σχετικά σύντομα, σε μια επταετία κατά μέσο όρο άρα εσύ που το θες για ακόμη μια ζωή του δεν το βλέπω. Κοίταξε στο τοπικό της Toyota και των πολλών πολιτικών εγγύησης της σε αυτά. Μακριά από μικρούς και κακοσχεδιασμένους diesel κινητήρες, απλά δεν είναι αξιόπιστοι και μακριβιότεροι από έναν καλό, οικονομικό βενζινοκινητήρα, συν το γεγονός ότι αν πράγματι σε ενδιαφέρει το περιβάλλο τότε ο πλήρης κύκλος ζωής ενός τωρινού υβριδικού ζήτημα αν είναι πιο φιλικός προς τα εμας από ότι ένα μοντέρνο μικρό και οικονομικό συμβατικό και μην ξεχνάς ότι σε ρύπους τα diesel ακόμη και στις νέες, για μετά το 2015, ευροπαικές προδιαγραφές EURO6, παράγουν περισσότερα NOx από ότι οι αμερικάνικες και φυσικά πολύ περισσότερα από ότι οι βενζινοκινητήρες γενικότερα... Μακριά από μεταχειρισμένα χωρίς κανενός είδους εγγύηση αφού θα τραβήξει μαρκιά η βαλίτσα, τουλάχιστον να έχεις μια εξάμηνη περίοδο να βγάλει κάποια θέματα που θα σε δικαιώσει το συνεργείο και θα ανανεώσεις την ζωή του αμαξιού σου. Μακριά από αδύναμα και δήθεν οικονομικά που όταν βγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο καίνε περισσότερο και από Ford Cortina του παππού...
Δεν έχω κάτι πρόχειρο στο μυαλό μου αλλά αυτές είναι οι δικές μου συμβουλευτικές παράμετροι βάση αυτών που ζητάς. Παραυτα θα ήμουν πολύ πιεσμένος αν δεν σου έλεγα να πάρεις ένα, όσο και ότι καλύτερο, καινούργιο αυτοκίνητο μπορείς με τα λεφτά που διαθέτεις... γιατί είναι ύπερ-αρκετά!
Καλές αγορές!!
Μου απέκλεισες τα diesel, τα υβρικά και τα μεταχειρισμένα . ΟΚ δεκτό, όμως αυτό που αναφέρεις για τον κύκλο ζωής των υβριδικών αφορά μια αμφιβόλου μεθοδολογίας έρευνα η οποία έχει καταρριφθεί παντιοτρόπως απ' ότι έχω διαβάσει.
Φυσικά και δεν προσφέρει οδηγική απόλαυση, αλλά είναι σίγουρα πιο αθόρυβο και ξεκούραστο, και μάλλον πιο γρήγορο σε απόλυτες τιμές από τα 16αρια turbodiesel που κυκλοφορούν.
Αυτά τα χαρακτηριστικά θα ήθελα να τα διαπιστώσω με σοβαρά test drive>
Βάζοντας λοιπόν στο car.gr κριτήρια συγκεκριμένα βγάζει τα ακόλουθα αμάξια http://www.car.gr/classifieds/cars/?doo ... o=%3C17500
Απλά αγνόησε όλα τα supermini λόγω μη ύπαρξης χώρων.
Θα δεις ότι ο κατάλογος έχει από Golf VI 1.6tdi DSG μέχρι Megane 1.5dci edc και ασφαλώς και C4 1.6 e-hdi mcp, αλλά και αρκετά άλλα. Γενικά σε αυτά τα λεφτά μπορείς να πάρεις ότι θες σε μτχ, αλλά πρέπει να προσέξεις πολύ..
.
Ίσως δεν το τόνισα επαρκώς αλλά με ενδιαφέρει αρκετά ο όγκος του χώρου αποσκευών. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που σκέφτομαι το prius. ΟΚ από τα 460l. του prius ίσως με παραχωρήσεις να είναι ΟΚ τα 400l. του C4, όμως τα 350l. του Golf VI και των υπολοίπων μικρομεσαίων με τίποτα. (άσχετα με τον χώρο αποσκευών η τρέχουσα C4 θεωρώ πως είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf VI)
Από την άλλη να σου πω το μοντέλο ο αμάξι που μετάνιωσα που δεν πήρα ήταν το 1.6 e-hdi EGS Citroen C5 tourer .....αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία
Ωραίο αυτοκίνητο αλλά με απαγορευτικό μήκος για πόλη.