Μια που βρέθηκε οικονομικό αμάξι στα χέρια μου και μια έγκριση κατανάλωσης 60 - 70 ευρώ, ξεκίνησα για ένα φίλο.
Φουλάρισμα στη Θεσσαλονίκη, Ε.Ο. Εγνατία με μαξ 90 95 ως έξοδο προς Παναγιά, ανάβαση ως Κατάρα στα 1700μ ψηλά, στάση για φωτό πεταλούδων. (αρκετά σταμάτα ξεκίνα και 1η 2α) Κατάβαση από Κατάρα - Παναγιά - Καλαμπάκα - Τρίκαλα. Βόλτα στα Τρίκαλα ως Πύλη και πίσω. Αναχώρηση την άλλη μέρα, πίσω πάλι στο ίδιο σημείο στην Κατάρα και επιστροφή πάλι από Εγνατία προς Χαλκιδική μέσω Θεσ/νίκης καθήμενος για 30-40 χλμ πίσω από λεωφορείο γιατί την είδα οικονομικός.
Έβαλα βενζίνη στη Γερακινή.
Όπερ σημαίνει 763,5χλμ, με 34,23 λτ που πήρε = 4.48λτ/100 χλμ ένα άτομο, αποσκευές 15 κιλά, χωρίς ερ κον.
4.48 επί 1.67 = 57 ευρώ + 7,2 τα διόδια = περίσσεψαν κ για μαστίχες στο τέλος!!
Σε ακόμα πιο ιδανικά ισιάδια, π.χ. καμπίσιες μετακινήσεις χωρίς υψόμετρα κτλ άνετα γράφει 3.8-3.9 λτ/100χλμ.
Το απίστευτο με αυτά τα αμάξια είναι ότι σε γρήγορη φάση (Ν. Μαρμαράς - Πόρτο κουφό ούτε 20λεπτο) θα κάψει 6- 6.5 λτ/100
ΥΓ Μιλάμε για οχι FIAT κτλ Panda 1.2 mkII 8v