-
Από τον τελευταίο μηδενισμό με ήρεμο οδήγημα (δηλαδή όταν έχει κίνηση αποφεύγω το σπαστικό πάτα άσε που έκανα, προσπαθώ να κρατάω σταθερή ταχύτητα για όσο περισσότερο μπορώ και να κρατάω τη φόρα μου γενικά) γράφω ένα πανέμορφο (και μέχρι πρόσφατα ανέφικτo για μένα ) 7.7 l στο ακριβέστατο trip computer της Renaultουρκάλας
Υ.Γ. Οδηγώντας έτσι έχουν αρχίσει και μου φταίνε λιγότερο οι γύρω μου στο δρόμο
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Εντυπωσιάστηκα από τις καταναλώσεις, τα δύο C180 που είχα κάποτε έκαιγαν αισθητά περισσότερα ακόμα και σε τουριστικούς ρυθμούς.
αστα φιλαρακι....
ουτε εγω καταλαβαινω τι γινεται....
μονο τα δικα μου τα ρημαδοαυτοκινητα καινε
Δεν ξέρεις να οδηγείς
Μπορείς και ποιό κάτω
Γενεύη-Brig 6.7lt /100km
Iselle-Milano 6.0-6.6lt/100km
Milano-Ancona 6,6-6,9λτ/100χλμΑυτόματος πιλότος σε όλο το ταξίδι και διαλειμματα για υπνο γιαυτο και είναι χωρισμένα έτσι
C 200 K W203 Με το δίλιτρο μοτέρΈτσι είναι... Τα ταξί δεν καίνε πολύ...
Μιλάμε για εργαλείο όχι αστεία >Εντυπωσιάστηκα από τις καταναλώσεις, τα δύο C180 που είχα κάποτε έκαιγαν αισθητά περισσότερα ακόμα και σε τουριστικούς ρυθμούς.
Αυτά είναι τάφοι που ζορίζόντουσαν....
Δεν ξέρωτι φταίει αλλά στην Ελλάδα καίω πολύ γαμώ το κέρατο
-
Μάλλον οι Ελβετικές κάμερες
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μάλλον οι Ελβετικές κάμερεςSent from Corsair's brick
κωλοκάμερες και αυτές , έχω την υποψία για 4 κλήσεις με παράβαση τα 5χλμ
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Αθηνα-Μετσοβο μεσα στις γιορτες απο τη διαδρομη Αθηνα-Λαμια-Δομοκο-Καρδιτσα-Τρικαλα-Καλαμπακα-Μετσοβο (απο Εγνατια το μικρο κομματι Παναγια-Μετσοβο).Συνολο 426 χλμ, εκανα 5:15 ωρες με μεση ταχυτητα 81.1 χλμ/ωρα και εκαψα 7.4 λ / 100 χλμ, 7.1 συμφωνα με το trip computer που εδειχνε 14.1 χλμ/λιτρο. Στα επιμερους κομματια η μεση ωριαια ηταν περιπου 103 χλμ/ωρα μεχρι την εξοδο για Λαμια (110-115 κοντερισια μαζι με 5-6 λεπτα χαμενα σε διοδια) και περιπου 65 χλμ/ωρα για το υπολοιπο.
Κλασικα το αυτοκινητο ηταν Fiat Punto HGT με 162000+ χλμ πλεον. Για τα κυβικα, την ηλικια του και την πολυ κοντη 5η του (31.4 χλμ/1000 σαλ) δεν ειναι και ασχημα.
Αναρωτιεμαι ομως ποσο θα ειχα καψει με ενα 500 Twinair ή με ενα Polo TSI 105 για τον ιδιο ακριβως ρυθμο; Λογικα δεν θα ημουν στα 5.5-6 λ / 100 χλμ; Δηλαδη θα εμεναν κανενα 11αρι ευρωπουλα στην τσεπη...
Επανερχομαι μετα απο καιρο με βελτιωμενα, αναλογικα, νουμερα.
Αθηνα - Πατρα εως το πρωτο φαναρι στην εισοδο απο εθνικη. Πολυ χαλαρη κινηση και σχεδον καθολου καθυστερηση στα διοδια.
228.5 χλμ , 2 ωρες και 31 λεπτα, 90.8 χλμ/ωρα μεση ωριαια, καταναλωση 6.2 λ/100 χλμ συμφωνα με το trip computer ή 6.45 συμφωνα με τους υπολογισμους μου.
Στην επιστροφη ακριβως στην αντιστροφη διαδρομη, 2 ωρες και 37 λεπτα, 87.3 χλμ/ωρα μεση ωριαια, καταναλωση 5.9 λ/100 χλμ συμφωνα με το trip computer ή 6.15 συμφωνα με τους υπολογισμους μου.
-
Μια που βρέθηκε οικονομικό αμάξι στα χέρια μου και μια έγκριση κατανάλωσης 60 - 70 ευρώ, ξεκίνησα για ένα φίλο.
Φουλάρισμα στη Θεσσαλονίκη, Ε.Ο. Εγνατία με μαξ 90 95 ως έξοδο προς Παναγιά, ανάβαση ως Κατάρα στα 1700μ ψηλά, στάση για φωτό πεταλούδων. (αρκετά σταμάτα ξεκίνα και 1η 2α) Κατάβαση από Κατάρα - Παναγιά - Καλαμπάκα - Τρίκαλα. Βόλτα στα Τρίκαλα ως Πύλη και πίσω. Αναχώρηση την άλλη μέρα, πίσω πάλι στο ίδιο σημείο στην Κατάρα και επιστροφή πάλι από Εγνατία προς Χαλκιδική μέσω Θεσ/νίκης καθήμενος για 30-40 χλμ πίσω από λεωφορείο γιατί την είδα οικονομικός.
Έβαλα βενζίνη στη Γερακινή.
Όπερ σημαίνει 763,5χλμ, με 34,23 λτ που πήρε = 4.48λτ/100 χλμ ένα άτομο, αποσκευές 15 κιλά, χωρίς ερ κον.
4.48 επί 1.67 = 57 ευρώ + 7,2 τα διόδια = περίσσεψαν κ για μαστίχες στο τέλος!!
Σε ακόμα πιο ιδανικά ισιάδια, π.χ. καμπίσιες μετακινήσεις χωρίς υψόμετρα κτλ άνετα γράφει 3.8-3.9 λτ/100χλμ.
Το απίστευτο με αυτά τα αμάξια είναι ότι σε γρήγορη φάση (Ν. Μαρμαράς - Πόρτο κουφό ούτε 20λεπτο) θα κάψει 6- 6.5 λτ/100
ΥΓ Μιλάμε για οχι FIAT κτλ Panda 1.2 mkII 8v
-
Τί αμάξι?
-
ΧΑΧΑΧΑ ξέχασα το πιο βασικό Fiat Panda 1.2 8v, το προηγούμενης γενιάς
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
ΧΑΧΑΧΑ ξέχασα το πιο βασικό Fiat Panda 1.2 8v, το προηγούμενης γενιάςμας μπερδεψες τωρα...
Fiat Panda 1.2 8v + 'γρήγορη φάση' =Το απίστευτο με αυτά τα αμάξια είναι ότι σε γρήγορη φάση (Ν. Μαρμαράς - Πόρτο κουφό ούτε 20λεπτο) θα κάψει 6- 6.5 λτ/100
περα απο την πλακα, απιστευτα τα νουμερα που 'εγραψες'
-
Citroen C1, Κομοτηνή - Θεσσαλονίκη από παλιά εθνική, 2 άτομα με ελάχιστες αποσκευές και ac στο 1.
275χμ σε 3:15' με κατανάλωση 4.8/100, δηλαδή μόλις 22 ευρώ -
τι χαιρεσαι;
πολυ εκαψες
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τι χαιρεσαι;πολυ εκαψες
όντως....
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Citroen C1, Κομοτηνή - Θεσσαλονίκη από παλιά εθνική, 2 άτομα με ελάχιστες αποσκευές και ac στο 1.
275χμ σε 3:15' με κατανάλωση 4.8/100, δηλαδή μόλις 22 ευρώτι χαιρεσαι;
πολυ εκαψες
Ποσο περιμενετε απο ενα βενζινοκινητηρα να καψει? 3 λιτρα?
-
Με 100 σταθερα στην Εγνατια θα εκαιγε και λιγοτερα, θα ισοφαριζε τα κερδισμενα στα διοδια και θα εφτανε ξεκουραστος και υπνωτισμενος.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τι χαιρεσαι;πολυ εκαψες
Σιγά μην χαίρομαι, δεν είναι δικό μου το κουβαδάκι, απλά είναι η χαμηλότερη κατανάλωση που
έχω πετύχει ποτέ σε όχημα. Εννοείται ότι μπορούσα να πετύχω χαμηλότερη αν ακολουθούσα τον
ρυθμό της κίνησης στη συγκεκριμένη διαδρομή και δεν έκανα προσπεράσεις με 3η και την
ταυτότητα στο στόμα.Με 100 σταθερα στην Εγνατια θα εκαιγε και λιγοτερα, θα ισοφαριζε τα κερδισμενα στα διοδια και θα εφτανε ξεκουραστος και υπνωτισμενος.
Δυστυχώς δεν έχω τα επίπεδα υπομονής που απαιτούνται για κάτι τέτοιο...
-
Εαν εκανες τετοια πραγματα τοτε, γιατι εισαι παπαρας και δεν πηγες απο Εγνατια;
Θα κουμπωνες το ποδι σταθερα στο γκαζι, 120 και τσουπ ... φτανεις με ασφαλεια, καιγοντας λιγοτερα.Ποιο το νοημα θελω να πω σε τετοιες περιπτωσεις για Π.Ε.Ο. ???
Περνας πολυ κωλοδρομο, οχι αστεια...!! -
Με 120 θα έκαιγε περισσότερα, αν δεν έχει αλλάξει δραστικά κάτι στο C1 από τότε που το είχα εγώ σαν νοικιάρικο.
-
Μου αρέσει περισσότερο η διαδρομή και γουστάρω να το παίζω ''εναλλακτικός''.
Αν ήμουν μόνος μου θα πήγαινα με μηχανή, όπως την προηγούμενη φορά που κάποιος ερχόμενος
αντίθετα αποφάσισε να κάνει αναστροφή χωρίς να με δει και καρφώθηκα πάνω του... -
Η διαδρομη ειναι ωραια, ειδικα Πορτο Λαγος και Καβαλα μπες-βγες... εχεις δικιο.
-
Μάλλον εδώ ταιριάζει περισσότερο:
Γνωρίζουμε ότι η χρήση του συστήματος κλιματισμού επιβαρύνει την κατανάλωση, και μια νέα έρευνα έρχεται να μας αποκαλύψει το πόσο ακριβώς.
Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία Emissions Analytics στο Los Angeles τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται περισσότερο από τη χρήση a/c είναι τα υβριδικά, τα οποία καίνε 9,3% περισσότερο στην πόλη.
Στα πλαίσια της έρευνας καταγράφηκε η μέση κατανάλωση περισσότερων από 100 αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο Los Angeles, ενώ στο δείγμα συμμετείχαν αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, diesel και υβριδικά. Τα πιο ανεπηρέαστα από τη χρήση a/c ήταν τελικά τα συμβατικά βενζινοκίνητα. Η κατανάλωσή τους επιβαρύνθηκε κατά μέσο όρο κατά 5,1% στην πόλη και κατά 2,7% στον αυτοκινητόδρομο.
Ακολούθησαν τα diesel, που με ανοιχτό το a/c ζήτησαν 6,3% παραπάνω καύσιμο σε χρήση πόλης και 3,3% στον αυτοκινητόδρομο. Όπως ήταν αναμενόμενο, στην περίπτωση των υβριδικών η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού αναγκάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να δουλεύει περισσότερη ώρα στην πόλη, οπότε η κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον αυξάνεται κατά 9,3%. Ενώ στον ανοιχτό δρόμο η αύξηση φτάνει το 2,8%, δηλαδή ελάχιστα παραπάνω.
http://www.thestival.gr/xalllara/item/1 ... -condition
Έρευνα Κατανάλωσης