-
Πώς σας φάνηκε το 0-100-0 αυτού του τεύχους; Προσωπικά, μου άρεσε πολύ το 'στήσιμο', οι φωτογραφίες όμως με κούρασαν αρκετά (είπαμε βρε παιδιά, να έχει άποψη αισθητικά το έντυπο, αλλά μήπως το παρακάνατε λίγο αυτή το φορά; ). Από κει και πέρα, το κομμάτι για τις κόντρες που βασιζόταν στο ερωτηματολόγιο που είχε εμφανιστεί παλιά στη homepage των 4Τ αναμενόμενα βαρετό (δεν διαβάσαμε τίποτα καινούργιο), αλλά όλα τα κείμενα ήταν σαφώς πιο ελεύθερα και κεφάτα γραμμένα, σε σχέση με τους 4Τ. Τέλος, φτάνει πια με τις βελτιώσεις στα διάφορα μίτσου και σουμπ, νομίζω ότι έχει γίνει κάπως κουραστικό αυτό το κυνήγι του δέκατου του δευτερολέπτου στις ρεπρίζ σε σχέση με τις εργοστασιακές εκδόσεις, ειδικά ξοδεύοντας μια μικρή περιουσία, όπως έγινε με το 8άρι αυτού του τεύχους. Νομίζω ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για το πώς θα βελτιώσει το καθημερινό του αυτοκίνητο με ένα λογικό κόστος (βλ. παλιές βελτιώσεις yaris, focus, ακόμα και c2 του περασμένου μήνα) παρά για βελτιώσεις σε τέρατα, που δεν αφορούν και τόσους πολλούς τελικά...
Τα παραπάνω χωρίς καμία διάθεση να πυροβολήσω, εννοείται...
-
Πώς σας φάνηκε το 0-100-0 αυτού του τεύχους; Προσωπικά, μου άρεσε πολύ το 'στήσιμο', οι φωτογραφίες όμως με κούρασαν αρκετά (είπαμε βρε παιδιά, να έχει άποψη αισθητικά το έντυπο, αλλά μήπως το παρακάνατε λίγο αυτή το φορά; ). Από κει και πέρα, το κομμάτι για τις κόντρες που βασιζόταν στο ερωτηματολόγιο που είχε εμφανιστεί παλιά στη homepage των 4Τ αναμενόμενα βαρετό (δεν διαβάσαμε τίποτα καινούργιο), αλλά όλα τα κείμενα ήταν σαφώς πιο ελεύθερα και κεφάτα γραμμένα, σε σχέση με τους 4Τ. Τέλος, φτάνει πια με τις βελτιώσεις στα διάφορα μίτσου και σουμπ, νομίζω ότι έχει γίνει κάπως κουραστικό αυτό το κυνήγι του δέκατου του δευτερολέπτου στις ρεπρίζ σε σχέση με τις εργοστασιακές εκδόσεις, ειδικά ξοδεύοντας μια μικρή περιουσία, όπως έγινε με το 8άρι αυτού του τεύχους. Νομίζω ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για το πώς θα βελτιώσει το καθημερινό του αυτοκίνητο με ένα λογικό κόστος (βλ. παλιές βελτιώσεις yaris, focus, ακόμα και c2 του περασμένου μήνα) παρά για βελτιώσεις σε τέρατα, που δεν αφορούν και τόσους πολλούς τελικά...
Τα παραπάνω χωρίς καμία διάθεση να πυροβολήσω, εννοείται...
-
Πώς σας φάνηκε το 0-100-0 αυτού του τεύχους; Προσωπικά, μου άρεσε πολύ το 'στήσιμο', οι φωτογραφίες όμως με κούρασαν αρκετά (είπαμε βρε παιδιά, να έχει άποψη αισθητικά το έντυπο, αλλά μήπως το παρακάνατε λίγο αυτή το φορά; ). Από κει και πέρα, το κομμάτι για τις κόντρες που βασιζόταν στο ερωτηματολόγιο που είχε εμφανιστεί παλιά στη homepage των 4Τ αναμενόμενα βαρετό (δεν διαβάσαμε τίποτα καινούργιο), αλλά όλα τα κείμενα ήταν σαφώς πιο ελεύθερα και κεφάτα γραμμένα, σε σχέση με τους 4Τ. Τέλος, φτάνει πια με τις βελτιώσεις στα διάφορα μίτσου και σουμπ, νομίζω ότι έχει γίνει κάπως κουραστικό αυτό το κυνήγι του δέκατου του δευτερολέπτου στις ρεπρίζ σε σχέση με τις εργοστασιακές εκδόσεις, ειδικά ξοδεύοντας μια μικρή περιουσία, όπως έγινε με το 8άρι αυτού του τεύχους. Νομίζω ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για το πώς θα βελτιώσει το καθημερινό του αυτοκίνητο με ένα λογικό κόστος (βλ. παλιές βελτιώσεις yaris, focus, ακόμα και c2 του περασμένου μήνα) παρά για βελτιώσεις σε τέρατα, που δεν αφορούν και τόσους πολλούς τελικά...
Τα παραπάνω χωρίς καμία διάθεση να πυροβολήσω, εννοείται...
-
Δεν το εχω διαβασει ακομα αλλα μου αρεσε η ατακα 'ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΟΝ ΚΑΒΒΑΘΙΣΜΟ'!!!
-
Ωραίο το έξτρα τευχος αν και με κατάχρηση του φίλτρου Film Grain του photoshop αλλα αισθάνομαι πως απο τη μια οι 4Τ θέλουν να συμετέχουν στο μπούγιο των βελτιώσεων και απο την άλλη ντρέπονται.
Εγω θα πρότεινα να κάνουν μια κανονική προσπάθεια, είτε σαν έξτρα τευχος (το καλύτερο κατα τη γνώμη μου) είτε ενσωμετωμένο είτε σαν ξεχωριστό περιοδικό και να τη στηρίξουν πλήρως.
Αν το κάνουν υπεύθηνα δεν θα πέσουν στην παγίδα να χαρακτηριστούν κάγκουρες, αρκεί να αφήσουν απ'έξω γκομενάκια, 'αστεία' άρθρα κλπ και να επικεντρωθούν στην ουσία (βελτίωση/εξέλιξη αυτοκινήτου) υπεύθηνα και με σοβαρότητα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ωραίο το έξτρα τευχος αν και με κατάχρηση του φίλτρου Film Grain του photoshop αλλα αισθάνομαι πως απο τη μια οι 4Τ θέλουν να συμετέχουν στο μπούγιο των βελτιώσεων και απο την άλλη ντρέπονται.Εγω θα πρότεινα να κάνουν μια κανονική προσπάθεια, είτε σαν έξτρα τευχος (το καλύτερο κατα τη γνώμη μου) είτε ενσωμετωμένο είτε σαν ξεχωριστό περιοδικό και να τη στηρίξουν πλήρως.
Αν το κάνουν υπεύθηνα δεν θα πέσουν στην παγίδα να χαρακτηριστούν κάγκουρες, αρκεί να αφήσουν απ'έξω γκομενάκια, 'αστεία' άρθρα κλπ και να επικεντρωθούν στην ουσία (βελτίωση/εξέλιξη αυτοκινήτου) υπεύθηνα και με σοβαρότητα.
Αυτά θα έγραφα κι εγώ ( με έβγαλες από τον κόπο ).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω θα πρότεινα να κάνουν μια κανονική προσπάθεια, είτε σαν έξτρα τευχος (το καλύτερο κατα τη γνώμη μου) είτε ενσωμετωμένο είτε σαν ξεχωριστό περιοδικό και να τη στηρίξουν πλήρως.Ψηφίζω ενσωματωμένο και με ακόμη περισσότερα θέματα.
-
Εμένα πάντως μου άρεσε, είναι μια διαφορετική προσπάθεια-προσεγγιση από τους 4Τ. Γιατί όχι μέσα στην ύλη, με αρκετά τεχνικά στοιχεία?
-
Ευχάριστο το στυλ της γραφής ...
με κούρασαν κι εμένα οι φωτογραφίες ....
πολύ EVO !!! .....
κανένα Astra , Golf , 307 , 147 θα έχουν πιο ενδιαφέρον ... -
Το 'στήσιμο' πολύ εντυπωσιακό, κλέβει τις εντυπώσεις από τα κείμενα, τα οποία έχουν λιγότερη ουσία από τις προηγούμενες φορές.
Πάλι φτερούγα; Βελτιώσεις σε πιο καθημερινά αυτοκίνητα δεν γίνονται;Το 0-100-0 δεν θα έπρεπε να σε κάνει να 'ονειρεύεσαι', αλλά να αγγίζει τον μέσο οδηγό.
-
Το πιο σημαντικο ειναι πως οι 4Τ ασχολουνται με την πιο 'extreme' πλευρα της αυτοκινησης χωρις γκομενες, φωτα νεον και λοιπες καγκουργιες. Η προσεγγιση του Ν.Κ. αψογη. Μακαρι να συνεχισει το 0-100-0, παντα ενθετο και να ασχολειται με τις λεσχες/clubs και με την σημαντικη δουλεια που κανουν. Οι λεσχες ειναι εκεινες που 'τραβανε' (σιγα-σιγα) τον κοσμο και προσπαθουν να συνδιασουν τον 'τροπο ζωης' (οπως παρα πολυ ευστοχα αναφερεται) διχως να κινδυνευει ο κοσμος. Ομως για να γινει αυτο η πιστα πρεπει να γινει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ σε αυτες...(καταλαβαινετε τι θελω να πω) Αν θελουν βεβαια ολοι οι εμπλεκομενοι απο την μια να περιοριστει (γιατι οντως οπως πολυ σωστα λεει ο Ν.Τ. δεν τιθεται θεμα πληρης εξαφανισης του φαινομενου) η υποθεση 'κοντρα' και απο την αλλη να γεμισουν τα Μεγαρα απο οδηγους που αργοτερα θα εμπλακουν και στους κανονικους αγωνες.
ΥΓ1: Περα απο τις 'κοντρες' και τα 'στεκια' υπαρχουν και καποιοι που οδηγουν παρεα ποοοοοολυ μακρια απο την πολη και τους κατοικους της διχως αυτη την νοοτροπια 'της καροτσας' Υπαρχει λοιπον και μια αλλη πιο υγιης πλευρα...
ΥΓ2: Συμφωνα με τα γραφομενα του περιοδικου, 390 καμερες ακομα θα τοποθετηθουν σε 'επικινδυνα' σημεια των Ε.Ο. Περιμενω να δω την αντιδραση των 4Τ αλλα και ολων μας γιατι ειναι μαθηματικα βεβαιο πως οι καμερες δεν θα ειναι ολες 'για να μας προστατευουν' οπως ευαγγελιζονται οι μαρκουτσοφοροι και οι πολιτικοι αλλα κυριως για να μας ληστευουν... -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Το 'στήσιμο' πολύ εντυπωσιακό, κλέβει τις εντυπώσεις από τα κείμενα, τα οποία έχουν λιγότερη ουσία από τις προηγούμενες φορές.
Πάλι φτερούγα; Βελτιώσεις σε πιο καθημερινά αυτοκίνητα δεν γίνονται;Το 0-100-0 δεν θα έπρεπε να σε κάνει να 'ονειρεύεσαι', αλλά να αγγίζει τον μέσο οδηγό.
Συμφωνώ απόλυτα, κάτι σε πιο «γήινο» δεν υπάρχει...
-
Θα συμφωνήσω και εγώ με τους προϊγούμενους!
1)Ωραίο το εφέ με τις φωταγραφίες αλλά σε μία δύο, όχι σε όλες...
2)Βαρεθήκαμε ποια τις βελτιώσεις στις φτερούγες, δώστε μας και λίγο αμάξια που πουλάνε πολύ και απευθύνονται στο περίσσοτερο κόσμο όπως έγινε και με το yaris! (astra, corsa, corolla, focus, golf, punto και άλλα...) -
Καλή προσπάθεια θα έλεγα σαν πρώτο δείγμα γραφής. Θα πρέπει πιστεύω να αποβάλουν οι 4Τ τις όποιες ενοχές επειδή καταπιάνονται με βελτιώσεις αυτοκινήτων. Σαφώς και περιμένουμε ποιο καθημερινά αμάξια στο μέλλον. Αυτό πιστεύω ότι πρέπει να είναι και το στίγμα του περιοδικού. Βελτιώσεις ουσίας και οικονομικά προσιτές σε καθημερινά αυτοκίνητα ευρείας κυκλοφορίας. Απλά πώς να κάνετε καλύτερο και ενεργητικά ασφαλέστερο το οικογενειακό σας αυτοκίνητο με τα απαραίτητα ονειρικά ή σχεδόν ονειρικά αυτοκίνητα που και που για; να μην αφήνουμε και την φαντασία μας να ατροφεί.
Ας αφήσουν τις φτερούγες, φούστες, ποδιές και άλλες ενδυματολογικές απόψεις μαζί με τα κάθε είδους λαμπάκια σε άλλα περιοδικά που απευθύνονται σε άλλο κοινό. -
Το ενθετο με κουρασε πολύ με τισ γραμματοσειρες, τισ φωτο και το γενικότερο Layout. Δεν χρειάζονται ολα αυτα σε τέτοιο βαθμο. Επίσης δεν μου αρέσει να διαβάζω για ακριβα αυτοκίνητα και ποτε δεν έκω μπει στον κόπο να διαβάσω σε ενθετο η κανονικο περιοδικό τα τελευταια χρόνια για βελτιώσεις και για τεστ αυτοκινήτων που στοιχιζουν πανω απο 30000 Ε. Απλά δεν με ενδιαφέρει και δεν κερδίζω τίποτα διαβάζοντας τα. Αυτές τις βελιώσεις και τα τεστ απλά πιστέυω οτι προβάλονται πολύ ως εξωφυλλα και ως τεστ (περισσοτερο σε αλλα περιοδικα και οχι τοσο στους 4τ) καθαρα κυρίως για λόγους εντυπωσιασμού, εν μέρη για να χτίσουν το image του εκάστοτε περιοδικού, εν μέρη γιατι απλά οι συντάκτες η και ο διαυθυντής έχουν το μεράκι για κάτι τέτοιο. Εμένα πάνως με αποθούν.
Επίσης πιστευω οτι το 0-100-0 πρέπει να αποκλήσει έναν πιο σοβαρό προσανατολισμο και με αρθρα γνώσης σε στύλ Χοιδα, και ας αναφέρονται συγκεκριμενα στο θεμα της βελτίωσης. Επίσης δεν μπορω να καταλάβω ποια η χρησημότητα των μετρήσεων στην πίστα οταν αυτές γίνονται απο διαφορετικού επιπέδου οδηγούς η οταν η πίστα έχει διαφορετική πρόσφυση κάθε φορα (αν εχει). Εχει νοημα αν καλοι οδηγοι τρέξουν διάφορα αυτοκίνητα την ιδια μέρα η τον ιδιο μήνα, οταν εν πασει περιπτώσει η πίστα ειναι ίδια.
Επίσης δεν μου αρεσει οταν δεν βλέπω μια πιο βαθεια ανάλυση ενος αυτοκινήτου . Οταν π.χ. το C2 φοραει 195/45/R16 λαστιχα και το συκρίνουν π.χ. με ενα που φοραει 185/55/R15 (ignis spor) δεν νιώθω ικανοποιημένος αναγώστης οταν μιλάνε για την συμπεριφορα των 2 αυτοκινήτων, στο βαθμό που αυτή επηρεάζεται απο τις διαφορές στη ζάντα και το ελαστικό. Δηλαδή δεν ειναι σωστο να κρίνεται ένα αυτοκίνητο παιχνιδιάρικο, η στριφτερο η οτιδήποτε αλλο την στιγμη μου αυτο με το οποίο συγκρίνεται αν ειχε αλλα ζαντολάστιχα (τα ιδια για ιδια κατηγορια αυτοκινήτου) θα ειχε αλλα αποτελέσματα.
-
Θά συμφωνήσω απόλυτα με τό στύλ τών φωτογραφειών,αλλά θα διαφωνήσω μέ τήν απόρριψη τών 'φτερούγων'.
Νά έχει ΚΑΙ φτερούγες,ΚΑΙ προσιτά αυτοκίνητα.
Θά ήθελα επίσεις καί στό άρθρο με τά μπάκετ,νά υπήρχε καί μία παραπάνω γνώμη,καί όχι απλά ο τιμοκατάλογος. -
Ισως να ειμαι εθισμενος στα καθημερινα αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ευχάριστο το στυλ της γραφής ...
με κούρασαν κι εμένα οι φωτογραφίες ....
πολύ EVO !!! .....
κανένα Astra , Golf , 307 , 147 θα έχουν πιο ενδιαφέρον ...Συμφωνώ απόλυτα Βασίλη!
-
Συμφωνω και εγω, βελτιώσεις σε πιο καθημερινα αυτοκίνητα
-
Επίσης αφού αναφέρεται σε ένα πιθανά ποιο ψαγμένο κοινό να μπορεί να στεγάσει άρθρα για τεχνικά θέματα πολύ ποιο αναλυτικά από τις απλές αναφορές εντός των 4Τ.
Blowout 0-100-0