-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
πηγαίνει πολύ καλύτερα από ότι με την εργοστασιακή αλλά όταν βλέπω λακούβα αλλάζω 5 χρώματα... και η γυναίκα μου πίσω ακόμα χειρότερα!Μια λύση θα ήταν το Xenter. Δεν έχει χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά έρχεται στάνταρντ με το top case, αν δεν κάνω λάθος. 3.190 ευρώ κάνει το 150άρι.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μια λύση θα ήταν το Xenter.
E; Μπα... σαν κακό όνειρο είναι... όλα αυτά τα παπιοειδή δε μου άρεσαν ποτέ. Η λύση είναι απλή και μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση. Πρέπει να βρω μια καλή και φτηνή μηχανή...
CBF600S με καρμπυρατέρ αλλά ABS που μου το δίνουν σε ανταλλαγή φτηνό; Μόνο από τα ρουλεμαν του λαιμού και το μπεκρούλιασμα της βενζίνης έχω ακούσει ότι υποφέρει... και είναι (κλασσικά χόντα) σαν ανάποδο γαμώτο, βέβαια. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Το PCX έχω αλλά του έβαλα πρόσφατα μια ανάρτηση της προκοπής για να μη σκοτωθώ.** Η αλήθεια είναι ότι πηγαίνει πολύ καλύτερα από ότι με την εργοστασιακή** αλλά όταν βλέπω λακούβα αλλάζω 5 χρώματα... και η γυναίκα μου πίσω ακόμα χειρότερα!Ευχάριστο αυτό, αν και τελικά το δικό μου θα το πουλήσω πολύ σύντομα λόγω ανωτέρας βίας.
Παρεμπιπτόντως, είμαι στα 5500 μίλια και φαίνεται να έχει στρώσει το μοτέρ, τα τελευταία 2 γεμίσματα ήταν κάτω από 2Lt/100Km.@ Krus: Καλορίζικο βρε, σε είχα αφήσει με το ΧΜΑΧ.
-
Αυτό που με χαλάει στο MT-07 είναι πως παρόλο που έναντι του ανθρωπομεταφορέα NC μάλλον υπερτερεί σαφώς, μέσα μου πιστέυω οτι παραμένει εργαλείο για μοδατο commuting και καμμια κοντινή βολτα (και το οτι δεν καίει πολύ βοηθάει γενικά) παρά για παιχνίδι (οπως πχ το Street Triple ή το ομοσταβλο MT-09...)
Στα μειον του 1/δεν έχει ανεστραμμένο πηρούνι, 2/είναι μικρό πανάθεμά το και θα φαίνεται άσχημο με ζελατίνες-βαλίτσα, 3/ απο περιφερειακά είναι τα απολύτως βασικα αρα επισκεψη σε πιστα = δυσκολάκι να φχαριστηθείς..
Το ερώτημα είναι: Πόσο μοβόρικο είναι στο χαρακτήρα, βγάζει λιγο γκάβλα; Πες τα ολα βρε Κρους
-
To μηχανακι βγαζει μια χαρα γουστα και σε καμια περιπτωση για το μεσο αναβατη δεν μπορεις να πεις οτι 'χανει' απο την ελλιψη αντεστραμενου.
Μια χαρα καβλα βγαζει και σηκωνεται με 3η στα 'φορτε' του και ελαφρυ τραβηγμα.
Απο φρενα ειναι ενταξει επισης σε συγκριση με αλλα αντιστοιχων ιππων/βαρους. -
Σόρυ για το Off topic
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
μετά και από τη σημερινή βολτα (καμιά 60ριά χλμ) με το σκούτερ μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση μια και καλή και να ξαναγυρίσω σε μοτοσυκλέτα...Άντε ρε παιδί μου επιτέλους, η φωνή της λογικής μίλησε μέσα σου... Να αρχίσω να ψάχνω για καμιά αρχαιολογία???
ΕΔΙΤ Να αρχίσω να ψάχνω για Καβασακι???
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5289569/ -
Γιατι τα ξαναλεμε;;;
Αν θες καβασακι, πας μονο για το Ζ ... κατα προτιμηση με μακρυτερο γραναζωμα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ δερματινο μπουφαν!
-
Είσαι θεούλης!
Τζόβενο φάση και έτσι???Και για να μην είμαι τελείως οφ τοπικ, και μαγαρίζω το τόπικ του Κρους, δηλαδή τώρα αυτό το πράγμα που είναι το μπροστινό φανάρι στο MT λες και έχει φάει κατακέφαλο, εξηγείται για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω? (το ίδιο ισχύει και για το καινούριο Z).
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Σόρυ για το Off topicμετά και από τη σημερινή βολτα (καμιά 60ριά χλμ) με το σκούτερ μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση μια και καλή και να ξαναγυρίσω σε μοτοσυκλέτα...
Άντε ρε παιδί μου επιτέλους, η φωνή της λογικής μίλησε μέσα σου... Να αρχίσω να ψάχνω για καμιά αρχαιολογία???
ΕΔΙΤ Να αρχίσω να ψάχνω για Καβασακι???
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5289569/επειδή βλέπω οτι σας αρέσουν οι αηδίες, πουλάω μια τέτοια ντροπή των 2κύκλων...
με μόνη αλλαγή από το οριτζιναλ την αντικατάσταση της διπλής εξάτμισης από μονή
-
Ποσα την πουλας την καποτα ;;
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Ποσα την πουλας την καποτα ;;είσαι και εσύ από αυτούς ?
-
Έψαχνα ένα τέτοιο για καρέκλα στο δωμάτιο.
Να πούμε 10Ε και μου το φέρνεις όταν ξαναπεράσεις από Ασπρόπυργο? -
Κάτσε, 10 μου δίνεις η σου δίνω ;
-
Μου δίνεις.
Κερνάω καφέ και σουβλακι όμως! -
Φίλος πουλάει τα κατάλληλα μηχανάκια για να βγάλεις το Γαρδέλλη (ή Στήβ Ντούζο ) από μέσα σου, check :
http://www.mgi.gr/content/view/163/35/lang,el/
Για μεγαλύτερο μαζοχισμό έχει και Bold'or 900, όπου σε βλέπω να παίρνεις την SL καθημερινά για
οικονομία.Γιατί δεν ακολουθείς το παράδειγμα του KP για vintage vespoula ?Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Σόρυ για το Off topicμετά και από τη σημερινή βολτα (καμιά 60ριά χλμ) με το σκούτερ μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση μια και καλή και να ξαναγυρίσω σε μοτοσυκλέτα...
Άντε ρε παιδί μου επιτέλους, η φωνή της λογικής μίλησε μέσα σου... Να αρχίσω να ψάχνω για καμιά αρχαιολογία???
ΕΔΙΤ Να αρχίσω να ψάχνω για Καβασακι???
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5289569/ -
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Φίλος πουλάει τα κατάλληλα μηχανάκια για να βγάλεις το Γαρδέλλη (ή Στήβ Ντούζο ) από μέσα σου, check :http://www.mgi.gr/content/view/163/35/lang,el/
Για μεγαλύτερο μαζοχισμό έχει και Bold'or 900, όπου σε βλέπω να παίρνεις την SL καθημερινά για
οικονομία.Γιατί δεν ακολουθείς το παράδειγμα του KP για vintage vespoula ?ο ΚΠής είναι χομπίστας τεντυμπόης και κινείται αποκλειστικά μέσα στα όρια του δήμου Ηλιούπολης... αν τον πιάσουν παραέξω τον μαστιγώνουν επιτόπου!
Κοίτα, στις μηχανές πρέπει να έχεις μπόλικη λόξα για να πας σε βιντατζιά. Η sl που λες, μπορεί να είναι 40 χρονών αλλά είναι αυτόματη, με υδραυλικά τα πάντα όλα, αναρτήσεις που κάνουν πλαφπλάφ στις λακούβες και γενικά σαν αυτοκίνητο είναι το ίδιο εύκολο στην οδήγηση με το μέσο 1400 σύγχρονο, μόλις συνηθίσεις τον όγκο της. Βάζω στοίχημα δε ότι βρίσκω πιο εύκολα ανταλλακτικά από το ΚΙΑ-ΡΙΟ πχ του '96... Το μπολντόρ απο την άλλη απαιτεί υπερτραφείς όρχεις (5κιλά/πλευρά), μεγάλη υπομονή και μεγάλο πορτοφόλι. Επειδή, δυστυχώς για εμένα, δε διαθέτω τίποτε εκ των τριών, να μου λείπει το βύσσινο καλύτερα!Δυστυχώς, αυτή την περίοδο η μηχανή αποτελεί εργαλείο για εμένα, οπότε προφανώς και κοιτάζω κάτι πιο σύγχρονο και λιγότερο επίπονο για τη μέση μου, για αυτό και η σχετική κουβέντα με τον Krus...
Φυσικά, οι πιο σύγχρονες μηχανές που έχουν και λίγο ρετρό στυλ (πχ η bonnie ή η V7) μ'αρέσουν καλύτερα από τις περισσότερες καινούργιες/σπορ που έχουν στυλ επιταγχυνόμενου μυγοχέσματος αλλά αν έχω την επιλογή να πάω σε κάτι πιο ασφαλές και ξεκούραστο μάλλον θα το προτιμήσω.Άσχετο:
Ο φιλαράκος σου έχει φέρει πολύ όμορφα μηχανάκια κατά καιρούς, όπως το cb400ss (αλλά άντε να βρεις ανταλλακτικά έτσι και χρειαστείς κάτι) και το καταπληκτικό nc36 που αν είχα τα φράγκα το αγόραζα επιτόπου. -
Μεγάλος έρωτας η V7 αλλά θα μείνει ανεκπλήρωτος.
Φυσικά, οι πιο σύγχρονες μηχανές που έχουν και λίγο ρετρό στυλ (πχ η bonnie ή η V7) μ'αρέσουν καλύτερα από τις περισσότερες καινούργιες/σπορ που έχουν στυλ επιταγχυνόμενου μυγοχέσματος αλλά αν έχω την επιλογή να πάω σε κάτι πιο ασφαλές και ξεκούραστο μάλλον θα το προτιμήσω.
Μας έχει κουφάνει κατά καιρούς, έχει και κάτι πανέμορφους μπόμπους στη βιτρίνα που είναι για να τους στολίσεις στο
σαλόνι σου.Άσχετο:
Ο φιλαράκος σου έχει φέρει πολύ όμορφα μηχανάκια κατά καιρούς, όπως το cb400ss (αλλά άντε να βρεις ανταλλακτικά έτσι και χρειαστείς κάτι) και το καταπληκτικό nc36 που αν είχα τα φράγκα το αγόραζα επιτόπου.[/quote] -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
CBF600S με καρμπυρατέρ αλλά ABS που μου το δίνουν σε ανταλλαγή φτηνό; Μόνο από τα ρουλεμαν του λαιμού και το μπεκρούλιασμα της βενζίνης έχω ακούσει ότι υποφέρει... και είναι (κλασσικά χόντα) σαν ανάποδο γαμώτο, βέβαια.Προσωπικά (ανώμαλος) μου αρέσει και φατσικά το CBF, άσε που είναι καλό μηχανάκι πέρα από κάθε αμφιβολία. Πόσο στο αφήνουν;
@ Krus: Καλορίζικο βρε, σε είχα αφήσει με το ΧΜΑΧ.
Θενξ
Αυτό που με χαλάει στο MT-07 είναι πως παρόλο που έναντι του ανθρωπομεταφορέα NC μάλλον υπερτερεί σαφώς, μέσα μου πιστέυω οτι παραμένει εργαλείο για μοδατο commuting και καμμια κοντινή βολτα (και το οτι δεν καίει πολύ βοηθάει γενικά) παρά για παιχνίδι (οπως πχ το Street Triple ή το ομοσταβλο MT-09...)
Στα μειον του 1/δεν έχει ανεστραμμένο πηρούνι, 2/είναι μικρό πανάθεμά το και θα φαίνεται άσχημο με ζελατίνες-βαλίτσα, 3/ απο περιφερειακά είναι τα απολύτως βασικα αρα επισκεψη σε πιστα = δυσκολάκι να φχαριστηθείς..
Το ερώτημα είναι: Πόσο μοβόρικο είναι στο χαρακτήρα, βγάζει λιγο γκάβλα; Πες τα ολα βρε Κρους
Είχα και τα δύο NC (Χ και Integra) πρόσφατα για δοκιμή. Ανθρωπομεταφορείς, αλλά 'μηχανές' με τέτοιο μοτέρ δεν τα λες... με το ΜΤ καίω 0,6 λτ./100 περισσότερο και στροφάρω ως τις 10-11, την ώρα που τα NC δεν θέλουν να περάσουν τις 6. Ούτε μπορούν.
Ναι, δεν έχει upside down, είναι μικρό (γι' αυτό πούλησα σχάρα και βαλίτσα πριν τα βάλω πάνω), αλλά η 'μοβοριά' του είναι στο συνδυασμό του απίστευτου μοτέρ με το πολύ μικρό βάρος και τη γενικότερη διάθεση για πλάγιασμα. Ειλικρινά, στο δρόμο κάνω πλάκα σχεδόν σε ό,τι έχει ρόδες, εκτός από πολύ δυνατά μηχανάκια με αναβάτη που να το λέει η καρδιά του. Από φρένα κανένα παράπονο, εκτός ότι απαιτούν δύναμη για να δώσουν δύναμη.
To μηχανακι βγαζει μια χαρα γουστα και σε καμια περιπτωση για το μεσο αναβατη δεν μπορεις να πεις οτι 'χανει' απο την ελλιψη αντεστραμενου.
Μια χαρα καβλα βγαζει και σηκωνεται με 3η στα 'φορτε' του και ελαφρυ τραβηγμα.
Απο φρενα ειναι ενταξει επισης σε συγκριση με αλλα αντιστοιχων ιππων/βαρους.Ακριβώς. Αν έχει καλή άσφαλτο, σηκώνεται. Αν όχι, γράφει κάτω 2η, 3η και μέρος της 4ης
-
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Μεγάλος έρωτας η V7 αλλά θα μείνει ανεκπλήρωτος.Εξακολουθώ να τη θεωρώ δεύτερη σε συγκριση με τη bonnie αλλά η αλήθεια είναι ότι η ευκολία οδήγησης μέσα στην πόλη (η v7 συγκριτικά είναι γυναικείο μηχανακι) της δίνει κάμποσα + για την καθημερινή χρήση.
Δεν είναι τόσο άνετη, όμως, όπως άλλωστε και η bonnie...Προσωπικά (ανώμαλος) μου αρέσει και φατσικά το CBF, άσε που είναι καλό μηχανάκι πέρα από κάθε αμφιβολία. Πόσο στο αφήνουν;
1800 (ίσως και κάτι λιγότερο) και το pcx. Αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση και έχει και abs... το σκέφτομαι, να σου πω, γιατί από οικονομικής άποψης θα έπρεπε να ασχολούμαι με το πλέξιμο καλύτερα αυτή την εποχή...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Φίλος πουλάει τα κατάλληλα μηχανάκια για να βγάλεις το Γαρδέλλη (ή Στήβ Ντούζο ) από μέσα σου, check :
http://www.mgi.gr/content/view/163/35/lang,el/
Για μεγαλύτερο μαζοχισμό έχει και Bold'or 900, όπου σε βλέπω να παίρνεις την SL καθημερινά για
οικονομία.Γιατί δεν ακολουθείς το παράδειγμα του KP για vintage vespoula ?ο ΚΠής είναι χομπίστας τεντυμπόης και κινείται αποκλειστικά μέσα στα όρια του δήμου Ηλιούπολης... αν τον πιάσουν παραέξω τον μαστιγώνουν επιτόπου!
Κοίτα, στις μηχανές πρέπει να έχεις μπόλικη λόξα για να πας σε βιντατζιά. Η sl που λες, μπορεί να είναι 40 χρονών αλλά είναι αυτόματη, με υδραυλικά τα πάντα όλα, αναρτήσεις που κάνουν πλαφπλάφ στις λακούβες και γενικά σαν αυτοκίνητο είναι το ίδιο εύκολο στην οδήγηση με το μέσο 1400 σύγχρονο, μόλις συνηθίσεις τον όγκο της. Βάζω στοίχημα δε ότι βρίσκω πιο εύκολα ανταλλακτικά από το ΚΙΑ-ΡΙΟ πχ του '96... Το μπολντόρ απο την άλλη απαιτεί υπερτραφείς όρχεις (5κιλά/πλευρά), μεγάλη υπομονή και μεγάλο πορτοφόλι. Επειδή, δυστυχώς για εμένα, δε διαθέτω τίποτε εκ των τριών, να μου λείπει το βύσσινο καλύτερα!Δυστυχώς, αυτή την περίοδο η μηχανή αποτελεί εργαλείο για εμένα, οπότε προφανώς και κοιτάζω κάτι πιο σύγχρονο και λιγότερο επίπονο για τη μέση μου, για αυτό και η σχετική κουβέντα με τον Krus...
Φυσικά, οι πιο σύγχρονες μηχανές που έχουν και λίγο ρετρό στυλ (πχ η bonnie ή η V7) μ'αρέσουν καλύτερα από τις περισσότερες καινούργιες/σπορ που έχουν στυλ επιταγχυνόμενου μυγοχέσματος αλλά αν έχω την επιλογή να πάω σε κάτι πιο ασφαλές και ξεκούραστο μάλλον θα το προτιμήσω.Άσχετο:
Ο φιλαράκος σου έχει φέρει πολύ όμορφα μηχανάκια κατά καιρούς, όπως το cb400ss (αλλά άντε να βρεις ανταλλακτικά έτσι και χρειαστείς κάτι) και το καταπληκτικό nc36 που αν είχα τα φράγκα το αγόραζα επιτόπου.Τελικά, και sorry για το off-topic, τι ειναι προτιμοτερο για την καθημερινότητα από πλευράς άνεσης, οικονομίας, αξιοπιστίας
κλπ, η bonnie ή η v7?(οδήγηση εντός πόλης με κοντινές βόλτες απο 45άρη που έχει καμμια 10ετία αποχής απο το άθλημα) -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Φίλος πουλάει τα κατάλληλα μηχανάκια για να βγάλεις το Γαρδέλλη (ή Στήβ Ντούζο ) από μέσα σου, check :
http://www.mgi.gr/content/view/163/35/lang,el/
Για μεγαλύτερο μαζοχισμό έχει και Bold'or 900, όπου σε βλέπω να παίρνεις την SL καθημερινά για
οικονομία.Γιατί δεν ακολουθείς το παράδειγμα του KP για vintage vespoula ?ο ΚΠής είναι χομπίστας τεντυμπόης και κινείται αποκλειστικά μέσα στα όρια του δήμου Ηλιούπολης... αν τον πιάσουν παραέξω τον μαστιγώνουν επιτόπου!
Κοίτα, στις μηχανές πρέπει να έχεις μπόλικη λόξα για να πας σε βιντατζιά. Η sl που λες, μπορεί να είναι 40 χρονών αλλά είναι αυτόματη, με υδραυλικά τα πάντα όλα, αναρτήσεις που κάνουν πλαφπλάφ στις λακούβες και γενικά σαν αυτοκίνητο είναι το ίδιο εύκολο στην οδήγηση με το μέσο 1400 σύγχρονο, μόλις συνηθίσεις τον όγκο της. Βάζω στοίχημα δε ότι βρίσκω πιο εύκολα ανταλλακτικά από το ΚΙΑ-ΡΙΟ πχ του '96... Το μπολντόρ απο την άλλη απαιτεί υπερτραφείς όρχεις (5κιλά/πλευρά), μεγάλη υπομονή και μεγάλο πορτοφόλι. Επειδή, δυστυχώς για εμένα, δε διαθέτω τίποτε εκ των τριών, να μου λείπει το βύσσινο καλύτερα!Δυστυχώς, αυτή την περίοδο η μηχανή αποτελεί εργαλείο για εμένα, οπότε προφανώς και κοιτάζω κάτι πιο σύγχρονο και λιγότερο επίπονο για τη μέση μου, για αυτό και η σχετική κουβέντα με τον Krus...
Φυσικά, οι πιο σύγχρονες μηχανές που έχουν και λίγο ρετρό στυλ (πχ η bonnie ή η V7) μ'αρέσουν καλύτερα από τις περισσότερες καινούργιες/σπορ που έχουν στυλ επιταγχυνόμενου μυγοχέσματος αλλά αν έχω την επιλογή να πάω σε κάτι πιο ασφαλές και ξεκούραστο μάλλον θα το προτιμήσω.Άσχετο:
Ο φιλαράκος σου έχει φέρει πολύ όμορφα μηχανάκια κατά καιρούς, όπως το cb400ss (αλλά άντε να βρεις ανταλλακτικά έτσι και χρειαστείς κάτι) και το καταπληκτικό nc36 που αν είχα τα φράγκα το αγόραζα επιτόπου.Τελικά, και sorry για το off-topic, τι ειναι προτιμοτερο για την καθημερινότητα από πλευράς άνεσης, οικονομίας, αξιοπιστίας
κλπ, η bonnie ή η v7?(οδήγηση εντός πόλης με κοντινές βόλτες απο 45άρη που έχει καμμια 10ετία αποχής απο το άθλημα)
Yamaha MT-07